Project: žiedinė turbo miata

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by SR20DE »

audi WG tikrai puikiai tvarkosi ir su didesniais slegiais/flow'ais :wink:

Anglas
Posts: 78
Joined: 30 Sep 2011, 16:47

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by Anglas »

niekotokio wrote:CR 7:1 tai kazkoks kosmosas:)vadinasi kokiu 3b galima pustelt:))))
Tikrai įdomu, kaip su tokiu CR detonavo...

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by Laimis »

SR20DE wrote:audi WG tikrai puikiai tvarkosi ir su didesniais slegiais/flow'ais :wink:
Jo, ypac kai 25m. membrana kiaura buna :lol:
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by kamuto »

Laimis wrote:
SR20DE wrote:audi WG tikrai puikiai tvarkosi ir su didesniais slegiais/flow'ais :wink:
Jo, ypac kai 25m. membrana kiaura buna :lol:
o ja pasikeist turbut karve parduot reikia :wink:
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

Anglas wrote:Tikrai įdomu, kaip su tokiu CR detonavo...
ten fuel cut'as nuo overboosto + triukšmas nuo limiterio ir fuel cut'o. peržiūrėjau onboard daug kartų, tai jeigu ten būtų tiek detonavę, tai būčiau jau rinkęs švaistiklius nuo asfalto
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

radom dėl ko kaito stabdžiai in the first place:

Image

Image

Image

Image

naujas cilindriukas + remkomplektas + nauji randominiai diskai papigiai + naujos kashyiama (ar kaip ten vadinasi) kaladės. buvo demo run'ai kačergoj. kaladės po antro rato nebestabdė, bet pavežiot rėmėjus buvo dar visai ok.

biškį jutūbo:

http://www.youtube.com/watch?v=etRNCj4qvyw - justė iš saulės kliošo

http://www.youtube.com/watch?v=pX-69-wJzqc - timūras
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

vėl trūko exh kolikas, teko pafixint:

Image

Image

Image
zaadno wg patikrinimas. ledas. kas čia sakė, kad jie visi kiauri?

Image

Image
kolikas pervirintas ir susuktas nauju hardwaru

Image
prabangūs r15 jackstandai. spliteris veikia kaip stalas.

Image

Image
ebc yellowstuffai priekis+galas

Image

Image

Image
ghetto stabdžių aušinimas, tikrinsim ar veikia ir paskui reikės perdaryt su mažesnio diametro silikonine šlanga
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by romkasponka »

Verta griecho :D

Siaip smagu, bet is to patirtis ir gimsta ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by doggy »

Kad kolikas VEL truks - tai cia jau tik laiko klausimas... Realiai jus gi visa svori ant jo sukabinat :( O kai jis pakaista - tai ir linksta kaip pimpalas zemyn su viskuo. Kodel nedare 'krano' nuo voztuvu dangtelio su 'shesu' I kolika? butu jis sau makalavesis laisvai ant sheso, o zemyn nekrites..
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

bus kitas turbas su internal wg ir kartu kitas kolikas. dabar nėra nei laiko, nei $, nei noro perdarinėt. nuimi, suvirini, uždedi ir vienom gonkėm ok :lol: :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Eli
Posts: 1123
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by Eli »

ard wrote: ghetto stabdžių aušinimas, tikrinsim ar veikia ir paskui reikės perdaryt su mažesnio diametro silikonine šlanga
Priekyje uzdeciau gaudykle viena is http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0 ... uct&_frs=1

Prie rato http://www.skulte.com/images/DCP_2918.sized.jpg
ar http://forums.pelicanparts.com/uploads1 ... 630937.jpg
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by spade »

ard wrote:biškį jutūbo:

http://www.youtube.com/watch?v=etRNCj4qvyw - justė iš saulės kliošo
Lyg ir ne man jus mokyt, bet kita karta prisekit mergaite normaliai ir salma prie galvos pritaisykit. Suprantu, kad nieks ten nevaziavo 100 proc, bet vis tiek, tie daiktai ne del grozio, o tam atvejui kai sh i propeleri pataiko...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by cooler »

tiek užkaitinus stabdžius ir rato guoli pasikeisčiau :D

User avatar
Koukii
Posts: 7
Joined: 28 Dec 2008, 11:09

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by Koukii »

stiprus projektas! gyvai pamatyta (gaila ant traliuko :D ) kelyje,pamojuota ir sekmes palinketa FL!
Impreza Jdm WRX .
"turedamas WRX nekeiti padangu- keiti dezes! "

