Psichas wrote:Žinai du juodi broliukai typex'ai irgi gera įspudį paliktų
Project: チームbeat mindish 'punk' sr20 s13
Re: Project: mindish punk sr20 s13
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13
Re: Project: Team Beat - mindish "punk" sr20 s13
Praėjo šiek tiek laiko, tik dabar išlindau iš garažo
Susidėjo atgal viskas labai tvarkingai
Stengėmes daryti taip, kad būtų bullet-proof ir nebereiktų grįžti taisyti sliekų. Naujas 80mm. išmetimas, turbo elbow, kitas kolikas, naujos tarpinės, salnikai, smeigės, varinės veržlės, blacktopinis oil pickup ir begalė kitų smulkmenų keliančių pasitikėjimą. Gavosi gerai. Perdarytas laidynas, tvarkingai viskas sudėta ir pajungta.
Aišku teko pasip*st ir naktimis, kad spėtume išvažiuoti į Kedainius
Kadangi paprastomis dienomis dirbame paprastus darbus iki 18h., tai po mėnesio naktinėjimų pridarydavau ir juokingų klaidų, pvz. blogai užsandarintas karteris. Bet šitas man pats geriausias - http://instagram.com/p/nKjVZxm7zW/
Važiuoklė - padidinom ratų išsukimą, įdėjom reguliuojamus tensionus. Šarnyrai, traukės restauruotos arba pakeistos į naujus, vairo kolonėlė pastatyta ant poly, metalinė vairo sagtis. Gale nieko nedarėm, viskas ten veikia puikiai jau trečius metus einam prie išorės:
Penktadienį treniruotė Kėdainiuose, šeštadienį varžybos. Pirmadienis - tik surinkus puzzle iš trylikos atskirų dalių rupėjo pamatyti sx'ą kuo greičiau 'ne garažo' aplinkoje.
Emocijų daug, reikia dažyti! Pirmadienį pradėjom ruoštis dažymui:
Trečiadienį 05:30 ryte baigėm dažymo darbus.
Galutinis rezultatas kalba pats už save:
Vaizdas pro balkoną, kurį matau kiekvieną rytą. Rytinė kava katik tapo daug skanesnė, o kelionė į darbą kaip ilgai lauktos atostogos
Bet grįžtam į realybę. Ketvirtadienį per pietus baigiau surinkinėti sx'ą ir tiesiai ant suvedimo stendo. Suvedimą darėm pasikonsultavus su Mitto iš driftworks (buvo labai įdomu išgirstį kokį suvedimą darosi japonai su streetiniais nissanais):
Iki nakties surinkinėjom sx'ą, klijavom lipdukus ir ruošiamės treniruotei. Penktadienio popietė - pakeliui į Kėdainius
Treniruotė praėjo sklandžiai, technika veikia gerai, jokių sliekų neišlindo numetėm burnout'ą Kėdainiuose prie 'weekend' klubo ir ėjom gerti alaus ir taisyti Juliaus nissan'ą įsijungė gaisro signalizaciją, atvažiavo apsauga ir visi kiti malonumai
https://www.facebook.com/photo.php?v=25 ... =2&theater
Šeštadienis
Įdėtas darbas pasiteisino - gedimų nebuvo, nebuvau čempionas. Iš 47 dalyvių patekau į top16, porose iškritau.
Iš esmės daug modų nėra padaryta, koncentravomes į esamus tech. mazgus, kad niekas nelužtų aka mažiau p*stis vasarą garaže Turiu +- stock powerį (250hp?) ir tvarkingą važiuoklę/kėbulą.
Ypatingas AČIŪ Arnui (ard) už netingėjimą lenkti nugarą prie mano sx'o, dauguma mechaninių darbų buvo padaryta jo rankomis bei detalėmis (kartais Arno 'fabrike' galima pasijausti kaip Nissan atstovybėje - atsarginių dalių sąrašas prasideda nuo salono mygtukų, oem tarpinių iki greičių dėžių ar variklių svapų ) bei visiems kitiems - flow, Juronas, Andrius, Petrauskas (also know as epic dažytojas kuriam užtenka valandos miego ant kėdės per parą ) jdm.lt kolektyvas ir kiti.
