Modlist: Daily beater RS13

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Kadangi sezonas baigėsi, yra laiko aprašyti kaip praejo šie metai:

Jau daugiau nei trejus metus turimas, tryliktukas, pirktas, visiškas stock, vyšninis, geros kėbulo būklės, toks kokio norėjau :)
Tačiau taip paprasta nebuvo, tik nupirkus pradėta tvarkyti buvusio savininko kliurkos, tokios, kaip blogai uždėtas pagrindinis diržas, leisgyvė turbina ir kuro siublys, bei dėžė.
Atrodė taip:
Image

keičiant turbą, "tuo pačiu" įdėta T28, china išmetimo kolikas, armuotos šlangos.
žinoma testo neatlaikė:
Image
Image

pramiegojo žiemą ir darbai tęsėsi:
Image

Buvau visiškai žalias technikos srityje, tačiau kuo toliau, tuo labiau man patiko. Patiko tobulinti, o ne važiuoti, todėl per visus tris metus pravažiavau, gal 12k km, niekada nedriftinau gatvėje, nebent ant šviežio sniego ar kartais ant šlapio.
Tad po truputi pildėsi sąrašas pakeitimų, nes kitaip nevažiuoja:

Engine:
SR20det
Armuotos turbo aušinimo ir tepimo šlangos
Greddy karterio kopija
Rocker arm stopperiai
Nerūdijančio plieno alkūnė, 76
Tiesus 76mm išmetimas su vienu rezonatoriumi, be bakelio
NGK laipsniu šaltesnės žvakės
Apexi oro filtras
Tepalo sumuštinis
El. fenas
BIG IC
MBC
Wallbro kuro siurblys
90Sh poliuretano pagalvės
Oil catch can
Akumuliatorius perkeltas į bagažinę
Home made rasporkė
Pašalintas ABS blokas
ECU su Nistune
Tepalo radiatorius
Trijų eilių varinis vandens radiatorius.

Transmisija:
Driftworks lengvintas smagratis, 5.5kg
Competition Stage 5, keramikinė sankaba
Virintozė

Važiuoklė, pakaba:
S14 priekiniai suportai
Armuotos stabdžių šlangelės
Nismo dėžės pagalvė
Virintas reduktorius, 3.9
Perrinkti išvalyti suportai
Pakeistas stabdžių skystis į 5.1 (stabdžių ir sankabos)
Visa pakaba, nusmėliuota, perdažyta naujai
Visoje pakaboje (išskyrus stabilizatoriai) įdėtas poliuretanas
Padarytas išsukimas (ilgintos šakės, modifikuotos stebulės, ilgesnės traukės, reguliojami tensionai)
Reguliojamos galinės šakės, bei suvedimo traukės
Priekyje Tein, gale Key Office coilai
Metalinė vairo saga
Poly vairo kolonėlės gumos.


Interior:
HKS boost gauge (mechaninė)
HKS oil pressure gauge (mechaninė)
HKS oil temp gauge (mechaninė)
Depo water temp gauge
Išimtas AC
Drift button
Qsp odinis vairas su išnešimu.
Ksport lopšys
Takata green 3 colių, 4 taškų diržai.

Exterior:
Borbet R17, 8,5j et13 ratai,
Autec R16, 7.5j putračiai
TypeX slenkščiai
TypeX galiniai bamperio splatsai
GPsport galinio lango spoileris
Panaikinta antena, galinis valytuvas
Tamsinti galiniai žibintai
Stogas apklijuotas juoda plėvele
Prefacelift lip'as
Raybrig skaidrios lempos.

darbų eiga:
Image
(dabar išmetimas storesnis ir be bakelio)
Image

ramiai cruisinant (žiemos bordiūras):
Image

kitą kartą ramiai cruisinant (kabėjo per žemai):
Image
Image

kadangi išmetimas "sugedo" teko tvarkyti naujai (76mm, alkūnė su screamer pipe į žemę, 76 rezonatorius, be bakelio)
Image

nusprendžiau, kad reikia coilų, tada nusprendžiau, kad reikia poly, o vėliau nusprendžiau, kad reikia viską nusmėliuot (sprendžiau 10min),
Image
Image

nusmėliuota, nugruntuota, nudažyta juodai ir ant viršaus uždėta spalva, kad būčiau labiau tolerantiškas:
Image
Image
Image
(foto ne aš)
Image

kadangi kėbulas labai geros būklės, neteko valyti rūdžių nuo dugno, taip ir liko originali apsauga.

