Project: Baby benz - go big or go home
Project: Baby benz - go big or go home
Viskas prasidejo nuo to, jog atsibodo turetas E30 ir pradejau galvoti apie nauja "zaisla". Minciu buvo visokiu. Nuo Lexus IS su 2jz iki E30 su M30 varikliu. Zinojau tik tiek, kad viska, kas susije su arkliais noriu padaryti su rezervu
Viena diena buvo pavarvintos seiles ziurint i MB 190 EVO2 ir pradeta ieskoti tinkamo automobilio. Kadangi mintis buvo naudoti kaip daily, tai buvo ziurima i kebulo ir salona bukle. Apziurejus visus Lietuvos skelbimuose esamus variantus supratau, kad lengva nebus. Kebulai supuve, salonai nusniauksti. Paieskas perkeliau i Latvija,ir buvo rastas tinkamas variantas: 2.0 benzinas, automatas. Gan tvarkingas recaro salonas. Kebulas su minimaliais defektais.
Tada reikejo issirinkti varikli Apie mersus daug nezinojau, bet metus aki i wikipedija priimtini buvo du variantai: M103 ir M104 (kas nezino, tai 6cilindru soch ir doch varikliai ).
Bet, kadangi, nes... Fuck dis shit. Im going big
O tai yra: M119 5.0l 32v V8 closed deck'as is mazos ridos W140 S500. Montuojami buvo tik su automatinemis dezemis, todel sekantis etapas buvo priburti mechanine deze. Laimiui paprotinus buvo pasirinkta E39 530D deze. Issirinkus deze reikejo pagaminti smagrati/sankaba. Taigi:
~26kg paleista drozlem:
Ir turim kazka, kas panaseja i smagrati:
Greziam, sriegiam, kalam....:
"Pimpiukai" diskatoriaus centravimui:
Deze:
Sunkiai, bet isardom....:
Turint du kozukus (automato ir mechaninio) ismatuojam ju diametrus skirtingose vietose, randam, kur labiausiai sutampa ir pasizymim:
Chop chop...:
Kas gaunasi, jei diametrai buvo ismatuoti teisingai (dar nesuvirinta):
Statot varikli staciom, maunam smagrati/sankaba, kozuka, dedam deze ir virinam:
You spin me round like a record... Atstatomas lygiagretumas po suvirinimo - nuimami mineti 0,5-1,0mm.:
Kadangi sankaba padaryta dvidiske ir pirminio slicai isnaudoti pilnai, nebeliko vietos originaliam isminamam guoliui, todel reikejo pazeminti sakute:
Well, fuck....:
Grudintas plienas. Paprasta, rusiska P6M5 plieno freza "nepaeme". Uzsizymejau ir nupjoviau su bulgarke...
Lupam originalu M102 varikliuka lauk ir ziurim kiek vietos kurybai:
Grudam M119 ir ziurim "ant kiek" telpa. T.y. netelpa
Ismetus steering boxa, ispjauscius nemazai metalo ir panasiai - tilpo.
Kaip ir sakiau... Going big. Taigi ziurim kur patalpint turbina, kad kapotas uzsidarytu:
Kogero neuzsidarys :
Visa laime, kad w201 (kogero ir kiti to laikotarpio mersai) salono peciuko ventiliatoriu turi variklio skyriuje, kuri ismetus lauk atsirado vietos turbinai:
Kadangi variklis su deze kaba +/- savo vietoj, laikas eiti link galo (diffas), kad rasti galutine variklio pozicija, t.y. kad dezes ir diffo flanciukai stovetu lygiagreciai vienas kito atzvilgiu.
