Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Dzy
Posts: 107
Joined: 29 Aug 2010, 20:01

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Dzy »

Man tai dabar atrodo kaip Audi ar Golfas koks :roll:
STRONGFLEX polyurethane components distributor
MTS-Technik suspension components distributor
Pipercross and K&N air filters
PM or didziokas.gytis@gmail.com

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by pakales »

Ne pirmą kartą matau. Atrodo savotiškai, įdomiai. Man kėbulo būklė prasčiau atrodo už tas lempas. Kiek seniau foto mačiau (ne tik šiame forume) tikrai geriau atrodė :)

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

pakales wrote:Ne pirmą kartą matau. Atrodo savotiškai, įdomiai. Man kėbulo būklė prasčiau atrodo už tas lempas. Kiek seniau foto mačiau (ne tik šiame forume) tikrai geriau atrodė :)
hehe, Na tereikia arkas pasikeist, bet turint omeni, kad dar neuzbaigta kitka, tai kebulas bus paskutineje vietoje :)

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Mariuzzzz »

Kas tas kitka? Kaip del variklio? Buvo kalbama apie rimtas nasa technologijas pikta 2,0l atmo monstra o kaip nieko, taip nieko :D

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Mariuzzzz wrote:Kas tas kitka? Kaip del variklio? Buvo kalbama apie rimtas nasa technologijas pikta 2,0l atmo monstra o kaip nieko, taip nieko :D
Na nezinau, tikslas yra 185arkliuku. Na bet letai viskas vyksta, nes verslas atima visa laika deje, bet kai tik kas bus idomesnio, butinai pasidalinsiu :)

Patience.

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Mariuzzzz »

Na pradzioj lyg ir didesni uzmojai buvo :) Bet cia ir taip butu daug kaip is b20, lauksiu ziniu.

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Up. Manifoldas Carbiuratoriams on the way :)

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Taigi, po siokiu tokiu ieskojimu, nutariau, kad neverta gaist laiko ir bandyt burt ir gaminti ale "Michael Jacksono nosi" is sumaitoto kaulo, ir nusipirkau nauja made to fit manifolda.

Smagus pojutis, ypac kai tai yra vienintelis naujas aftermarket daigtas nupirktas su tikslu patobulint/pagerint/pasmagint. Vadinkim kaip kas nori :)

Ir beabejo.. pavadinimas :D Kaskart verciantis burnos kampucius issiplest nevalingai :))))

Image

Image

Image

P.S. Gal kas turi low preasure fuel pompa ir trigubems karbams akseleratoriaus mechanizma kartais?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by ard »

dar ten paliktos skylės purkštukams? nice :wink:
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

ard wrote:dar ten paliktos skylės purkštukams? nice :wink:
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
Aha, tad, gal ir ITB su kompu veliau bus variantas :) Nors manau man karbu tokiu bus per akis :roll:

O kiek kainuoti tas reikalas mazdaug gali, gal zinai?

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by doggy »

Norbert wrote:
ard wrote:dar ten paliktos skylės purkštukams? nice :wink:
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
Aha, tad, gal ir ITB su kompu veliau bus variantas :) Nors manau man karbu tokiu bus per akis :roll:

O kiek kainuoti tas reikalas mazdaug gali, gal zinai?
RB26 visas komplektas su sklendem apie 300$, cia su visu Linkage ITB's. Beje - pas mane GAL dar kazkur valkiojasi RB26 sklendziu traukynas visas su visu mechanizmu. 3x carb - uzsi*isi reguliuot, arba turesi viska pats ismokt. Kaldu is patirties. ITB + injection + ECU = 3x normalus carbai (kainos atzvilgiu).
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

doggy wrote:
RB26 visas komplektas su sklendem apie 300$, cia su visu Linkage ITB's. Beje - pas mane GAL dar kazkur valkiojasi RB26 sklendziu traukynas visas su visu mechanizmu. 3x carb - uzsi*isi reguliuot, arba turesi viska pats ismokt. Kaldu is patirties. ITB + injection + ECU = 3x normalus carbai (kainos atzvilgiu).
Kas sureguliuos man juos as turiu. Zmogus su motociklais ir projektais sportui ne pirmus metus dirba. Tad del to problemu nekyls.

