Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Sveiki,
Vardu esu Norbert ir siuo metu randuosi Danijoje, Copenhagoje. Isigijau e30 2litruka ir prasidejo Big Money Waster reikalai
Prasyciau neklaust, kodel 2litris. Yra kaip yra ir jokiu m50 ar kitokiu varykliu nebus dedama. Tai yra issukis man ir mano geram biculiui varykliu ir pakabu specialistui kuris ir daro sudetingesnius ir ziniu bei irangos reikalaujancius dalykus susijusius su mano BMW.
Taigi, trumpai drutai:
Varyklis:
• portinta galva
• Naujas pagal uzsakima darytas paskirstimo velenas su 284 laipsniu kampu
• Nauji lengvinti/stiprinti voztuvai
• Naujos stiprintos spiruokles
• Nauji karomyslai (rockerarms)
• Sebring "banana" manifold
• Teflon varyklio mountai
• 2.0L >> 2.3L
Pakaba:
• Eibach 50/40 spiruokles
• FK Sport amortizatoriai prieki
• Koni yellow gale
Transmisija:
• Teflon begiiu dezes mountai
Salionas:
• Rekaro sport originalios kedes
• Hella 3 stipinu vairas su uzmaukalu ilgesniu kelioniu patogumui
• Momo stebule
Isore:
• Hartge Type-A R15 ET20 205/50 Continental smth prieki
• Hartge Type-A R16 ET25 215/45 Continental smth gale
• "N" svitrinimo ir poliravimo valandu...
• Gtechniq kebulo konservavimo produkcija
Pries:
Po :
(video) http://s572.photobucket.com/user/Norber ... o.mp4.html
Vardu esu Norbert ir siuo metu randuosi Danijoje, Copenhagoje. Isigijau e30 2litruka ir prasidejo Big Money Waster reikalai
Prasyciau neklaust, kodel 2litris. Yra kaip yra ir jokiu m50 ar kitokiu varykliu nebus dedama. Tai yra issukis man ir mano geram biculiui varykliu ir pakabu specialistui kuris ir daro sudetingesnius ir ziniu bei irangos reikalaujancius dalykus susijusius su mano BMW.
Taigi, trumpai drutai:
Varyklis:
• portinta galva
• Naujas pagal uzsakima darytas paskirstimo velenas su 284 laipsniu kampu
• Nauji lengvinti/stiprinti voztuvai
• Naujos stiprintos spiruokles
• Nauji karomyslai (rockerarms)
• Sebring "banana" manifold
• Teflon varyklio mountai
• 2.0L >> 2.3L
Pakaba:
• Eibach 50/40 spiruokles
• FK Sport amortizatoriai prieki
• Koni yellow gale
Transmisija:
• Teflon begiiu dezes mountai
Salionas:
• Rekaro sport originalios kedes
• Hella 3 stipinu vairas su uzmaukalu ilgesniu kelioniu patogumui
• Momo stebule
Isore:
• Hartge Type-A R15 ET20 205/50 Continental smth prieki
• Hartge Type-A R16 ET25 215/45 Continental smth gale
• "N" svitrinimo ir poliravimo valandu...
• Gtechniq kebulo konservavimo produkcija
Pries:
Po :
(video) http://s572.photobucket.com/user/Norber ... o.mp4.html
Last edited by Norbert on 11 Feb 2017, 00:03, edited 1 time in total.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
3x sito atvyksta savaites begyje =)
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Laba, truputi ne performance klausimas, Gtechniq, LT galima ja isigyti? Kazkaip panasu i lengva reklama:)
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Lietuvoje labai abejoju. Na kodel reklama? Kiti reklamuoja performance dalis savo masinuose, as rodau performance produktus lakui Sitie 2 yra is ganetinai brangiu produktu, bet labai rekomenduoju, jei turyte galimybe isigyti. Masinos kebulo prieziura taps bevargeandrius wrote:Laba, truputi ne performance klausimas, Gtechniq, LT galima ja isigyti? Kazkaip panasu i lengva reklama:)
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
ogo rimtai cia nuo poliravimo ir sportines mazdos prie BMW
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Andriau ar ne? (Neprisimenu vardo tiksliai ) tai vat, kaip sakoma, viena karta susirges BMW lyga, negriztamai jau man atrodo 6 cilindru priklausomybe susirgauznd wrote:ogo rimtai cia nuo poliravimo ir sportines mazdos prie BMW
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Siandien buvo proga sureguliuoti tarpus tarp karomysllu tu ratuku ir voztuvu virsutiniu lekstuciu. Varyklis kur kas mieliau dirba.
