Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Man tai dabar atrodo kaip Audi ar Golfas koks
STRONGFLEX polyurethane components distributor
MTS-Technik suspension components distributor
Pipercross and K&N air filters
PM or didziokas.gytis@gmail.com
MTS-Technik suspension components distributor
Pipercross and K&N air filters
PM or didziokas.gytis@gmail.com
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Ne pirmą kartą matau. Atrodo savotiškai, įdomiai. Man kėbulo būklė prasčiau atrodo už tas lempas. Kiek seniau foto mačiau (ne tik šiame forume) tikrai geriau atrodė
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
hehe, Na tereikia arkas pasikeist, bet turint omeni, kad dar neuzbaigta kitka, tai kebulas bus paskutineje vietojepakales wrote:Ne pirmą kartą matau. Atrodo savotiškai, įdomiai. Man kėbulo būklė prasčiau atrodo už tas lempas. Kiek seniau foto mačiau (ne tik šiame forume) tikrai geriau atrodė
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Kas tas kitka? Kaip del variklio? Buvo kalbama apie rimtas nasa technologijas pikta 2,0l atmo monstra o kaip nieko, taip nieko
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Na nezinau, tikslas yra 185arkliuku. Na bet letai viskas vyksta, nes verslas atima visa laika deje, bet kai tik kas bus idomesnio, butinai pasidalinsiuMariuzzzz wrote:Kas tas kitka? Kaip del variklio? Buvo kalbama apie rimtas nasa technologijas pikta 2,0l atmo monstra o kaip nieko, taip nieko
Patience.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Na pradzioj lyg ir didesni uzmojai buvo Bet cia ir taip butu daug kaip is b20, lauksiu ziniu.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Up. Manifoldas Carbiuratoriams on the way
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Taigi, po siokiu tokiu ieskojimu, nutariau, kad neverta gaist laiko ir bandyt burt ir gaminti ale "Michael Jacksono nosi" is sumaitoto kaulo, ir nusipirkau nauja made to fit manifolda.
Smagus pojutis, ypac kai tai yra vienintelis naujas aftermarket daigtas nupirktas su tikslu patobulint/pagerint/pasmagint. Vadinkim kaip kas nori
Ir beabejo.. pavadinimas Kaskart verciantis burnos kampucius issiplest nevalingai )))
P.S. Gal kas turi low preasure fuel pompa ir trigubems karbams akseleratoriaus mechanizma kartais?
Smagus pojutis, ypac kai tai yra vienintelis naujas aftermarket daigtas nupirktas su tikslu patobulint/pagerint/pasmagint. Vadinkim kaip kas nori
Ir beabejo.. pavadinimas Kaskart verciantis burnos kampucius issiplest nevalingai )))
P.S. Gal kas turi low preasure fuel pompa ir trigubems karbams akseleratoriaus mechanizma kartais?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
dar ten paliktos skylės purkštukams? nice
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Aha, tad, gal ir ITB su kompu veliau bus variantas Nors manau man karbu tokiu bus per akisard wrote:dar ten paliktos skylės purkštukams? nice
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
O kiek kainuoti tas reikalas mazdaug gali, gal zinai?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
RB26 visas komplektas su sklendem apie 300$, cia su visu Linkage ITB's. Beje - pas mane GAL dar kazkur valkiojasi RB26 sklendziu traukynas visas su visu mechanizmu. 3x carb - uzsi*isi reguliuot, arba turesi viska pats ismokt. Kaldu is patirties. ITB + injection + ECU = 3x normalus carbai (kainos atzvilgiu).Norbert wrote:Aha, tad, gal ir ITB su kompu veliau bus variantas Nors manau man karbu tokiu bus per akisard wrote:dar ten paliktos skylės purkštukams? nice
accel mechanizmą manau teks konstruot nuo ko nors kas turi ITB - S50B30 arba RB26DETT, neturėtų būt sunku gaut.
O kiek kainuoti tas reikalas mazdaug gali, gal zinai?
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Kas sureguliuos man juos as turiu. Zmogus su motociklais ir projektais sportui ne pirmus metus dirba. Tad del to problemu nekyls.doggy wrote:
RB26 visas komplektas su sklendem apie 300$, cia su visu Linkage ITB's. Beje - pas mane GAL dar kazkur valkiojasi RB26 sklendziu traukynas visas su visu mechanizmu. 3x carb - uzsi*isi reguliuot, arba turesi viska pats ismokt. Kaldu is patirties. ITB + injection + ECU = 3x normalus carbai (kainos atzvilgiu).