O galetum paziuret ar turi ta sklendziu traukyna ir man pm? Buciau labai dekingas.

zygasbmw
Posts: 171
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by zygasbmw »

http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=31&t=75463

jeigu kartais sugalvotum eiti itb keliu,turiu ant m20 variklio perejima,uzdeti s50b30 droselius.

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Nudaziau nesenai pagaminta 2.5" ismetima. Rekomenduoju geros kokybes dazus krosnims. :)

Image

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Uzgainiotas ir nukankintas 2.0 keiciamas i 2.3 bloka. Nauji varyklio ir begiu dezes tefloniniai mountai. Nauja kryzme Steering rackui.

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Mariuzzzz »

Tai nebebus atmosferinio b20 su 200+ ag ? :))

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Mariuzzzz wrote:Tai nebebus atmosferinio b20 su 200+ ag ? :))
Bus bus, blokas toks pat, cilindro eiga ilgesne = 30hp ekstra :)

vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by vikis_s »

suprantu noris kasko neyprasto,bet kiek visa tai kainuos pinigu?laiko?ir vargani tie 200hp max?nu nzn nzn m52b28 ,norui esant hibridini,dedi itb ir dar velniai zino ko gali prisigalvot,+kogero kuro sanaudos gausis protingesnes. turejau e36 328i valina bent kaskiek. turejau senais laikais 320i placestopi,nu nevaziuoja ji nors tu ka

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

vikis_s wrote:suprantu noris kasko neyprasto,bet kiek visa tai kainuos pinigu?laiko?ir vargani tie 200hp max?nu nzn nzn m52b28 ,norui esant hibridini,dedi itb ir dar velniai zino ko gali prisigalvot,+kogero kuro sanaudos gausis protingesnes. turejau e36 328i valina bent kaskiek. turejau senais laikais 320i placestopi,nu nevaziuoja ji nors tu ka
1. Neskaiciuokim svetimu pinigu, pradekym nuo to.
2. Danijoje technine apziura griezta ir kito (vizualiai) varyklio neidesi
3. Kito varyklio det as is principo nenoriu, nes man patinka viskas kaip atrodo.Ismokau prie jo dirbt ir jis dera prie masinos bendro vaizdo. Noriu kad ir liktu classic tipo, su siek tiek naujoviu.
4. Kita mandra varykli jau deciau i tik trasai nupirkta masina, tai cia tik laiko klausimas.

Tai va tikiuos jau klausimu neatsiras tu paciu del mano sprendimo. Tad verciau isliekam arciau temos ir nesnekam apie "Kodel ne tas ir ne anas" prasyciau :)

Tai tiek. Beje kokybiskai padarytu 200hp su rimta pakaba yra kur kas smagiau ir geriau nei 800HP kuriuos tu ir taip i danga neperduosi.. tai koks tikslas tu arkliu nezmonisku?

znd
Posts: 397
Joined: 21 Sep 2010, 10:32
Location: VILNIUS

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by znd »

Norbert wrote:
vikis_s wrote:suprantu noris kasko neyprasto,bet kiek visa tai kainuos pinigu?laiko?ir vargani tie 200hp max?nu nzn nzn m52b28 ,norui esant hibridini,dedi itb ir dar velniai zino ko gali prisigalvot,+kogero kuro sanaudos gausis protingesnes. turejau e36 328i valina bent kaskiek. turejau senais laikais 320i placestopi,nu nevaziuoja ji nors tu ka
1. Neskaiciuokim svetimu pinigu, pradekym nuo to.
2. Danijoje technine apziura griezta ir kito (vizualiai) varyklio neidesi
3. Kito varyklio det as is principo nenoriu, nes man patinka viskas kaip atrodo.Ismokau prie jo dirbt ir jis dera prie masinos bendro vaizdo. Noriu kad ir liktu classic tipo, su siek tiek naujoviu.
4. Kita mandra varykli jau deciau i tik trasai nupirkta masina, tai cia tik laiko klausimas.

