Project: FD3S rebuild/restoration
Project: FD3S rebuild/restoration
Nusprendziau, kad ir man laikas parodyti ka pastaruosius kelis metus konstravau/konstruoju
Taigi. Kaip is temos pavadinimo matome auto 3 kartos Mazda (efini) rx7 Pats modelis buvo zinomas nuo pat vaikystes, taciau viskas prasidejo, kai autopliuse buvo uzmatyta parduodama RHD mazda dalimis. Foto is skelbimo:
Pats auto tai '95m importas, Re amemiya wide body su boomex buferiu, FMIC ir kitais zaisliukais (girdejau gandu, kad patys knightsports buvo prikise nagus). Paskambinus buvo suzinota, kad nebera variklio ir daiktadeziu esanciu uz sedyniu. Na velniai nemate. Nieko baisaus, taciau jau paskambinus buvo patikslinta kad nebera: differencialo, greiciu dezes, coilu, pr. stabdziu, ismetimo, praktiskai visko apie varikli ir t.t. Dar be to kebulas C kategorijos... Bet jau tuo metu azartas uzgoze visus siuos trukumus Po antro bandymo ji jau stovejo pas mane garaza (per pirmaja "bandyma" nepavyko uzvaryti ant traliuko too much drop )
Auto ilga laika stovejo garaze kol buvo galvojama ka daryti su vairo perkelimu (custom ar ieskoti LHD donoro). Vistik buvo nuspresta ieskoti LHD donoro. Po keliu menesiu paiesku USA aukcionuose buvo rastas kaip ir tinkamas varijantas, dar mazdaug po puses metu aukcionas buvo "atidarytas" ir auto pavyko laimeti. Cia kelios foto pries pakraunant y konteineri:
Po 1,5-2men laukimo ji jau stovejo kieme:
(net nepasakytum, kad dauzta )
Pirmiausias veiksmas sulaukus, buvo bandymas uzkurti, taciau kiek nuvyle... Uzsikure gal po 10-20sekundziu ir tai ant vieno rotoriaus, paskui pagriebe antras. Pilnas kiemas juodu dumu, trukcioja ir t.t. Tikejaus blogiausio. Veliau buvo pamatuota kompesija - visur apie 7,5atm (kas yra gerai rotoriui). Sukant atgal zvakes buvo pastebeta nusimovusi MAP slangute. Pagalvojau, jog pats uzkliudziau bandymas prieiti prie zvakiu, ir nieko daug nesitikejau. Susukau zvakes, uzmoviau mineta slangute ir pabandziau uzkurti, taciau si syki mano nuostabai variklis murke lyg kaciukas
Kadangi buvo pasaliniu darbu, pora menesiu prastovejo garaze nejudinama, ir tuo metu buvo nuspresta nupirkti sveika RHD kebula ir is minetu 2 auto viska sumesti y treciaji. Anglijoje buvo rastas sveikas 92m kebulas visiskai tuscias, taciau su visomis isores dalimis (kapotas, sparnai, buferiai ir t.t.). Buvo pervesti rankpinigiai ir ieskomas transportas parvezimui y Lietuva. Kadangi auto buvo pietineje Anglijos dalyje, buvo sunku rasti, kad apsiimtu parvezti. Vieniems vezejams "pasiplovus", buvo rasti kiti (kas geriausia, kad jie gyvena gal 1-2km nuo manes )
Kebulas namie:
Atkreipkit demesi y grindu spalva desineje puseje Pagal siuos bei kitus likusius pedsakus panasu, jog kazkuriuo tai metu ji buvus stipriai uzbombinta.
Isbandom verstuvus
Prasidejo darbai prie vairo perkelimo.
Raudonoji buvo isardyta, kad butu galima nusiimti sablonus skylems/kronsteinams:
Geltonoji buvo isrinkta iki paskutinio varztelio ir imtasi darbu.
