Project: FD3S rebuild/restoration

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Ainis »

Nusprendziau, kad ir man laikas parodyti ka pastaruosius kelis metus konstravau/konstruoju :mrgreen:
Taigi. Kaip is temos pavadinimo matome auto 3 kartos Mazda (efini) rx7 :D Pats modelis buvo zinomas nuo pat vaikystes, taciau viskas prasidejo, kai autopliuse buvo uzmatyta parduodama RHD mazda dalimis. Foto is skelbimo:
Image
Pats auto tai '95m importas, Re amemiya wide body su boomex buferiu, FMIC ir kitais zaisliukais (girdejau gandu, kad patys knightsports buvo prikise nagus). Paskambinus buvo suzinota, kad nebera variklio ir daiktadeziu esanciu uz sedyniu. Na velniai nemate. Nieko baisaus, taciau jau paskambinus buvo patikslinta kad nebera: differencialo, greiciu dezes, coilu, pr. stabdziu, ismetimo, praktiskai visko apie varikli ir t.t. Dar be to kebulas C kategorijos... Bet jau tuo metu azartas uzgoze visus siuos trukumus :lol: Po antro bandymo ji jau stovejo pas mane garaza (per pirmaja "bandyma" nepavyko uzvaryti ant traliuko :lol: too much drop :mrgreen: )
Auto ilga laika stovejo garaze kol buvo galvojama ka daryti su vairo perkelimu (custom ar ieskoti LHD donoro). Vistik buvo nuspresta ieskoti LHD donoro. Po keliu menesiu paiesku USA aukcionuose buvo rastas kaip ir tinkamas varijantas, dar mazdaug po puses metu aukcionas buvo "atidarytas" ir auto pavyko laimeti. Cia kelios foto pries pakraunant y konteineri:
Image
Image
Po 1,5-2men laukimo ji jau stovejo kieme:
Image
(net nepasakytum, kad dauzta :mrgreen: )
Pirmiausias veiksmas sulaukus, buvo bandymas uzkurti, taciau kiek nuvyle... Uzsikure gal po 10-20sekundziu ir tai ant vieno rotoriaus, paskui pagriebe antras. Pilnas kiemas juodu dumu, trukcioja ir t.t. Tikejaus blogiausio. Veliau buvo pamatuota kompesija - visur apie 7,5atm (kas yra gerai rotoriui). Sukant atgal zvakes buvo pastebeta nusimovusi MAP slangute. Pagalvojau, jog pats uzkliudziau bandymas prieiti prie zvakiu, ir nieko daug nesitikejau. Susukau zvakes, uzmoviau mineta slangute ir pabandziau uzkurti, taciau si syki mano nuostabai variklis murke lyg kaciukas :P
Kadangi buvo pasaliniu darbu, pora menesiu prastovejo garaze nejudinama, ir tuo metu buvo nuspresta nupirkti sveika RHD kebula ir is minetu 2 auto viska sumesti y treciaji. Anglijoje buvo rastas sveikas 92m kebulas visiskai tuscias, taciau su visomis isores dalimis (kapotas, sparnai, buferiai ir t.t.). Buvo pervesti rankpinigiai ir ieskomas transportas parvezimui y Lietuva. Kadangi auto buvo pietineje Anglijos dalyje, buvo sunku rasti, kad apsiimtu parvezti. Vieniems vezejams "pasiplovus", buvo rasti kiti (kas geriausia, kad jie gyvena gal 1-2km nuo manes :D )
Kebulas namie:
Image
Image
Atkreipkit demesi y grindu spalva desineje puseje :D Pagal siuos bei kitus likusius pedsakus panasu, jog kazkuriuo tai metu ji buvus stipriai uzbombinta.
Isbandom verstuvus :mrgreen:
Image



Prasidejo darbai prie vairo perkelimo.
Raudonoji buvo isardyta, kad butu galima nusiimti sablonus skylems/kronsteinams:
Image
Image
Image

