Project: E30 - bandymu triusis

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
Sapnas
Posts: 70
Joined: 12 Apr 2012, 22:25
Location: Gelgaudiskis

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Sapnas »

Kreipkis y zmones kas mapina, o ne klausyk bet ko. Cituoju patyrusio zmogaus zodzius - e85 ir nedetonuoja, tai su juo mapina ant galios stendo ir ankstina kol zenkliai kyla variklio galingumas. Kai pradeda kreive leciau kilti, jau reikia sustoti, nes dar paankstinus gali svaistiklis lysti lauk, nors detonacijos nebuvo. Su dujomis ir panasiai. Gatvej galima susimapinti su a95 arba a98, nes su jais girdesis detonacija.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Sapnas wrote:Kreipkis y zmones kas mapina, o ne klausyk bet ko. Cituoju patyrusio zmogaus zodzius - e85 ir nedetonuoja, tai su juo mapina ant galios stendo ir ankstina kol zenkliai kyla variklio galingumas. Kai pradeda kreive leciau kilti, jau reikia sustoti, nes dar paankstinus gali svaistiklis lysti lauk, nors detonacijos nebuvo. Su dujomis ir panasiai. Gatvej galima susimapinti su a95 arba a98, nes su jais girdesis detonacija.
Pavizdys ne is bet kur, o is uzsieniecio, kuris EVO ant duju paleides.
3. Timing
- LPG burns slower than gas at low RPM/load, so you have to add a few degrees in this area (I added 2-5 degrees over 93oct gas). Otherwise you will not get ideal power and your exhaust valves will be worn quickly.
- On the other hand in high load/RPM it burns faster, so you may need to remove a few degrees of timing there to avoid knock. I had to remove 5-10 degrees in 1000-2000RPM in load over 70. Also removed 1-2 degrees near redline.
Aisku, kiekvienas atvejis skirtingas, ir viena taisykle negalios visiems. I zmones, kad sumapintu, bent kolkas, kreiptis nenoriu. Projektas biudzetinis, ir jo tikslas kazko ismokti (visu galu meistru nebusi, bet pagrindus ir esme galima ismokt). Po kiek laiko planuojamas stendas (vel projektas), tada bandysiu pats sumapinti degima.
Kai variklis kainuoja kelis simtus, o ne tukstancius, tai ir "zaisti" nebaisu :lol:

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Pareguliavau degima, pradejo sankaba buksuot :lol: Kokiu galima rasti alternatyvu stock M10 sankabai? Vienodu diskatoriu, kad dvigubint plunksnas kaip ir neturiu (du skirtingi, tik nebepamenu,koks masinoj). Kaip ten su M30 smagraciu/sankaba? Smagraciai kiek girdejau dvieju masiu pas juos? Dezes lyg bolt on ant M10, tai pirminio velenelio slicai tokie pat?
EDIT:
Kaip suprantu m30 sankaba netilptu i esamo getrag 240 kozuka?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by romkasponka »

Bandyk http://bmwfans.info detaliu katalogus studijuoti ir gal kazka atrasi. Pas tave smagracio nusidevejimas atstatytas ar viskas palikta taip kaip buvo? Galima kazkiek dar ivarza daryti ir/arba deti keramini sankabos diska su kokiais 3 lapais. Siaip tavo vietoje bandyciau dvigubas plunksnas lipdyti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

romkasponka wrote:Bandyk http://bmwfans.info detaliu katalogus studijuoti ir gal kazka atrasi. Pas tave smagracio nusidevejimas atstatytas ar viskas palikta taip kaip buvo? Galima kazkiek dar ivarza daryti ir/arba deti keramini sankabos diska su kokiais 3 lapais. Siaip tavo vietoje bandyciau dvigubas plunksnas lipdyti.
A velnias zino. Sankaba buvo sachs, tikrai geros bukles (vos ne nauja). Smagratis neisestas. Ivarzos nematavau.
Del tos ivarzos kaip ten yra? Kiekvienam setupui specifine, ar yra kazkokia bendra? Nes kaip suprantu padarius perdidele, plunksnos persivers ir spaus dar silpniau?
O bmw deziu slicai visu vienodi, ar skiriasi?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Gedass »

