Project: žiedinė turbo miata
Re: Project: žiedinė turbo miata
audi WG tikrai puikiai tvarkosi ir su didesniais slegiais/flow'ais
Re: Project: žiedinė turbo miata
Tikrai įdomu, kaip su tokiu CR detonavo...niekotokio wrote:CR 7:1 tai kazkoks kosmosas:)vadinasi kokiu 3b galima pustelt:))))
Re: Project: žiedinė turbo miata
Jo, ypac kai 25m. membrana kiaura bunaSR20DE wrote:audi WG tikrai puikiai tvarkosi ir su didesniais slegiais/flow'ais
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: žiedinė turbo miata
o ja pasikeist turbut karve parduot reikiaLaimis wrote:Jo, ypac kai 25m. membrana kiaura bunaSR20DE wrote:audi WG tikrai puikiai tvarkosi ir su didesniais slegiais/flow'ais
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Project: žiedinė turbo miata
ten fuel cut'as nuo overboosto + triukšmas nuo limiterio ir fuel cut'o. peržiūrėjau onboard daug kartų, tai jeigu ten būtų tiek detonavę, tai būčiau jau rinkęs švaistiklius nuo asfaltoAnglas wrote:Tikrai įdomu, kaip su tokiu CR detonavo...
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
radom dėl ko kaito stabdžiai in the first place:
naujas cilindriukas + remkomplektas + nauji randominiai diskai papigiai + naujos kashyiama (ar kaip ten vadinasi) kaladės. buvo demo run'ai kačergoj. kaladės po antro rato nebestabdė, bet pavežiot rėmėjus buvo dar visai ok.
biškį jutūbo:
http://www.youtube.com/watch?v=etRNCj4qvyw - justė iš saulės kliošo
http://www.youtube.com/watch?v=pX-69-wJzqc - timūras
naujas cilindriukas + remkomplektas + nauji randominiai diskai papigiai + naujos kashyiama (ar kaip ten vadinasi) kaladės. buvo demo run'ai kačergoj. kaladės po antro rato nebestabdė, bet pavežiot rėmėjus buvo dar visai ok.
biškį jutūbo:
http://www.youtube.com/watch?v=etRNCj4qvyw - justė iš saulės kliošo
http://www.youtube.com/watch?v=pX-69-wJzqc - timūras
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
vėl trūko exh kolikas, teko pafixint:
zaadno wg patikrinimas. ledas. kas čia sakė, kad jie visi kiauri?
kolikas pervirintas ir susuktas nauju hardwaru
prabangūs r15 jackstandai. spliteris veikia kaip stalas.
ebc yellowstuffai priekis+galas
ghetto stabdžių aušinimas, tikrinsim ar veikia ir paskui reikės perdaryt su mažesnio diametro silikonine šlanga
zaadno wg patikrinimas. ledas. kas čia sakė, kad jie visi kiauri?
kolikas pervirintas ir susuktas nauju hardwaru
prabangūs r15 jackstandai. spliteris veikia kaip stalas.
ebc yellowstuffai priekis+galas
ghetto stabdžių aušinimas, tikrinsim ar veikia ir paskui reikės perdaryt su mažesnio diametro silikonine šlanga
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: žiedinė turbo miata
Verta griecho
Siaip smagu, bet is to patirtis ir gimsta
Siaip smagu, bet is to patirtis ir gimsta
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: žiedinė turbo miata
Kad kolikas VEL truks - tai cia jau tik laiko klausimas... Realiai jus gi visa svori ant jo sukabinat O kai jis pakaista - tai ir linksta kaip pimpalas zemyn su viskuo. Kodel nedare 'krano' nuo voztuvu dangtelio su 'shesu' I kolika? butu jis sau makalavesis laisvai ant sheso, o zemyn nekrites..
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: žiedinė turbo miata
bus kitas turbas su internal wg ir kartu kitas kolikas. dabar nėra nei laiko, nei $, nei noro perdarinėt. nuimi, suvirini, uždedi ir vienom gonkėm ok
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
Priekyje uzdeciau gaudykle viena is http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... uct&_frs=1ard wrote: ghetto stabdžių aušinimas, tikrinsim ar veikia ir paskui reikės perdaryt su mažesnio diametro silikonine šlanga
Prie rato http://www.skulte.com/images/DCP_2918.sized.jpg
ar http://forums.pelicanparts.com/uploads1 ... 630937.jpg
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: Project: žiedinė turbo miata
Lyg ir ne man jus mokyt, bet kita karta prisekit mergaite normaliai ir salma prie galvos pritaisykit. Suprantu, kad nieks ten nevaziavo 100 proc, bet vis tiek, tie daiktai ne del grozio, o tam atvejui kai sh i propeleri pataiko...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: žiedinė turbo miata
tiek užkaitinus stabdžius ir rato guoli pasikeisčiau
Re: Project: žiedinė turbo miata
stiprus projektas! gyvai pamatyta (gaila ant traliuko ) kelyje,pamojuota ir sekmes palinketa FL!