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

Latvijoje per FastLap bikerniekuose labai pūtė į išsiplėtimo bakelį, jau nuo kažkada seniau buvo aišku, kad galvos tarpinė pavedinėja, bet latviuose burbuliavo konkrečiai. Trys ratai ir grįžta jau kylančiom temperatūrom. Race’as 6i ratai, tai finišuot nėr šansų.
Pakalbėjom ir buvo dvi baigtys – arba DNF ir stot vidury lenktynių į pitus, arba drožt iki galo ir lenkt motorą. Kadangi jis šūdinas ir reikia keist anyways tai “fuck it”, reikia paprikolint ir lėkt. Long story short – 5tam rate dingo valas, gaugai rodė 140+C, užgęsino už trasos. Visas motoro skyrius nušiktas tepalais, aušiaku – jie buvo visur išskyrus motoro viduje. Parsistūmė į pitus ir balius baigtas, ėjom gert alaus.
Net nežiūrėjau kas nutiko, neįdomu. Išardant radau kad stūmai nutekinti skirtingai – aukščiai matėsi akivaizdžiai, skirtumas ~0,5mm, compression ratio buvo skirtingas per stūmus. Bl, bl ir dar toks motoras važiavo! Insane. Galvos arp smeigės buvo perveržtos, šaibos suspaustos į aliumą, lupau lauk pusę valandos su atstuktuvu droždamas aliumą. Spaudžiant aliumas buvo sutrėkštas į arp sriegius, tai atsukus galvą naudojausi metro laužtuvu, kad NUKELČIAU galvą. Paskui dar dvi valandas valiau arpus nuo aliumo drožlių… Pagaliau nebeliko tos senos tragiškai surinktos “pile of crap”.
Vėlgi tradiciškai last minute engineering: gautas kitas longblock’as. Gerokai nurinktas, bet svarbiausi komponentai nepriekaištingos būklės. Viskas švaru ir nesimato absoliučiai jokių nusidėvėjimo požymių. Persukau ARP’us į naują motorą, nekeliant galvos: išsukant po vieną varžtą, susukant smeigę ir užveržiant galvos užveržimo tvarka. Sukau 60ft/lbs, nors arp manual sako 80ft/lbs, jankių tiuneriai sako, kad perdaug ir rekomenduoja 50-60ft/lbs (70-80nm). Nauja vandens pompa, diržas, įtempėjas su parazitiniu, nauji riebokšliai. Permestas karteris su turbo oil drainu, purkštukai, išmetimo kolikas, smagratis su sankaba. Išplautas variklio skyrius, surinkta viskas vėl nauju hardwaru.
Mapinant spūlas daug geresnis, dirba daug tolygiau. Darbo reikia gerokai mažiau. Megasquirtas kelia problemas, bet apie tai kitą kartą.

Pics:
Image
"parvažiavom namo vadinasi"

Image

Image
naujas longblock'as

Image

Image

Image
švara

Image

Image
arp'ai

Image

Image

Image
nauja ir blizga

Image

Image

Image
kaip atrodė radiatorius po pasivažinėjimo po bikerniekų lauksu ir pievas

Image
old shit out

Image

Image
išplauta

Image

Image
tvarka
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by slimas1 »

šis projektas tai tiesiog WOW. Gražu žiūrėti, graži miata, gražus darbas :!: :!: :!:

Turiu klausimėlį - hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

slimas1 wrote:šis projektas tai tiesiog WOW. Gražu žiūrėti, graži miata, gražus darbas :!: :!: :!:
belieka tik gaut gražių rezultatų ir bus pilnas komplektas :lol: tik dabar ten su mažiau nei 300ag nėra net apie ką kalbėt. tiesiosiose kaip pro stovintį praskris...
slimas1 wrote:hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
buvo su mašina - pirktas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by roolis »

o nebuvo minciu ysimest senesny BP Doch is 323 ar BPT is GTX kurie turi daugiau potencialo ir patikimumo,bei yra faktiskai bolt on?
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by kamuto »

pox tas cr realiai, o del saibu tai jos tiesiog per siauros, susidekit nuo oem varztu :) ne pirmi jus cia tokie "nelaimingi"
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by ard »

roolis wrote:o nebuvo minciu ysimest senesny BP Doch is 323 ar BPT is GTX kurie turi daugiau potencialo ir patikimumo,bei yra faktiskai bolt on?
kuo jie geresni? didesnis compression ratio? kuo tas patikimumas geresnis negu dabartinis ant kurių jankiai atsuka po 350?
kamuto wrote:pox tas cr realiai
kodėl px?
kamuto wrote:o del saibu tai jos tiesiog per siauros, susidekit nuo oem varztu :)
buvo man tokia mintis sukeist, bet susukus pagal jankių rekomendacijas niekas niekur neišsitrėškė. prieš tai sukęs gerokai persistengė
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by roolis »

viska zinau kiek tie jankiai suka,tiesiog senuju viduriai patvaresni,bet aisku iskepus,dabartinio variklio bent pasirinkimas yra,su senaisiais sunkiau,pas juos compresion ratio toks pat,tik jau kaip sakiau jie turi daugiau resurso,bet what ever,awsome Miata
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by slimas1 »

ard wrote:
slimas1 wrote:šis projektas tai tiesiog WOW. Gražu žiūrėti, graži miata, gražus darbas :!: :!: :!:
belieka tik gaut gražių rezultatų ir bus pilnas komplektas :lol: tik dabar ten su mažiau nei 300ag nėra net apie ką kalbėt. tiesiosiose kaip pro stovintį praskris...
slimas1 wrote:hard top'as buvo su miata ar pirkot/gaminotės?
buvo su mašina - pirktas.
o nuo to stogo išeitų formą nuimt gamybai? jis plastikinis ten juk eina?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
scootas
Posts: 413
Joined: 13 Nov 2007, 23:21
Location: Vilnius

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by scootas »

tas kampuotis,kuriuo galva nueminejai,turbut 1.5m buvo :D

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by wanadoo »

Sveikinimai miatai ir Taurui, bet kas pasidare pabaigoje, kad partempe atgal?
Gs430

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: žiedinė turbo miata

Post by saukstas »

wanadoo wrote:Sveikinimai miatai ir Taurui, bet kas pasidare pabaigoje, kad partempe atgal?
Dėžė palūžo. Geriau reikėtų klaust, kas nutiko antram race'e, kai staiga sulėtėjo tempas :lol:
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Locked