O galetum paziuret ar turi ta sklendziu traukyna ir man pm? Buciau labai dekingas.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=31&t=75463
jeigu kartais sugalvotum eiti itb keliu,turiu ant m20 variklio perejima,uzdeti s50b30 droselius.
jeigu kartais sugalvotum eiti itb keliu,turiu ant m20 variklio perejima,uzdeti s50b30 droselius.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Nudaziau nesenai pagaminta 2.5" ismetima. Rekomenduoju geros kokybes dazus krosnims.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Uzgainiotas ir nukankintas 2.0 keiciamas i 2.3 bloka. Nauji varyklio ir begiu dezes tefloniniai mountai. Nauja kryzme Steering rackui.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Tai nebebus atmosferinio b20 su 200+ ag ? )
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Bus bus, blokas toks pat, cilindro eiga ilgesne = 30hp ekstraMariuzzzz wrote:Tai nebebus atmosferinio b20 su 200+ ag ? )
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
suprantu noris kasko neyprasto,bet kiek visa tai kainuos pinigu?laiko?ir vargani tie 200hp max?nu nzn nzn m52b28 ,norui esant hibridini,dedi itb ir dar velniai zino ko gali prisigalvot,+kogero kuro sanaudos gausis protingesnes. turejau e36 328i valina bent kaskiek. turejau senais laikais 320i placestopi,nu nevaziuoja ji nors tu ka
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
1. Neskaiciuokim svetimu pinigu, pradekym nuo to.vikis_s wrote:suprantu noris kasko neyprasto,bet kiek visa tai kainuos pinigu?laiko?ir vargani tie 200hp max?nu nzn nzn m52b28 ,norui esant hibridini,dedi itb ir dar velniai zino ko gali prisigalvot,+kogero kuro sanaudos gausis protingesnes. turejau e36 328i valina bent kaskiek. turejau senais laikais 320i placestopi,nu nevaziuoja ji nors tu ka
2. Danijoje technine apziura griezta ir kito (vizualiai) varyklio neidesi
3. Kito varyklio det as is principo nenoriu, nes man patinka viskas kaip atrodo.Ismokau prie jo dirbt ir jis dera prie masinos bendro vaizdo. Noriu kad ir liktu classic tipo, su siek tiek naujoviu.
4. Kita mandra varykli jau deciau i tik trasai nupirkta masina, tai cia tik laiko klausimas.
Tai va tikiuos jau klausimu neatsiras tu paciu del mano sprendimo. Tad verciau isliekam arciau temos ir nesnekam apie "Kodel ne tas ir ne anas" prasyciau
Tai tiek. Beje kokybiskai padarytu 200hp su rimta pakaba yra kur kas smagiau ir geriau nei 800HP kuriuos tu ir taip i danga neperduosi.. tai koks tikslas tu arkliu nezmonisku?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
tiesiog kartais zeba yra nuvelt is eigos 5 shaiba ir pakutent ribotuvaNorbert wrote:1. Neskaiciuokim svetimu pinigu, pradekym nuo to.vikis_s wrote:suprantu noris kasko neyprasto,bet kiek visa tai kainuos pinigu?laiko?ir vargani tie 200hp max?nu nzn nzn m52b28 ,norui esant hibridini,dedi itb ir dar velniai zino ko gali prisigalvot,+kogero kuro sanaudos gausis protingesnes. turejau e36 328i valina bent kaskiek. turejau senais laikais 320i placestopi,nu nevaziuoja ji nors tu ka
2. Danijoje technine apziura griezta ir kito (vizualiai) varyklio neidesi
3. Kito varyklio det as is principo nenoriu, nes man patinka viskas kaip atrodo.Ismokau prie jo dirbt ir jis dera prie masinos bendro vaizdo. Noriu kad ir liktu classic tipo, su siek tiek naujoviu.
4. Kita mandra varykli jau deciau i tik trasai nupirkta masina, tai cia tik laiko klausimas.
Tai va tikiuos jau klausimu neatsiras tu paciu del mano sprendimo. Tad verciau isliekam arciau temos ir nesnekam apie "Kodel ne tas ir ne anas" prasyciau
Tai tiek. Beje kokybiskai padarytu 200hp su rimta pakaba yra kur kas smagiau ir geriau nei 800HP kuriuos tu ir taip i danga neperduosi.. tai koks tikslas tu arkliu nezmonisku?