Geltonoji buvo isrinkta iki paskutinio varztelio ir imtasi darbu.
Ispjauta anga peciuko oro paemimui:
Image
Privirintas "kantukas":
Image
Kitoje puseje atitinkamai anga uzvirinta:
Image
Ispjauta skyle variklio pravodkei, bei issitekinus specialu iranki, isvalcuota briauna:
Image
Viskas perkelta i "teisinga puse":
Image
Tiesa. Kebulas visiskai be rudziu:
Image
Variklio skyrius nugruntuotas juodu gruntu ir susveistas:
Image
Image
Del "sventos ramybes" isgruntuotas ir salonas. Tiesa buvo pritrukta grunto :lol: :
Image
Mano darbai baigti, ir kebulas buvo atiduotas paruosti dazymui. Kelios foto pries isvezant:
Image
Image
Po 2-3savaiciu kebulas buvo paimtas ir nuveztas y dazykla. Po keliu dienu sulaukiau skambucio jog auto jau nudazyta. Netolima kelione iki dazyklos ir po dvieju reisu visos dalys jau namie:
Image
Image
Image
Kebulas isstumtas salono isplovimui:
Image
Tiesa cia buvo padaryta klaida, jog vidus buvo duotas isdazyti paruosejams, o jie daze pries paruosima, taigi viduje buvo daug dulkiu bei baltu demiu, kurios sunkiai issiplove is yvairiausiu kampeliu. Dugnas taip pat buvo paruostas pries atidavima (kauciukine danga bei dazai), tad teko arkas bei kelias dugno vietas dazyti is naujo (buvo apruke baltu gruntu)

Imta surinkineti:
Image
Visi varzteliai nuvezti percinkuoti:
Image
Gautas rezultatas:
Image
Ivairios dalys smeliuotos/stikluotos (ne pats maloniausias darbas. Ypac stiklavimas :twisted: ):
Image
Image
Image

Galinis traversas buvo paimta is juodosios, nes raudonosios nuo smugio sulankstyta, bei luzusios/sulenktos traukes. Net pats kelmas per guolio vieta pertrukes. Tiesa vaziuokle buvo atstatyta, kad auto butu galima pajudinti:
Image
O kadangi juodoji 95metu, tai buvo gautas ne tik sveikas traversas, bet ir papildomi sustipriimai, kurie ejo nuo 95metu, taigi du zuikiai vienu suviu. Traversas buvo isardyta, nusmeliuotas, nudazytas milteliniu budu ir ertmes ispustos dinitrol vasku. Foto nera.
Vaziuokle po truputi stojo i savo vietas:
Image
Image
Image
OEM priekinio torsiono ausys linke sutrukineti bei sulinki, tai buvo pagamtas naujas "laikiklis":
Image

Renkam toliau:
Pedalai buvo aprudije, tai irgi isardyti, korpusai nucinkuoti, patys pedalai nupoliruoti. Vienam pervirinta "pedute" nes buvo nudilusi. Viskas sutepta ir surinkta:
Image

Image
Peciukas buvo isardytas, isplautos dulkes, pakeistas parolonas ant sklendziu.
Atsirado kilimas:
Image
Truputis smulkmenu po kapotu:
Image
Balkis po panele buvo aprudijes, tad panele buvo isardyta, balkis issimtas ir nuveztas nucinkuoti. Niekaip nesuprantu kodel gamintojai sioje vietoje palieka plika metala.
Image

Kebulas buvo "aprinktas" tai atejo eile varikliui:
Image
Image
Pradejus ardyti rankos tiesiog nusviro... Visa pravodke bei slangutes suakmenejusios, ka pelnki tas luzta. Laidai vietom isvis jau pliki...
Image
"Ziurkiu lizdas":
Image
Yack....:
Image

Pasinervavus kelias dienas buvo nuspresta pravodke gaminti praktiskai is naujo. Nauji antgaliukai, nauji laidai... Tik mazoji dalis laidu liko originali. Slangutes pakeistos naujomis, kas buvo galima supaprastinta. Didzioji dalis aliumininio daliu stikluota. kolektoriai bei purkstukai isplauti ultragarsu. Generatorius isardytas, pakeisti guoliai. Pakeistas itempejas, padarytas parazitinis rolikas vietoj oro pompos.
Po purkstukais stovi tokie plastikiniai "difuzoriai", kurie taip pat buvo labai trapus. Viena isimant sulauziau ir suklijavau, bet ramiai nesimiegojo, tai teko improvizuoti:
Image

Atejo diena variklio idejimui.
Atstumiam vezima (nu nezinau kaip kitaip pavadint :lol: ):
Image
Image
Kiek atjaunejes variklis:
Image
Ir jau vietoj:
Image
Image
Toliau seke ivairus surinkimo darbai.
Panaikintas ABS ir idetas Wilwood reguliatorius:
Image
Gryzta kebulo linijos:
Image
Image
Image




Pries ziema pora savaiciu dar isejo pasivazineti, tiesa salonas dar nevisai surinktas. Siandien ziemoja atrodydama taip:
Image
Keletas foto is ziemojimo proceso:
Image
Image
Last edited by Ainis on 10 Mar 2013, 19:38, edited 3 times in total.