Gale randam 165mm diffa, kuri keisim i 210mm ASD is S350D:
Pusasiai:
Gamyklinis traversas:
Nusivalius ir atidziau apziurejus pasimate, jog vienoj pusej permestos sakiu tvirtinimo ausys, todel buvo rasta kita (o pasirodo vos ne deficitinis dalykas!):
Pakabintas 210mm diffas:
Ciumpam standartini kelma i kisam i stakles:
Ipresuojam ir privirinam praplatinima:
Ir istekiinam:
Kam viso to reikejo? Ogi tam, kad ikisti S350D stebule su guoliu (didesnis guolis, didesne granata didesniais slicais. Win, win) i w201 kelma ir tureti bolt on stabdzius su originaliu rankiniu disko viduje
S350 kaireje, 190E desineje:
Kardanas beveik idealiai tiko nuo E39 530D automato:
Rastafke:
Per ziopluma prisidariau bedos... Turbut tie, kas susidure su BMW, jau pagalvojo, jog automato kardanas ant mechanines tai juk netinka... Mechanines guma 110x12mm o automatas 105x14mm. Susirink tai susirenkta, bet varztai palaidi ir uzlauzti kampu. Not good... Kadangi buvau pagamines ir privinines laikiklius pakabinamui guoliui, bei istekines rasfatke, tai nebesinorejo ieskoti kardano. Variantas buvo vezti, jog privirintu 110x12mm trisaki, bet tada iskyla beda, kad kardano gedimo atveju reikes naujaji vel modifikuoti. Negerai...
Kaip atrodo gumos viena salia kitos:
Sugalvojau nuimti dezes flanciuka, istekinti "propkes" jas supresuoti, uzvirinti ir pergresti i 105x14mm.:
Idejes i tekinimo stakles supratau, kad prisidariau dar daugiau bedos - bevirinant metalas uzsigrudino ir net kietmetalio peilis nebelabai norejo "imti". FAIL....
Pasnekejes su keliais zmonem ir panarses realOME radau, jog ~~98m e39 mechaniniai ejo su 105x14mm gumom (tokios pat kaip automato!!! ). Pasirodo vel deficitas... Bet lietuvoje pavyko rasti viena
"Nauja deze":
Kadangi variklis/transmisija jau stovejo savo vietose, buvo galima gaminti tvirtinimus. Standartiniu padusko tvirtinimu ant traverso panaudoti neisejo, tai buvo privirintos naujos ploksteles, kiaurai "pragreztos" skyles, ikalti ir apvirinti vamzdziais, jog butu galima pasiekti padusku tvirtinimo varztus, kurie sukasi is apacios. :
P.S. Irwin karuna 4skyles per kelis sluoksnius visaip issidesciusios skardos atlaike be problemu, tai kogero tiktu ir vamzdziu galam pjaustyti dedant lankus
Dedam kolonele ir ziurim kiek vietos turim ismetimo kurybai... :
4" down pipe:
Del vietos trukumo WG bus dugne":
Ziuriu, ir pats nesuprantu kaip telpa... :
Ausinimas:
W124 dyzelio didelis radiatorius (per visa w201 prieki) 300x600x100 IC ir plonas SPAL ventiliatorius.
IC mountai:
Isiurbimas is 3coliu nerzos:
Pabandziau valcuoti vamzdzius:
Su stokiniu buferiu ic nelabai telpa. Ispjauscius atrodo taip:
Nupirktas AMG replika buferis. Vietos daugiau,bet vistiek 3cm buferis neprieina. Reikes modifikuoti:
Siai dienai stadija +/- kaip paskutinese foto. Laukiua silikonu, oro filtro, kad galutinai sudelioti isiurbima.
Siuo metu yra pasaliniu darbu, todel greitu metu (savaite, dvi) atnaujinimo nebus
To be continued....
Viena diena buvo pavarvintos seiles ziurint i MB 190 EVO2 ir pradeta ieskoti tinkamo automobilio. Kadangi mintis buvo naudoti kaip daily, tai buvo ziurima i kebulo ir salona bukle. Apziurejus visus Lietuvos skelbimuose esamus variantus supratau, kad lengva nebus. Kebulai supuve, salonai nusniauksti. Paieskas perkeliau i Latvija,ir buvo rastas tinkamas variantas: 2.0 benzinas, automatas. Gan tvarkingas recaro salonas. Kebulas su minimaliais defektais.
Tada reikejo issirinkti varikli Apie mersus daug nezinojau, bet metus aki i wikipedija priimtini buvo du variantai: M103 ir M104 (kas nezino, tai 6cilindru soch ir doch varikliai ).
