Project: žiedinė turbo miata
Project: žiedinė turbo miata
Apsiėmėm padaryt užturbintą miatą fast lap'ui. Atrodė, kad reikės vos kelių smulkmenų, baigėsi tuo, kad buvo perdaryta 50+%. nu shit happens vadinasi.
anyway, pagrindiniai dalykai:
97' usa imported miata, 1,8 BP motoras.
geležis:
panaikintas EGR
kažkieno homemade kolikas, buvo vyniotas lievu wrapu - nudegė
Turbo kkk24, tepimas nuo sandwicho
audi išorinis wastegate su screamer pipe'u
2,5" neržos dusliokas
china FMIC nedidelis
500cc topfeed purškalai
hondos smart coil'ai cop setupui
Trijų sluoksnių metalinė tarpinė, kiek CR neaišku, anot nepatikimų šaltinių ~7:1
ARP galvos smeigės
mocal termostatinis sandwich plate'as (~80c), hidraulistų šlangos + cooleris
perkeltas termostatas į galvos galą prie firewall'o + custom reroute spaceris gaugams + 1,6 termostato housingas geresniam aušinimo šlangos kampui
termostatas nuo 1,6 su didesne prasiveriančia skyle (82C), autochemijos aušiakas + DEI radiator relief aušiako addonas (ūkiškai vadinamas water wetter'is)
oil catch can'as + pervirinti alsuoklių štuceriai
kažkas panašaus į nivos engine mountus
elektra:
managmentas ms1 v3 su custom standalone plug'n'play pravodke, wasted spark + batch injection
masės išjungėjas
HKS 50mm boost, depo 60mm water temp, oil temp ir oil press gaugai
Unex'o prototipiniai knock gaugai x2
kėbulas:
homologuoti Ekstremvitos lankai + papildomi sutvirtinimai rollbarui
MOMO vairas su stebule
Sparco rev plus lopšys, sėdi ant fia reikalavimus atitinkančių skersinių + išpjautas tunelis, kad sėdynė stovėtų per vidurį kaip reikia
Sandtler 6point 3" diržas su įvirintom tvirtinimo kilpom
stiklo audinio hardtopas, nes neleidžia lėkt su atidarytu stogu/langais
didelis spoileris
priekinis spliteris iš jūrinės fanieros
plastikiniai duct'ai oro nukreipimui į radiką + išpjaustytas bamperis kad būtų daugiau srauto
flokinta panelė + nudažytas salonas + apklijuotas body rėmėjų logotipais + kažkoks flexy lipas
apačia:
depowerinta vairo kolonėlė, išmestas vairo stiprintuvo siurblys, padaryta įvarža
diskatorius su dvigubom plunksnom
BC RA 10/8kgcm koilai
ferodo ds performance kaladės
goodridge armuotos šlangos
važiuoklės setupas: priekyje -2,2 camberio, gale -2,5, casterio ~4+, suvedimas neutralus
R15 kosei k1-ts (5kg/1ratas) + 205/50 r888, slėgis ~2,1 priekis+galas, realiai kačergoj perminkštos, po kažkelinto rato perkaista
kažkur yra full poly kit'as, laukia sudėjimo
pagrindiniai pastebėjimai - dėmesys aušinimui, aušinimui ir aušinimui. kaista viskas nuo-iki, prie aukštesnių temperatūrų lenda visai kitokie bugai negu paprastai važinėjant. skystėja skysčiai, kitokie slėgiai, pradeda leakint per tokias vietas kur atrodo niekada to negalėtų būt.
po mapų buvo atsukta ~0,6bar, žaista su timing'u, idle'o enrichmentais ir kitais dalykais. mapo praktiškai nebuvo, degimas buvo išlakstęs per 12 laipsnių, visur lentos vėjinės, ant laisvų pisdavo ugnim, reikėjo dviejų naktų iki 4ių ryto, kad pradėtų kažkiek važiuot. motoro CR realiai permažas, tai lievai spūlina, nėra responso, reikia pist barą+ kad kažkiek važiuotų. kas galvoja žemint CR - gerai pagalvokit.