User avatar
karosas
Posts: 292
Joined: 09 Nov 2008, 02:12
Location: Klaipeda

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by karosas »

Smagu matyti, kad toks modelis atsirado Letuvos keliuose. Laukiam pavasario, kad butu galima pamatyti riedanti :)

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by TaiTiek »

projektas ir aprašymas super :!: :roll:

kokie kiti planai, po žiemos? :)

T_Spark
Posts: 42
Joined: 16 Nov 2009, 20:40

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by T_Spark »

Super darbo kultūra! 8)

User avatar
zhy
Posts: 214
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by zhy »

wow. rimtai.
fzs 600
bnv e36 traktor

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by romkasponka »

T_Spark wrote:Super darbo kultūra! 8)
Pritariu. 10 balu uz demesi smulkmenoms!
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Vincukas
Posts: 98
Joined: 03 Apr 2012, 09:50

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Vincukas »

smulkmenu paruosimas wow ;) graziai viskas susidejo i vietas ;) Del iskaitusios vietos, tai manajame rx8 irgi ties ismetimu panasus vaizdas buvo, darau isvada, kad prastai izoliuoja ta kampa prie ismetimo koliko, nes net palikus uzvesta auto ir susilus iki darbines temp. prie tos vietos ranka skauda deti ;/ fd ziuriu viskas labai panasiai isdestyta tai bus ta pati problema tikriausiai :)

GedasK
Posts: 92
Joined: 24 Jul 2012, 22:02

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by GedasK »

Tikrai idomus projektas ir aprasymas :) Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?

Cvekas_gt
Posts: 44
Joined: 05 Sep 2011, 20:11
Location: Kaunas

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Cvekas_gt »

Gerai, kad seilinuką pasikabinau prieš skaitant, nes būčiau baisiai apsiseiliojęs.
Labai gražiai aprašyta. Pagarba už darbus, kokybę ir ryžtą :)
Subaru Impreza FTW!
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by ZLODEY »

:!: seniai jau matem tokiu pavydetinai kruopsciai daromu ir aprasytu projektu. buvo labai idomu paskaityt... SEKMES!!! 8)
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

Japanese
Posts: 108
Joined: 27 Dec 2009, 17:12

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Japanese »

GedasK wrote:Tikrai idomus projektas ir aprasymas :) Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Taigi galine dalis, vaziuokles, is raudonos tik pats pats priekis tiko. Kaip to nesuprast? Beje galines lempos, buferis ir t.t.

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Laimis »

Va cia tai Projektas, is didziosios P ! Ir masina ir demesys smulkmenoms isskirtiniai. Maladec.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by roolis »

seksas
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by simioras »

Nesupratau prieki apie torcijonus :?:
Ne traversa o traversas
Galu gale idomu pasidare kaip tu ta masina uzsikelei ant pakelejo lapkiu paskutinej foto
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Ainis »

TaiTiek wrote:projektas ir aprašymas super :!: :roll:

kokie kiti planai, po žiemos? :)
Na noretusi salona susitvarkyt, o toliau konkreciai dar nenusprendes :)
Vincukas wrote:smulkmenu paruosimas wow ;) graziai viskas susidejo i vietas ;) Del iskaitusios vietos, tai manajame rx8 irgi ties ismetimu panasus vaizdas buvo, darau isvada, kad prastai izoliuoja ta kampa prie ismetimo koliko, nes net palikus uzvesta auto ir susilus iki darbines temp. prie tos vietos ranka skauda deti ;/ fd ziuriu viskas labai panasiai isdestyta tai bus ta pati problema tikriausiai :)
Izoliacija kaip normali. Cia ne vieninteliai zenklai kuriuos radau: skyles surenkamiems lankams, nuo duslintuvo apdeges galinis buferis, variklis daug kartu imtas, po kapotu turbinos pusej viskas atspindincia karsti medziaga apklijuota, buve nepakeliamos lempos, aftermarket sparnai, kapotas, buferis, slenksciai, mazdaspeed spoileris ir t.t.
GedasK wrote:Tikrai idomus projektas ir aprasymas :) Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Is juodosios tai galinis spoileris (nuotraukoje neuzdetas dar), galinis buferis, galine vaziuokle, kuro bakas (velgi 95m atlikti atnaujinimai konstrukcijoje), galines lempos, sutvirtinimas po buferiu, kai kurios apsaugos dugne nuo karscio, keletas salono plastiku bei visokiu sudniekiu.
simioras wrote:Nesupratau prieki apie torcijonus :?:
Ne traversa o traversas
Galu gale idomu pasidare kaip tu ta masina uzsikelei ant pakelejo lapkiu paskutinej foto
Mazdoje stabilnikas tvirtinas prie londzeronu, taciau per papildomus kronsteinus, kurie linke trukineti/linkti ir t.t
Image
Masina uzkelta taip: pakelta uz slenksciu, nuleista ant "kazliuku" tada pakistos keltuvo kojos po ratais ir vel pakelta. Aiksteles gaminaus pats, o viso to ideja, kad pakelus neapkrauti vaziuokles, t.y. kad ji butu taip, lyg masina stovetu ant zemes.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Ainis »

Japanese wrote:
GedasK wrote:Tikrai idomus projektas ir aprasymas :) Tik siek tiek pasimeciau istorijoje. Tai kas gi visgi is tos pacios pirmos mazdos paimta buvo? Is antros buvo variklis, salono dalys t.t. Antra mazda buvo kebulo donoras, o kas is pirmos?
Taigi galine dalis, vaziuokles, is raudonos tik pats pats priekis tiko. Kaip to nesuprast? Beje galines lempos, buferis ir t.t.
Priekis, deje, geltonos :D is raudonos, jeigu is isores tai tik veidrodeliai ir lempu gaubtai

User avatar
LiNeLiZz
Posts: 190
Joined: 21 Jan 2008, 18:10
Location: Vilnius

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by LiNeLiZz »

Super!!! Nuostabus modelis Image

Image
BD Motorsports

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by irmantas »

Super darbas,saunuolis...!Turiu silpnybe sitiem modeliam.Kazkada isigysiu.
Smagu kad ir Lietuvos keliuose toks auto atsiras.

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Ainis »

irmantas wrote:Super darbas,saunuolis...!Turiu silpnybe sitiem modeliam.Kazkada isigysiu.
Smagu kad ir Lietuvos keliuose toks auto atsiras.
Pagal dabartines zinias, siuo metu Lietuvos keliuose (na gal nevisai keliuose bet...) yra 5 tokios markes auto :)

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by pakales »

Na taip, jau seniai neskaičiau tokio įdomaus projekto ir dar LT. Šaunu.
O šiaip iš likusių dalių nebe išėjo dar ir RHD surinkti? :D

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by irmantas »

Gerai kad atsiras dar ir 6.
Kiek pastebejau lietuviskuose forumuose visi kazkaip kabinetis bando,tai prie to tai prie ano.Cia as ne piktai :D Bet cia tokia lietuviska natura tikriausiai...

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Ainis »

pakales wrote:Na taip, jau seniai neskaičiau tokio įdomaus projekto ir dar LT. Šaunu.
O šiaip iš likusių dalių nebe išėjo dar ir RHD surinkti? :D
Pritruktu trupucio detaliu :lol:

Kevinas
Posts: 93
Joined: 18 Apr 2007, 12:06
Location: Kaunas

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Kevinas »

superinis darbas! ;) bus idomu kada nors gyvai pamatyt :shock:
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by Ainis »

Prisiminau aplinkiniu komentarus kai atidare konteinei prie rampos, o manikes stovejo pati pirma(paskutine). "Zek. Kas tokia galejo pirkt? Juk p* cia jau jai" :lol:

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Project: FD3S rebuild/restoration

Post by irmantas »

As kai koki projektuka darau man irgi sako,kam tu cia tiek pinigu ir laiko kisi,o kai pasidaro viskas,tada "oho ir t.t."
Visada reikia daryti tai megsti,kas dziugina tave ir aisku paskui galutinis rzultatas visus kitus... :wink:

Post Reply