Bamperiai bus, nesijaudinkyt. Nerandu geros bukles tiesiog, visu chromuotos dalis yra papuvusios.
Vieno tik nesuprantu... kur Jusu mandagumas dinges? Kodel tiek piktybiniu ir priesisku komentaru? Nejau sunku susilaikyti nuo tusciu zodziu?
Bamperiai bus, nesijaudinkyt. Nerandu geros bukles tiesiog, visu chromuotos dalis yra papuvusios.
Vieno tik nesuprantu... kur Jusu mandagumas dinges? Kodel tiek piktybiniu ir priesisku komentaru? Nejau sunku susilaikyti nuo tusciu zodziu?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
No offence, bet pakopinsiu sito ##projekto## savininko vizijas ateiciai, kad ir kiti suprastu su kuo cia yra reikalasNorbert wrote:Vat tas mane ir liudina. Kai pasiziuri, kaip tarkym japonijoje chebra susitinka, su japonais, vokieciais ir visi turi apie ka pakalbet ir gerai praleidzia laika. O cia kazkokie sektantu bureliai lyg susidare it kaip kokios berlinu sienos visurjustasss wrote:Sitame forume jeigu ne JDM vadinasi ne masina
BMW fan forumas:
OT: gal kas placiau pakomentuos situ ''sistemu'' naudojima, nes nu blem atrodo skaitau tu forumu, bet sitie stebuklai niekur neregetiMatot, masina kasdienine, pirkti kates maise as nenoriu, o jei ir nupirksiu veliau, tai jau sakau bus daromas atskiras projektas vien tik trasai. Kolkas mane labai tenkina ir dekingas esu, kad bandote itikint del 2.5l, bet tiesiog man to nereikia Blokas pas mane super. Veleliau bursim daugiau su alkuniniu velenu velgi ir piston headais, nes "Mortenas" sake, pribres noras, bus marmuru padengtos cilindru galvos, o dar ir kriogeninu (metalo struktura yra apdirbama zemuose ir aukstose temperaturose, kad padaryti atsparesne kruviams ir pacios struktura tankesne metalu padaryt) budu apdirbtos dalis. Reikia tik siek tiek lesu, nes yra ir kitur kur lesu skirstyt
Jis net kontaktu turi, kur aukso dulkem kaskokiom padengia "valve'u pagalveles ir galvas, kad galetu didesnius kruvius atlaikyti ant ilgalaikiu perkrovu. Jis bendrauja su Daniskom komandom kurios gamina varyklius Le Mans endurance bolidams ir dragsteriu varykliams Zodiu, viskas remiasi i laiko galimybes, nes eiles dideles yra tokiems darbams ir tai siek tiek daugiau kainuoja.
Bet man tikrai negaila padaryti amzina kasko ir daugiau sumoket, nei pastoviai pirkt varyklius kitus ir naujus ir veliau keist non stop. Quality > Quantity
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Ne sektantai, bet jei nori demesio - daryk kazka tokio wow ko niekas nedare, kas ant kiekvieno kampo metosi - kiek jau pabode, o ir cia vertinami labiau techniniai sprendimai o ne bling bling.
Asmeniskai man patiko mintis su karbais, dideliais voztuvais, placia veleno faze, bet kai prasideda 'susidejau geltonas lempas ir kebula nupoliravau' per 3 atskirus postus, nu tai jau c'mon... Dar pradekit updaitinti pakeistais tepalais, stock naujomis zvakemis ar kitu elementariu maintainencu.