buvom perdarę koliko-wg sujungimą nes ten pastoviai lūždavo. buvo įdėta gofra + papildomos atramos wg, atlaikė dvi mapinimo sesijas, testą kačerginėj, failino per pirmą time attack po kvalo, liko 0,1bar. suchaltūrinom kažkokį heat shield'ą kad nevarytų dujų į kapotą, tai per sekantį race'ą lėkė be slėgio, pradegino pravodkę, mašina užgęso trasoj. that's it. ant tralo ir namo.
per pirmą testą su senu šikanu įvažiavo 1:26,9, su fastlap šikanu kažkas apie 1:25? čia beveik be slėgio, nes praputė prie wg.
gatvėj nekaisdavo, būdavo max 110c vandens ir panašiai tepalo, čia su vėlyvu degimu. atsukus degimą gatvėj 90-100c, tepalas ~80-90. kačergoj be fenų vanduo kildavo iki 120c, tepalas panašiai. po išpjaustymų + termostato + aušiako addono kačergoj su fenais laikėsi 110C kol nepradegė fenų laidai, tepalas buvo ~100c.
labai geras pavyzdys, kad su neitin tobula technika galima greitai lėkt. rezultatui reikia patikimumo ir viskas ateis savaime.
liko trys savaitės sutvarkyt sudegusiai elektrai, perdaryt wg, sumapint su daugiau slėgio. tikiuos nebekais.
ms'o custom standalone pravodkė
coolant reroute spacer
motoro skyrius
anyway, pagrindiniai dalykai:
97' usa imported miata, 1,8 BP motoras.
geležis:
panaikintas EGR
kažkieno homemade kolikas, buvo vyniotas lievu wrapu - nudegė
Turbo kkk24, tepimas nuo sandwicho
audi išorinis wastegate su screamer pipe'u
2,5" neržos dusliokas
china FMIC nedidelis
500cc topfeed purškalai
hondos smart coil'ai cop setupui
Trijų sluoksnių metalinė tarpinė, kiek CR neaišku, anot nepatikimų šaltinių ~7:1
ARP galvos smeigės
mocal termostatinis sandwich plate'as (~80c), hidraulistų šlangos + cooleris
perkeltas termostatas į galvos galą prie firewall'o + custom reroute spaceris gaugams + 1,6 termostato housingas geresniam aušinimo šlangos kampui
termostatas nuo 1,6 su didesne prasiveriančia skyle (82C), autochemijos aušiakas + DEI radiator relief aušiako addonas (ūkiškai vadinamas water wetter'is)
oil catch can'as + pervirinti alsuoklių štuceriai
kažkas panašaus į nivos engine mountus
elektra:
managmentas ms1 v3 su custom standalone plug'n'play pravodke, wasted spark + batch injection
masės išjungėjas
HKS 50mm boost, depo 60mm water temp, oil temp ir oil press gaugai
Unex'o prototipiniai knock gaugai x2
kėbulas:
homologuoti Ekstremvitos lankai + papildomi sutvirtinimai rollbarui
MOMO vairas su stebule
Sparco rev plus lopšys, sėdi ant fia reikalavimus atitinkančių skersinių + išpjautas tunelis, kad sėdynė stovėtų per vidurį kaip reikia
Sandtler 6point 3" diržas su įvirintom tvirtinimo kilpom
stiklo audinio hardtopas, nes neleidžia lėkt su atidarytu stogu/langais
didelis spoileris
priekinis spliteris iš jūrinės fanieros
plastikiniai duct'ai oro nukreipimui į radiką + išpjaustytas bamperis kad būtų daugiau srauto
flokinta panelė + nudažytas salonas + apklijuotas body rėmėjų logotipais + kažkoks flexy lipas
apačia:
depowerinta vairo kolonėlė, išmestas vairo stiprintuvo siurblys, padaryta įvarža
diskatorius su dvigubom plunksnom
BC RA 10/8kgcm koilai
ferodo ds performance kaladės
goodridge armuotos šlangos
važiuoklės setupas: priekyje -2,2 camberio, gale -2,5, casterio ~4+, suvedimas neutralus
R15 kosei k1-ts (5kg/1ratas) + 205/50 r888, slėgis ~2,1 priekis+galas, realiai kačergoj perminkštos, po kažkelinto rato perkaista
kažkur yra full poly kit'as, laukia sudėjimo
pagrindiniai pastebėjimai - dėmesys aušinimui, aušinimui ir aušinimui. kaista viskas nuo-iki, prie aukštesnių temperatūrų lenda visai kitokie bugai negu paprastai važinėjant. skystėja skysčiai, kitokie slėgiai, pradeda leakint per tokias vietas kur atrodo niekada to negalėtų būt.
