Project: Baby benz - go big or go home
Re: Project: Baby benz - go big or go home
kur video???
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Blem, o norėjau klaust kas nerūdijantį Šauliuose virina su TIG'uAinis wrote:Viska, kas matoma sioje temoje, dariausi pats. Tiesa, ne koks is manes suvirintojas
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Nesigauna man siules kaip is google image searchpakales wrote:Blem, o norėjau klaust kas nerūdijantį Šauliuose virina su TIG'uAinis wrote:Viska, kas matoma sioje temoje, dariausi pats. Tiesa, ne koks is manes suvirintojas
Re: Project: Baby benz - go big or go home
purgini i vidu argona ?
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Koks skersmuo ismetimo? Kur pirkai vazdzius ir alkunes ir kiek atsiejo?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Pradzioje bandziau, bet pasirode per dideles argono sanaudos (ir tai pilnai neuzsipurgino). Visam duslintuvui puse baliono argono suejo. Virinu mazaja rankena, 8 keramika. Duju bandziau 10-15l. Duju uzlaikyma iki 6s. I keramika idejau scotch brite (budget gas lens, nes vietine parduotuve galejo tik uzsakyti). Kazkiek geriau, bet siule vistiek nori juoduoti (toj vietoj, kur baigiama virinti buna svari, tik anksciau virinta uzjoduoja.DaBest wrote:purgini i vidu argona ?
108->120x60->89. Nerzaveika pirkau Kaune, Siauliuose. Apie 400eur.Mariuzzzz wrote:Koks skersmuo ismetimo? Kur pirkai vazdzius ir alkunes ir kiek atsiejo?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
duslei backpurge'o gali ir nereikėt nes ten nėra itin didelių temperatūrų, nėra slėgio. kolikui tai sutinku kad backpurge į naudą, bet nei fmic pipingui, nei duslei manau "pergerai"Ainis wrote:Pradzioje bandziau, bet pasirode per dideles argono sanaudos (ir tai pilnai neuzsipurgino). Visam duslintuvui puse baliono argono suejo.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Baby benz - go big or go home
viskas cia normaliai gavosi ant pulso virintai ar ne ?
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
Re: Project: Baby benz - go big or go home
IC vamzdzius purginau, bet, nezinau, ar reikejo koliko nerzinio dar neteko virintiard wrote:duslei backpurge'o gali ir nereikėt nes ten nėra itin didelių temperatūrų, nėra slėgio. kolikui tai sutinku kad backpurge į naudą, bet nei fmic pipingui, nei duslei manau "pergerai"Ainis wrote:Pradzioje bandziau, bet pasirode per dideles argono sanaudos (ir tai pilnai neuzsipurgino). Visam duslintuvui puse baliono argono suejo.
Be pulso. Bandziau pulsa isijunges, bet nalabai patiko. Igudziu truksta Siaip, manau, kokybe stipriai pakeltu patogi darbo vieta, su kokiu mandru spaustuvu, kad itvirtint vamzdzius visokiais kampais nes dabar kazkur prispaudi.... paremi... aisku, kazkuriuo metu viskas vel nugriuna ...DaBest wrote:viskas cia normaliai gavosi ant pulso virintai ar ne ?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Cia del vietos stokos tokio tipo(plokscia) vamzdi darei, ar kam ? Beja, gal gali pasakyti, kur tiksliai Kaune radai pirkt nerzos vamzdziu, alkuniu ?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
[/quote]
Be pulso. Bandziau pulsa isijunges, bet nalabai patiko. Igudziu truksta Siaip, manau, kokybe stipriai pakeltu patogi darbo vieta, su kokiu mandru spaustuvu, kad itvirtint vamzdzius visokiais kampais nes dabar kazkur prispaudi.... paremi... aisku, kazkuriuo metu viskas vel nugriuna ...[/quote]
as ant pulso megstu pazaist,nes maziau dega metalas, ir leciu galima virinti
Be pulso. Bandziau pulsa isijunges, bet nalabai patiko. Igudziu truksta Siaip, manau, kokybe stipriai pakeltu patogi darbo vieta, su kokiu mandru spaustuvu, kad itvirtint vamzdzius visokiais kampais nes dabar kazkur prispaudi.... paremi... aisku, kazkuriuo metu viskas vel nugriuna ...[/quote]
as ant pulso megstu pazaist,nes maziau dega metalas, ir leciu galima virinti
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Manau su vietos stoka (auksciu) visiem problema su storesnio diam. vamzdziais As su 60mm "storio" vamzdziu gavau toki pat skerspjuvio plota kaip ~89mm (jeigu teisingai dabar paskaiciavau ) ir sutaupiau 30mm clearance'o nuo zemes. Kaune, alkunes pirkau "Metalinox". Vamzdziu, tiesa, jie nepjausto.Pjuvis wrote:Cia del vietos stokos tokio tipo(plokscia) vamzdi darei, ar kam ? Beja, gal gali pasakyti, kur tiksliai Kaune radai pirkt nerzos vamzdziu, alkuniu ?