Ainis wrote:Pareguliavau degima, pradejo sankaba buksuot :lol: Kokiu galima rasti alternatyvu stock M10 sankabai? Vienodu diskatoriu, kad dvigubint plunksnas kaip ir neturiu (du skirtingi, tik nebepamenu,koks masinoj). Kaip ten su M30 smagraciu/sankaba? Smagraciai kiek girdejau dvieju masiu pas juos? Dezes lyg bolt on ant M10, tai pirminio velenelio slicai tokie pat?
EDIT:
Kaip suprantu m30 sankaba netilptu i esamo getrag 240 kozuka?
Ant m10 rods dedasi tokia pat deze kaip m20,m42 ir t.t., tai viskas lys. Manau geriausia butu koks m20 smagratis su 228mm sankaba, gal ir paprasto diskatoriaus uztektu, kazin kiek ten jau torko prigaminsi.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Gedass wrote:
Ainis wrote:Pareguliavau degima, pradejo sankaba buksuot :lol: Kokiu galima rasti alternatyvu stock M10 sankabai? Vienodu diskatoriu, kad dvigubint plunksnas kaip ir neturiu (du skirtingi, tik nebepamenu,koks masinoj). Kaip ten su M30 smagraciu/sankaba? Smagraciai kiek girdejau dvieju masiu pas juos? Dezes lyg bolt on ant M10, tai pirminio velenelio slicai tokie pat?
EDIT:
Kaip suprantu m30 sankaba netilptu i esamo getrag 240 kozuka?
Ant m10 rods dedasi tokia pat deze kaip m20,m42 ir t.t., tai viskas lys. Manau geriausia butu koks m20 smagratis su 228mm sankaba, gal ir paprasto diskatoriaus uztektu, kazin kiek ten jau torko prigaminsi.
Tai, kad lyg m20 turi kitoki bolt patern nei m10. Ir deze ten getrag 260. M10 bolt patern dalinasi su M30 S14 S38.
M20 smagratis tiks prisukti prie alkuninio, bet starteris nebetiks (nezinau ar pati starterio vieta, ar tik bendeksas kitoks).
Reikes bandyt pasivazinet po srotus, gal iseis ka priburti prie esamo M10 smagracio, tik gal kas zino kaip su slicais bmw deziu? Vienodi?

EDIT:
Google sako, kad slicai vienodi,tik skiriasi galo storumas kur i guoliuka alkuninyje kisasi. Bandysiu srote ziuret, kas telpa ant smagracio.

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Gedass »

Ainis wrote:
Gedass wrote:
Ainis wrote:Pareguliavau degima, pradejo sankaba buksuot :lol: Kokiu galima rasti alternatyvu stock M10 sankabai? Vienodu diskatoriu, kad dvigubint plunksnas kaip ir neturiu (du skirtingi, tik nebepamenu,koks masinoj). Kaip ten su M30 smagraciu/sankaba? Smagraciai kiek girdejau dvieju masiu pas juos? Dezes lyg bolt on ant M10, tai pirminio velenelio slicai tokie pat?
EDIT:
Kaip suprantu m30 sankaba netilptu i esamo getrag 240 kozuka?
Ant m10 rods dedasi tokia pat deze kaip m20,m42 ir t.t., tai viskas lys. Manau geriausia butu koks m20 smagratis su 228mm sankaba, gal ir paprasto diskatoriaus uztektu, kazin kiek ten jau torko prigaminsi.
Tai, kad lyg m20 turi kitoki bolt patern nei m10. Ir deze ten getrag 260. M10 bolt patern dalinasi su M30 S14 S38.
M20 smagratis tiks prisukti prie alkuninio, bet starteris nebetiks (nezinau ar pati starterio vieta, ar tik bendeksas kitoks).
Reikes bandyt pasivazinet po srotus, gal iseis ka priburti prie esamo M10 smagracio, tik gal kas zino kaip su slicais bmw deziu? Vienodi?

EDIT:
Google sako, kad slicai vienodi,tik skiriasi galo storumas kur i guoliuka alkuninyje kisasi. Bandysiu srote ziuret, kas telpa ant smagracio.
Na nezinau as to m10, bet katalogai rodo, kad pas e30 ta pati deze tinka m10, m20, m40 ir t.t.(gal ten yra klaidu, nezinau). Skirias lygtai tik bendeksai, nes starteriai tai sukasi ten pat prie dezes.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

WazZuP
Posts: 19
Joined: 28 Jul 2010, 23:18

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by WazZuP »

tinka sankaba nuo m30 tik rask jaa, o kai rasi persidet starterio "vainika" reik ir vsio.. m30 240..

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

WazZuP wrote:tinka sankaba nuo m30 tik rask jaa, o kai rasi persidet starterio "vainika" reik ir vsio.. m30 240..
Ar tikrai? M30 naudoja 240mm diskeli (M10 215mm) ir 260 deze... O jei ir tiktu, vainiko keisti nereiktu, nes tokie pat jie. M10/30 ta pati baze.
Kitas dalykas, jei ir tilptu, tai reiktu e28 smagracio (vienmasis jis), nes M10 mazesnio diam.
M30
Image
M10
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by romkasponka »

Ainis wrote:A velnias zino. Sankaba buvo sachs, tikrai geros bukles (vos ne nauja). Smagratis neisestas. Ivarzos nematavau.
Del tos ivarzos kaip ten yra? Kiekvienam setupui specifine, ar yra kazkokia bendra? Nes kaip suprantu padarius perdidele, plunksnos persivers ir spaus dar silpniau?
O bmw deziu slicai visu vienodi, ar skiriasi?
Reikejo smagrati atstatyti i originalia vieta arba dar 1mm daugiau padaryti.
Jei jau swapinti tai dek didziausia sankaba, kuri telpa ir dar dviguba diskatoriu pasidaryk.
Slicai skiriasi. Starterio vainika galima perdeti, bet reiktu perbalansuoti smagrati tada.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Got clutch? :lol:
Image
O jei rimtai, tai gavau smagrati, diskeli ir du diskatorius 228mm. Nuo ko, tai velnias zino. Parasyta 316. Turetu but bolt on,tik ilgesniu varztu reikes smagraciui.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by romkasponka »

