Project: Baby benz - go big or go home

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
dugnas
Posts: 125
Joined: 19 Mar 2008, 20:38

Re: Baby benz - go big or go home

Postby dugnas » 01 Dec 2015, 17:15

Ainis wrote:Jei kam aktualu, pavirsius maskuoti galima paprasta popierine izoliacija. Nusilupa gan lengvai, tik kliju likucius reikia pasalinti skiedikliu.


O gal turi efektyvų pasiūlymą kaip apsaugoti suportų stumuokliuko kamerą, stupicų guoliavietes ir pan. dalis nuo smeliavimo?
if it won't spin - chuck it in the bin

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 01 Dec 2015, 20:31

dugnas wrote:
Ainis wrote:Jei kam aktualu, pavirsius maskuoti galima paprasta popierine izoliacija. Nusilupa gan lengvai, tik kliju likucius reikia pasalinti skiedikliu.


O gal turi efektyvų pasiūlymą kaip apsaugoti suportų stumuokliuko kamerą, stupicų guoliavietes ir pan. dalis nuo smeliavimo?

I suportu "kameras" ikisau gumines zarnas atitaikes diametra. Guoliavietes popierine izoliacija isklijau, bet geriau duct tape'as tiktu.

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby doggy » 04 Dec 2015, 13:37

Santiucha labai gerai viska apsaugo :) Seip jei smeliuotojai NORMALUS kaip kad pvz http://resmila.lt/ - pasirumpina visais uzdengimais. Darau pas juos viska 3 metai - jokiu nusiskundimu - tik geri atsiliepimai.
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
FullSpeed1
Posts: 385
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby FullSpeed1 » 08 Feb 2016, 09:06

Kas naujo sitam projektelyje?
Ar baby benz go home? :D

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 08 Feb 2016, 12:17

FullSpeed1 wrote:Kas naujo sitam projektelyje?
Ar baby benz go home? :D

FullSpeed1 goes home :mrgreen:
Per si laika, kol buvo tylu, buvo "paleistas" winter beater'is (b2 2.2QT) :wink:
Atsilus orams vel kibsiu i darbus prie merso :)

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby pakales » 08 Feb 2016, 21:56

Tai pasidalink ir beaterio projektu, nes įtariu yra ir ten į ką pažiūrėt :)

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 09 Feb 2016, 00:08

pakales wrote:Tai pasidalink ir beaterio projektu, nes įtariu yra ir ten į ką pažiūrėt :)

Kad istikro nelabai yra ten ka rodyti :D "Isidejo" mc2 variklis su k26 turba, greiciausiai nuo KG variklio, ir MS2 kompas :)

User avatar
FullSpeed1
Posts: 385
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby FullSpeed1 » 03 May 2016, 02:35

Orai atsilo. :)
Laukiam. :)

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 03 May 2016, 13:28

FullSpeed1 wrote:Orai atsilo. :)
Laukiam. :)

Kaip tavo "1.8 20vt i typ85" laikosi? :mrgreen:

User avatar
FullSpeed1
Posts: 385
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby FullSpeed1 » 03 May 2016, 13:37

Mano tai is typ 85 quattro sedano pavirto i coupe ir dabar laukia smeliavimo. Reikia uzbaigti kebulo darbus ir jau galesiu surinkineti. Supirkti bilstein apversto stoko amortikai ( konstruosiu reguliuojamo aukscio amortikus) istekintos aliumines traverso ivores, kapraloniniai sailenblokai, stabdziams brembo suportai ir dar kruva visokiu daliu. Varikliui nupirktas blokas, alkuninis, kaltiniai svaistikliai, stumokliai, galva, variklio valdymas.
Tei va. Dabar tavo eile. :D