Be pulso. Bandziau pulsa isijunges, bet nalabai patiko. Igudziu truksta Siaip, manau, kokybe stipriai pakeltu patogi darbo vieta, su kokiu mandru spaustuvu, kad itvirtint vamzdzius visokiais kampais nes dabar kazkur prispaudi.... paremi... aisku, kazkuriuo metu viskas vel nugriuna ...[/quote]DaBest wrote:
as ant pulso megstu pazaist,nes maziau dega metalas, ir leciu galima virinti [/quote]
Turbut ipratimo reikalas. Man smegenys nepersiorientavo, kad reikia judeti pulso ritmu
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Sveikas, gražūs darbai, galima tik pagirt bet pora klausimų:
1. kada gazuosi? tiksliau gazuosi ar eis į pardavimą, nes tu labiau panašus į meistrelį, nei gazuotoją. p.s. čia buvo toks Doggy kur ilgai meistravo seną ae86 ir sakė žiauriai gazuos drifte... - pardavė net pilnai nesurinkęs
2. kodėl tiek darbo nuspręsta įdėt į niekinį 190 mercą. Ta prasme tave veža šitą markė, ar kas nulėmė tokio negyvo modelio pasirinkimą? p.s. tik nepradedam šnekėt apie evo dtm ir kitus kosminius modelius, nes čia eilinis nulinis 190.
1. kada gazuosi? tiksliau gazuosi ar eis į pardavimą, nes tu labiau panašus į meistrelį, nei gazuotoją. p.s. čia buvo toks Doggy kur ilgai meistravo seną ae86 ir sakė žiauriai gazuos drifte... - pardavė net pilnai nesurinkęs
2. kodėl tiek darbo nuspręsta įdėt į niekinį 190 mercą. Ta prasme tave veža šitą markė, ar kas nulėmė tokio negyvo modelio pasirinkimą? p.s. tik nepradedam šnekėt apie evo dtm ir kitus kosminius modelius, nes čia eilinis nulinis 190.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
o ar tau neatsibosta ziuret i vienodus s13 ar s14 ?
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Geras klausimas, šiaip jo atsibosta. Bet vistiek 19 man atrodo toks nykus modelis, jog protu sunkiai suvokiama tiek laiko, šaibų ir pastangų skirt jam. Nieko neteisiu, kiekvienas savaip išprotėęs, tik aš manau, jog buvo galima paisieškot įdomesnių modelių, jei jau nori persirinkt viską nuo a iki z. Ką jau šnekėt apie išskirtinumą išvaizdos prasme.. net lada 5tukas daugiau išlinkimų tikriausiai turi, nei šita dėžė ant ratųDaBest wrote:o ar tau neatsibosta ziuret i vienodus s13 ar s14 ?
Re: Project: Baby benz - go big or go home
lada5 yra prastesnis ir brangesnis pasirinkimas uz 190, jei kalbam apie gyvos bazes, stabdziu, pakabos ir pan. pasirinkima.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
bet cia tavo asmenine nuomone kad mb 190 yra nykus modelis, nuo to ir reiktu pradetiPeltor wrote:Geras klausimas, šiaip jo atsibosta. Bet vistiek 19 man atrodo toks nykus modelis, jog protu sunkiai suvokiama tiek laiko, šaibų ir pastangų skirt jam. Nieko neteisiu, kiekvienas savaip išprotėęs, tik aš manau, jog buvo galima paisieškot įdomesnių modelių, jei jau nori persirinkt viską nuo a iki z. Ką jau šnekėt apie išskirtinumą išvaizdos prasme.. net lada 5tukas daugiau išlinkimų tikriausiai turi, nei šita dėžė ant ratųDaBest wrote:o ar tau neatsibosta ziuret i vienodus s13 ar s14 ?