Bet, kadangi, nes... Fuck dis shit. Im going big
O tai yra: M119 5.0l 32v V8 closed deck'as is mazos ridos W140 S500. Montuojami buvo tik su automatinemis dezemis, todel sekantis etapas buvo priburti mechanine deze. Laimiui paprotinus buvo pasirinkta E39 530D deze. Issirinkus deze reikejo pagaminti smagrati/sankaba. Taigi:
~26kg paleista drozlem:
Ir turim kazka, kas panaseja i smagrati:
Greziam, sriegiam, kalam....:
"Pimpiukai" diskatoriaus centravimui:
Deze:
Sunkiai, bet isardom....:
Turint du kozukus (automato ir mechaninio) ismatuojam ju diametrus skirtingose vietose, randam, kur labiausiai sutampa ir pasizymim:
Chop chop...:
Kas gaunasi, jei diametrai buvo ismatuoti teisingai (dar nesuvirinta):
Statot varikli staciom, maunam smagrati/sankaba, kozuka, dedam deze ir virinam:
You spin me round like a record... Atstatomas lygiagretumas po suvirinimo - nuimami mineti 0,5-1,0mm.:
Kadangi sankaba padaryta dvidiske ir pirminio slicai isnaudoti pilnai, nebeliko vietos originaliam isminamam guoliui, todel reikejo pazeminti sakute:
Well, fuck....:
Grudintas plienas. Paprasta, rusiska P6M5 plieno freza "nepaeme". Uzsizymejau ir nupjoviau su bulgarke...
Lupam originalu M102 varikliuka lauk ir ziurim kiek vietos kurybai:
Grudam M119 ir ziurim "ant kiek" telpa. T.y. netelpa
Ismetus steering boxa, ispjauscius nemazai metalo ir panasiai - tilpo.
Kaip ir sakiau... Going big. Taigi ziurim kur patalpint turbina, kad kapotas uzsidarytu:
Kogero neuzsidarys :
Visa laime, kad w201 (kogero ir kiti to laikotarpio mersai) salono peciuko ventiliatoriu turi variklio skyriuje, kuri ismetus lauk atsirado vietos turbinai:
Kadangi variklis su deze kaba +/- savo vietoj, laikas eiti link galo (diffas), kad rasti galutine variklio pozicija, t.y. kad dezes ir diffo flanciukai stovetu lygiagreciai vienas kito atzvilgiu.
Gale randam 165mm diffa, kuri keisim i 210mm ASD is S350D:
Pusasiai:
Gamyklinis traversas:
Nusivalius ir atidziau apziurejus pasimate, jog vienoj pusej permestos sakiu tvirtinimo ausys, todel buvo rasta kita (o pasirodo vos ne deficitinis dalykas!):
Pakabintas 210mm diffas:
Ciumpam standartini kelma i kisam i stakles:
Ipresuojam ir privirinam praplatinima:
Ir istekiinam:
Kam viso to reikejo? Ogi tam, kad ikisti S350D stebule su guoliu (didesnis guolis, didesne granata didesniais slicais. Win, win) i w201 kelma ir tureti bolt on stabdzius su originaliu rankiniu disko viduje
S350 kaireje, 190E desineje:
Kardanas beveik idealiai tiko nuo E39 530D automato:
Rastafke:
Per ziopluma prisidariau bedos... Turbut tie, kas susidure su BMW, jau pagalvojo, jog automato kardanas ant mechanines tai juk netinka... Mechanines guma 110x12mm o automatas 105x14mm. Susirink tai susirenkta, bet varztai palaidi ir uzlauzti kampu. Not good... Kadangi buvau pagamines ir privinines laikiklius pakabinamui guoliui, bei istekines rasfatke, tai nebesinorejo ieskoti kardano. Variantas buvo vezti, jog privirintu 110x12mm trisaki, bet tada iskyla beda, kad kardano gedimo atveju reikes naujaji vel modifikuoti. Negerai...