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 03 May 2016, 14:06

FullSpeed1 wrote:Mano tai is typ 85 quattro sedano pavirto i coupe ir dabar laukia smeliavimo. Reikia uzbaigti kebulo darbus ir jau galesiu surinkineti. Supirkti bilstein apversto stoko amortikai ( konstruosiu reguliuojamo aukscio amortikus) istekintos aliumines traverso ivores, kapraloniniai sailenblokai, stabdziams brembo suportai ir dar kruva visokiu daliu. Varikliui nupirktas blokas, alkuninis, kaltiniai svaistikliai, stumokliai, galva, variklio valdymas.
Tei va. Dabar tavo eile. :D

pic or didn't happen :D Nes istikro idomus kas ten "darosi" :)
O pas mane nupirktas VEMSas, uzsakyti slegio davikliai kurui/tepalui.
Pagaminti ir nucinkuoti perejimai/stuceriai kuro slangoms. Su perejimais buvo nervu, kai cinkutojai aiskino, kad metalas blogas ir "nusigriauze" cinkuojant, nes kai pasiemiau nebebuvo like sriegiu, o istikro, kazkokiu tai budu sugebejo uzdet ~0,5mm cinko sluoksni. Aisku, eilini karta, jie "nekalti", metalas kaltas, bet prisiprasiau pakartoti ir gavos bent kiek geriau.
Uzdengtas shifteris, kur buvo ispjautas dezes tunelis.
Apvirintas gyvatynas nuo kolektoriu iki turbos. Ideti du slip joint'ai. Nuotraukoj dar nesuvirintas:
Image
Image

Siuo metu garaze, kur dirbama, stovi tai, kad nesa pinigus. Atsilaisvinus "kibinsiu" mersa, nes paciam irgi idomu, kas gausis :lol:
Last edited by Ainis on 27 Jul 2017, 23:21, edited 1 time in total.

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 29 Jul 2016, 00:39

Kury laika buvo tylu, bet pastaruoju metu sy bei ta nuveikiau: baigti pjaustymo/vyrinimo darbai po kapotu. Viskas +/- telpa savo vietose, todel viskas N-taji karta islupta laukan, kad isdazyti variklio skyriu:
Image

Gruntas:
Image

Dazai:
Image

Pakoreguota koloneles padetis, "sugaudytas" bump steer'as, modifikuotos vairo ausys:
Image

"Pagavus" bump steer'a vairo trauke atsidure arti sakes, todel del sventos ramybes sake modifikuota:
Image

Image

Nepatiko priekiniu sakiu sailentbloku minkstumas, poliuretanas irgi nezavi, todel istekintos ivores, kad sudeti plaukiojancios sailentblokus, kurie, priesingai nei guma ar poliuretanas, nevarzys sakes judesiu ir neduos juntamo laisvumo:
Image

Sakes, kelmai, stebules, laikikliai ir t.t. paruosta smeliavimui:
Image

Nusmeliuota ir nuvezta dazyti milteliniu budu:
Image

Varztai paruosti cinkavimui:
Image

Nucinkuota. Matosi mineti plaukiojantys sailentblokai su istekintais spacer'iais, kad kompensuoti ploti:
Image


FullSpeed1, tavo eile :wink:
Last edited by Ainis on 27 Jul 2017, 23:20, edited 1 time in total.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby romkasponka » 31 Jul 2016, 23:56

Po tokių šakes perdarymų manau, kad ji links, nes panašiai balkį buvo perdarę raliniam E30 ir sulinko per pirmą ralį.Gal padėtų sustiprinimas iš kitos pusės kažkoks...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby fregis » 01 Aug 2016, 00:04

o kam tokia kieta vaziuokle reikalinga? pilna nelygumu, pilna smugiu kuriuo i kebula perduoda.... ir kaip minejo lengviau linksta..
turbut del pastebimo dazno ratu tampymo? ziede vaziuojantiems tai netampo sukant posuki, sakyciau pakaba reiktu gerai susireguliuoti geriau... mano manymu del to ji tampo..
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

Peltor
Posts: 47
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Peltor » 01 Aug 2016, 15:46

Ple realiai koks skirtumas links ta šakė ar vapšė pliš n. - šitam projektui nelemta normaliai važiuoti, gal kur ir pasibandys, bet niekas jo nep*s iki maximumo negailėdamas. Dar greičiau jis gal atsidurs kur pardavimuose.