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
Re: Project: Baby benz - go big or go home
labai geras modelis ir labai geras darbas prie jo
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Labas.Peltor wrote:Sveikas, gražūs darbai, galima tik pagirt bet pora klausimų:
1. kada gazuosi? tiksliau gazuosi ar eis į pardavimą, nes tu labiau panašus į meistrelį, nei gazuotoją. p.s. čia buvo toks Doggy kur ilgai meistravo seną ae86 ir sakė žiauriai gazuos drifte... - pardavė net pilnai nesurinkęs
2. kodėl tiek darbo nuspręsta įdėt į niekinį 190 mercą. Ta prasme tave veža šitą markė, ar kas nulėmė tokio negyvo modelio pasirinkimą? p.s. tik nepradedam šnekėt apie evo dtm ir kitus kosminius modelius, nes čia eilinis nulinis 190.
1. Kogero pavasari, nes reikia sugaudyti smulkmenas, o skubeti ir chalturinti nesinori... Jei jau nuspresiu kada parduoti, tai tik gerai nugazavus, o ne surinkta/nesurinkta ant tralo Doggy biznierius, man cia hobis.
2. Visi modeliai kazkam yra niekiniai. Buvau ale JDM fan boy.... Uzaugau, praregejau... Su vokiskomis masinomis europoje, ar tuo labiau Lietuvoje gyvenimas daug lengvesnis ir grazesnis - daliu kalnai, daug kas tinka nuo kitu modeliu. Nauju daliu pasirinkimas taip pat nemazas. Yra pirkti nauju lempu, sparnu, kapotu, remontiniu skardu ir kito velnio. O kiek zmoniu kankinasi ieskodami remontiniu slenksciu s13tam, ar kitu sudniekiu? Kokios sr20 kainos? Vairo koloneliu deficitas? Ar matei, kad kas ieskotu ir nerastu bmw slenksciu? Koloneles? Variklio? Dabar sakysi, kodel ne bmw? Bmw geros masinos, bet turi ne koki ivaizdi visuomeneje. Taip pat, nuvaziuok i koki rengini. Ka pamatysi? Nissan arba bmw. Todel, kam daryti tai, ka visi daro ir kas nieko nebestebina? Butent MB aftermarketo ir informacijos trukumas internete manes negasdina. Varikliu gama plati, nuo 4cyl dyzelio iki V12, kurie VISI laiko Reduktoriu kokiu nori dydziu, kokiais nori perdavimais. Stabdziu swapu taip pat. Isvaizda skonio reikalas....
Ko dar reikia?
O koks tau modelis butu ne nykus ir neatsibodes?Peltor wrote:Geras klausimas, šiaip jo atsibosta. Bet vistiek 19 man atrodo toks nykus modelis, jog protu sunkiai suvokiama tiek laiko, šaibų ir pastangų skirt jam. Nieko neteisiu, kiekvienas savaip išprotėęs, tik aš manau, jog buvo galima paisieškot įdomesnių modelių, jei jau nori persirinkt viską nuo a iki z. Ką jau šnekėt apie išskirtinumą išvaizdos prasme.. net lada 5tukas daugiau išlinkimų tikriausiai turi, nei šita dėžė ant ratųDaBest wrote:o ar tau neatsibosta ziuret i vienodus s13 ar s14 ?
Dėl saibu, kuriuo atveju projektas bus ispudingesnis?
Ar modelis uz 600eur ir sukist 6000eur?
Ar modelis uz 6000eur ir sukist 600eur?
Be to, nera cia viskas perrenkama nuo a iki z. Renkant nuo a iki z, pas mane kebule nelieka nei vieno varzto Išskirtinumas... 190 kogero pakankamai isskirtinis, jeigu sulauki thumbs up ir klausimu apie masina is visiskai pasaliniu zmoniu
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Dėkui už atsakymus svarbiausia, jog nieks nepuolė įsižeist.. kas dėl 19 tai čia taip, tik mano asmeninė nuomonė, jog jis neturi išskirtinumo ir didelės išliekamos vertės.