Ispjauta anga peciuko oro paemimui:
Privirintas "kantukas":
Kitoje puseje atitinkamai anga uzvirinta:
Ispjauta skyle variklio pravodkei, bei issitekinus specialu iranki, isvalcuota briauna:
Viskas perkelta i "teisinga puse":
Tiesa. Kebulas visiskai be rudziu:
Variklio skyrius nugruntuotas juodu gruntu ir susveistas:
Del "sventos ramybes" isgruntuotas ir salonas. Tiesa buvo pritrukta grunto :
Mano darbai baigti, ir kebulas buvo atiduotas paruosti dazymui. Kelios foto pries isvezant:
Po 2-3savaiciu kebulas buvo paimtas ir nuveztas y dazykla. Po keliu dienu sulaukiau skambucio jog auto jau nudazyta. Netolima kelione iki dazyklos ir po dvieju reisu visos dalys jau namie:
Kebulas isstumtas salono isplovimui:
Tiesa cia buvo padaryta klaida, jog vidus buvo duotas isdazyti paruosejams, o jie daze pries paruosima, taigi viduje buvo daug dulkiu bei baltu demiu, kurios sunkiai issiplove is yvairiausiu kampeliu. Dugnas taip pat buvo paruostas pries atidavima (kauciukine danga bei dazai), tad teko arkas bei kelias dugno vietas dazyti is naujo (buvo apruke baltu gruntu)
Imta surinkineti:
Visi varzteliai nuvezti percinkuoti:
Gautas rezultatas:
Ivairios dalys smeliuotos/stikluotos (ne pats maloniausias darbas. Ypac stiklavimas ):
Galinis traversas buvo paimta is juodosios, nes raudonosios nuo smugio sulankstyta, bei luzusios/sulenktos traukes. Net pats kelmas per guolio vieta pertrukes. Tiesa vaziuokle buvo atstatyta, kad auto butu galima pajudinti:
O kadangi juodoji 95metu, tai buvo gautas ne tik sveikas traversas, bet ir papildomi sustipriimai, kurie ejo nuo 95metu, taigi du zuikiai vienu suviu. Traversas buvo isardyta, nusmeliuotas, nudazytas milteliniu budu ir ertmes ispustos dinitrol vasku. Foto nera.
Vaziuokle po truputi stojo i savo vietas:
OEM priekinio torsiono ausys linke sutrukineti bei sulinki, tai buvo pagamtas naujas "laikiklis":
Renkam toliau:
Pedalai buvo aprudije, tai irgi isardyti, korpusai nucinkuoti, patys pedalai nupoliruoti. Vienam pervirinta "pedute" nes buvo nudilusi. Viskas sutepta ir surinkta:
Peciukas buvo isardytas, isplautos dulkes, pakeistas parolonas ant sklendziu.
Atsirado kilimas:
Truputis smulkmenu po kapotu:
Balkis po panele buvo aprudijes, tad panele buvo isardyta, balkis issimtas ir nuveztas nucinkuoti. Niekaip nesuprantu kodel gamintojai sioje vietoje palieka plika metala.
Kebulas buvo "aprinktas" tai atejo eile varikliui:
Pradejus ardyti rankos tiesiog nusviro... Visa pravodke bei slangutes suakmenejusios, ka pelnki tas luzta. Laidai vietom isvis jau pliki...
"Ziurkiu lizdas":
Yack....:
Pasinervavus kelias dienas buvo nuspresta pravodke gaminti praktiskai is naujo. Nauji antgaliukai, nauji laidai... Tik mazoji dalis laidu liko originali. Slangutes pakeistos naujomis, kas buvo galima supaprastinta. Didzioji dalis aliumininio daliu stikluota. kolektoriai bei purkstukai isplauti ultragarsu. Generatorius isardytas, pakeisti guoliai. Pakeistas itempejas, padarytas parazitinis rolikas vietoj oro pompos.
Po purkstukais stovi tokie plastikiniai "difuzoriai", kurie taip pat buvo labai trapus. Viena isimant sulauziau ir suklijavau, bet ramiai nesimiegojo, tai teko improvizuoti:
Atejo diena variklio idejimui.
