Project: E30 - bandymu triusis
Project: E30 - bandymu triusis
Projekto esme pagrinde susipazinimas su stand alone ecu ir aplamai turbo stuff'u. Projektas biudzetinis, todel jokiu blink blink daikciuku nebus.
Kebulas 87-88metu 316 siaurastopis (priekis uzmestas placiastopio). Kebulas dar pakankamai gyvas. Variklis M10B18 su karbu.
Pradzioj parasysiu kas sudeta, paskui foto su mazais aprasymais
Taigi:
Variklis:
M10B18 (pilnai stock. Nieko nedaryta)
Valdymas:
MSI (fuel, ignition, idle, egt)
WB WBO DIY
Turbo stuff:
Garrett T3 nuo kazkurio tai volkswageno
Ismetimo kolikas is satechnikos vamzdziu/alkuniu
Kuro sistema:
Vaziuoja TIK su lpg
Barracuda purkstukai su 3mm zikleriu
Zavoli zeta s reduktorius 200kw (250kw?) 2bar slegis.
6mm varine magistrale nuo baliono
Uzdegimas:
Stock paskirstytojas su nauju dangteliu ir skriejiku
Stock babina
Stock igniteris
Isiurbimas:
Dual plenum kolektorius
Opel sintra gazo sklende (~60mm) su tusciu apsuku voztuvu
IC nuo audi A6 su vienu custom bakeliu.
SCT kuginis oro filtras
Ismetimas:
Paprasto plieno 60mm su vienu bakeliu gale.
Transmisija:
Kogero OEM spec sachs sankaba
Mazasis 4.27:1 open diffas
Stabdžiai:
Stock.
Gale nauji bugnai/kaladeles/cilindriukai
Prieki aptekinti diskai, naujos kaladeles, isvalyti suportai.
Foto:
Kaip atrode nupirkus:
Ismetam viska, kas nebus naudojama:
Nuo ipurskiminio koliko nupjaunam flanca su runneriais ir privirinam pagrinda kolektoriui:
Suvirinti abu kolektoriai. Isiurbimo turis kaip ir didokas, bet tik tokius vamzdzius pavyko gauti apvaziavus metalo supirktuves, nes nauju mazais kiekiais pirkti negavau:
Primatuojam kaip telpa variklio skyriuje. Turbina zemai, todel teko ispjauti londzerona, bet zvakes liko lengvai prieinamos:
Duju purkstukai istekinus perejimus istatyti i stock vietas:
Atskirtas oro filtras. Kairio sono prileisti prie kebulo neisejo del kapoto pakelimo alkunes:
Virsuj uzsimauna guma ir sandarinasi su kapotu:
Pritaikytas IC. Realiai negauna tiesioginio oro srauto, bet ziema OK. Kaip bus atsilus oram matysim.
Random:
Pagamintas "kablys" kolikui/turbai bei nerzaveikinis heatshieldas zvakiu laidam:
Sulituotas kompas:
Ford siera "zvaigzde" su VR sensoriu:
Gaminamas naujas laidynas:
+/- galutinis vaizdas:
Kompa kazkiek sumapinau, masina vaziuoja. Su tiesiai pajungtu wg pute 0,7-0,8baro. Dabar sukelta iki 0,9-1bar. Daugiau pust truksta kuro (aukstas duty cycle).
Kebulas 87-88metu 316 siaurastopis (priekis uzmestas placiastopio). Kebulas dar pakankamai gyvas. Variklis M10B18 su karbu.
Pradzioj parasysiu kas sudeta, paskui foto su mazais aprasymais
Taigi:
Variklis:
M10B18 (pilnai stock. Nieko nedaryta)
Valdymas:
MSI (fuel, ignition, idle, egt)
WB WBO DIY
Turbo stuff:
Garrett T3 nuo kazkurio tai volkswageno
Ismetimo kolikas is satechnikos vamzdziu/alkuniu
Kuro sistema:
Vaziuoja TIK su lpg
Barracuda purkstukai su 3mm zikleriu
Zavoli zeta s reduktorius 200kw (250kw?) 2bar slegis.