Kaip atrodo gumos viena salia kitos:
Sugalvojau nuimti dezes flanciuka, istekinti "propkes" jas supresuoti, uzvirinti ir pergresti i 105x14mm.:
Idejes i tekinimo stakles supratau, kad prisidariau dar daugiau bedos - bevirinant metalas uzsigrudino ir net kietmetalio peilis nebelabai norejo "imti". FAIL....
Pasnekejes su keliais zmonem ir panarses realOME radau, jog ~~98m e39 mechaniniai ejo su 105x14mm gumom (tokios pat kaip automato!!! ). Pasirodo vel deficitas... Bet lietuvoje pavyko rasti viena
"Nauja deze":
Kadangi variklis/transmisija jau stovejo savo vietose, buvo galima gaminti tvirtinimus. Standartiniu padusko tvirtinimu ant traverso panaudoti neisejo, tai buvo privirintos naujos ploksteles, kiaurai "pragreztos" skyles, ikalti ir apvirinti vamzdziais, jog butu galima pasiekti padusku tvirtinimo varztus, kurie sukasi is apacios. :
P.S. Irwin karuna 4skyles per kelis sluoksnius visaip issidesciusios skardos atlaike be problemu, tai kogero tiktu ir vamzdziu galam pjaustyti dedant lankus
Dedam kolonele ir ziurim kiek vietos turim ismetimo kurybai... :
4" down pipe:
Del vietos trukumo WG bus dugne":
Ziuriu, ir pats nesuprantu kaip telpa... :
Ausinimas:
W124 dyzelio didelis radiatorius (per visa w201 prieki) 300x600x100 IC ir plonas SPAL ventiliatorius.
IC mountai:
Isiurbimas is 3coliu nerzos:
Pabandziau valcuoti vamzdzius:
Su stokiniu buferiu ic nelabai telpa. Ispjauscius atrodo taip:
Nupirktas AMG replika buferis. Vietos daugiau,bet vistiek 3cm buferis neprieina. Reikes modifikuoti:
Siai dienai stadija +/- kaip paskutinese foto. Laukiua silikonu, oro filtro, kad galutinai sudelioti isiurbima.
Siuo metu yra pasaliniu darbu, todel greitu metu (savaite, dvi) atnaujinimo nebus
To be continued....
Last edited by Ainis on 14 Oct 2017, 18:48, edited 3 times in total.
Re: Baby benz - go big or go home
ispudinga
Re: Baby benz - go big or go home
konkrečiai stalčius atsidarė . patiko kad nepatingejai ir darbų foto sudėjai, kas kaip gaminasi. Nuo dabar jau laukiu balso jo
Re: Baby benz - go big or go home
Vienas įdomesnių projektų per paskutinius kelis metus. O ir tema pavyzdinai tvarkinga, tiek foto, tiek aprašymu.
P.s. prisiminiau, kai prieš savaitę ar dvi galvojau kas geriau, V8 swap'as ar turbo ant inline 6 Supratau kaip stipriai klydau
P.s. prisiminiau, kai prieš savaitę ar dvi galvojau kas geriau, V8 swap'as ar turbo ant inline 6 Supratau kaip stipriai klydau
Re: Baby benz - go big or go home
Is tiesu vienas idomesniu pastaruoju metu, pagarba uz metalo darbus, rankos yra ziauriai idomu kas gausis
skidofrenic
180sx
180sx
Re: Baby benz - go big or go home
Nu cia viskas daugiau nei ispudinga. Katik radau megstamiausia tema sitam forume
Re: Baby benz - go big or go home
Tik atsidarius temą...
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Baby benz - go big or go home
Uskaitau .kazka tokio masciau v8+ turbo... ka zadi sukt ? kiek laiko plius -minus sitas variklis.. uzkeliai man kartele reiks pasukt galva
Re: Baby benz - go big or go home
Daug cia tu galvotoju ant musu zemeles, tik realiu darbu nedaugramas wrote:Uskaitau .kazka tokio masciau v8+ turbo... ka zadi sukt ? kiek laiko plius -minus sitas variklis.. uzkeliai man kartele reiks pasukt galva
Kazkaip nelabai galvoju ka sukt. Minimalu boosta ir ziuretis kas daros Kiek laiko irgi nera aisku - nera igyvendintu konkreciu FI pavizdzius sitiems varikliams
O siaip:
1000cc myzaliukai ir HX60 76mm
Re: Baby benz - go big or go home
Kiek kapeiku toks matoras?. del sankabos turiu abejoniu ar laikys ? nu gal .laikas parodys.kompa kazkoki kisi?