Atstumiam vezima (nu nezinau kaip kitaip pavadint ):
Kiek atjaunejes variklis:
Ir jau vietoj:
Toliau seke ivairus surinkimo darbai.
Panaikintas ABS ir idetas Wilwood reguliatorius:
Gryzta kebulo linijos:
Pries ziema pora savaiciu dar isejo pasivazineti, tiesa salonas dar nevisai surinktas. Siandien ziemoja atrodydama taip:
Keletas foto is ziemojimo proceso:
Taigi. Kaip is temos pavadinimo matome auto 3 kartos Mazda (efini) rx7 Pats modelis buvo zinomas nuo pat vaikystes, taciau viskas prasidejo, kai autopliuse buvo uzmatyta parduodama RHD mazda dalimis. Foto is skelbimo:
Pats auto tai '95m importas, Re amemiya wide body su boomex buferiu, FMIC ir kitais zaisliukais (girdejau gandu, kad patys knightsports buvo prikise nagus). Paskambinus buvo suzinota, kad nebera variklio ir daiktadeziu esanciu uz sedyniu. Na velniai nemate. Nieko baisaus, taciau jau paskambinus buvo patikslinta kad nebera: differencialo, greiciu dezes, coilu, pr. stabdziu, ismetimo, praktiskai visko apie varikli ir t.t. Dar be to kebulas C kategorijos... Bet jau tuo metu azartas uzgoze visus siuos trukumus Po antro bandymo ji jau stovejo pas mane garaza (per pirmaja "bandyma" nepavyko uzvaryti ant traliuko too much drop )
Auto ilga laika stovejo garaze kol buvo galvojama ka daryti su vairo perkelimu (custom ar ieskoti LHD donoro). Vistik buvo nuspresta ieskoti LHD donoro. Po keliu menesiu paiesku USA aukcionuose buvo rastas kaip ir tinkamas varijantas, dar mazdaug po puses metu aukcionas buvo "atidarytas" ir auto pavyko laimeti. Cia kelios foto pries pakraunant y konteineri:
Po 1,5-2men laukimo ji jau stovejo kieme:
(net nepasakytum, kad dauzta )
Pirmiausias veiksmas sulaukus, buvo bandymas uzkurti, taciau kiek nuvyle... Uzsikure gal po 10-20sekundziu ir tai ant vieno rotoriaus, paskui pagriebe antras. Pilnas kiemas juodu dumu, trukcioja ir t.t. Tikejaus blogiausio. Veliau buvo pamatuota kompesija - visur apie 7,5atm (kas yra gerai rotoriui). Sukant atgal zvakes buvo pastebeta nusimovusi MAP slangute. Pagalvojau, jog pats uzkliudziau bandymas prieiti prie zvakiu, ir nieko daug nesitikejau. Susukau zvakes, uzmoviau mineta slangute ir pabandziau uzkurti, taciau si syki mano nuostabai variklis murke lyg kaciukas
Kadangi buvo pasaliniu darbu, pora menesiu prastovejo garaze nejudinama, ir tuo metu buvo nuspresta nupirkti sveika RHD kebula ir is minetu 2 auto viska sumesti y treciaji. Anglijoje buvo rastas sveikas 92m kebulas visiskai tuscias, taciau su visomis isores dalimis (kapotas, sparnai, buferiai ir t.t.). Buvo pervesti rankpinigiai ir ieskomas transportas parvezimui y Lietuva. Kadangi auto buvo pietineje Anglijos dalyje, buvo sunku rasti, kad apsiimtu parvezti. Vieniems vezejams "pasiplovus", buvo rasti kiti (kas geriausia, kad jie gyvena gal 1-2km nuo manes )
Kebulas namie:
Atkreipkit demesi y grindu spalva desineje puseje Pagal siuos bei kitus likusius pedsakus panasu, jog kazkuriuo tai metu ji buvus stipriai uzbombinta.
Isbandom verstuvus
Prasidejo darbai prie vairo perkelimo.