Susidėjo atgal viskas labai tvarkingai
Stengėmes daryti taip, kad būtų bullet-proof ir nebereiktų grįžti taisyti sliekų. Naujas 80mm. išmetimas, turbo elbow, kitas kolikas, naujos tarpinės, salnikai, smeigės, varinės veržlės, blacktopinis oil pickup ir begalė kitų smulkmenų keliančių pasitikėjimą. Gavosi gerai. Perdarytas laidynas, tvarkingai viskas sudėta ir pajungta.
Aišku teko pasip*st ir naktimis, kad spėtume išvažiuoti į Kedainius
Kadangi paprastomis dienomis dirbame paprastus darbus iki 18h., tai po mėnesio naktinėjimų pridarydavau ir juokingų klaidų, pvz. blogai užsandarintas karteris. Bet šitas man pats geriausias - http://instagram.com/p/nKjVZxm7zW/
Važiuoklė - padidinom ratų išsukimą, įdėjom reguliuojamus tensionus. Šarnyrai, traukės restauruotos arba pakeistos į naujus, vairo kolonėlė pastatyta ant poly, metalinė vairo sagtis. Gale nieko nedarėm, viskas ten veikia puikiai jau trečius metus einam prie išorės:
Penktadienį treniruotė Kėdainiuose, šeštadienį varžybos. Pirmadienis - tik surinkus puzzle iš trylikos atskirų dalių rupėjo pamatyti sx'ą kuo greičiau 'ne garažo' aplinkoje.
Emocijų daug, reikia dažyti! Pirmadienį pradėjom ruoštis dažymui:
Trečiadienį 05:30 ryte baigėm dažymo darbus.
Galutinis rezultatas kalba pats už save:
Vaizdas pro balkoną, kurį matau kiekvieną rytą. Rytinė kava katik tapo daug skanesnė, o kelionė į darbą kaip ilgai lauktos atostogos
Bet grįžtam į realybę. Ketvirtadienį per pietus baigiau surinkinėti sx'ą ir tiesiai ant suvedimo stendo. Suvedimą darėm pasikonsultavus su Mitto iš driftworks (buvo labai įdomu išgirstį kokį suvedimą darosi japonai su streetiniais nissanais):
Iki nakties surinkinėjom sx'ą, klijavom lipdukus ir ruošiamės treniruotei. Penktadienio popietė - pakeliui į Kėdainius
Treniruotė praėjo sklandžiai, technika veikia gerai, jokių sliekų neišlindo numetėm burnout'ą Kėdainiuose prie 'weekend' klubo ir ėjom gerti alaus ir taisyti Juliaus nissan'ą įsijungė gaisro signalizaciją, atvažiavo apsauga ir visi kiti malonumai
https://www.facebook.com/photo.php?v=25 ... =2&theater
Šeštadienis
Įdėtas darbas pasiteisino - gedimų nebuvo, nebuvau čempionas. Iš 47 dalyvių patekau į top16, porose iškritau.
Iš esmės daug modų nėra padaryta, koncentravomes į esamus tech. mazgus, kad niekas nelužtų aka mažiau p*stis vasarą garaže Turiu +- stock powerį (250hp?) ir tvarkingą važiuoklę/kėbulą.
Ypatingas AČIŪ Arnui (ard) už netingėjimą lenkti nugarą prie mano sx'o, dauguma mechaninių darbų buvo padaryta jo rankomis bei detalėmis (kartais Arno 'fabrike' galima pasijausti kaip Nissan atstovybėje - atsarginių dalių sąrašas prasideda nuo salono mygtukų, oem tarpinių iki greičių dėžių ar variklių svapų ) bei visiems kitiems - flow, Juronas, Andrius, Petrauskas (also know as epic dažytojas kuriam užtenka valandos miego ant kėdės per parą ) jdm.lt kolektyvas ir kiti.
Last edited by mindish on 04 Jun 2014, 13:19, edited 3 times in total.