prisipirkta dovanų sau. Coilus teko restauruoti, bet dabar reguliuojasi tik per spyruoklę :(
Image

ir pagaliau sumontavau dideli IC, vietoj turimo dyzelinio mažylio, įdėtos rasporkės (priekyje ir gale), išimtas ABS, perkeltas akumuliatorius į bagažinę:
Image
Image
Image
Image

taip pat sudėtas išsukimas, home made, ilgintos šakės, modfikuotos stebulės ir bla, bla, kaip ir visur.
Image

bendrai stengtasi išlaikyti kuo grąžesnį vaizdą, artimą stock, nedrakoninti, su pilnu, funkcionuojančiu salonu, nes buvo važinėjama pagrinde gatvėmis, vežama žmones ir t.t...
Image
Image
Image
Image
Image

Kas be ko, padaryta begalė smulkmenų, kuriu turbūt neverta nė rašyti, buvo ir šilto ir šalto, kaip ir visiems. Žodžiu, mašina su savo istorija.

o, bet , tačiau, visada buvo noras pramokti statyti skersą, todėl visą vasarą preleidus garaže, pagaliau prisikaupiau išeti į aikštelę. Per tą likusį sezoną sudalyvavau keturiose, trumpose treniruotėse, patiko....noriu dar...
kitąmet bandysiu daugiau pasitreniruot, kol laikys technika.
Image
Image

pirma treniruotė:
http://www.youtube.com/watch?v=L96snnAa ... Kzi_FhA_UA

ir paskutinė:
https://www.youtube.com/watch?v=UJWkQBF ... Kzi_FhA_UA

caškė pūčia gražiai, galios tokiai aikštelei užtenka, kitur nebuvau, nežinau kaip bus :)

bėdos: kaista, tepalo temperatūra pakyla iki 110-115, spaudimas krenta iki 0.8bar.
per žiemą bandysiu restauruoti tepalo pompą ir dėti tepalo radiatorių, susirasti lopšį ir diržus.
Last edited by TaiTiek on 09 May 2017, 09:42, edited 6 times in total.

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by driver »

graziai caske murkia. nostalgija :)
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Update, pavadinimu "Pavasaris" (foto bus mažai ir nekokybiškai)

Ką gi šiemet pradėjau ruoštis sezonui, darbų atrodė nedaug, bet sąrašiukas perkopė skaičių 25... :)
Pirmiausia norėjau ištaisyti/patobulinti praeitų metų išlindusias bėdas, pastebėjimus, trūkumus.
Pirmasis ir vienas pagrindinių, tai mažas teplao spaudimas. Išsikrapščiau tepalo pompą, ir nusprendžiau restauruoti, o ne imti naują (žydelis). Restauravo Kaune, pas rekomenduotus meistrelius, kurie lyg ir išmano ką daro.

Kitas darbelis aušinimas, tepalo, vandens ir vairo stiprintuvo. Nusipirkau tepalo radiatorių, sandwichą:
Image
Image
Taip pat vandens radiatorių, bolt on, bet triju eilių, varinis, stovėjo ant 1jz, su el. fenu. Sako originali termomova suvalgo daaaug arklių.
Vairo stiprintuvo radiatoriui panaudojau s13 reduktoriaus radiatorių.
Image

Viską surinkau, užvedžiau, labai nenudžiugau. Tepalo spaudimas ant šalto apie 5bar. Prieš restauravimą rodė apie 5.5bar :) Na, bet reikia kaitint ir žiūrėt, koks bus prie aukštų temperaturų.
http://www.youtube.com/watch?v=taB08kKXgvE

-Patikrinau kompresiją, tiesa ant šalto ir nenuspaudus aksereratoriaus, bet rodė daugiau nei 12bar visuose cilindruose. Bet bent viena aišku, kad tepalo varymas į oil catch can yra ne nuo mažos kompresijos.
-Įdėjau poly vairo tilto gumas.
-Pakoregavau alsuoklyną.
-Įsidėjau skaidrias Raybrig lempas.
-Pagaliau įsigyjau normalias ratų veržles.