Impreza Jdm WRX .
"turedamas WRX nekeiti padangu- keiti dezes! "
"turedamas WRX nekeiti padangu- keiti dezes! "
Re: Project: žiedinė turbo miata
Latvijoje per FastLap bikerniekuose labai pūtė į išsiplėtimo bakelį, jau nuo kažkada seniau buvo aišku, kad galvos tarpinė pavedinėja, bet latviuose burbuliavo konkrečiai. Trys ratai ir grįžta jau kylančiom temperatūrom. Race’as 6i ratai, tai finišuot nėr šansų.
Pakalbėjom ir buvo dvi baigtys – arba DNF ir stot vidury lenktynių į pitus, arba drožt iki galo ir lenkt motorą. Kadangi jis šūdinas ir reikia keist anyways tai “fuck it”, reikia paprikolint ir lėkt. Long story short – 5tam rate dingo valas, gaugai rodė 140+C, užgęsino už trasos. Visas motoro skyrius nušiktas tepalais, aušiaku – jie buvo visur išskyrus motoro viduje. Parsistūmė į pitus ir balius baigtas, ėjom gert alaus.
Net nežiūrėjau kas nutiko, neįdomu. Išardant radau kad stūmai nutekinti skirtingai – aukščiai matėsi akivaizdžiai, skirtumas ~0,5mm, compression ratio buvo skirtingas per stūmus. Bl, bl ir dar toks motoras važiavo! Insane. Galvos arp smeigės buvo perveržtos, šaibos suspaustos į aliumą, lupau lauk pusę valandos su atstuktuvu droždamas aliumą. Spaudžiant aliumas buvo sutrėkštas į arp sriegius, tai atsukus galvą naudojausi metro laužtuvu, kad NUKELČIAU galvą. Paskui dar dvi valandas valiau arpus nuo aliumo drožlių… Pagaliau nebeliko tos senos tragiškai surinktos “pile of crap”.
Vėlgi tradiciškai last minute engineering: gautas kitas longblock’as. Gerokai nurinktas, bet svarbiausi komponentai nepriekaištingos būklės. Viskas švaru ir nesimato absoliučiai jokių nusidėvėjimo požymių. Persukau ARP’us į naują motorą, nekeliant galvos: išsukant po vieną varžtą, susukant smeigę ir užveržiant galvos užveržimo tvarka. Sukau 60ft/lbs, nors arp manual sako 80ft/lbs, jankių tiuneriai sako, kad perdaug ir rekomenduoja 50-60ft/lbs (70-80nm). Nauja vandens pompa, diržas, įtempėjas su parazitiniu, nauji riebokšliai. Permestas karteris su turbo oil drainu, purkštukai, išmetimo kolikas, smagratis su sankaba. Išplautas variklio skyrius, surinkta viskas vėl nauju hardwaru.
Mapinant spūlas daug geresnis, dirba daug tolygiau. Darbo reikia gerokai mažiau. Megasquirtas kelia problemas, bet apie tai kitą kartą.
Pics:
"parvažiavom namo vadinasi"
naujas longblock'as
švara
arp'ai
nauja ir blizga
kaip atrodė radiatorius po pasivažinėjimo po bikerniekų lauksu ir pievas
old shit out
išplauta
tvarka
Pakalbėjom ir buvo dvi baigtys – arba DNF ir stot vidury lenktynių į pitus, arba drožt iki galo ir lenkt motorą. Kadangi jis šūdinas ir reikia keist anyways tai “fuck it”, reikia paprikolint ir lėkt. Long story short – 5tam rate dingo valas, gaugai rodė 140+C, užgęsino už trasos. Visas motoro skyrius nušiktas tepalais, aušiaku – jie buvo visur išskyrus motoro viduje. Parsistūmė į pitus ir balius baigtas, ėjom gert alaus.
Net nežiūrėjau kas nutiko, neįdomu. Išardant radau kad stūmai nutekinti skirtingai – aukščiai matėsi akivaizdžiai, skirtumas ~0,5mm, compression ratio buvo skirtingas per stūmus. Bl, bl ir dar toks motoras važiavo! Insane. Galvos arp smeigės buvo perveržtos, šaibos suspaustos į aliumą, lupau lauk pusę valandos su atstuktuvu droždamas aliumą. Spaudžiant aliumas buvo sutrėkštas į arp sriegius, tai atsukus galvą naudojausi metro laužtuvu, kad NUKELČIAU galvą. Paskui dar dvi valandas valiau arpus nuo aliumo drožlių… Pagaliau nebeliko tos senos tragiškai surinktos “pile of crap”.