Pazirek kokie kodai ant diskatoriu, o tada mesk i google ir manau turetum rasti nuo ko jie tiksliai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Zodziu, pasikeiciau sankaba, tai likau susinervines ir nesuprates. Vos per garazo slenksti perlipau - ant tiek slenda.
Diskatorius pagal koda toks: http://www.yoyoparts.com/oem/5737475/bm ... pplication tai kaip suprantu M20. Diskelis oem BMW, bet kodo neuzsirasiau.
Pravaziavus pagerejo, bet vistiek buksuoja ziauriai. Pats pedalas minkstas, laisva eiga jauciasi, istikro net nera ryskaus skirtumo kur laisva eiga, o kur jau mini sankaba. Ivarza kazkokia buvo (nematavau). Tai dabar klausimas ka daryt, ar dvigubint plunkstas ir/ar pirkt nauja diskeli, ar dvigubint plunksnas mazajai sankabai, kuri bent jau kazkiek laike (tiesa buvo ideta valeo, tai kaip OEM laiko, vel neaisku, o valeo nelabai iseitu sudvigubint)?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by romkasponka »

m20 buvo skirtingi diskatoriai:
1) kai darbine plokstuma smagratyje igilinta.
2) kai darbine plokstuma yra iskilusi arba beveik lygi su diskatoriaus montavimo plokstuma (prisegta nuotrauka).

Jei kazka sumaisei is skirtingu komplektu tai nereikia stebetis.

Kaip pavyko istatyti sankabos cilindriuka? Ar teko naudoti jega? Nes jei ji istatei naudodamas didele jega tai bus tavo sankaba pusiau isminta. Darbinis cilindriukas turi buti suspaustas tiek, kad iseitu is jo hidraulinis skystis ir dar butu keli mm laisvos eigos kai istati i deze.
Attachments
IMG_0120 resize.jpg
IMG_0120 resize.jpg (199.95 KiB) Viewed 8842 times
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

romkasponka wrote:m20 buvo skirtingi diskatoriai:
1) kai darbine plokstuma smagratyje igilinta.
2) kai darbine plokstuma yra iskilusi arba beveik lygi su diskatoriaus montavimo plokstuma (prisegta nuotrauka).

Jei kazka sumaisei is skirtingu komplektu tai nereikia stebetis.

Kaip pavyko istatyti sankabos cilindriuka? Ar teko naudoti jega? Nes jei ji istatei naudodamas didele jega tai bus tavo sankaba pusiau isminta. Darbinis cilindriukas turi buti suspaustas tiek, kad iseitu is jo hidraulinis skystis ir dar butu keli mm laisvos eigos kai istati i deze.
Smagratis su iskilmu, diskatorius ne toks kaip nuotraukoj (nera tu islengvinimo skyliu), vadinas ivarza bus didesne nei reikia?
Del cilindriuko tiksliai negaliu pasakyt, lyg su ranka ir isejo pilnai prispausti, o siaip, paspaudziau tiek, kad verzles uzsidetu ir prisukau. Bet kaip sakiau, pedalo laisva eiga jauciasi. Ir kiek buvau mataves, tai smaracio+diskatoriaus aukstis atitiko standartini, tai turejo but OK, bet del viso pikto ryt atsuksiu cilindriuka ir paziuresiu.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by romkasponka »

Sachs diskatoriaus p/n 3082 005 134
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Sankabos cilindriuko nepatikrinau, bet pasimatavau turimus diskatorius. Y asies vienas vienetas atitinka 8kg. Sankaba, su kuria vazinejau (Valeo) turejo ~1,5mm ivarza.
Attachments
sank.png
sank.png (18.02 KiB) Viewed 8520 times

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Sioks toks update:
Surinkau dviguba sankaba is OEM 214mm diskatoriu - laiko. Aniem nuo M20 pasirodo buvo trukusios plunksnos... (jei kam reikia smagracio 228mm tinkancio ant M10 - PM)
Turejau bedu su variklio sutrukciojimu nuo tusciu uzmynus gazo ir prie apkrovos iki 2k rpm. Pradzioje kaltinau pariebinima, po to galvojau, kad MS pameta sinchronizacija. Keisciausia, kad problema dingdavo pavelinus degima... Pasirodo stock komutatorius skirtas dirbti su VR sensorium pjove gryba. Pastaciau bosch smart komutatoriu nuo hall tipo uzdegimo ir problemos dingo.

0-100km/h ~7s

GedasK
Posts: 92
Joined: 24 Jul 2012, 22:02

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by GedasK »

Parduodi ? Arba labai panasu projekta radau autogide :D

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

Parduodu. Jei domina - pm :)

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: E30 - bandymu triusis

Post by Ainis »

SOLD

Post Reply