Padariaus šiuos ir kitus darbus, sąrašas sutrumpėjo iki 16 :D
Liko padaryti: normalų įsiurbimą, lopšys, diržai, pritvirtint akumą, priklijuot slenkščius ir t.t... Viską jau kaip ir turiu, beliko surinkti, sudėti, testuoti. Šią savaitę bus daug darbo...
Random snap:
Image
(pirkau bakelį, nes nuo šiol į treniruotes, varžybas yra garso apribojimas iki 100Db)

Image
atnaujinau spalvas.

Image

Image
Ksport lopšys, su Apex bėgeliais, bolt on į standartines vietas. Takata green 3 colių, 4 taškų diržai (nauji, replika, homo pasibaigus) ir keli silikonai, vamzdis, filtriukas ir t.t...


Padrikai, čia prirašiau, bet esmė, kad balandžio 1d, jau norėčiau išriedėti į gatves, kaip bus, matysim.

p.s. Kažką pamiršau paminėti, bet pamiršau ką.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Yep, paskubinau balandžio pirmąją...

Image

Susitvarkiau lopšį, diržus, priklijavau slenkščius ir dar kelias smulkmenas.

Image

Trumpai ar nissanas veikia: veikia. Vandens temperatūra cruisinant pakyla iki darbinės arba kažkiek mažiau net, reiškia radiatorius veikia, o dar net ventiliatoriaus nejungiau. Tepalo temperatūra buvo pakilus iki 85-90 laipsnių, daugiau nevažiavau, nežinau, bet tepalo radiatorius veikia. Tepalo spaudimas prie tokios temperatūros apie 2-2.4bar (900-1000rpm), reiškia tepalo pompa veikia. Dabar reikia laukt treniruotės arba rimtesnio wooto, kad galėčiau stebėti, kas darosi prie didesnių temperatūrų. ;)

Ir reikia pasidaryt suvedimą ir sankabos cilindriuką pasikeist, nes durniuoja..

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by tonic »

Nusiramink tu pagaliau del tu slegiu ir temperaturu :)

Tepalo temperature turi buti 100+, bent retkarciais, kad isgarintu vandeni is tepalo, jei tiek nepakyla - blogai. 110-125C (priklausomai nuo tepalo) CA'skei (turiu galvoje tolerancijas) yra ok ir nera cia del ko parintis.

Slegio irgi nera ko demonizuoti. Slegis ant laisvu aplamai mazai idomus, nes tuo metu aprovos variklyje minimalios. Labai megstu visiems pasakoti viena istorija, kurios strumpinta versija skamba taip:

1000km lentynese vaziavome su ~3.5bar slegiu prie 6000-8000rpm. Tai atsitiko del klaidos, samoningai to nebuvo siekiama. Treniruotese, kvalifikacijoje ir lenktynese matyt nuvaziavome kazka arti 1000km lenktyniu rezimu. Variklis Honda K20+kompresorius ant standartinio 11:1 suspaudimo. Tepalas - kazkas is Redline 0w30 ar panasus. Po lentyniu isardzius varikli indeklai atrode visiskai nepriekaistingai.

Kas tikrai svarbu tai nenutrukstamas tepalo tiekimas.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

žinau kaip yra, bet kaip sako: atsarga gėdos nedaro ;)
šiaip dabar esu saugesnis ir patenkintas, ką pasidariau. Gerai, kad galiu kontroliuoti temperatūrą, nes jei užkaista vanduo, lengvai ją numušu, įjungęs ventiliatorių. Tepalo temp, cruisinant pakyla, max iki 100, tai šeriant bus daugiau ir pats tas. Tepalo slėgis buvo ant kritinės ribos ar net mažiau, ant laisvų apsukų, pagal manualą, todėl dabar turimi 2bar irgi džiugina :)
Reziumė, smagiai ir saugiai sukasi caškė. Galima šert.

kad jau rašau, tai paupdeitinsiu: pasikeičiau pagrindinį sankabos cilindriuką ir dingo problema su nusileidžiančiu pedalu ar nusiorinimu. Bet atsirado kitų niunasų, kaip iššokantis alsuoklynas iš vožtuvų dangtelio ar keistas dungsėjimas, susukus vairą, dešianiame rate.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

kągi, feilas, po feilo.

Treniruotėje, užkaito aušinimo skystis. Radiatoriaus dangtelis, 1.1bar. To pasekoje prakiuro viena šlanga ir išvarė skystį lauk. Kadangi neliko skysčio, smarkiai užkaito variklis. Pakeitus šlangą, įpylus aušinimo skysčio, pradėjo dirbti netolygiai (išeina kompresija) ir mesti baltą duma pro išmetimą. Suprask, kad prapūtė tarpinę :( Bet viskas tuo nesibaigė. Vėliau, bandant užkurti pasigirdo kažkoks dungtelėjomas/lūžimas ar pan iš variklio...po jo jau net nenori startelis sukti. Toks jausmas, kad kažkas užklinijo. Kas gali būti? Su stumokliais kažkas? Dabar mintis ar lupti galvą ar jau ieškoti kitos caškės...

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by Eimazz555 »

Toks vaizdas kad pribego ausinimo skyscio i cilindra ir bandei uzvest.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Eimazz555 wrote:Toks vaizdas kad pribego ausinimo skyscio i cilindra ir bandei uzvest.
pilnai įmanomas variantas. Hidrosmūgis? Prasuko indėklus, užklinijo?

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by Eimazz555 »

Nu geriausiu atveju issukus zvakes prasukti su raktu alkunini, bet vistiek teks galva lupt salin ir ziuret ar ne pridirbo daugiau koses.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Taigi, truputis naujienų.

Ilgai neliūdėjęs, nukėliau galvą, pažiūrėti, kokios pasekmės.
O pasekmės pasirodo ne tokios ir didelės, hidrosmūgio nėra (https://www.youtube.com/watch?v=uYkSB8GQquc), prapūsta antro cilindro tarpinė. Teko keisti.
Nukėliau galvą su visais kolektoriais ir nusirinkau, kas nereikalinga.

Image

Galvą šlifavo, išplovė VDS. Susipirkau naujas kolektorių tarpines, variuotas kontruojančias veržles, naujus chamutus, vietoj originalių, naujus velenėlių varžtus, naują termostatą galvos tarpinę - Victor Reinz. Visas tarpines supurškiau vario purškalu tarpinėms. Stengiausi surinkti patikimai.

Image

Uždėjau galvą ir bandžiau sukti (pagal manual'ą). Varžtai stock, seni (pamoka ateičiai: tik nauji OEM varžtai!). Beveržiant, pastebėjau, kad pora varžtų tempiasi, išsukau...varžtai pasitempė iki 1.5mm. Tuo vakaras ir pasibaigė. Teko ieškoti naujų varžtų. Gan greit pasitaikė Ajusa firmos iš Acura. 22e.

Kągi, beveržiant su naujais varžtasi, pradėjo ir jų pora temptis...fuck this. Susikomplektavau iš senų ir naujų varžtų rinkinį, kurie mažiausiai išsitempę. Prisukau, viskas OK.

Image


Susirankiojau viską, kas yra aplink, šlangas, daviklius ir t.t. Užkūriau su paprastu tepalu, praplovimui. Padirbus ir išpylus, tepalo spalva nenudžiugino - pilkas. Galvojau, kad dar sistemoj buvo nemažai aušinimo skysčio. Užpyliau naują partiją - tas pats, pilkas. Jau mintys, kad kažkur leidžia skystį į tepimo sistemą. Kitą dieną nusipirkau dar pora bakelių pigaus tepalo. Trečią plovimą tepalas pradėjo šviesėti. Po penkių plovimų, ištekėjo gražus tepaliukas. Pakeičiau filtrą, supyliau gerus. Kitą dieną išvažiavau į testą - treniruotę.

Po poros važiavimų išlindo keli leakai, pro tepalo paemimą turbinai, pro vožtuvų dangtelius. Valandėlė ir važiavau toliau. Su R15 ratais, sukibimo ir greičio nebuvo visiškai, jaučiausi kaip ant ledo (šlapia danga), su R16 (baltais) geriau, bet neįspūdingai.

https://www.youtube.com/watch?v=NRlExgjqwg4

Treniruotės eigoje atsirado dar keli leakai, aušinimo ir tepalo, bet gan greit pavyko juos sustabdyti.

Image
Image

Kolkas važiuoja neblogai, nors degimo kampas iš akies. Tikiuosi, kad tarpinė laikys ir feilų daugiau nebus ;)

User avatar
Mantvydas
Posts: 188
Joined: 16 Jan 2014, 18:11
Location: Vilnius

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by Mantvydas »

du specai snekasi "Palauk.... tu atsukineji... neee... uzsukineju..."
:D
Tegu dega padangos, bet ne siela...

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Mantvydas wrote:du specai snekasi "Palauk.... tu atsukineji... neee... uzsukineju..."
:D
varžtus sukt mokam, tiesiog žiūrėjau ką filmuoju, o ne ką suka ;)

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by tonic »

Ziurejot ar kuris svaistiklis nesutrumpejo?

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

tonic wrote:Ziurejot ar kuris svaistiklis nesutrumpejo?
žiūrėjom, nesutumpėjo ;) o jei ir butų sutrumpėjęs, nesijaustu dirbant? :o

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Atsirado daug laiko, tai atsinaujinsiu.
Trumpai: taigi, po tarpinės pakeitimo, buvo daug šilto ir šalto. Pavažinėjau, padalyvavau treniruotėje. Bet dėl prasto degimo kampo prapūtė tarpinę antrą kartą :/

Image

Nieko, juk kai moki - netrunka, keli vakarai ir tarpinė pakeista. Tada prasidėjo reguliavimas visų daviklių, mišinių, degimo kampo ir t.t..kad daugiau taip nepasikartotų. Tai truko daugiau nei mėnesį. Prie viso to prisidėjo ir tokie galykai, kaip pratrūkusios aušinimo šlangos, apsimyžęs vandens siurblys, bei naujasis oro filtras buvo uždėtas vos vos ne per vidurį oro srauto matuoklės, todėl susidarydavo kitoks sukūrys, nedirbdavo ant laisvų ir bla, bla... ilgai užtruko, kol buvo rastas šis niuansas:

Image

Šlangos buvo sutvarkytos, siurblys pakeistas, leakai sugaudyti. Ir turbūt pirmą kartą per 4m niekas nelašėdavo iš po variklio, nė lašelio. :roll:

Seniai trūko gripo ir stabilumo, todėl buvo paimtos reguliuojamos traukės:

Image

Po suvedimo sužinojau, kad reikia trumpinti tensionus (kad padidinti kasterį), bei vairo kolonėlė kliba :/ bet overall valdymas pagerėjo, užpakalis stovi tvirčiau ant kelio, o šeriant dyla visas padangos paviršius :happy:

Kadangi treniruočių Vilniuje buvo labai mažai organizuojama, tai dailinau kasdien, kartais su naktiniais wanganais:

Image

Važiavo visai neblogai nissaniokas, iki 200km/h gan lengvai įvyniodavo, aušinosi gerai, be kaitimų, be leakų, be problemų :) Pasibandymui buvau atsukęs ir 1.1bar, važiavo dar smagiau, bet po to pradėjo dūsti ant aukštų apsukų, o ir slėgis šokinėti. Turbo tarpinė fail.

Taip pat pirmą kartą šiemet sudalyvauta pilnai treniruotėje ir be didesnių gedimų:

Image

Grįžta namo sava eiga ir pakeista tarpinė. Pravažiavau netoli. Vieną ryta užkurus tepalo spaudimas parodė nulį. :oops:
Iškeltas variklis ir nusiardyta apačia:

Image
Image

Taip sezonas ir pasibaigė. SU daug dienų garaže ir viena pilna treniruote :D

Kolkas ieškau SR20DET su defektu ar pan, kad turėčiau ką veikti žiemą, iki kito sezono.
Caškės prikelt nelabai noriu, kad ir kaip man ji patinka. Noriu pabandyti kažką kitą, o ir caškės kaprizai atsibodo. Beet kadangi su finansais nelabai džiugu, tai gali būti, kad pavasarį nebeliks ką daryti, kaip gaivinti caškę :)

Bonus media:

Image

Iš drifto gyvenimo:

https://www.youtube.com/watch?v=RP-Y96EdgJg


Iki kitų metų ;)

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by UNeX »

oro filtras ne per centra, kitoks sukurys, nedirbdavo ant laisvu... whaaaaat ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

UNeX wrote:oro filtras ne per centra, kitoks sukurys, nedirbdavo ant laisvu... whaaaaat ?
yep...tikrai ilgai užtrukom, kol atradom tokį šūdniekį :)

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by kamuto »

UNeX wrote:oro filtras ne per centra, kitoks sukurys, nedirbdavo ant laisvu... whaaaaat ?
nieko naujo :D pabandyk kokiam naujesniam subarui oem airboxa ishmest ar paemimo zarna buna uzsiveda ir uzgesta :D
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by ard »

TaiTiek wrote:reguliavimas visų daviklių, mišinių, degimo kampo ir t.t..kad daugiau taip nepasikartotų. Tai truko daugiau nei mėnesį.
kaip tu reguliavai mišinį?
TaiTiek wrote:oro filtras buvo uždėtas vos vos ne per vidurį oro srauto matuoklės, todėl susidarydavo kitoks sukūrys, nedirbdavo ant laisvų
bullshit :lol: :lol: :lol:

tiek daug pastangų įdėta, bet...
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Iš serijos: atėjau, pasirodžiau gudrus, pabėgau :)

ard wrote:
TaiTiek wrote:reguliavimas visų daviklių, mišinių, degimo kampo ir t.t..kad daugiau taip nepasikartotų. Tai truko daugiau nei mėnesį.
kaip tu reguliavai mišinį?
Puikiai visi ir pats supranti, ką turėjau omeny, nereikia kabinėtis ;)

ard wrote:
TaiTiek wrote:oro filtras buvo uždėtas vos vos ne per vidurį oro srauto matuoklės, todėl susidarydavo kitoks sūkurys, nedirbdavo ant laisvų
bullshit :lol: :lol: :lol:

tiek daug pastangų įdėta, bet...
Aišku aš ne fizikas, bet suprantu, kad oras ne taip, kaip reikia keliavo. Laukiu tavo tikslesnio paaiškinimo.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Seniai, labai seniai atnaujinau temą. Turbūt dėl to, kad per 9mėn pravažiavau tik 1500km :D Tai trumpai, kas vyksta su šiuo reikalu:

Taigi dar pernai rudenį buvo nupirktas SR variklis, tiksliau jo dalys, žodžiu didelė puzzle.
Išmėtytas dalimis taip prastovėjo beveik pusė metų, kol šį pavasarį pradėjo judėti darbai su surinkimu.

Image

Kol taupėsi pinigai, darėm darbus, kurie nereikalauja daug lėšų:

Image

Pravalyta galvos kanalai nuo gamyklinių snarglių, kažkiek praportinta, taip pat palyginti paviršiai kanalų, bei degimo kameros. Galvos viduje nušveisti gamykliniai snargliai, ale better oil flow ir mažesnį tikimybė, kad koks gabaliukas atkris. Taip pat bloko, tepalo nutekėjimo kanalai pagražinti, lengvesniam tepalo nutekėjimui. Kažin ar tokie darbai pasijaus, bet nemanau, kad ir pakenks.
Toliau sekė visiškas galvos perrinkimas, nauji riebokšliai, kompensatoriai, išmetimo pusės vožtuvų įvorės, pritrinti vožtuvai. Galva leeedas.

Nušlifuoti visi paviršiai, pragilzuoti du cilindrai, prahoninguota, patikrinta tepalo pompa, nupoliruotas alkūninis (stock size), velenėliai. Oem varžtai , oem tarpinė, metalinės išmetimo/turbo tarpinės, armuotos šlangelės, King Racing indėklai, Greddy karteris (kopija), rocker arm stopperiai, Nistune. Beliko surinkimas.

Image

Visa laimė, kad prieš surinkimą buvo persikraustyta į švarų, didelį garažą.

https://www.youtube.com/watch?v=tcklKRAYBDU

Pirmą kartą surinkinėjau SRą, tai teko išmokt manualą ir peržiūrėt nemažai youtube filmukų. Bet per savaitėlę, su keliais nesklandumais kažkas susirinko.

Image

Įkeltas į kėbulą, per kelias dienas pasidariau pravodkę ir užskūrė:

https://www.youtube.com/watch?v=b6NKeItu300

Pravažiuota apkatkė, variklis dirba gražiai, tolygiai, jokių pašalinių garsų, tepalo spaudimas geras, pratekėjimų taip pat nėra, VTC nebarška :roll: Aišku ko norėt, taigi naujas variklis...
Didelio pagerėjimo nuo caškės nepajaučiau, gal tik kad užsipūčia ankščiau. Važinėju su 0.7bar slėgio, tai pagal žopą vailina taip pat ar net praščiau, nei buvusi caškė :D CA powerrrr...

Tiesa, dar pamodinau stabdžius:

Image

Kačerginėje buvo pirmas išvažiavimas po beveik metų pertraukos, su šūdinu suvedimu. Gerai nesibaigė:

Image

https://www.youtube.com/watch?v=Jk_nY2mAxiw

Tokios būklės taip ir prastovėjo beveik mėnesį, kol priartėjo TA deadline. Teko daug ką nuardyti ir pravaryti TA.

Image

Image
Image

Iiir vėl į garažą, visą stuffą sumesti atgal. Tikiuosi šiemet bent pašerti kažkiek nes nei pernai, nei šiemet nesigauna normaliai. O skillų tai trūksta.

Bonus media:

Image
Image
Image
Image

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

so, truputis atnaujinimų dar šiems metams.
Sudalyvauta vėl Autoplius Fast lap šėrykloje. Šį kartą ramiau ir papraščiau, todėl nieko rimta nenutiko.
Image

Bet atsibodus kariauti su prastu vairo darbu, įsimečiau stock išsukimą:
Image

Dirba kur kas gražiau, aštriau ir atsisukinėja, kaip priklauso. :!:

Taip pat sudalyvauta keliose treniruotėse su tokiu setup'u, viskas gut, viskas veikia, dirba. Atsukau 0.9bar, kažkiek važiuoja. Žodžiu, drift ready.
https://www.facebook.com/dailybeaterrs1 ... 766658952/
Image
Image

Taip ir pasibaigė šie metai. Važiavomo mažai, bet ir remontų ne tiek, kiek pernai :)

Image

Kitam sezonui nieko smarkiai neplanuoju, kam kažką krapštyt, jei viskas veikia. Sutvarkysiu tik sankabą, reduktorių ir dėl išsukimo dar klausimų yra...

Šiek tiek bonus media:

Naktiniai pasivažinėjimai Meksikoje:

Part 1: https://www.youtube.com/watch?v=loSifaUo4cg
Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=J2vH_gfF9gw

Foto:

Image
Image
Image

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by TaiTiek »

Šimtas metų neatnaujinta tema, bet bent kartą į dešimtmetį reikia apsireikšti. Forumiukas liūdi nuo projektų temų, reik pagyvint, bent stock'eliu. Grubiai, kaip sekėsi šiemet:
Kaip visada pavasarį buvo prisipirkta visokių reikalingų ir nereikalingų žaislų:
Lengvas smagratis, stipresnis diskatorius, diskelis, šiek tiek body kit'o ir t.t...
Image

Susidėta, ištestuota, sankaba kabina joptvaim... gerai. Body kit'as, manyčiau neblogai, pagyvino vaizdą:
Typex slenkščiai
Typex galiniai splatsai
GPsport galinis lango spoileriukas
RB modifikuotas ducktail
Image
Image

Stock'elis su 0.6 barelio valit pakankamai treniruočių aikštelėse. Tik nemėgsta šiltų dienų, šiek tiek kaista, lėtose trasose. To pasekoje buvo mažas gaisras:
Image

Turėta pora didesnių ar mažesnių crash'ų, kėbulo nenaudai, bet drift happens. Taip maliausi iki vasaros pabaigos, kol pritrūkau lock'o. Teko susimest homemade išsukimą. Standartiškai, stumta kolonėlė, modifikuotos stebulės, tiesūs spaceriai į kolonėlę.
Image

Ir kas keisčiausia, bet veikia. Suvedimas garažo salygomis iš akies. Vairas aštrus, neguminis, atsisuka pats, nestringa, zeba.
Taip ir pravažinėta visus metus po miestą ir į treniruotes, be didesnių gedimų. Aišku per sezoną atlikta daug visokių ekspoatacinių, saugumo ir t.t...smulkmenų.
Patvarus, gyvatė...buvo... Praktiškai paskutinę treniruotę sulūžo dėžė, tiksliau išsilakstė antras bėgis. Taip ir baigėsi metai, nisskė jau miega garaže. Dėžę turiu likusią nuo cashkė, tai ne bėda, pavasarį keičiu ir go, toliau. Planų taip pat visokių yra, bet jei nebus finansų, tai tiesiog važinėsiu su tokiu, koks yra. Juk veikia puikiai.

Keletas random shotų iš sezono:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Tiek trumpai. Grįšim kitąmet.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Modlist: Daily beater RS13

Post by ard »

s13 su sr20 yra geriausias kombo ever! loko modai zjbs
tik pasikeisk sankabą, jau iš akies matau kad peržiauri ir laužysi pakeistą dėžę. kol nėr kosminio arklio tai organinis diskelis geriausiai veikia. plius pigu. pasikeisi kas pusmetį jeigu labai spardysi, aš kažkada mokėjau 22€ ir po šiai dienai važiuoja tiek dėžė tiek sankaba :)
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Post Reply