6mm varine magistrale nuo baliono
Uzdegimas:
Stock paskirstytojas su nauju dangteliu ir skriejiku
Stock babina
Stock igniteris
Isiurbimas:
Dual plenum kolektorius
Opel sintra gazo sklende (~60mm) su tusciu apsuku voztuvu
IC nuo audi A6 su vienu custom bakeliu.
SCT kuginis oro filtras
Ismetimas:
Paprasto plieno 60mm su vienu bakeliu gale.
Transmisija:
Kogero OEM spec sachs sankaba
Mazasis 4.27:1 open diffas
Stabdžiai:
Stock.
Gale nauji bugnai/kaladeles/cilindriukai
Prieki aptekinti diskai, naujos kaladeles, isvalyti suportai.
Foto:
Kaip atrode nupirkus:
Ismetam viska, kas nebus naudojama:
Nuo ipurskiminio koliko nupjaunam flanca su runneriais ir privirinam pagrinda kolektoriui:
Suvirinti abu kolektoriai. Isiurbimo turis kaip ir didokas, bet tik tokius vamzdzius pavyko gauti apvaziavus metalo supirktuves, nes nauju mazais kiekiais pirkti negavau:
Primatuojam kaip telpa variklio skyriuje. Turbina zemai, todel teko ispjauti londzerona, bet zvakes liko lengvai prieinamos:
Duju purkstukai istekinus perejimus istatyti i stock vietas:
Atskirtas oro filtras. Kairio sono prileisti prie kebulo neisejo del kapoto pakelimo alkunes:
Virsuj uzsimauna guma ir sandarinasi su kapotu:
Pritaikytas IC. Realiai negauna tiesioginio oro srauto, bet ziema OK. Kaip bus atsilus oram matysim.
Random:
Pagamintas "kablys" kolikui/turbai bei nerzaveikinis heatshieldas zvakiu laidam:
Sulituotas kompas:
Ford siera "zvaigzde" su VR sensoriu:
Gaminamas naujas laidynas:
+/- galutinis vaizdas:
Kompa kazkiek sumapinau, masina vaziuoja. Su tiesiai pajungtu wg pute 0,7-0,8baro. Dabar sukelta iki 0,9-1bar. Daugiau pust truksta kuro (aukstas duty cycle).
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Ar nemanai, kad dujų magistralė pas Tave per plona? Ir kodėl buvo rinktasi varinė, kuri oksiduojasi, siaurėja ir pan. Juk galima dėti plonasienė plastikinė. Stockiniams varikliams 6mm netgi per maža butų.
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Internetas sako, kad 6mm magistralė uzmaitina ~300ag, gal net su virsum. Juk eina skysta faze, po to pleciasi. Galvojau deti 8mm, bet 6mm jau buvo automobilyje, tai ir pajugiau nuo tos pacios. Idomumo delei reiketu pakabint manometra ir stebet ar nekrenta slegis.Fever wrote:Ar nemanai, kad dujų magistralė pas Tave per plona? Ir kodėl buvo rinktasi varinė, kuri oksiduojasi, siaurėja ir pan. Juk galima dėti plonasienė plastikinė. Stockiniams varikliams tokia netgi per maža butų.
Plastiku dengtas varis nelabai jau ten ir oksiduosis, ir gal kiek atsparesnis uz plastikine?
