Bulka 10vt - oldschool Tpower
Bulka 10vt - oldschool Tpower
'Nestandartas', bet gal kazkas bus idomu...patinka man (ne)optimalus sprendimai
Viskas prasidejo rodos nuo to, kad turint galingesni motora, galima butu pasimegauti LT ziemom...na bet eigoje kaip visada - padarom dar ta, ana...taip ir nuklydau.
->
Variklis:
MC2 blokas CR ~9,8:1
Dabar jau FCP svaistikliai
Galva portinta ( vadovaujantis knygom ir google)
034motosport velenelis
034motosport vozhtuvu spiruokles
InterCars 39mm intake vozhtuvai
034motosport Inconel 34mm ismetimo vozhtuvai
Inna light kompensatoriai
OBX reguliuijama zvaigzde
Intake/exhaust custom made
Managed by VEMS v3.6
Priputimas/ismetimas:
Holset HX40 6blade #12 (lyg)
SS 3inch intake/exhaust
Portintas audi WG (~36mm) isvestas i lauka
HSK 200mm filtras
Pakaba/stabdziai:
27mm priekinis stabilizatorius
23mm galinis stabilizatorius
KONI sport amortizatoriai
Custom coilover/springs 400lbs FR, 450lbs rear
Custom 5lyg stebules
345mm 6pot front, 280mm 1pot rear ( laikinai)
POLY 90sh bushingai
Kuras:
040 OEM pump'as
Summit 9mm ALU fuel linijos + fitingai
5x 880cc DEKA
E85
Taigi per tuos 4m kada viskas prasidejo kazkuom pasigirti negaliu, modai/setupai vis keitesi...vienintelis sioks toks rezultatas su senesniu engine setupu ( hx35/kkk26 #6) ir ~1,7bar 433ag ir 560NM
Kelyje i Vilniu/DYNO day buvo sumapinta kazkiek, pirmas WG portinimas nepavyko, todel turejo leaka...anyways siokia tokia kreive:
Kolkas masina toli grazu iki sumapinimo/setupinimo - suluzo 5sp OEM deze. Redline nukeliau iki 7200rpm, slegis kolkas ~1,5bar ir nesijaucia jokiu bedu su galvos 'kvepavimu' - buttdyno sako, kad mobilis lekia stipriai greiciau nei senuoju HX35 setupu, deja skaiciu neturiu.
senasis dyno su kiauru WG ( girdisi video )
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3RcYAAf2xU
Klausimai: kodel ne 20vt nepriimami, o atsakymas i prieki - NEIDOMU
Auto konkretaus tikslo neturi - didziaja dali tubut sudare/o pats zaidimas, konstravimas, eksperimentavimas. Esu ismegines kacergineje, surades silpnas vietas pasalinau/salinu...Pagrindini variklio design trukuma ivardinciau IAT...vistiek tiek suspausta vienoje vietoje, kad turbut be kapoto 'drakoninimo' nieko neisspresiu
Some pics:
Pradzioje naudojau naujus OEM/Erling galvos varzhtus. Pakelus slegi iki 1,3bar pradejo pusti per issipletimo bakeli.
Teko pakeisti i ARP.
Buvo kile bedu su turbos salnykais:
Uzisdejom stabdzius:
Ir suluzo deze
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fCILYXXLWY
Tai tiek trumpai is tu ilgu metu build'o
Viskas prasidejo rodos nuo to, kad turint galingesni motora, galima butu pasimegauti LT ziemom...na bet eigoje kaip visada - padarom dar ta, ana...taip ir nuklydau.