Tai va tikiuos jau klausimu neatsiras tu paciu del mano sprendimo. Tad verciau isliekam arciau temos ir nesnekam apie "Kodel ne tas ir ne anas" prasyciau :)

Tai tiek. Beje kokybiskai padarytu 200hp su rimta pakaba yra kur kas smagiau ir geriau nei 800HP kuriuos tu ir taip i danga neperduosi.. tai koks tikslas tu arkliu nezmonisku?
:D tiesiog kartais zeba yra nuvelt is eigos 5 shaiba ir pakutent ribotuva :D

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by wanadoo »

dabar jau madoj ir aero, ne tik arkliai su pakaba :P geras pavyzdys tas baltas bmw, kur fastlape pakrove malku daug kam, tik viena beda-su juo fastlape ir tegali vaziuot, nes isdrakonintas per visus galus, neatitiks jokiu reikalavimu cempionatiniu Lietuvos.
Gs430

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

znd (Tas pats kur is Prelude forumo?) :)

Na taip tikiu kad smagu. Pats turiu proga darbe idomias masinas patestuot. :) Bet norysi to tikrojo performance. Islaizyto, ismankstinto ir kokybisko :) O dar kai ir pats savo jegas idedi tam pasiekt, tai rezultatai atperka belenkokius lukescius.

O del Aero, tai taip, visiskai sutinku ir ziedui turiu planuose (aisku dar nedabar) pasigaminti koki aero su kieno nors pagalba, prisukama ir nuimama. Taip Aero irgi idomi dalis. Tik kad sita plokscia snuki padaryt aerodinamiska, reikia ji turbut visiskai perdaryt nuo pamato :D

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Mariuzzzz »

Emi m20b25 ir darai is jo 2.7, 2.8 ar dar koki tik sugalvoji. Isvaizda lieka standartine, jokiu bedu del to danisko TA, bet turi is ko spausti. Is teisingo m20b28 ir 280ag esu mates atsuka kas tikrai nera perdaug.

Norbert
Posts: 64
Joined: 19 Nov 2013, 15:06

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by Norbert »

Mariuzzzz wrote:Emi m20b25 ir darai is jo 2.7, 2.8 ar dar koki tik sugalvoji. Isvaizda lieka standartine, jokiu bedu del to danisko TA, bet turi is ko spausti. Is teisingo m20b28 ir 280ag esu mates atsuka kas tikrai nera perdaug.
Kai bus laikas, bus ETA strokeris :) Man kolkas nepatyrusiam sporte, per akis to ka turiu ;) pagyvensim pamatysim. As tiesiog zaviuos vienu veikeju is JAV, kuris savo Porsche 911 klasikini juoda per metu metus nenustoja tobulint ir stebint kolegas. Mane tas zavi ir motivuoja.

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"

Post by wanadoo »

na su tais arkliais nereikia persistengt, idomu kuris is cia esanciu savo automobili gali isnaudot iki max, kad jau jam reiktu butinai didesnes galios, as pvz ant durniaus sezonui nusipirkau lupena colta 83 kw, su mintim, kad ai sezona atlaikys i srota ismesiu, bet dabar jau bus 3 sezonas ir niekaip neuzsilenkia ir ka jus galvojat kazluose darem toki tarpusavio automobiliu apsikeitima gale sezono ir zmones kurie vairuoja tikrai labai gerai, su savo bmw 328 ivaziavo kazkas apie 1.12 minutes, o su tuo apgailetinu 83 kw coltu ta pacia trasa 1.14 minutes, visi buvo apstulbe kaip stovi ant kelio masina pas kuria tik padangos geros ir amortikai golfo :D leciausias buvo berods 1.16 minutes, tai cia gi 2-4 sekundziu skirtumas toje pacioje GREITOJE trasoje su dvigubai maziau ag, kurioje arkliai yra viskas, o cia zmones sede pirma karta uz vairo padaro toki laika... as pats su juo tesugebejau 1.15.5 ivaziuot(lievas draiveris) ir gavos, kad beveik visi mane su mano masina aplenke :D ta galia labai jau sureiksminama, reik pirma ismokt vairuot, o tik tada technika savo tobulint.
Gs430

Post Reply