Iš esmės tai buvo kažkada toksai modelis (nufodkinta kažkuriame slalome pirmosiomis eksploatacijos savaitėmis):
Taigi akivaizdu, kad čia buvo gera gatvinė mašina. Su mintimi ją naudoti lengvuose slalomėliuose ir t.t. Dar į darbą nuvažiuoti ir ant kalno panorama pasigrožėti. Telpa visi kirpimo įrankiai ir plaukų lakas į bardačioką. Nu tiesiog pasaka.
Truputį praėjo keletas metų ir BRAP:
Netilpo po kapotu.
Pradžiai, modlist:
Engine:
- Modified K24A3 ~170-180kw
- Type-R intake camshaft
- 45ºC VTC (limited to 35ºC for safety)
- ported head
- valve job + backcut
- RBC intake manifold + switched throttle body placement + enlarged plenum
- 70mm throttle body
- K20 oil pump to allow for higher RPMs
- 7800 rpm rev limiter, lower for "safety"
- lightweight aluminium pulleys
- Carcepts fuel rail
- AEM fuel pressure regulator & FP gauge
- Bosch 520cc injectors
- Custom tubular subframe
- Hondata KPro ECU (very likely to be replaced by Link G4+ Storm ECU)
- Custom exhaust manifold: 4/2/1 equal length, 46mm 1st runners, 56mm 2nd runners, 73mm exhaust. 304 steel, purge welded using niobium filler.
- Magnaflow backbox
- Simons silencer
- Thick aluminium radiator.
- Hondata gasket for intake manifold
- Oil cooler: Mocal thermostatic sandwich plate and 25 rows cooler.
- Oil catch can.
- Cone air filter
- 6 speed gearbox mated with K series bellhousing to avoid adapter plates. Standard miata clutch disc.
- K series flywheel & pressure plate.
- Subaru Forester throw out bearing
- Torsen LSD
- Strongflex polyurethane differential bushings
- Custom capralone racing engine mounts (to be replaced by something softer)
- MeisterR Zeta-R coilovers (front: 10 kg/mm, rear: 6 kg/mm)
- H&R 25mm hubcentric spacers.
- Enkei J Speed R15 8J ET25 (6,5 kg / pc.) - for race
- ATC DTC R17 7,5J ET39 (7,5kg / pc.) - for practice
- Kumho Ecsta V70A R15 225/50 50tw (K21) semi-slick tires for time attack
- Interstate DNRT Race R17 225/45 80tw semi-slick tires for practice and testing
- Toyo Proxes T1R 205/50 on Brock BCW R15 8J for daily use.
- Strongflex polyurethane bushings everywhere.
- Adjustable front anti-roll bar.
- Non-powered steering rack (soon to be repowered)
- Ferodo DS3000 brake pads in front
- EBC Yellowstuff brake pads in rear (http://www.adparts.lv)
- Goodridge brake lines by Juokas
- Rebuilt brake calipers + new rotors (before every season)
- Motul 300+ DOT 4 brake fluid
- Stiffened brake pedal
- Brake cooling ducts from NB FL fog light openings
- Innovate MTX-L Wideband O2 sensor
- Depo Racing PEAK gauges (Oil pressure, Oil temperature, Water temperature)
- Custom rollbar (50garage)
- Nardi steering wheel
- RS fire extinguisher bracket
- Recaro Profi SPG XL x 2
- Sabelt 3" 6 point harness x 2
- Origin GT 3D Wing
- NB FL front conversion (bumper and blackened headlights)
- Feels style side skirts
- JDM Sun hardtop
- Rear bumper cutout
TODO: engine under tray, real-deal splitter
Tai va, viskas atrodo labai gražiai ant popieriaus:
Bet realybė dar sugeba priminti apie save:
Automobilio pagrindinė paskirtis yra važiuot Fast Lap Time Attack ir ką nors nuveikti silpniausioje Street2500 klasėje.
Tai čia šiems metams. Kitiems metams, jei šiais viskas klostysis tvarkingai, irgi yra minčių, bet gal apie jas ir rašysiu kitais metais.
Antroji automobilio paskirtis - vežiot mane į darbą šiltuoju metų laiku, kai tingiu važiuoti dviračiu. Tai nebus dažnas dalykas, tik beveik kasdien.
Kaip čia nutiko? Paprastai. Turiu draugą, kuris važinėjo visokiomis hondomis. Aš pykau ant jo, kad jo mašinos visada yra greitesnės ir turi daugiau arklių, o jis ant manęs už RWD ir šiaip kabriką. Tai va, vieną dieną kažkaip nusipirko jis kažkokią juodą mazdą, ir nuvežė į Uteną įdėt hondinio variklio su žaislais. Po to labai ilgai jam kažkas elektrą konstravo, dar ilgiau jis pats marinavo visą reikalą parsivežęs į garažą, kol, likus keletui dienų iki 2015 m. IV Fast Lap etapo, popiet nešovė abiem į galvą apsikeist dalykais - aš jam pinigus, jis man mašiną su viskuo.
Nu tai pasiconfirminau per 2 min., kad čia gera idėja, ir ~17 val. jau išleidinėjau skysčius iš savo mašinos - viską buvo nuspręsta krauti į ją, nes ji bent jau važiuoja, turi patikrintus stabdžius, važiuoklę, saugumo įrangą (rollbar, lopšiai, diržai) ir šiaip man labiau patinka:
Tada sekė trys paros juodo darbo ir ketvirta - užbaigimo. Ir va:
https://www.instagram.com/p/7bhYUSDAi5/
Kvalifikacijos metu truputį sulūžo subframe:
Bet Bilinskas padėjo - partempė mašiną į Vilnių, suvirino/sustiprino bei padarė suvedimą. Tiesiog kaip skęstantį išgelbėjo - po 4 dienų darbo dieną naktį rankos kažkiek sviro žemyn Bet kvalifikaciją praeit ir su tokiu subframe pavyko!
Pirmos FL sesijos metu po trijų ratų nukrito akseleratoriaus trosas - vat čia vienintelis swapintojų bugas Negalėjom gi be to apsieit.
Antros FL sesijos metu pavyko įvežt penktą dienos bei antrą sesijos laiką, atsilikt sekunde nuo 1 vietos ir gal 0,2-0,3 nuo trečios. Kadangi trasoj buvo nuolatinis kamštis, daug purvo ir šiaip neturėjau progos pasitreniruot su setupu, tai rezultatas buvo ne visai toks, kokio tikėjausi, bet pažadėjo nemažai.
Nu tai va.