Vėlgi tradiciškai last minute engineering: gautas kitas longblock’as. Gerokai nurinktas, bet svarbiausi komponentai nepriekaištingos būklės. Viskas švaru ir nesimato absoliučiai jokių nusidėvėjimo požymių. Persukau ARP’us į naują motorą, nekeliant galvos: išsukant po vieną varžtą, susukant smeigę ir užveržiant galvos užveržimo tvarka. Sukau 60ft/lbs, nors arp manual sako 80ft/lbs, jankių tiuneriai sako, kad perdaug ir rekomenduoja 50-60ft/lbs (70-80nm). Nauja vandens pompa, diržas, įtempėjas su parazitiniu, nauji riebokšliai. Permestas karteris su turbo oil drainu, purkštukai, išmetimo kolikas, smagratis su sankaba. Išplautas variklio skyrius, surinkta viskas vėl nauju hardwaru.
Mapinant spūlas daug geresnis, dirba daug tolygiau. Darbo reikia gerokai mažiau. Megasquirtas kelia problemas, bet apie tai kitą kartą.
Pics:
"parvažiavom namo vadinasi"
naujas longblock'as
švara
arp'ai
nauja ir blizga
kaip atrodė radiatorius po pasivažinėjimo po bikerniekų lauksu ir pievas
old shit out
išplauta
tvarka
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
šis projektas tai tiesiog WOW. Gražu žiūrėti, graži miata, gražus darbas
Turiu klausimėlį - hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
Turiu klausimėlį - hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Project: žiedinė turbo miata
belieka tik gaut gražių rezultatų ir bus pilnas komplektas tik dabar ten su mažiau nei 300ag nėra net apie ką kalbėt. tiesiosiose kaip pro stovintį praskris...slimas1 wrote:šis projektas tai tiesiog WOW. Gražu žiūrėti, graži miata, gražus darbas
buvo su mašina - pirktas.slimas1 wrote:hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
o nebuvo minciu ysimest senesny BP Doch is 323 ar BPT is GTX kurie turi daugiau potencialo ir patikimumo,bei yra faktiskai bolt on?
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: žiedinė turbo miata
pox tas cr realiai, o del saibu tai jos tiesiog per siauros, susidekit nuo oem varztu ne pirmi jus cia tokie "nelaimingi"
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Project: žiedinė turbo miata
kuo jie geresni? didesnis compression ratio? kuo tas patikimumas geresnis negu dabartinis ant kurių jankiai atsuka po 350?roolis wrote:o nebuvo minciu ysimest senesny BP Doch is 323 ar BPT is GTX kurie turi daugiau potencialo ir patikimumo,bei yra faktiskai bolt on?
kodėl px?kamuto wrote:pox tas cr realiai
buvo man tokia mintis sukeist, bet susukus pagal jankių rekomendacijas niekas niekur neišsitrėškė. prieš tai sukęs gerokai persistengėkamuto wrote:o del saibu tai jos tiesiog per siauros, susidekit nuo oem varztu
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: žiedinė turbo miata
viska zinau kiek tie jankiai suka,tiesiog senuju viduriai patvaresni,bet aisku iskepus,dabartinio variklio bent pasirinkimas yra,su senaisiais sunkiau,pas juos compresion ratio toks pat,tik jau kaip sakiau jie turi daugiau resurso,bet what ever,awsome Miata
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: žiedinė turbo miata
o nuo to stogo išeitų formą nuimt gamybai? jis plastikinis ten juk eina?ard wrote:belieka tik gaut gražių rezultatų ir bus pilnas komplektas tik dabar ten su mažiau nei 300ag nėra net apie ką kalbėt. tiesiosiose kaip pro stovintį praskris...slimas1 wrote:šis projektas tai tiesiog WOW. Gražu žiūrėti, graži miata, gražus darbas
buvo su mašina - pirktas.slimas1 wrote:hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Project: žiedinė turbo miata
tas kampuotis,kuriuo galva nueminejai,turbut 1.5m buvo
Re: Project: žiedinė turbo miata
Sveikinimai miatai ir Taurui, bet kas pasidare pabaigoje, kad partempe atgal?
Gs430
Re: Project: žiedinė turbo miata
Dėžė palūžo. Geriau reikėtų klaust, kas nutiko antram race'e, kai staiga sulėtėjo tempaswanadoo wrote:Sveikinimai miatai ir Taurui, bet kas pasidare pabaigoje, kad partempe atgal?