Asmeniskai man patiko mintis su karbais, dideliais voztuvais, placia veleno faze, bet kai prasideda 'susidejau geltonas lempas ir kebula nupoliravau' per 3 atskirus postus, nu tai jau c'mon... Dar pradekit updaitinti pakeistais tepalais, stock naujomis zvakemis ar kitu elementariu maintainencu.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Peltor wrote:No offence, bet pakopinsiu sito ##projekto## savininko vizijas ateiciai, kad ir kiti suprastu su kuo cia yra reikalasNorbert wrote:Vat tas mane ir liudina. Kai pasiziuri, kaip tarkym japonijoje chebra susitinka, su japonais, vokieciais ir visi turi apie ka pakalbet ir gerai praleidzia laika. O cia kazkokie sektantu bureliai lyg susidare it kaip kokios berlinu sienos visurjustasss wrote:Sitame forume jeigu ne JDM vadinasi ne masina
BMW fan forumas:
OT: gal kas placiau pakomentuos situ ''sistemu'' naudojima, nes nu blem atrodo skaitau tu forumu, bet sitie stebuklai niekur neregetiMatot, masina kasdienine, pirkti kates maise as nenoriu, o jei ir nupirksiu veliau, tai jau sakau bus daromas atskiras projektas vien tik trasai. Kolkas mane labai tenkina ir dekingas esu, kad bandote itikint del 2.5l, bet tiesiog man to nereikia Blokas pas mane super. Veleliau bursim daugiau su alkuniniu velenu velgi ir piston headais, nes "Mortenas" sake, pribres noras, bus marmuru padengtos cilindru galvos, o dar ir kriogeninu (metalo struktura yra apdirbama zemuose ir aukstose temperaturose, kad padaryti atsparesne kruviams ir pacios struktura tankesne metalu padaryt) budu apdirbtos dalis. Reikia tik siek tiek lesu, nes yra ir kitur kur lesu skirstyt
Jis net kontaktu turi, kur aukso dulkem kaskokiom padengia "valve'u pagalveles ir galvas, kad galetu didesnius kruvius atlaikyti ant ilgalaikiu perkrovu. Jis bendrauja su Daniskom komandom kurios gamina varyklius Le Mans endurance bolidams ir dragsteriu varykliams Zodiu, viskas remiasi i laiko galimybes, nes eiles dideles yra tokiems darbams ir tai siek tiek daugiau kainuoja.
Bet man tikrai negaila padaryti amzina kasko ir daugiau sumoket, nei pastoviai pirkt varyklius kitus ir naujus ir veliau keist non stop. Quality > Quantity
Tik todel kad tu kazko panasaus negirdejai, nereiskia, kad tokiu dalyku nera. Pats kogero zinai, kad Mclaren F1 galinio kapoto vidus yra visas padengtas aukso plonu sluoksniu ir manau, pats zinai kodel.
Juolab, kad as tik pasidalinau idomybem, ir niekur nesakiau, kad pats darysiu tokius kosmosus, nes nei tai duos daug naudos tokiam paprastam varyklyje, nei leis mano kisenes.
jei ka tiksliau suzinosiu, butinai pasidalinsiu. Jau neuzilgo atiduosiu masina ismetimui pagaminti. Pries tai nuveziu ant stendo ir veliau po ismetimo velgi. Kad pamatyti skirtumus.
O dabar, nustojam OT mandagiai paprasysiu.
ProtoNOS supratau, pasistengsiu konkreciai ir aiskiai tik tai kas svarbu
Ir cia butent ir yra ta skyltis, pagal aprasyma, kur dedama visi duomenis apie tai kas yra nuveikta su masina. Yra ten gi 3 tipai netgi, kuriuos ir isstudijavau, pries kurdamas viena is Ju, kad buciau arciau tos kategorijos. Todel ir dedu viska kas yra nuveikta. Ir aciu, kad tie techniniai dalykai tave sudomino.
Taigi visiems grazaus vakaro ir sekmingu darbu
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Retai pamataysi žmogų, kuris labai aiškiai, kultūringai ir tvarkingai rašo/komentuoja/atsako kitiems Pagarba už tai
P.S. Gražus build'as, žiūrėsim kas bus toliau
P.S. Gražus build'as, žiūrėsim kas bus toliau
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Apie sita dengima auksu tikrai nebuvau girdejes, tad buvo idomu paskaityt, tiek kad cia jau hi-end kaip kad kokiu Ferrari voztuvu atsaldymas iki minuso ir instaliavimas i galva..Norbert wrote: Tik todel kad tu kazko panasaus negirdejai, nereiskia, kad tokiu dalyku nera. Pats kogero zinai, kad Mclaren F1 galinio kapoto vidus yra visas padengtas aukso plonu sluoksniu ir manau, pats zinai kodel.Juolab, kad as tik pasidalinau idomybem, ir niekur nesakiau, kad pats darysiu tokius kosmosus, nes nei tai duos daug naudos tokiam paprastam varyklyje, nei leis mano kisenes.
