Peltor wrote:Ir teisingai darai. Aš suprantu kad romkasponka daug žino, bet jau tikriausiai 10 metų praėjo nuo tada kai jis gimdė kažką iš savo E30, o taip niekur ir realiai neišvažiavo - esmė ta pati, daug žmonių su teorijom, nuomonėm ir kaip būtų geriau, o visumoj tai bullshit, nes kai nėra kaip patikrint realybėje, tai p.. ką tu ten privirinsi ar nedavirinsi.
Realybėje patikrinsi kai Kačerginėje aplink stulpą apsivyniosi? Pakaba tikrai ne ta vieta, kur verta daryti kompromisus su atsparumu, nes ant jos be ratų laikosi ir kėbulas. Suprantu jei padarai overkilą, o šiuo atveju daromas konstrukcijos susilpninimas. Ir kaip minėjau RSe pasakojo, kad taip patiuningavus Veikalo E36 compact galini balkį, dėl išmetimo vamzdžio einančio po juo, jis sulinko labai greit pirmame ralyje.
P.S. paprastai inžinieriai mašinų ir nevairuoja, nes jie daugiau inžinieriai, nei lenktynininkai
P.P.S. malonu žinoti, kad xtra audi su mano projektuotom ir gamintom šakėm Kačerginės rekordą įvažiavo, ir niekas nesulūžo, bei nesulinko nenaudojant kosminių metalų
http://www.xtra.lt/blog/tag/audi-xtra-coupe
P.P.P.S Čia buvo tik draugiškas pastebėjimas, o jūsų reikalas kreipti į jį dėmesį arba ne.