
Viena diena buvo pavarvintos seiles ziurint i MB 190 EVO2 ir pradeta ieskoti tinkamo automobilio. Kadangi mintis buvo naudoti kaip daily, tai buvo ziurima i kebulo ir salona bukle. Apziurejus visus Lietuvos skelbimuose esamus variantus supratau, kad lengva nebus. Kebulai supuve, salonai nusniauksti. Paieskas perkeliau i Latvija,ir buvo rastas tinkamas variantas: 2.0 benzinas, automatas. Gan tvarkingas recaro salonas. Kebulas su minimaliais defektais.

Tada reikejo issirinkti varikli


Bet, kadangi, nes... Fuck dis shit. Im going big


O tai yra: M119 5.0l 32v V8 closed deck'as is mazos ridos W140 S500. Montuojami buvo tik su automatinemis dezemis, todel sekantis etapas buvo priburti mechanine deze. Laimiui paprotinus buvo pasirinkta E39 530D deze. Issirinkus deze reikejo pagaminti smagrati/sankaba. Taigi:


~26kg paleista drozlem:

Ir turim kazka, kas panaseja i smagrati:


Greziam, sriegiam, kalam....:

"Pimpiukai" diskatoriaus centravimui:



Deze:

Sunkiai, bet isardom....:

Turint du kozukus (automato ir mechaninio) ismatuojam ju diametrus skirtingose vietose, randam, kur labiausiai sutampa ir pasizymim:


Chop chop...:

[img]https://preview.ibb.co/dzoL0Q/20.jpg/img]
Dedam ant frezavimo stakliu ir atstatom plokstumu lygiagretuma bei paliekam +0,5-1,0mm "virsaus".:


Kas gaunasi, jei diametrai buvo ismatuoti teisingai (dar nesuvirinta):

Statot varikli staciom, maunam smagrati/sankaba, kozuka, dedam deze ir virinam:


You spin me round like a record... Atstatomas lygiagretumas po suvirinimo - nuimami mineti 0,5-1,0mm.:

Kadangi sankaba padaryta dvidiske ir pirminio slicai isnaudoti pilnai, nebeliko vietos originaliam isminamam guoliui, todel reikejo pazeminti sakute:

Well, fuck....:

Grudintas plienas. Paprasta, rusiska P6M5 plieno freza "nepaeme". Uzsizymejau ir nupjoviau su bulgarke...
Lupam originalu M102 varikliuka lauk ir ziurim kiek vietos kurybai:



Grudam M119 ir ziurim "ant kiek" telpa. T.y. netelpa




Ismetus steering boxa, ispjauscius nemazai metalo ir panasiai - tilpo.
Kaip ir sakiau... Going big. Taigi ziurim kur patalpint turbina, kad kapotas uzsidarytu:

Kogero neuzsidarys


Visa laime, kad w201 (kogero ir kiti to laikotarpio mersai) salono peciuko ventiliatoriu turi variklio skyriuje, kuri ismetus lauk atsirado vietos turbinai:

Kadangi variklis su deze kaba +/- savo vietoj, laikas eiti link galo (diffas), kad rasti galutine variklio pozicija, t.y. kad dezes ir diffo flanciukai stovetu lygiagreciai vienas kito atzvilgiu.
Gale randam 165mm diffa, kuri keisim i 210mm ASD is S350D:

Pusasiai:

Gamyklinis traversas:

Nusivalius ir atidziau apziurejus pasimate, jog vienoj pusej permestos sakiu tvirtinimo ausys, todel buvo rasta kita (o pasirodo vos ne deficitinis dalykas!):

Pakabintas 210mm diffas:


Ciumpam standartini kelma i kisam i stakles:

Ipresuojam ir privirinam praplatinima:

Ir istekiinam:

Kam viso to reikejo? Ogi tam, kad ikisti S350D stebule su guoliu (didesnis guolis, didesne granata didesniais slicais. Win, win) i w201 kelma ir tureti bolt on stabdzius su originaliu rankiniu disko viduje

S350 kaireje, 190E desineje:

Kardanas beveik idealiai tiko nuo E39 530D automato:

Rastafke:

Per ziopluma prisidariau bedos... Turbut tie, kas susidure su BMW, jau pagalvojo, jog automato kardanas ant mechanines tai juk netinka...

Kaip atrodo gumos viena salia kitos:

Sugalvojau nuimti dezes flanciuka, istekinti "propkes" jas supresuoti, uzvirinti ir pergresti i 105x14mm.:

Idejes i tekinimo stakles supratau, kad prisidariau dar daugiau bedos - bevirinant metalas uzsigrudino ir net kietmetalio peilis nebelabai norejo "imti". FAIL....
Pasnekejes su keliais zmonem ir panarses realOME radau, jog ~~98m e39 mechaniniai ejo su 105x14mm gumom (tokios pat kaip automato!!!


"Nauja deze":

Kadangi variklis/transmisija jau stovejo savo vietose, buvo galima gaminti tvirtinimus. Standartiniu padusko tvirtinimu ant traverso panaudoti neisejo, tai buvo privirintos naujos ploksteles, kiaurai "pragreztos" skyles, ikalti ir apvirinti vamzdziais, jog butu galima pasiekti padusku tvirtinimo varztus, kurie sukasi is apacios. :

P.S. Irwin karuna 4skyles per kelis sluoksnius visaip issidesciusios skardos atlaike be problemu, tai kogero tiktu ir vamzdziu galam pjaustyti dedant lankus

Dedam kolonele ir ziurim kiek vietos turim ismetimo kurybai... :




4" down pipe:





Del vietos trukumo WG bus dugne":


Ziuriu, ir pats nesuprantu kaip telpa... :




Ausinimas:

W124 dyzelio didelis radiatorius (per visa w201 prieki) 300x600x100 IC ir plonas SPAL ventiliatorius.
IC mountai:


Isiurbimas is 3coliu nerzos:



Pabandziau valcuoti vamzdzius:


Su stokiniu buferiu ic nelabai telpa. Ispjauscius atrodo taip:

Nupirktas AMG replika buferis. Vietos daugiau,bet vistiek 3cm buferis neprieina. Reikes modifikuoti:

Siai dienai stadija +/- kaip paskutinese foto. Laukiua silikonu, oro filtro, kad galutinai sudelioti isiurbima.
Siuo metu yra pasaliniu darbu, todel greitu metu (savaite, dvi) atnaujinimo nebus

To be continued....