Ta prasme zjb pažiūrėt, kad žmogus mėgsta virint, pjaut, frezuot, tekint,virint, dažyt, dar pavirint, bet visumoj tai no sense, nes tai vistiek garažinis projektas. Panašiai doggy kažkada svaigo kaip p*s ten drifto negailėdamas su ta AE86, o baigės taip, kad net iš garažo neišvažiavo ir net nebaigtą pardavė.

Dar nė vienas garažo ginekologas neišlindo ir nepasidarė axuėnas driveris be daug daug praktikos. Čia gal reiktų su kokiu triperiu gretimais mokintis važiuot ir likusią dalį skirt TAM projektui.

Šiaip tai thumbs up, tekint/virint moki.

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 01 Aug 2016, 16:32

romkasponka wrote:Po tokių šakes perdarymų manau, kad ji links, nes panašiai balkį buvo perdarę raliniam E30 ir sulinko per pirmą ralį.Gal padėtų sustiprinimas iš kitos pusės kažkoks...

Paziurejus i org e30 sake irgi panasu, kad ji turetu linkti, o dar zmones perpjauna per puse, ivirina juostines gabala ir stato skersa...
Lygiai tokios pat sakes eina i arti, ar net virs 2t sveriancius mersus. Plius, ar veikia kazkokia didele jega ta sake ta kryptimi, kuria susilpninau? Sake stampuota is 3mm plieno, ir tikrai masyvi.
Links tai links, ieskosiu kito sprendimo. Ne tube frame cia, be kompromisu neiseina...

fregis wrote:o kam tokia kieta vaziuokle reikalinga? pilna nelygumu, pilna smugiu kuriuo i kebula perduoda.... ir kaip minejo lengviau linksta..
turbut del pastebimo dazno ratu tampymo? ziede vaziuojantiems tai netampo sukant posuki, sakyciau pakaba reiktu gerai susireguliuoti geriau... mano manymu del to ji tampo..

Kieta ar standi? Norejau standzios, todel ta kryptimi ir einu. Mersai gaminti kaip komfortabilios masinos - daug vaziuokles "vaiksciojimu". Ziurim i e30/36. Prie rato sarnyras,i balki sarnyras, tik trecias galas per guma, kuria zmones deda pilnavidure/polly/shesa...
Vazineju su rx7, kurioj visa vaziuokle ORIGINALIAI ant plaukiojanciu (aka shesu) ir vieninteles gumos vaziuokleje tai amortiku kilpose ir stabilizatoriu laikikliuose. Kazkaip jokios bedos nematau, tik masina stabiliai stovi ir puikiai reaguoja i vaira.

Zodziu, pirma reikia paleist masina, o tada silpnos vietos islys pacios (arba neislys?).
Last edited by Ainis on 02 Aug 2016, 03:08, edited 1 time in total.

dexter
Posts: 22
Joined: 24 Jul 2009, 10:44

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby dexter » 01 Aug 2016, 16:44

Ainis, kodėl mašina ne pagal Liberty walk? Dar geriau, jei iškart 63amg būtųųų.. :D

O šiaip smagu matyt, kai projektas juda į priekį, spaudžiam like Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby romkasponka » 01 Aug 2016, 23:45

Paziurejus i org e30 sake irgi panasu, kad ji turetu linkti, o dar zmones perpjauna per puse, ivirina juostines gabala


Būtų perpajuta ir suvirinta nesakyciau nė žodžio, o dabar tu sumažinai šakės atsparumą lenkimui (skerspjūvio plotą) kokia 30% minimum. Gal ir nelinks...

ir pisa drifta...
Rankos iš teisingos vietos auga, bet liežuvis prastai pakabintas.... :cry: :cry:

Plius, ar veikia kazkokia didele jega ta sake ta kryptimi, kuria susilpninau? Sake stampuota is 3mm plieno, ir tikrai masyvi.


Stabdant didžiausia apkrova gaunasi išilginė, kuri turėtų lenkti šakę. Ant tos šakės beveik pusė mašinos masės kabės...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 02 Aug 2016, 03:35

Būtų perpajuta ir suvirinta nesakyciau nė žodžio, o dabar tu sumažinai šakės atsparumą lenkimui (skerspjūvio plotą) kokia 30% minimum. Gal ir nelinks...