Na gal as kitaip suinterpretavau tavo pasisakyma:
O bet taciau tai tavo masina ir darai ka nori kaip nori no offence is mano pusesVeleliau bursim daugiau su alkuniniu velenu velgi ir piston headais, nes "Mortenas" sake, pribres noras, bus marmuru padengtos cilindru galvos, o dar ir kriogeninu (metalo struktura yra apdirbama zemuose ir aukstose temperaturose, kad padaryti atsparesne kruviams ir pacios struktura tankesne metalu padaryt) budu apdirbtos dalis. Reikia tik siek tiek lesu, nes yra ir kitur kur lesu skirstyt
Jis net kontaktu turi, kur aukso dulkem kaskokiom padengia "valve'u pagalveles ir galvas, kad galetu didesnius kruvius atlaikyti ant ilgalaikiu perkrovu. Jis bendrauja su Daniskom komandom kurios gamina varyklius Le Mans endurance bolidams ir dragsteriu varykliams Zodiu, viskas remiasi i laiko galimybes, nes eiles dideles yra tokiems darbams ir tai siek tiek daugiau kainuoja.
Bet man tikrai negaila padaryti amzina kasko ir daugiau sumoket, nei pastoviai pirkt varyklius kitus ir naujus ir veliau keist non stop. Quality > Quantity
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Neteko girdeti todel, nes kogero ten ne auksas, o aukso spalvos karsti atspindinti medziaga (nesidomejau, bet labai nustebciau, jei tai butu grynas auksas). Pilnas ebay jos:Peltor wrote:Apie sita dengima auksu tikrai nebuvau girdejes, tad buvo idomu paskaityt, tiek kad cia jau hi-end kaip kad kokiu Ferrari voztuvu atsaldymas iki minuso ir instaliavimas i galva..Norbert wrote: Tik todel kad tu kazko panasaus negirdejai, nereiskia, kad tokiu dalyku nera. Pats kogero zinai, kad Mclaren F1 galinio kapoto vidus yra visas padengtas aukso plonu sluoksniu ir manau, pats zinai kodel.Juolab, kad as tik pasidalinau idomybem, ir niekur nesakiau, kad pats darysiu tokius kosmosus, nes nei tai duos daug naudos tokiam paprastam varyklyje, nei leis mano kisenes.
Na gal as kitaip suinterpretavau tavo pasisakyma:
O bet taciau tai tavo masina ir darai ka nori kaip nori no offence is mano pusesVeleliau bursim daugiau su alkuniniu velenu velgi ir piston headais, nes "Mortenas" sake, pribres noras, bus marmuru padengtos cilindru galvos, o dar ir kriogeninu (metalo struktura yra apdirbama zemuose ir aukstose temperaturose, kad padaryti atsparesne kruviams ir pacios struktura tankesne metalu padaryt) budu apdirbtos dalis. Reikia tik siek tiek lesu, nes yra ir kitur kur lesu skirstyt
Jis net kontaktu turi, kur aukso dulkem kaskokiom padengia "valve'u pagalveles ir galvas, kad galetu didesnius kruvius atlaikyti ant ilgalaikiu perkrovu. Jis bendrauja su Daniskom komandom kurios gamina varyklius Le Mans endurance bolidams ir dragsteriu varykliams Zodiu, viskas remiasi i laiko galimybes, nes eiles dideles yra tokiems darbams ir tai siek tiek daugiau kainuoja.