Kodėl ne kažkas kitka, tai su tavo darbo precizika, labiau norėtųsi matyt kažką dar senesnio nei 19.. nebūčiau labai prieš ir usa rinką, aišku kainos jau kitos, dalys užsakomos ir jei tai buvo vienas iš pagrindinių kriterijų, tai tada viskas nusidažo kitom spalvom. Tik klausimas kiek kartų tau reikės keist tuos ketvirčius, slenksčius ir šiaip major dalis? Ta prasme jei logika gazuot rimčiau ir galimai palankstyt kėbulą, tai nėr tikslo tiek dirbt prie mažų detalių, bet jei tikslas pasidaryt rimtai ir viską susigaudyt, tai tada vargu ar tu keisi pusė kėbulo. NU esmę pagauni manau Aš tiesiog galvojau, jog tau konstravimas duoda daugiau laimės ir iššūkių
Smagu, kad nusiteikęs pagazuot sėkmės gaudant smulkmenas
Kodėl ne kažkas kitka, tai su tavo darbo precizika, labiau norėtųsi matyt kažką dar senesnio nei 19.. nebūčiau labai prieš ir usa rinką, aišku kainos jau kitos, dalys užsakomos ir jei tai buvo vienas iš pagrindinių kriterijų, tai tada viskas nusidažo kitom spalvom. Tik klausimas kiek kartų tau reikės keist tuos ketvirčius, slenksčius ir šiaip major dalis? Ta prasme jei logika gazuot rimčiau ir galimai palankstyt kėbulą, tai nėr tikslo tiek dirbt prie mažų detalių, bet jei tikslas pasidaryt rimtai ir viską susigaudyt, tai tada vargu ar tu keisi pusė kėbulo. NU esmę pagauni manau Aš tiesiog galvojau, jog tau konstravimas duoda daugiau laimės ir iššūkių
Smagu, kad nusiteikęs pagazuot sėkmės gaudant smulkmenas
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Isliekamaja verte turi 19tas. Jau dabar, lyginant kai as pirkau, brango apie 4 kartus. Pigyn tikrai neis Yra entuziastu, kuriem jie patinka.Peltor wrote:Dėkui už atsakymus svarbiausia, jog nieks nepuolė įsižeist.. kas dėl 19 tai čia taip, tik mano asmeninė nuomonė, jog jis neturi išskirtinumo ir didelės išliekamos vertės.
Kodėl ne kažkas kitka, tai su tavo darbo precizika, labiau norėtųsi matyt kažką dar senesnio nei 19.. nebūčiau labai prieš ir usa rinką, aišku kainos jau kitos, dalys užsakomos ir jei tai buvo vienas iš pagrindinių kriterijų, tai tada viskas nusidažo kitom spalvom. Tik klausimas kiek kartų tau reikės keist tuos ketvirčius, slenksčius ir šiaip major dalis? Ta prasme jei logika gazuot rimčiau ir galimai palankstyt kėbulą, tai nėr tikslo tiek dirbt prie mažų detalių, bet jei tikslas pasidaryt rimtai ir viską susigaudyt, tai tada vargu ar tu keisi pusė kėbulo. NU esmę pagauni manau Aš tiesiog galvojau, jog tau konstravimas duoda daugiau laimės ir iššūkių
Smagu, kad nusiteikęs pagazuot sėkmės gaudant smulkmenas
Del senesniu masinu... Pavyzdziui 19tas pakankamai modernus, kaip baze projektui, t.y. gana moderni vaziuokle, padorus salonas (minetam ziguly as net atsisest patogiai netelpu ).
Del usa ir kitu ekskliuzyvu, mano, kaip manau ir daugelio, finansai riboti ir tikrai nera dideli. Manau, kad usa baze projektui kainuotu kelis kartus daugiau nei sito projekto galutine samata.
Del daliu keitimo, tai esme, kad kai daliu nera, yra sunku (brangu) ir viena karta masina surinkti. Sitam mersui reikejo keliu salono sudniekiu - viska gavau vienam srote uz 150-200lt. Paimkim USA varianta, kiek kainuotu panasios dalys?