Raudonoji buvo isardyta, kad butu galima nusiimti sablonus skylems/kronsteinams:
Geltonoji buvo isrinkta iki paskutinio varztelio ir imtasi darbu.
Ispjauta anga peciuko oro paemimui:
Privirintas "kantukas":
Kitoje puseje atitinkamai anga uzvirinta:
Ispjauta skyle variklio pravodkei, bei issitekinus specialu iranki, isvalcuota briauna:
Viskas perkelta i "teisinga puse":
Tiesa. Kebulas visiskai be rudziu:
Variklio skyrius nugruntuotas juodu gruntu ir susveistas:
Del "sventos ramybes" isgruntuotas ir salonas. Tiesa buvo pritrukta grunto :
Mano darbai baigti, ir kebulas buvo atiduotas paruosti dazymui. Kelios foto pries isvezant:
Po 2-3savaiciu kebulas buvo paimtas ir nuveztas y dazykla. Po keliu dienu sulaukiau skambucio jog auto jau nudazyta. Netolima kelione iki dazyklos ir po dvieju reisu visos dalys jau namie:
Kebulas isstumtas salono isplovimui:
Tiesa cia buvo padaryta klaida, jog vidus buvo duotas isdazyti paruosejams, o jie daze pries paruosima, taigi viduje buvo daug dulkiu bei baltu demiu, kurios sunkiai issiplove is yvairiausiu kampeliu. Dugnas taip pat buvo paruostas pries atidavima (kauciukine danga bei dazai), tad teko arkas bei kelias dugno vietas dazyti is naujo (buvo apruke baltu gruntu)
Imta surinkineti:
Visi varzteliai nuvezti percinkuoti:
Gautas rezultatas:
Ivairios dalys smeliuotos/stikluotos (ne pats maloniausias darbas. Ypac stiklavimas ):
Galinis traversas buvo paimta is juodosios, nes raudonosios nuo smugio sulankstyta, bei luzusios/sulenktos traukes. Net pats kelmas per guolio vieta pertrukes. Tiesa vaziuokle buvo atstatyta, kad auto butu galima pajudinti:
O kadangi juodoji 95metu, tai buvo gautas ne tik sveikas traversas, bet ir papildomi sustipriimai, kurie ejo nuo 95metu, taigi du zuikiai vienu suviu. Traversas buvo isardyta, nusmeliuotas, nudazytas milteliniu budu ir ertmes ispustos dinitrol vasku. Foto nera.
Vaziuokle po truputi stojo i savo vietas:
OEM priekinio torsiono ausys linke sutrukineti bei sulinki, tai buvo pagamtas naujas "laikiklis":
Renkam toliau:
Pedalai buvo aprudije, tai irgi isardyti, korpusai nucinkuoti, patys pedalai nupoliruoti. Vienam pervirinta "pedute" nes buvo nudilusi. Viskas sutepta ir surinkta:
Peciukas buvo isardytas, isplautos dulkes, pakeistas parolonas ant sklendziu.
Atsirado kilimas:
Truputis smulkmenu po kapotu:
Balkis po panele buvo aprudijes, tad panele buvo isardyta, balkis issimtas ir nuveztas nucinkuoti. Niekaip nesuprantu kodel gamintojai sioje vietoje palieka plika metala.
Kebulas buvo "aprinktas" tai atejo eile varikliui:
Pradejus ardyti rankos tiesiog nusviro... Visa pravodke bei slangutes suakmenejusios, ka pelnki tas luzta. Laidai vietom isvis jau pliki...
"Ziurkiu lizdas":
Yack....:
Pasinervavus kelias dienas buvo nuspresta pravodke gaminti praktiskai is naujo. Nauji antgaliukai, nauji laidai... Tik mazoji dalis laidu liko originali. Slangutes pakeistos naujomis, kas buvo galima supaprastinta. Didzioji dalis aliumininio daliu stikluota. kolektoriai bei purkstukai isplauti ultragarsu. Generatorius isardytas, pakeisti guoliai. Pakeistas itempejas, padarytas parazitinis rolikas vietoj oro pompos.
Po purkstukais stovi tokie plastikiniai "difuzoriai", kurie taip pat buvo labai trapus. Viena isimant sulauziau ir suklijavau, bet ramiai nesimiegojo, tai teko improvizuoti:
Atejo diena variklio idejimui.
Atstumiam vezima (nu nezinau kaip kitaip pavadint ):
Kiek atjaunejes variklis:
Ir jau vietoj:
Toliau seke ivairus surinkimo darbai.
Panaikintas ABS ir idetas Wilwood reguliatorius:
Gryzta kebulo linijos:
Pries ziema pora savaiciu dar isejo pasivazineti, tiesa salonas dar nevisai surinktas. Siandien ziemoja atrodydama taip:
Keletas foto is ziemojimo proceso:
Last edited by Ainis on 10 Mar 2013, 19:38, edited 3 times in total.
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Smagu matyti, kad toks modelis atsirado Letuvos keliuose. Laukiam pavasario, kad butu galima pamatyti riedanti
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
projektas ir aprašymas super
kokie kiti planai, po žiemos?
kokie kiti planai, po žiemos?
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Super darbo kultūra!
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Pritariu. 10 balu uz demesi smulkmenoms!T_Spark wrote:Super darbo kultūra!
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
smulkmenu paruosimas wow graziai viskas susidejo i vietas Del iskaitusios vietos, tai manajame rx8 irgi ties ismetimu panasus vaizdas buvo, darau isvada, kad prastai izoliuoja ta kampa prie ismetimo koliko, nes net palikus uzvesta auto ir susilus iki darbines temp. prie tos vietos ranka skauda deti ;/ fd ziuriu viskas labai panasiai isdestyta tai bus ta pati problema tikriausiai
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Tikrai idomus projektas ir aprasymas Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Gerai, kad seilinuką pasikabinau prieš skaitant, nes būčiau baisiai apsiseiliojęs.
Labai gražiai aprašyta. Pagarba už darbus, kokybę ir ryžtą
Labai gražiai aprašyta. Pagarba už darbus, kokybę ir ryžtą
Subaru Impreza FTW!
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
seniai jau matem tokiu pavydetinai kruopsciai daromu ir aprasytu projektu. buvo labai idomu paskaityt... SEKMES!!!
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Taigi galine dalis, vaziuokles, is raudonos tik pats pats priekis tiko. Kaip to nesuprast? Beje galines lempos, buferis ir t.t.GedasK wrote:Tikrai idomus projektas ir aprasymas Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Va cia tai Projektas, is didziosios P ! Ir masina ir demesys smulkmenoms isskirtiniai. Maladec.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
seksas
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Nesupratau prieki apie torcijonus
Ne traversa o traversas
Galu gale idomu pasidare kaip tu ta masina uzsikelei ant pakelejo lapkiu paskutinej foto
Ne traversa o traversas
Galu gale idomu pasidare kaip tu ta masina uzsikelei ant pakelejo lapkiu paskutinej foto
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Na noretusi salona susitvarkyt, o toliau konkreciai dar nenusprendesTaiTiek wrote:projektas ir aprašymas super
kokie kiti planai, po žiemos?