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Na ta plastikinė kaip ir dengta stiklo audiniu, tvirta nėra trapi. Taip pat daug paprasčiau nutiesti. Varinė magistralė turėjau omeny, jog siaurės iš vidaus, oksiduosis, ne iš lauko. Šiaip ar taip, juk ir pačiam balione kaupiasi drėgmė. Gal net labiau prisipilant jos ten privaro. Tiesiog siūlau pabandyti, manau tikrai pasijaus. Man apie ~100LT tekainavo 8mm vidaus su visais antgaliais ir perėjimais, o skirtumas kaip diena ir naktis. Ir tai atmosferiniam variklyje
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Na tada gal ir reikes bandyti pravesti greitu metu. Siai dienai yra dedama e36 kolonele ir opel astra elektrinis siurblys stiprintuvui (praktiskai nebera kur prisukti stiprintuvo siurbli prie variklioFever wrote:Na ta plastikinė kaip ir dengta stiklo audiniu, tvirta nėra trapi. Taip pat daug paprasčiau nutiesti. Varinė magistralė turėjau omeny, jog siaurės iš vidaus, oksiduosis, ne iš lauko. Šiaip ar taip, juk ir pačiam balione kaupiasi drėgmė. Gal net labiau prisipilant jos ten privaro. Tiesiog siūlau pabandyti, manau tikrai pasijaus. Man apie ~100LT tekainavo 8mm vidaus su visais antgaliais ir perėjimais, o skirtumas kaip diena ir naktis. Ir tai atmosferiniam variklyje
Re: Project: E30 - bandymu triusis
o jeigu du reduktorius? zinau kad daro kartais tokius modus.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Tai, kad reduktorius kaip ir isnesa, tik va purkstukai ~40-50ag per cilindra su 3mm zikleriu. Bandysiu issukti ziklerius visai.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
O koks duju slegis buna prie redline? Pas mane omvl hp reduktorius, ir nuo 2.0 bar krenta iki 1.2 bar.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Istikro tai nezinau. Slegio manometra turiu tik po kapotu. Dabar klausimas kur ji geriau matuot? Pries reduktoriu ar po?
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Zinoma kad po reduktoriaus. Tau esme yra koks slegis pasiekia purkstukus.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
jei purkstukai neveza, dek po du ant cilindro
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Su ta mintim ir matosi juodi apskritimai su markeriu nupiesti ant kolektoriaus
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Visai įdomus projektas:-) Įdomu kaip lekia,Beja kas per ecu?
Re: Project: E30 - bandymu triusis
kaip supratau pagal aprašymą tai MS1 - Mega Squirt 1daniux wrote:Visai įdomus projektas:-) Įdomu kaip lekia,Beja kas per ecu?
http://www.cubee.lt - Kiečiausi sėdmaišiai tavo mieste!
Re: Project: E30 - bandymu triusis
+1RuleLT wrote:kaip supratau pagal aprašymą tai MS1 - Mega Squirt 1daniux wrote:Visai įdomus projektas:-) Įdomu kaip lekia,Beja kas per ecu?
Kazkiek lekia, kiek, su subine neismatuosidaniux wrote:Visai įdomus projektas:-) Įdomu kaip lekia,Beja kas per ecu?
Zodziu, i MS irasytas 029y4 kodas (low z palaikymas naudojant PWM). Sutvarkytas purkstuku open time (hr kodas berods max 1,2ms leidzia, o dujiniai naudojant peak/hold metoda atsidaro per ~2,6ms, ka jau kalbet apie jungima su balastiniu rezistoium). VR sensorius del PWM trugdziu negaudo. EGT tik sokineja biski.
Dabar atsukta ~1,1baro. Duty cyycle ~85%. Aukstesniais begiais uzsipucia apie >=3krpm. Pirmu begiu gan lagina. Idejau atgal 3.67 diffa, tai kazkiek pagerejo situacija.
Kitas dalykas, neysivaizduoju kaip gatvej kibirksti sumapint. Dabar naudoju M20 lentele is interneto pavelinta 2laispniais. Prie bloko esu prisukes knock sensoriu su band pass filtru (6.4kHz ar kokiam jis ten dazni teoriskai detonuoja) ir pasijunges per garsiakalbius, nu bet niekad neisgirdau detonacijos (kiti isvis sneka, kad dujos nedetonuoja?).
- komunistas
- Posts: 71
- Joined: 01 Oct 2012, 13:54
- Location: France
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Detonuoja, tik su tokiu cr(kiek ten jo, 9 ar maziau?) kol sudetonuosi, tai ir 2 bar reikes slegio, ypac kai uzdegimas itariu labai velyvas.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Taip. CR 9.Gedass wrote:Detonuoja, tik su tokiu cr(kiek ten jo, 9 ar maziau?) kol sudetonuosi, tai ir 2 bar reikes slegio, ypac kai uzdegimas itariu labai velyvas.
Gal kas galit patart kaip degima kiek galima optimaliau sureguliuot gatvej?