po mapų buvo atsukta ~0,6bar, žaista su timing'u, idle'o enrichmentais ir kitais dalykais. mapo praktiškai nebuvo, degimas buvo išlakstęs per 12 laipsnių, visur lentos vėjinės, ant laisvų pisdavo ugnim, reikėjo dviejų naktų iki 4ių ryto, kad pradėtų kažkiek važiuot. motoro CR realiai permažas, tai lievai spūlina, nėra responso, reikia pist barą+ kad kažkiek važiuotų. kas galvoja žemint CR - gerai pagalvokit.
buvom perdarę koliko-wg sujungimą nes ten pastoviai lūždavo. buvo įdėta gofra + papildomos atramos wg, atlaikė dvi mapinimo sesijas, testą kačerginėj, failino per pirmą time attack po kvalo, liko 0,1bar. suchaltūrinom kažkokį heat shield'ą kad nevarytų dujų į kapotą, tai per sekantį race'ą lėkė be slėgio, pradegino pravodkę, mašina užgęso trasoj. that's it. ant tralo ir namo.
per pirmą testą su senu šikanu įvažiavo 1:26,9, su fastlap šikanu kažkas apie 1:25? čia beveik be slėgio, nes praputė prie wg.
gatvėj nekaisdavo, būdavo max 110c vandens ir panašiai tepalo, čia su vėlyvu degimu. atsukus degimą gatvėj 90-100c, tepalas ~80-90. kačergoj be fenų vanduo kildavo iki 120c, tepalas panašiai. po išpjaustymų + termostato + aušiako addono kačergoj su fenais laikėsi 110C kol nepradegė fenų laidai, tepalas buvo ~100c.
labai geras pavyzdys, kad su neitin tobula technika galima greitai lėkt. rezultatui reikia patikimumo ir viskas ateis savaime.
liko trys savaitės sutvarkyt sudegusiai elektrai, perdaryt wg, sumapint su daugiau slėgio. tikiuos nebekais.
ms'o custom standalone pravodkė
coolant reroute spacer
motoro skyrius
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
"gatvėj nekaisdavo, būdavo max 110c vandens ir panašiai tepalo" nu 110' tai jau cia kaitimas ir nemenkas!
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: žiedinė turbo miata
Optimalu ~90 tiek tepalui, tiek ausinimo skysciui.
Gal galima nuo kazko svaistiklius pritaikyti ir pakelti CR?
Siaip dek dideli(ius) tepalo radiatorius ir numusi temperaturas, nes su tokia auksta kaip pas tave tai tepalus reiktu keisti labai daznai, nes ju tarnavimo laikas mazeja eksponentiskai didejant temperaturai. PVZ pas sportcarus tepaliniai radiatoriai buna dydzio beveik kaip ausinimo skyscio.
Siaip jega projektas!
Gal galima nuo kazko svaistiklius pritaikyti ir pakelti CR?
Siaip dek dideli(ius) tepalo radiatorius ir numusi temperaturas, nes su tokia auksta kaip pas tave tai tepalus reiktu keisti labai daznai, nes ju tarnavimo laikas mazeja eksponentiskai didejant temperaturai. PVZ pas sportcarus tepaliniai radiatoriai buna dydzio beveik kaip ausinimo skyscio.
Siaip jega projektas!
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: žiedinė turbo miata
jei aušinimo sistemoj slėgis didesnis tai vanduo prie 110c dar nevirs ir aušinsis gan normaliai viskas, bet aišku metalui nesveika vistiekmakis wrote:"gatvėj nekaisdavo, būdavo max 110c vandens ir panašiai tepalo" nu 110' tai jau cia kaitimas ir nemenkas!
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: žiedinė turbo miata
esme ne virime, o tepime, nes augant temperaturai daugiau nei 90 laipsniu nera jokiu bonusu apart minusu...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: žiedinė turbo miata
tą suprantu. čia buvo paminėta maksimali pasiekta reikšmė prieš degimo paankstinimą. kaip minėjau buvo nesutvarkytas ms'as ir jis matė 12 laipsnių ankstesnį negu yra realus + degimo lentos buvo vėjinės. vėlyvas degimas keldavo egt, kaisdavo viskas ir visur. kolikas buvo matomai raudonas po dviejų 0-200 startų. dabar per race'ą buvo praktiškai visą laiką ~100c, tepalas labai panašiai. buvo užkilę iki 110c kai dėl prapūsto wg ir išmetamujų dujų srauto nudegė fenų relės laidai, tai tas vienas kartas buvo 110c. suprantu, kad optimalu 90c, ką ir stengiamės padaryt. manau dar papildomai padarius air duct'us ir geriau sumapinus (ypač degimą) galima nusimest ~10c tiek vandens tiek tepalo.makis wrote:"gatvėj nekaisdavo, būdavo max 110c vandens ir panašiai tepalo" nu 110' tai jau cia kaitimas ir nemenkas!
CR sumažintas su stora galvos tarpine, bet nemanau, kad verta ardyt ir kažką keist. reikėtų kito neliesto tvarkingo longbloko ir ant jo perkraut visus žaislus. taip būtų pigiau+paprasčiau+greičiauromkasponka wrote:Gal galima nuo kazko svaistiklius pritaikyti ir pakelti CR?
dabar yra žemas ir platus oil radikas, fmic pločio. fmic apačioj, oil cooleris viršuje ir jie abu praktiškai yra radiko aukščio ir pločio. fiziškai didesnį įkišt gal ir būtų galimybių, bet dabar tam nėra nei laiko nei $.romkasponka wrote:Siaip dek dideli(ius) tepalo radiatorius ir numusi temperaturas [...] PVZ pas sportcarus tepaliniai radiatoriai buna dydzio beveik kaip ausinimo skyscio.
joo, pati mintis man irgi patiko. nieko nesveria, kažkiek valit (nu dar nevalit, bet valins ). labai maladiec draiveris, bebaimis, kartingistas. pasižiūrėjus onboardus tai civic'ai turi atleist gazą nes miata akivaizdžiai lėtesnė, bet ateina posūkis ir miata pasako bye bye, dingsta staigiai iš kadro. civic'as lieka kažkur toli. http://www.youtube.com/watch?v=hy9Yj38rO9Qromkasponka wrote:Siaip jega projektas!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
jis turėjo omenyje aušinimą ir slėgį ten. waterwetteris pakelia virimo temperatūrą, tai neišpučia. dangtelis 0.9bar, reikės pakeist į 1.1bar.romkasponka wrote:esme ne virime, o tepime, nes augant temperaturai daugiau nei 90 laipsniu nera jokiu bonusu apart minusu...
