CorradoGT wrote:atsiprasau uz OT.
cia toks retorinis klausimas.
o to uztenka, kad velenelius pagrindinis dirzas liecia tik po 1/4 ir 1/3 zvaizgzdes, ta prasme, tikimybes dirzui prasisukti nera?
Kiek as manau tai cia pavojingiau ne kad dirzas persoks, o kad dirzui daug pasidevejus, dirzo dantis greciau nuraus. Nes apkrova ant ju didesne kai plotas sukabinimo mazesnis - dirzas devisi greiciau. Nors 1/4 zvaigzdes nera daug ir persokimui
DaBest wrote:su sitais motorais suka po 700+ ir daugiau,geras detales sudeje, ir bijo labiausiai del gilziu, o ne del dirzo persokimo
kiek maciau tai deda plaukiancias plienines gilzes vietoj tu aliuminiu
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
tehnika skirta linksmai praleisti laika ir kazka ismokti, butu dar keli licni litai butume gal ir dartonus susideje ,bet visko neap""""" ,ir taip planai gan ziaurus palyginis kas buvo nuspresta pries 6 menesius
cia kaip ir pas daugeli turbut, apetitas dideja dar nepradejus valgyt
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
kiek maciau tai deda plaukiancias plienines gilzes vietoj tu aliuminiu [/quote]
Gilzes Sitam motore spyzines,ir gan riebios,kad opendekas tik blogiau. Gilzuotas jis gamykliskai panasiai kaip m54 trilitriai plius visai nera eigos,tai torkas ir slegis cilindre didelis gamint neturetu pavykt, krc 500-600 nm ir 700ag+ proporcija pilnai galima,kas laikytu bloka jo galimybiu ribose tikrai.
pamatysim, EGT davikliai bus 5 tikimes geriausio, nes dare zmogus kur ne viena kolektoriu yra padares siuo metu bandom pagalves rimtesnes daryti, o poto palengva viska rinksim i kruva, darbo dar daug, bet gal pavyks paleisti i 2 drago etapa
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
Plenumas didelis,su velosity stakais isikisusiais,pletimasis nuo sklendes,lazintis gal ir nereiketu,nes nematuota realus dalinimas,bet speciau egt daugiau 50-70 laipsniu skirtumu nebus. O galop korekcija ivest galima kekvienam purkstukui.
Niokas wrote:Plenumas didelis,su velosity stakais isikisusiais,pletimasis nuo sklendes,lazintis gal ir nereiketu,nes nematuota realus dalinimas,bet speciau egt daugiau 50-70 laipsniu skirtumu nebus. O galop korekcija ivest galima kekvienam purkstukui.
50 skirtumas jau daug
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Ziurint prie kokios temperaturos,tas skirtumas.750-800 ribose viskas, butu daugiau nei gerai tokios paskirties masinai. Kokiam ziede kai viskas ant ribos 900+ temperaturoj tada viskas daug slidziau.