Re: Baby benz - go big or go home
Savo atveju gavau pigiau, tai nelabai rodiklis ta kaina.ramas wrote:Kiek kapeiku toks matoras?. del sankabos turiu abejoniu ar laikys ? nu gal .laikas parodys.kompa kazkoki kisi?
2x240mm organiniai diskai. Nelaikys, desiu dvigubas plunksnas Kompas greiciausiai VEMS bus.
Re: Baby benz - go big or go home
Geras bus daily !!:) sekmes darbuose .. sauniai viskas einasi.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Baby benz - go big or go home
Taip jau atsitiko, kad net nepabaigus planai keitesi kelis kartus Siai dienai turimas normalus/geras daily, tai sitas projektas linksta labiau link track/fun orientuoto. Jeigu pats auto pasiteisins, planuose saugos lankai, normali pakaba, stabdziai ir sportinis pasasKDM wrote:Geras bus daily !!:) sekmes darbuose .. sauniai viskas einasi.
Re: Baby benz - go big or go home
stalčius ant žemės!
o klausimas - kodėl turbako nekišai į bagažinę? išorinę tepalo pompą oil drainui ir go go go
o klausimas - kodėl turbako nekišai į bagažinę? išorinę tepalo pompą oil drainui ir go go go
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Baby benz - go big or go home
Tai, kad po kapotu tilpo O ir daily turejo cia but - su didele bagazineard wrote:stalčius ant žemės!
o klausimas - kodėl turbako nekišai į bagažinę? išorinę tepalo pompą oil drainui ir go go go
O siaip aplamai skeptiskai as i visa ta rear mount turbo ziuriu. Kam ausint dujas iki turbinos?
Re: Baby benz - go big or go home
o cia tai torko monstras bus
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Baby benz - go big or go home
Joooo, kartas nuo karto perliukai išlenda ir šitam forume, nereikia net build-threads.com skaitinėtis. Piktas mersas bus
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'
Re: Baby benz - go big or go home
Su Mazda dailyni?Ainis wrote:...Siai dienai turimas normalus/geras daily...
Re: Baby benz - go big or go home
Linkiu sekmes ir tikiuosi projektas isvys dienos sviesa. Nes tikrai nemazai idomiu projektu siame forume kurie taip ir niekad nebuvo dabaigti Tikiuosi sio nesulauks toks apt likimas
Re: Baby benz - go big or go home
Nepakales wrote:Su Mazda dailyni?Ainis wrote:...Siai dienai turimas normalus/geras daily...
pora metu daily'nau su mazda/toyota/e30, bet komforto nebuvimas ir kuro sanaudos privede prie pokyciu Dabar dailynu su 06m C180 mersiuku
Dekui Matai, del tokiu pasisakymu ir dvejojau ar kurti projekto tema, kol "neisvydo dienos sviesos" Sakyciau paziurejus mano istorija forume neturetu tokiu abejoniu kilti?GedasK wrote:Linkiu sekmes ir tikiuosi projektas isvys dienos sviesa. Nes tikrai nemazai idomiu projektu siame forume kurie taip ir niekad nebuvo dabaigti Tikiuosi sio nesulauks toks apt likimas
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: Baby benz - go big or go home
Su nekantrumu laukiu akustinio pasirodymo.
Re: Baby benz - go big or go home
Kosmosas!
Rasyk dar!
Rasyk dar!
Re: Baby benz - go big or go home
Sorry nebuvau uzfiksaves tavo vardo Dabar permeciau kitus projektus tai manau tiesa sakai sekmesAinis wrote: Dekui Matai, del tokiu pasisakymu ir dvejojau ar kurti projekto tema, kol "neisvydo dienos sviesos" Sakyciau paziurejus mano istorija forume neturetu tokiu abejoniu kilti?