tepimo klausimas lieka aktualus, tepalus keisim kas porą etapų, jeigu nebus daug map sesijų. brangūs tie millers oils, neina keist betkada. biudžetas tai vis dar "krizinis"
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: žiedinė turbo miata
Tai gal pigiau tada pora tepaliniu radiatoriu papildomu isideti
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: žiedinė turbo miata
porą? tepalo tūrio nėra daug pačiam motore, gal link 4ltr, su cooleriu ten reikia damest kažkiek, tai max 5ltr. ar pasijaus vien dėl to? plius kaip juos pajungt nuo vieno termostatinio sanwicho? per trišakius? ar statyt inline, kad nepabėgtų slėgių skirtumai in ir out?
manau tikslingiau stengtis ataušint patį vandenį, nes jo didesnis tūris, didesnis radikas, lengviau daryt air duct'us. greit važiuojant oro srauto yra daug, to turėtų pakakti.
betkokiu atveju abiejų skysčių temperatūros yra labai glaudžiai susijusios, vieną numeti, kitas krenta pats.
manau tikslingiau stengtis ataušint patį vandenį, nes jo didesnis tūris, didesnis radikas, lengviau daryt air duct'us. greit važiuojant oro srauto yra daug, to turėtų pakakti.
betkokiu atveju abiejų skysčių temperatūros yra labai glaudžiai susijusios, vieną numeti, kitas krenta pats.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
Jei kolonėlės nekeitėt - verta paminėt kad padarytas kolonėlės depower'is pagal Flyin Miata
Civicclub.lt
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: žiedinė turbo miata
Nuosekliai jei slangutes ne 5mm vidinio diametro ir siaip nemanau, kad pastebesi kazkoki slegio kritima del papildomo radiatoriaus.
As asmeniskai termostato isvis nedesiu, nes vasara jei tepalas bus saltesnis nei 80 laipsniu pastoviai (kuo as labai abejoju) tai visada galima radiatoriu pridengti, bet jei jau turi termostata tai manau, kad jis nemaiso, bet tavo atveju jis pastoviai atidarytas turetu buti.
As asmeniskai termostato isvis nedesiu, nes vasara jei tepalas bus saltesnis nei 80 laipsniu pastoviai (kuo as labai abejoju) tai visada galima radiatoriu pridengti, bet jei jau turi termostata tai manau, kad jis nemaiso, bet tavo atveju jis pastoviai atidarytas turetu buti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: žiedinė turbo miata
Ir cia su 0,1 baro startas ? , vau......... (nieko gondos ir bnv nevertos.... )joo, pati mintis man irgi patiko. nieko nesveria, kažkiek valit (nu dar nevalit, bet valins ). labai maladiec draiveris, bebaimis, kartingistas. pasižiūrėjus onboardus tai civic'ai turi atleist gazą nes miata akivaizdžiai lėtesnė, bet ateina posūkis ir miata pasako bye bye, dingsta staigiai iš kadro. civic'as lieka kažkur toli. http://www.youtube.com/watch?v=hy9Yj38rO9Q
-
- Posts: 63
- Joined: 13 Jan 2009, 10:46
- Location: Vilnius
Re: Project: žiedinė turbo miata
Kas tas "waterwetteris" sorry uz durna klausima...
ard wrote:jis turėjo omenyje aušinimą ir slėgį ten. waterwetteris pakelia virimo temperatūrą, tai neišpučia. dangtelis 0.9bar, reikės pakeist į 1.1bar.romkasponka wrote:esme ne virime, o tepime, nes augant temperaturai daugiau nei 90 laipsniu nera jokiu bonusu apart minusu...
tepimo klausimas lieka aktualus, tepalus keisim kas porą etapų, jeigu nebus daug map sesijų. brangūs tie millers oils, neina keist betkada. biudžetas tai vis dar "krizinis"
Re: Project: žiedinė turbo miata
Aušinimo skysčio priedas skirtas pakelt virimo temperatūrą ir pagerint skysčio temperatūrinį perdavimą. amerikoj jį vadina WaterWetter.Edvatronas wrote:Kas tas "waterwetteris"
http://www.designengineering.com/catego ... elief-32oz - toks supiltas dabar
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=74&pcid=10 - dar tokio yra TRT shop'e
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
taip, race'e lėkė jau su prapūstu koliku, 0,1bar prie daug daug rpmTomas-f wrote:Ir cia su 0,1 baro startas ? , vau.........