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
dabar jau madoj ir aero, ne tik arkliai su pakaba geras pavyzdys tas baltas bmw, kur fastlape pakrove malku daug kam, tik viena beda-su juo fastlape ir tegali vaziuot, nes isdrakonintas per visus galus, neatitiks jokiu reikalavimu cempionatiniu Lietuvos.
Gs430
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
znd (Tas pats kur is Prelude forumo?)
Na taip tikiu kad smagu. Pats turiu proga darbe idomias masinas patestuot. Bet norysi to tikrojo performance. Islaizyto, ismankstinto ir kokybisko O dar kai ir pats savo jegas idedi tam pasiekt, tai rezultatai atperka belenkokius lukescius.
O del Aero, tai taip, visiskai sutinku ir ziedui turiu planuose (aisku dar nedabar) pasigaminti koki aero su kieno nors pagalba, prisukama ir nuimama. Taip Aero irgi idomi dalis. Tik kad sita plokscia snuki padaryt aerodinamiska, reikia ji turbut visiskai perdaryt nuo pamato
Na taip tikiu kad smagu. Pats turiu proga darbe idomias masinas patestuot. Bet norysi to tikrojo performance. Islaizyto, ismankstinto ir kokybisko O dar kai ir pats savo jegas idedi tam pasiekt, tai rezultatai atperka belenkokius lukescius.
O del Aero, tai taip, visiskai sutinku ir ziedui turiu planuose (aisku dar nedabar) pasigaminti koki aero su kieno nors pagalba, prisukama ir nuimama. Taip Aero irgi idomi dalis. Tik kad sita plokscia snuki padaryt aerodinamiska, reikia ji turbut visiskai perdaryt nuo pamato
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Emi m20b25 ir darai is jo 2.7, 2.8 ar dar koki tik sugalvoji. Isvaizda lieka standartine, jokiu bedu del to danisko TA, bet turi is ko spausti. Is teisingo m20b28 ir 280ag esu mates atsuka kas tikrai nera perdaug.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
Kai bus laikas, bus ETA strokeris Man kolkas nepatyrusiam sporte, per akis to ka turiu pagyvensim pamatysim. As tiesiog zaviuos vienu veikeju is JAV, kuris savo Porsche 911 klasikini juoda per metu metus nenustoja tobulint ir stebint kolegas. Mane tas zavi ir motivuoja.Mariuzzzz wrote:Emi m20b25 ir darai is jo 2.7, 2.8 ar dar koki tik sugalvoji. Isvaizda lieka standartine, jokiu bedu del to danisko TA, bet turi is ko spausti. Is teisingo m20b28 ir 280ag esu mates atsuka kas tikrai nera perdaug.
Re: Project: BMW e30 320 "Butterfly"
na su tais arkliais nereikia persistengt, idomu kuris is cia esanciu savo automobili gali isnaudot iki max, kad jau jam reiktu butinai didesnes galios, as pvz ant durniaus sezonui nusipirkau lupena colta 83 kw, su mintim, kad ai sezona atlaikys i srota ismesiu, bet dabar jau bus 3 sezonas ir niekaip neuzsilenkia ir ka jus galvojat kazluose darem toki tarpusavio automobiliu apsikeitima gale sezono ir zmones kurie vairuoja tikrai labai gerai, su savo bmw 328 ivaziavo kazkas apie 1.12 minutes, o su tuo apgailetinu 83 kw coltu ta pacia trasa 1.14 minutes, visi buvo apstulbe kaip stovi ant kelio masina pas kuria tik padangos geros ir amortikai golfo leciausias buvo berods 1.16 minutes, tai cia gi 2-4 sekundziu skirtumas toje pacioje GREITOJE trasoje su dvigubai maziau ag, kurioje arkliai yra viskas, o cia zmones sede pirma karta uz vairo padaro toki laika... as pats su juo tesugebejau 1.15.5 ivaziuot(lievas draiveris) ir gavos, kad beveik visi mane su mano masina aplenke ta galia labai jau sureiksminama, reik pirma ismokt vairuot, o tik tada technika savo tobulint.
Gs430