->
Variklis:
MC2 blokas CR ~9,8:1
Dabar jau FCP svaistikliai
Galva portinta ( vadovaujantis knygom ir google)
034motosport velenelis
034motosport vozhtuvu spiruokles
InterCars 39mm intake vozhtuvai
034motosport Inconel 34mm ismetimo vozhtuvai
Inna light kompensatoriai
OBX reguliuijama zvaigzde
Intake/exhaust custom made
Managed by VEMS v3.6
Priputimas/ismetimas:
Holset HX40 6blade #12 (lyg)
SS 3inch intake/exhaust
Portintas audi WG (~36mm) isvestas i lauka
HSK 200mm filtras
Pakaba/stabdziai:
27mm priekinis stabilizatorius
23mm galinis stabilizatorius
KONI sport amortizatoriai
Custom coilover/springs 400lbs FR, 450lbs rear
Custom 5lyg stebules
345mm 6pot front, 280mm 1pot rear ( laikinai)
POLY 90sh bushingai
Kuras:
040 OEM pump'as
Summit 9mm ALU fuel linijos + fitingai
5x 880cc DEKA
E85
Taigi per tuos 4m kada viskas prasidejo kazkuom pasigirti negaliu, modai/setupai vis keitesi...vienintelis sioks toks rezultatas su senesniu engine setupu ( hx35/kkk26 #6) ir ~1,7bar 433ag ir 560NM
Kelyje i Vilniu/DYNO day buvo sumapinta kazkiek, pirmas WG portinimas nepavyko, todel turejo leaka...anyways siokia tokia kreive:
Kolkas masina toli grazu iki sumapinimo/setupinimo - suluzo 5sp OEM deze. Redline nukeliau iki 7200rpm, slegis kolkas ~1,5bar ir nesijaucia jokiu bedu su galvos 'kvepavimu' - buttdyno sako, kad mobilis lekia stipriai greiciau nei senuoju HX35 setupu, deja skaiciu neturiu.
senasis dyno su kiauru WG ( girdisi video )
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3RcYAAf2xU
Klausimai: kodel ne 20vt nepriimami, o atsakymas i prieki - NEIDOMU
Auto konkretaus tikslo neturi - didziaja dali tubut sudare/o pats zaidimas, konstravimas, eksperimentavimas. Esu ismegines kacergineje, surades silpnas vietas pasalinau/salinu...Pagrindini variklio design trukuma ivardinciau IAT...vistiek tiek suspausta vienoje vietoje, kad turbut be kapoto 'drakoninimo' nieko neisspresiu
Some pics:
Pradzioje naudojau naujus OEM/Erling galvos varzhtus. Pakelus slegi iki 1,3bar pradejo pusti per issipletimo bakeli.
Teko pakeisti i ARP.
Buvo kile bedu su turbos salnykais:
Uzisdejom stabdzius:
Ir suluzo deze
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fCILYXXLWY
Tai tiek trumpai is tu ilgu metu build'o
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
Per tavo projekta pasirinkau Audes varikli dėti į savo kibira. Afigiena Audi, galvojau, kad jau mirusi seniai. Sėkmės ir toliau su 10VT
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
Cool projektukas.
Nuo ko priekiniai stabdziai, kazkur matyt forma
Nuo ko priekiniai stabdziai, kazkur matyt forma
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
Gerai padirbeta
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
kazkur matyta
http://quattro10vt.wordpress.com/
http://quattro10vt.wordpress.com/
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
Pagarba
Kotais manes nestebina...
Kotais manes nestebina...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
Old-school power tai tikrai. 79m berods pirmieji kg isejo,sitas nekuo tesiskiria,keliom ismierom tiktai.spade wrote:Pagarba
Kotais manes nestebina...
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
o ko ne oldschool kai automobiliui beveik 25 metaiselmundo wrote:Nestandartinis projektas ok! Bet oldschool? Really?
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
Na motoras, tai tikrai oldskūlas, nežinojau, kad nuo 79tų ėjo
Dėl šito kėbulo čia jau asmeninis požiūris ar oldschool'as ar ne, nes man kazkaip B1, B2 oldskūlai, o modeliai (ne tik audi) leisti po 1990, tai dar nekvepia oldskūlu. Bet nesiplėtojam
Dėl šito kėbulo čia jau asmeninis požiūris ar oldschool'as ar ne, nes man kazkaip B1, B2 oldskūlai, o modeliai (ne tik audi) leisti po 1990, tai dar nekvepia oldskūlu. Bet nesiplėtojam
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
šitas B3 coupe kėbulas jei neklystu nuo 88 metų pasirodė.... bet ne esmė.
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
nu is tu laiku audzy.. sitas kebulas nusleidzia tik sitam va. Tai manau tikrai yra vykes ir kebulo ir variklio pasirinkimas. Ir negeda niekam pasakyt kai turi ne 200ag... o visus 400++
Re: Bulka 10vt - oldschool Tpower
čia šitas tai kuris?znd wrote:nu is tu laiku audzy.. sitas kebulas nusleidzia tik sitam va. Tai manau tikrai yra vykes ir kebulo ir variklio pasirinkimas. Ir negeda niekam pasakyt kai turi ne 200ag... o visus 400++
A2 ekonom
Audi TT quattro mk1
Audi TT quattro mk1