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
Ziuriu vis dar pagirios nepraejo (kokybiskas tas 0,1 baro matyt )ard wrote:taip, race'e lėkė jau su prapūstu koliku, 0,1bar prie daug daug rpmTomas-f wrote:Ir cia su 0,1 baro startas ? , vau.........
Re: Project: žiedinė turbo miata
pabuvojom Estijoje, naujoje AudruRing trasoje http://www.auto24ring.ee/
asfaltas lygus, nuo terasos galima stebėt praktiškai visą trasą, boksai, elektra parkinge, viskas nauja, šviežia. paliko tikrai gerą įspūdį.
iki to laiko buvo padarytas exh kolikas, biškį pakeista external wg pozicija, padarytas koliko heatshield'as, išneštas filtras žemyn link spliterio. atsuktas slėgis link 0.9-1.0bar ir padarytas map'as.
per kvalifikaciją buvo išlindęs bug'as su boosto nelaikymu (~0.7bar) tai atradau kad atsilaisvinę kolikas/turba ir kolikas/wg veržlės. kažkaip liko nesužiūrėta, kad ten senas hardwaras liko. paveržus pasidarė geresni spūlas bet slėgio nelaikė dėl atsipurčiusio wg reguliavimo varžto. "pareguliavus" nebuvo laiko testams, kažkiek overboostino 4-5 bėgiu prie redline iki 1.1 ir fuel cut'as.
trasa tikrai greita, aušinimas buvo ok, be fenų vanduo/tepalas po 90C, bet po 10 ratų race'o + vieno šaldymo rato grįžus iškart prikepė kaladės prie diskų. diskų išorinis kraštas byra gabaliukais, kaladžių praktiškai nelikę, nedarbinė kaladžių pusė gerokai apsvilus ir nusilupus. perkaito keleivio pusės suportas, sudegė manžetas viduje, išpiso visą skystį, baigėsi gonkės. paskutinį ratą važiavo stabdydamas dėže ir rankiniu startavo 5toj pozicijoj, baigė 4toj, nes firantas nusirašė iš trasos. palyginimui parnu trasoj 8 posūkiai, dviejuose nestabdo, kačerginėj 10 posūkių, stabdo dviejuose. trasų konfigūracija labai labai skiriasi, todėl pakėlus powerį išlindo silpna vieta.
reziumė - metas daryt stabdžius kurie telpa po r15 k1-ts
asfaltas lygus, nuo terasos galima stebėt praktiškai visą trasą, boksai, elektra parkinge, viskas nauja, šviežia. paliko tikrai gerą įspūdį.
iki to laiko buvo padarytas exh kolikas, biškį pakeista external wg pozicija, padarytas koliko heatshield'as, išneštas filtras žemyn link spliterio. atsuktas slėgis link 0.9-1.0bar ir padarytas map'as.
per kvalifikaciją buvo išlindęs bug'as su boosto nelaikymu (~0.7bar) tai atradau kad atsilaisvinę kolikas/turba ir kolikas/wg veržlės. kažkaip liko nesužiūrėta, kad ten senas hardwaras liko. paveržus pasidarė geresni spūlas bet slėgio nelaikė dėl atsipurčiusio wg reguliavimo varžto. "pareguliavus" nebuvo laiko testams, kažkiek overboostino 4-5 bėgiu prie redline iki 1.1 ir fuel cut'as.