Bet man tikrai negaila padaryti amzina kasko ir daugiau sumoket, nei pastoviai pirkt varyklius kitus ir naujus ir veliau keist non stop. Quality > Quantity
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksi ... &_from=R40
Kogero ne voztuvus, o voztuvu lizdus? Tai, kad kogero kiekvienas gamintojas juos atsaldo pries dedant i galvute?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Ko gero, ko gero, ko gero. Užtrukau vieną minutę surasti:Neteko girdeti todel, nes kogero ten ne auksas, o aukso spalvos karsti atspindinti medziaga (nesidomejau, bet labai nustebciau, jei tai butu grynas auksas). Pilnas ebay jos:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksi ... &_from=R40
The carbon fibre body panels and monocoque required significant heat insulation in the engine compartment, so Murray's solution was to line the engine bay with a highly efficient heat-reflector: gold foil. Approximately 16 g (0.8 ounce) of gold was used in each car.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
https://www.youtube.com/watch?v=i57HJVqpym8#t=744 - see by yourself, del lizdu teisus, truputi praklausiau:) bet abejoju kad visi tokias technologijas naudotu kaip kad azotas -196 laipsniu, nebent ir vietos tvarkancios galvutes issivyste taip(nes sitoj temoj lyg ir apie rebuilda variklio snekama buvo o ne naujo uzsakyma)Ainis wrote: Kogero ne voztuvus, o voztuvu lizdus? Tai, kad kogero kiekvienas gamintojas juos atsaldo pries dedant i galvute?
''This process is know as thermal interface process and can't be done by hand''.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Peltor wrote:https://www.youtube.com/watch?v=i57HJVqpym8#t=744 - see by yourself, del lizdu teisus, truputi praklausiau:) bet abejoju kad visi tokias technologijas naudotu kaip kad azotas -196 laipsniu, nebent ir vietos tvarkancios galvutes issivyste taip(nes sitoj temoj lyg ir apie rebuilda variklio snekama buvo o ne naujo uzsakyma)Ainis wrote: Kogero ne voztuvus, o voztuvu lizdus? Tai, kad kogero kiekvienas gamintojas juos atsaldo pries dedant i galvute?
''This process is know as thermal interface process and can't be done by hand''.
Kriogeninis apdorojimas, kiek pats skaiciau ir domejausi yra labai aukstu ir labai zemu temperaturu apdorojimo procesas. Metalo dalis yra panardinamos i auksta minusine temperatura, veliau atausta ir kaitinama aukstoje temperaturoje ir tas procesas kartojamas kelis kart. Po tokiu terapiju, struktura metalo patankeja 3 ar net 4gubai kas dalis padaro labai stipriom, atspariom susidevejimui ir galinciom atlaikyti labai aukstus kruvius.
Anglijoje kai domejaus buvau rades viena vieta, kur galima tarkim stabdziu diskus ar kokias vaziuokles dalis apdoroti. Ten pagal daliu kieki antkainis buvo kai uzklausa buvau nusiuntes ir svyravo kazkur 150 svaru uz dali rybose. Bet velgi, tai buvo pries keleta metu. Tai ka as zinau is mano puses.
Masina man mano labai patinka ir viskuom tenkina, todel bijau, kad tai bus vienas is tu never ending projektu, kur pastoviai bus bandoma kazka gerint. Noretusi ir strockeri pasidaryti, nes su karbais tai butu tiesiog orgazmo doze
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Sry, bet tema kaip ir bmwfanuose taip ir cia primena kazkoki mamyciu kluba. Daroma kasnors su e30 ar tik svajojama? Karbai jau vietoj?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Tamsta, kai kazkas bus butinai idesiu update'a. O dabar kantriai laukiamMariuzzzz wrote:Sry, bet tema kaip ir bmwfanuose taip ir cia primena kazkoki mamyciu kluba. Daroma kasnors su e30 ar tik svajojama? Karbai jau vietoj?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Po nesekmingo bandymo skersuot, naujas tiltas. Tuo paciu pakeiciau Drums to Discs ir polyuretanai.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
švara, tvarka ir kultūra! man patinka!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Kartais radus kazka unikalaus, delst nera laiko, skambini ir imi net kainos uzmirses pasitairaut (kuri nuostabai buvo juokinga). Taip tai ne performance dalis, bet tiesiog noriu pasidalinti kazkuom, ko vienas ar kitas gal nera mates. Originalus "Taifun" priekis su Hella zibintais.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Awesome i know, right???Stoned wrote:Wtfff
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Aš tai pirmą kartą matau tokias lempas ir visai įdomiai atrodo, užskaitau