Man, gazavimas, nesiasocijuoja su masinos dauzymu, aisku, visko pasitaiko, butent todel, pats kebulas nera cackinamas - yra paraizymu, ilenkimu ir pan.
Del zaidimu su smulkmenom... man daugiau laiko uztrunka sugalvoti kas/kur/kaip, nei igyvendinti, todel sucrashinus, remontas vyktu greiciau, nei pirminis lipdymas. Pakeisti ketvirti, ar dar ka man neatrodo baisu. Blogiausiu atveju, 1-2ke ir nusiperki kita automobili (vel didelis pliusas ) ir viska perkauni i ji.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Aišku toks projektas ir orginalūs bombiniai variantai yra nesulyginami dalykai, bet pažiūrėjus kiek dabar kainuoja 2,5l evo II modeliai 190 kėbule, tai nelabai ir yra ką apie išliekamąją vertę kalbėt, kai už 30 metų senumo mašinos kainą gali porą naujų butų nusipirkt, o ir paprasti 2,5 jau gerokai virš 15K stoviAinis wrote: Isliekamaja verte turi 19tas. Jau dabar, lyginant kai as pirkau, brango apie 4 kartus. Pigyn tikrai neis Yra entuziastu, kuriem jie patinka.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Butu kainu nezinau, bet EVOII 200-250k eur Niekas su tokiais modeliais ir nesilygina, bet net ir paprasto 190 jau nebepaimsi tokiom kainom, kokios buvo seniau.tautvydas wrote:Aišku toks projektas ir orginalūs bombiniai variantai yra nesulyginami dalykai, bet pažiūrėjus kiek dabar kainuoja 2,5l evo II modeliai 190 kėbule, tai nelabai ir yra ką apie išliekamąją vertę kalbėt, kai už 30 metų senumo mašinos kainą gali porą naujų butų nusipirkt, o ir paprasti 2,5 jau gerokai virš 15K stoviAinis wrote: Isliekamaja verte turi 19tas. Jau dabar, lyginant kai as pirkau, brango apie 4 kartus. Pigyn tikrai neis Yra entuziastu, kuriem jie patinka.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Faktas W201, W140, W124, R129 jau pigyn nebeeisAinis wrote:Butu kainu nezinau, bet EVOII 200-250k eur Niekas su tokiais modeliais ir nesilygina, bet net ir paprasto 190 jau nebepaimsi tokiom kainom, kokios buvo seniau.tautvydas wrote:Aišku toks projektas ir orginalūs bombiniai variantai yra nesulyginami dalykai, bet pažiūrėjus kiek dabar kainuoja 2,5l evo II modeliai 190 kėbule, tai nelabai ir yra ką apie išliekamąją vertę kalbėt, kai už 30 metų senumo mašinos kainą gali porą naujų butų nusipirkt, o ir paprasti 2,5 jau gerokai virš 15K stoviAinis wrote: Isliekamaja verte turi 19tas. Jau dabar, lyginant kai as pirkau, brango apie 4 kartus. Pigyn tikrai neis Yra entuziastu, kuriem jie patinka.
Re: Project: Baby benz - go big or go home
Sorry, bet svaigstat
Čia eilinis 190, kurio rinkos kaina nuo 300 iki 1500 eurų šiai dienai + daxuja rankų darbo.
Kam jis bus po tavęs reikalingas? Atiduosi arba už grašius, įvertindamas savo darbą kaip ''išlaidas mokymuisi'' arba apsiženysi su juo. TA nebus, tad kas lieka, tralas ir trasa? Vargu ar pirks kas nors 19 trasai, nebent didelis entuziastas bet vargu ar turintis daug šaibų.
Čia eilinis 190, kurio rinkos kaina nuo 300 iki 1500 eurų šiai dienai + daxuja rankų darbo.
Kam jis bus po tavęs reikalingas? Atiduosi arba už grašius, įvertindamas savo darbą kaip ''išlaidas mokymuisi'' arba apsiženysi su juo. TA nebus, tad kas lieka, tralas ir trasa? Vargu ar pirks kas nors 19 trasai, nebent didelis entuziastas bet vargu ar turintis daug šaibų.