- Attachments
-
- adv.png (18.58 KiB) Viewed 11511 times
Last edited by Ainis on 13 Mar 2014, 18:33, edited 1 time in total.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Gatveje optimaliai nesureguliuosi, nes kaip tu sakai su uzpakaliu sunku pajausti kada priaugo 2ag ir kada sumazejo.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Pastumes lentele 2laipsnius i prieki ar atgal skirtuma pajauciu, bet kad kiekviena bin'a sureguliuot tai velnias zino.Sapnas wrote:Gatveje optimaliai nesureguliuosi, nes kaip tu sakai su uzpakaliu sunku pajausti kada priaugo 2ag ir kada sumazejo.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
labai idomus projektas ir tikslai.
Gatvej manau gali gerai suprogamuoti, aisku max arklius sunkiai sugaudysi, bet pasidaryti, kad vaziuotu ok manau galima.
Gatvej manau gali gerai suprogamuoti, aisku max arklius sunkiai sugaudysi, bet pasidaryti, kad vaziuotu ok manau galima.
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
- komunistas
- Posts: 71
- Joined: 01 Oct 2012, 13:54
- Location: France
Re: Project: E30 - bandymu triusis
dujas į dyzelius kaip pariebinimą deda ir nedetonuoja (CR ~20 + slegis 1-1,5bar), tai manau galima būtų teigti, kad benzininiam variklyje jos nedetonuoja visiškaiGedass wrote:Detonuoja, tik su tokiu cr(kiek ten jo, 9 ar maziau?) kol sudetonuosi, tai ir 2 bar reikes slegio, ypac kai uzdegimas itariu labai velyvas.
V6 KLDE
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Vaziuoja tai gan gerai. Mieste ir per pikus bedu nekyla. Buna keli momentai kai truputi sutrukcioja, bet nieko rimto. Sunku rast gera vairuotoja reguliavimui, kuris vairuodamas galetu pasakyt kas ivyko, nes dabar tai tenka is keleivio vietos nuspet situacija ir bandyt koreguotfotonas13 wrote:labai idomus projektas ir tikslai.
Gatvej manau gali gerai suprogamuoti, aisku max arklius sunkiai sugaudysi, bet pasidaryti, kad vaziuotu ok manau galima.
Aplamai kokiu 3begiu ties ~2k rpm davus gazo ir sulaukus uzsiputimo tai vaziuoja smagiai, tik kaip minejau 1-2 tai laggy... Neturiu dabar datalogu, bet su senu difu, pirmu begiu ar ne 0,3baro ties ~4k... Tai net nezinau ar cia pacia turbina kaltint, ar kitko ir nesitiket. Seip turbinos kompresorius pvz uz T25 mazesnis.
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Bet čia kalbam apie IV kartą, dyzeliuose ten vapše II kartos užtenka viską užsukus iki galo ir tiesiog per alsuoklį paduodant minimaliai dujos. Ten labiau kaip katalizarorius jos veikia, o ne kaip kuras. Nes kartu su dyzeliu dozuojamos. Kita galaktika, tai nemaišom su benzukomunistas wrote:dujas į dyzelius kaip pariebinimą deda ir nedetonuoja (CR ~20 + slegis 1-1,5bar), tai manau galima būtų teigti, kad benzininiam variklyje jos nedetonuoja visiškaiGedass wrote:Detonuoja, tik su tokiu cr(kiek ten jo, 9 ar maziau?) kol sudetonuosi, tai ir 2 bar reikes slegio, ypac kai uzdegimas itariu labai velyvas.
Šiaip detonuoja tos dujos, tik kad pas tave labai viskas "saugiai" sustatyta, kad galėtum tikėtis detonacijos. O detonacijai matyt yra koks sensorius tarkim? Linko ko suku aš... Jei nėra detonacijos, tai dar galima ankstinti
P.s. kPa - map sensoriaus parodymai?
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Project: E30 - bandymu triusis
Yra knock sensorius pajungtas su filtru per garsiakalbius (norint galiima ir ausines butu pasijungt). Kad ir ka bedaryciau, detonacijos niekad neisgirdau. Slegius sakau pagal MAP sensoriaus parodymus. O del ankstinimo, tai chebra sneka, kad mazose apkrovose dega leciau nei benzas, aukstesnese greiciau, tai ant apkrovos kaip tik reiketu velint degima (rase apie 5laipsnius) jeigu pagal ta M20 lentele.