Izoliacija kaip normali. Cia ne vieninteliai zenklai kuriuos radau: skyles surenkamiems lankams, nuo duslintuvo apdeges galinis buferis, variklis daug kartu imtas, po kapotu turbinos pusej viskas atspindincia karsti medziaga apklijuota, buve nepakeliamos lempos, aftermarket sparnai, kapotas, buferis, slenksciai, mazdaspeed spoileris ir t.t.Vincukas wrote:smulkmenu paruosimas wow graziai viskas susidejo i vietas Del iskaitusios vietos, tai manajame rx8 irgi ties ismetimu panasus vaizdas buvo, darau isvada, kad prastai izoliuoja ta kampa prie ismetimo koliko, nes net palikus uzvesta auto ir susilus iki darbines temp. prie tos vietos ranka skauda deti ;/ fd ziuriu viskas labai panasiai isdestyta tai bus ta pati problema tikriausiai
Is juodosios tai galinis spoileris (nuotraukoje neuzdetas dar), galinis buferis, galine vaziuokle, kuro bakas (velgi 95m atlikti atnaujinimai konstrukcijoje), galines lempos, sutvirtinimas po buferiu, kai kurios apsaugos dugne nuo karscio, keletas salono plastiku bei visokiu sudniekiu.GedasK wrote:Tikrai idomus projektas ir aprasymas Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Mazdoje stabilnikas tvirtinas prie londzeronu, taciau per papildomus kronsteinus, kurie linke trukineti/linkti ir t.tsimioras wrote:Nesupratau prieki apie torcijonus
Ne traversa o traversas
Galu gale idomu pasidare kaip tu ta masina uzsikelei ant pakelejo lapkiu paskutinej foto
Masina uzkelta taip: pakelta uz slenksciu, nuleista ant "kazliuku" tada pakistos keltuvo kojos po ratais ir vel pakelta. Aiksteles gaminaus pats, o viso to ideja, kad pakelus neapkrauti vaziuokles, t.y. kad ji butu taip, lyg masina stovetu ant zemes.
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Priekis, deje, geltonos is raudonos, jeigu is isores tai tik veidrodeliai ir lempu gaubtaiJapanese wrote:Taigi galine dalis, vaziuokles, is raudonos tik pats pats priekis tiko. Kaip to nesuprast? Beje galines lempos, buferis ir t.t.GedasK wrote:Tikrai idomus projektas ir aprasymas Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Super darbas,saunuolis...!Turiu silpnybe sitiem modeliam.Kazkada isigysiu.
Smagu kad ir Lietuvos keliuose toks auto atsiras.
Smagu kad ir Lietuvos keliuose toks auto atsiras.
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Pagal dabartines zinias, siuo metu Lietuvos keliuose (na gal nevisai keliuose bet...) yra 5 tokios markes autoirmantas wrote:Super darbas,saunuolis...!Turiu silpnybe sitiem modeliam.Kazkada isigysiu.
Smagu kad ir Lietuvos keliuose toks auto atsiras.
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Na taip, jau seniai neskaičiau tokio įdomaus projekto ir dar LT. Šaunu.
O šiaip iš likusių dalių nebe išėjo dar ir RHD surinkti?
O šiaip iš likusių dalių nebe išėjo dar ir RHD surinkti?
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Gerai kad atsiras dar ir 6.
Kiek pastebejau lietuviskuose forumuose visi kazkaip kabinetis bando,tai prie to tai prie ano.Cia as ne piktai Bet cia tokia lietuviska natura tikriausiai...
Kiek pastebejau lietuviskuose forumuose visi kazkaip kabinetis bando,tai prie to tai prie ano.Cia as ne piktai Bet cia tokia lietuviska natura tikriausiai...
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Pritruktu trupucio detaliupakales wrote:Na taip, jau seniai neskaičiau tokio įdomaus projekto ir dar LT. Šaunu.
O šiaip iš likusių dalių nebe išėjo dar ir RHD surinkti?
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
superinis darbas! bus idomu kada nors gyvai pamatyt
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
Prisiminau aplinkiniu komentarus kai atidare konteinei prie rampos, o manikes stovejo pati pirma(paskutine). "Zek. Kas tokia galejo pirkt? Juk p* cia jau jai"
Re: Project: FD3S rebuild/restoration
As kai koki projektuka darau man irgi sako,kam tu cia tiek pinigu ir laiko kisi,o kai pasidaro viskas,tada "oho ir t.t."
Visada reikia daryti tai megsti,kas dziugina tave ir aisku paskui galutinis rzultatas visus kitus...
Visada reikia daryti tai megsti,kas dziugina tave ir aisku paskui galutinis rzultatas visus kitus...