Taip, sumazinau plota ir atsparuma lenkimui viena kryptimi sakykim tais 30%, bet manau mb inzinieriai didesne atsarga paskaiciavo? Vien pagal automobiliu svori kuriuose jos naudojamos galima speti...

Rankos iš teisingos vietos auga, bet liežuvis prastai pakabintas....

Pataisiau, kad akiu nebadytu.

Stabdant didžiausia apkrova gaunasi išilginė, kuri turėtų lenkti šakę. Ant tos šakės beveik pusė mašinos masės kabės..

Jeigu gerai isivaizduoju, tai stabdymo metu jega atsiras ne ta kryptimi, kuria susilpninau sake?

O siaip, neturiu pagrindo abejoti romkasponka ziniomis bei abejonemis, greiciau autoritetu galeciau pavadint, tiesiog si modifikacoja siuo metu, sioje situacijoje, man atrodo priimtiniausias sprendimas (sugaisto laiko bei rezultato pasiekimo atzvilgiu).

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby romkasponka » 03 Aug 2016, 01:45

Ainis wrote:si modifikacoja siuo metu, sioje situacijoje, man atrodo priimtiniausias sprendimas (sugaisto laiko bei rezultato pasiekimo atzvilgiu).


Suprantu ir todėl sakau, kad iš kitos pusės (jei niekam nekliūna) šakę sustiprintum, t.y. privirintum U skerspjūvio profilį su užleidimu plačiau nei, kad tavo išpjova. Arba bandyk, bet jei gramų negaudai tai aš tavo vietoje sustiprinčiau ir būtų rami galva...

Image
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Eimazz555 » 03 Aug 2016, 02:48

Del sakes tvirtinimo tai manau reikejo daryti tai kol ji buvo atidaryta/ispjaustyta, tada viduje reikejo ivirinti kvadratini u formos sveleriuka storoka uzleidziant po kelis cm per ilgi ir tada uzdengti ta vieta kur vairo trauke eina,tada 100% butu atstojusi lenkimo/lauzimo jega.

tomas636
Posts: 212
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby tomas636 » 03 Aug 2016, 10:17

:) kažkaip atrodo kad ta šakė laikys ir laikys. Nėra ji tokia jau skysta.

Ainis
Posts: 475
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Ainis » 03 Aug 2016, 23:58

Kazkaip is muses drambli isputet :D Turint omeny, kiek modifikaciju atlikta, tai maziausiai suku as galva del to sakes, nes esant reikalui, tai, kogero, pigiausiai/paprasciausiai istaisomas mazgas :lol:

Peltor
Posts: 47
Joined: 28 May 2014, 08:42

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby Peltor » 04 Aug 2016, 09:10

Ainis wrote:Kazkaip is muses drambli isputet :D Turint omeny, kiek modifikaciju atlikta, tai maziausiai suku as galva del to sakes, nes esant reikalui, tai, kogero, pigiausiai/paprasciausiai istaisomas mazgas :lol:


Ir teisingai darai. Aš suprantu kad romkasponka daug žino, bet jau tikriausiai 10 metų praėjo nuo tada kai jis gimdė kažką iš savo E30, o taip niekur ir realiai neišvažiavo - esmė ta pati, daug žmonių su teorijom, nuomonėm ir kaip būtų geriau, o visumoj tai bullshit, nes kai nėra kaip patikrint realybėje, tai p.. ką tu ten privirinsi ar nedavirinsi.

O gatvėj gal ta šakė luš pirmam posūky, o gal droši kelis sezonus, Esmė tik ta, kad kai tai išbandysi, tada ir galėsi užtikrintai pasakyt ar sprendiams teisingas ar ne, o ne ble kas būtų jei būtų jei davirintum kokį chuinia

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Baby benz - go big or go home

Postby fregis » 04 Aug 2016, 10:16

Kartais turest silpna vieta nera blogai, gali avarijos atveju apsaugoti kitus mazgus nuo deformaciju :)
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?


Return to “Projects & Modlists”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests