Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Dėl arklių tai visiškai nežinau, bet be 300 ag niekur, aš ir pabijojau dėl svorio, todėl parsivežiau svarstykles, e30 tiltas su šakėmis 38kg, e34 tiltas su šakėmis 42kg.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Po 8 mėnesių pagaliau nusileido ant ratų, viskas atrodo gerai. Didžiausias žygdarbis tai išsivalytas
garažas
garažas
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
ratai gale labai išvirtę, tai spėju šakės pakankamai į viršų žiūri. Verta būtų pagalvoti, kad balki kelti aukštyn, kad šakės tiesiau stovėtų. del suvedimo ir išvirtimo ir taip aišku.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Gali dar ir sailentblokai buti smarkiai pavarge. Kitas variantas daryti reguliuojama isvertima bei suvedima, nes siuo atveju visvien bus pabeges vienas ar kitas mm ir be to neissiversi.Vodka wrote:ratai gale labai išvirtę, tai spėju šakės pakankamai į viršų žiūri. Verta būtų pagalvoti, kad balki kelti aukštyn, kad šakės tiesiau stovėtų. del suvedimo ir išvirtimo ir taip aišku.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Tai padarytas gale reguliuojamas suvirtimas ir suvedimas, dabar tikslo nematau reguliuoti.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
paziurek ar bent uzteks to reguliavimo
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Savaitgali nemiegojau iki pietų tai matosi, kad kažkas padaryta. Pagamintas iš 2cm storio lakšto flanšas, sujungi audi varikli ir bmw dėžę. Įkrautas variklio kevalas su dėže, dėžei ir varikliui padaryti tvirtinimai. Galvoju vietoj pagalvių naudoti ledo ritulio šaibas, nebus per kietai? nes nesinori sėdėt vibratoriuje.
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Kuo tau neitinka visu taip pamegtos rusiskos Nyvos pagalves
Siaip pats juk zinai kuo kieciau priversi tuo daugiau gausi vibracijos. Ypac manau pasijus jei desi 5cil varikli.
Siaip pats juk zinai kuo kieciau priversi tuo daugiau gausi vibracijos. Ypac manau pasijus jei desi 5cil varikli.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
taip dar yra varijantas su Nivos pagalvėmis, nu kas geriau tą ir krausiu.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
esu prisukes ant visiskai kieto ir jokios vibracijos nejauciu. bet ten 6cyl
BNV. 696 whk
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
ant kieto gerai, nes tachometro nereikia
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Buvau ant šito guolio variklio pagalve įstatęs nuo mašinos amortizatoriaus kai buvo 4cil variklis, tai skambėjo visos skardos.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Kietai statoma dazniausiai tam, kad variklis tada dirba kaip nesanti konstrukcija, t.y. maziau kebulas kraiposi, o daugiau tai jokiu bonusu as nematau
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Na gal kazkas pajudejo ?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Po truputi dar vyksta darbai. Bandau sutalpinti viską, IC ir radiatorius vietas turi, turba irgi, liko kažkaip pakabinti stabilizatorių, ir su priekiu jau kaip ir viskas bus. Atrodo tiek dirbu, o nieko nesimato, nesąmonė
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Kiek suprantu isiurbimas ir ismetimas toje pacioje puseje, tai kas ten per plokstele prikabinta kitoje galvos puseje?
OAF GSi
125kw 2.5l
OCA SAPNELIS project
...kw 2l
OCB
33kw 1.2l
mk2 darbine duja
60kw 1.6l
OCA pilniausia komplektacija
60kw 1.7D isuzu power
125kw 2.5l
OCA SAPNELIS project
...kw 2l
OCB
33kw 1.2l
mk2 darbine duja
60kw 1.6l
OCA pilniausia komplektacija
60kw 1.7D isuzu power
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Last edited by Jevgenij on 23 Oct 2012, 22:56, edited 1 time in total.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Taip įsiurbimas ir išmetimas toje pačioje pusėje, o kitoje pusėje padarytas flanšas babynu tvirtinimui.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
babinom kronsteinas...
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
turbas labai zemai, kaip bus su tepalo nubegimu?
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Jo žemokai gavosi, vesiu tiesiai į karteri, nu žarose neturėtų laikytis tepalas, kažkoks kampas vistiek bus. Šita turba tik dėl pamatavimo užmesta.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
jmj koks piktas daiktas bus
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Gal kas esat bandę gaminti tepalo radika iš kondyškės ? nes negaunu jokio didesnio radiatoriaus.