trasa tikrai greita, aušinimas buvo ok, be fenų vanduo/tepalas po 90C, bet po 10 ratų race'o + vieno šaldymo rato grįžus iškart prikepė kaladės prie diskų. diskų išorinis kraštas byra gabaliukais, kaladžių praktiškai nelikę, nedarbinė kaladžių pusė gerokai apsvilus ir nusilupus. perkaito keleivio pusės suportas, sudegė manžetas viduje, išpiso visą skystį, baigėsi gonkės. paskutinį ratą važiavo stabdydamas dėže ir rankiniu startavo 5toj pozicijoj, baigė 4toj, nes firantas nusirašė iš trasos. palyginimui parnu trasoj 8 posūkiai, dviejuose nestabdo, kačerginėj 10 posūkių, stabdo dviejuose. trasų konfigūracija labai labai skiriasi, todėl pakėlus powerį išlindo silpna vieta.
reziumė - metas daryt stabdžius kurie telpa po r15 k1-ts
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
love it
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: žiedinė turbo miata
http://www.youtube.com/watch?v=nkp_rgFn ... redirect=1
o detonavimą kaip išsprendėt? ar čia overboostas buvo?
o detonavimą kaip išsprendėt? ar čia overboostas buvo?
Re: Project: žiedinė turbo miata
Aisku durnas gal patarimas - bet SR20 STOCK nebutu - 'geriau' vietoj to Mazda agregato...? (gerumas tik patikimumo prasme...)...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: žiedinė turbo miata
overboostino iki 1,1bar ir detonavo, nors buvo užmesta kuro saugumui viršuje. prastas boost controlas su tuo audinės wg, boost kreivė prasta, vėlai užsipučia, normaliai nelaiko slėgių. niekas dabar neišspręsta. reikia kraut kitą 1,8 longbloką su normaliu compression ratio.TaiTiek wrote:o detonavimą kaip išsprendėt? ar čia overboostas buvo?
gal ir būtų geriau, bet turint omenyje finansines galimybes kol kas reikia drožt tai kas yra. stock sr'o nedėsi, reikia kaip minimum su purškalais, nistunu ir sankaba. čia atsiremi į 6k? tuo tarpu yra šitam esamam motorui purškalai, sankaba ir ms'as.doggy wrote:Aisku durnas gal patarimas - bet SR20 STOCK nebutu - 'geriau' vietoj to Mazda agregato...? (gerumas tik patikimumo prasme...)...
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
Arnai, nedaryk cia man antireklamos nutyledamas puse istorijos Nes zinai, kai sakai, kad overboostino iki 1,1bar, nors sumapinta buvo ant 1bar, tai visi pirstai beda i mane.ard wrote:overboostino iki 1,1bar ir detonavo, nors buvo užmesta kuro saugumui viršuje. prastas boost controlas su tuo audinės wg, boost kreivė prasta, vėlai užsipučia, normaliai nelaiko slėgių. niekas dabar neišspręsta. reikia kraut kitą 1,8 longbloką su normaliu compression ratio.TaiTiek wrote:o detonavimą kaip išsprendėt? ar čia overboostas buvo?
Per trefkes atsisuko koliko, turbako, wg verzles, kadangi buvo sudetos nenaujos = pradejo krist turbako slegis. Buvo pakeltas wg slegis + tuo paciu paverzet verzles, ir kadangi nebuvo laiko isbandyt, isvaziavot i race'a. O tada visa laika vaziavo ant overboost fuel cut'o, kuris buvo nustatytas 1.2bar.
p.s. ir is video sunku pasakyt, ar ten detonuoja, ar ten tik reaguoja i 'ribotuvo' triuksma
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: žiedinė turbo miata
antireklamos nėra, jau rašiau kad nebuvo laiko testams pažiūrėt ar nėra overboosto. paskutinėm sekundėm viskas buvo sukrauta ir paleista į race'ą.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
-
- Posts: 195
- Joined: 05 Oct 2009, 08:52
Re: Project: žiedinė turbo miata
Siaip labai idomi ir potencialiai greita masina.+ir vadeliotojas pakankamai kiauras ,kad greitai lektu:)tik mano megejisku supratimu,reiketu viska isardyti ir tvarkingai padaryti is naujo.geriau maziau zaislu iskart,bet rimtu.CR 7:1 tai kazkoks kosmosas:)vadinasi kokiu 3b galima pustelt:))))