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13
Re: Project: Team Beat - mindish "punk" sr20 s13
Prie type-x nedera euro registracijos nr. - problem solved
Vėliau apsilankėme Kačerginės vidinėje trasoje. Sekėsi neblogai - buvo bulvių ir liepsnų
video https://www.facebook.com/photo.php?v=25 ... =2&theater
Beje, "šerykloje" buvo ir nuostolių, išlėkus ant žolės lužo priekinis lipas/buferis. Galinį "spats'ą" atlupo sprogusi padanga. Oh well, shit happens, keletas zipčių ir sx'as vėl atrodo tvarkingas. Po šėryklos atrodėme taip
Alytuje sulužo greičių dežė - dėl neaiškių priežasčių nusisuko antrinis velenas
Perkam ca18 dėžę (high five Šarai), ardom, plaunam, surenkam ir vėl važiuojam
p.s. šita dėžė yra "a piece of history", senesni forumiečiai gal atsimins - čia ta pati kur labai senai xr'as pardavinėjo už 800lt kaip labai "ledinę" ca18 dėžę ha, bus matyti ar nemelavo
Vėliau apsilankėme Kačerginės vidinėje trasoje. Sekėsi neblogai - buvo bulvių ir liepsnų
video https://www.facebook.com/photo.php?v=25 ... =2&theater
Beje, "šerykloje" buvo ir nuostolių, išlėkus ant žolės lužo priekinis lipas/buferis. Galinį "spats'ą" atlupo sprogusi padanga. Oh well, shit happens, keletas zipčių ir sx'as vėl atrodo tvarkingas. Po šėryklos atrodėme taip
Alytuje sulužo greičių dežė - dėl neaiškių priežasčių nusisuko antrinis velenas
Perkam ca18 dėžę (high five Šarai), ardom, plaunam, surenkam ir vėl važiuojam
p.s. šita dėžė yra "a piece of history", senesni forumiečiai gal atsimins - čia ta pati kur labai senai xr'as pardavinėjo už 800lt kaip labai "ledinę" ca18 dėžę ha, bus matyti ar nemelavo
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13
Re: Project: Team Beat - mindish "punk" sr20 s13
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13
Re: Project: Team Beat - mindish "punk" sr20 s13
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: チームbeat mindish 'punk' sr20 s13
Update
Po 4 metų hard use & abuse stock sr20 'pailso'. Atliktos variklio modifikacijos:
- hks step1 256 intake & 264 exhaust camshafts
- z32 vg30dett 87mm pistons (2039cc ) (2mm nudrožti švaistiklių plongaliai)
- new nissan oem oil pump
- king bearings indėklai
- tomei 1.2mm 88mm metaline galvos tarpinė (11044R305G)
- gt2871rs .64
- nismo 550cc purkštukai
- z32 maf
- nistune type3
Pirmas test-drive, nusuktas antras bėgis. Imam dar vieną ca18 dėžę
Meanwhile Kėdainiuose:
https://www.youtube.com/watch?v=isael-NIul8
Po tokių pasivažinėjimų gt2860rs tarė man “ate”.
Tadam, gt2871rs in da house!
Viską statom į vietas:
Start up https://www.facebook.com/TeamBeat.lt/vi ... =2&theater
Priekinės važiuoklės modifikacijos:
- custom traversas
- ‘nauja’ vairo kolonėlė
- dar ilgesnės šakės (juodos)
- vairo traukių tvirtinimai nuleisti žemyn
šiai dienai automobilis atrodo taip:
Laukiam gražių orų
Po 4 metų hard use & abuse stock sr20 'pailso'. Atliktos variklio modifikacijos:
- hks step1 256 intake & 264 exhaust camshafts
- z32 vg30dett 87mm pistons (2039cc ) (2mm nudrožti švaistiklių plongaliai)
- new nissan oem oil pump
- king bearings indėklai
- tomei 1.2mm 88mm metaline galvos tarpinė (11044R305G)
- gt2871rs .64
- nismo 550cc purkštukai
- z32 maf
- nistune type3
Pirmas test-drive, nusuktas antras bėgis. Imam dar vieną ca18 dėžę
Meanwhile Kėdainiuose:
https://www.youtube.com/watch?v=isael-NIul8
Po tokių pasivažinėjimų gt2860rs tarė man “ate”.
Tadam, gt2871rs in da house!
Viską statom į vietas:
Start up https://www.facebook.com/TeamBeat.lt/vi ... =2&theater
Priekinės važiuoklės modifikacijos:
- custom traversas
- ‘nauja’ vairo kolonėlė
- dar ilgesnės šakės (juodos)
- vairo traukių tvirtinimai nuleisti žemyn
šiai dienai automobilis atrodo taip:
Laukiam gražių orų
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13