Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Sveiki, atėjo toks laikas kai jau tenka pristatyti savo projektą, nes trūksta žinių, patarimų. Pradėsiu nu pat pradžių būdams 17 metų nusipirkau VW Golf mk1 kuris po metų darbo išriedėjo su 1,8 16v turbo varikliu, pradžioje žinoma atrodė monstras ir su 0,5bar :D tačiau laikui bėgant slėgis kilo, pasiekęs 1bar supratau, kad su FWD nieko gero nebus, taip ir prasidėjo mintys apie ‚‚Pirmuką‘‘ su galu varomu. Prieš metus laiko išardžiau golfą ir padžioviau ant verstuvų, prasidėjo galvos skausmas nuo ko taikyti priekine pakabą, galinę pakaba. Nuteikiau save, kad kol nepadarysiu bent 40% darbų, nėra ko dėti į netą, nes dar ir liks nepabaigtas projektas. Kadangi darbų padaryti gan nemažai, tai net nesinori mesti viso reikalo. Kadangi tenka studentauti, tai garaže darbuojuosi tik savaitgaliais, o vasara irgi parduota, tai KOSMINIŲ tempų nėra ir žinoma tai low budget projektas viską stengiuosi gamintis pats.
Planai:
Pagaminti Golfa galu varomą :D
Variklis audi 2,2 10v turbo (pasirinkau tokį nes geriausiai telpa į kėbulą)
Pavarų dėže nuo bmw TDS
Galnė pakaba bmw e30
Priekinė home made.
Visą kitą irgi home made.
Padaryti darbai:
Primontuotas galinis tiltas (e30).
Priekinė pakaba home made, vairo kolonėle (e36).
Home made saugos lanakai.
Variklio tvirtinimo ausys.
Išskustos smalos, užlopytos skylės.
Ir dar daug visko nudirbo stengsiuos įdėti nuotraukų bus paprasčiau komentuoti.

Kaip atrodė nupirktas Golfas
Image
Išvaizdai dėmesio skirta buvo mažiausiai, norėjosi turėti sleeperi ir bausti visus :D
Variklio skyrius.
Image
Video kaip važiavo - http://www.youtube.com/watch?v=ov-dW4XxEms
Tada prasidėjo griovimo darbai.
Image
Image
Image
Image
Image
Darbai visą žiemą tesėsi garaže
Image
Pagaminti verstuvai
Image
Image
Pagamintas tunelis
Image
Pervirinti galiniai stakanai
Image
Image
Lankai
Image
Image
Image
Image
Image
Tuo pačiu tvirtinimai nuvesti ir prie galinio tilto
Image
Image
Image
Išpjaustytos priekinės arkos
Image
Image
Image
Image
Šiaip
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Variklis, 3 cilindrai bus už ašies.
Image
Image
Image
Image
Priekinė šakės
Image
Image
Image
Truputi nugruntuota, kad nesirinktų rūdys
Image
Image
Image.
Galėčiau rašyti ir rašyti, bet jau užsiknisau :D tikiuosi neįgrisiu su savo milijonu klausimų, būtų malonu išgirsti kritika, ka reikia perdaryti.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by xargentum »

Geeeeras :) Kur zadi su juo dalyvauti? :)) Drifteee? :)
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by driver »

uzskaitau :shock: kaip bus su vairo kolonele,stoves kazkur labai zemai?matau darei matavimus ir su kr motoru ar kaip jis tan, o poto jau su 5cyl, 5-kiuke gal kg kartais?.. idomu butu pamatyti galines padveskes foto, kaip atrodo kebule tvirtinimo vietos
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Net neįsivaizduoju kaip jis valdysis, tai žiūrėsim kam skirtas bus, bet darau labiau driftui. Vairo kolonėlė bus po varikliu, karterį teks modifikuoti, o kokį varikli rinksiuos tai dar nežinau ar kg, mc1, mc2. Dėl tvirtinimų tai foto yra, sukelsiu dar, bet viskas suksis kietai, jokių gumų.

User avatar
Dainiokas21
Posts: 85
Joined: 21 Oct 2010, 15:43

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by Dainiokas21 »

neblogai 8)

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by fregis »

neblogai :wink:
trumpoka baze, gali drifte jautrus buti..
jei naudosi audi varikli pasiziurek volvo pavaru dezia. pas jas buvo vw varikliu su rwd dezia. gal netycia tiks :)
siulyciau gal isvis volvo turbinini varikli paziureti. aliuminiai svorio losi :)
p.s. nebijok pasakoti ir deti nuotrauku kuo daugiau :wink:
Last edited by fregis on 30 Jul 2012, 01:02, edited 2 times in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
JurgisRA
Posts: 70
Joined: 26 Jun 2009, 19:02
Location: Vilnius

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by JurgisRA »

Stipru!

User avatar
enrgy
Posts: 828
Joined: 15 May 2005, 11:40
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by enrgy »

fregis wrote:neblogai :wink:
trumpoka baze, gali drifte jautrus buti..
jei naudosi audi varikli pasiziurek volvo pavaru dezia. pas jas buvo vw varikliu su rwd dezia. gal netycia tiks :)
siulyciau gal isvis volvo turbinini varikli paziureti. aliuminiai svorio losi :)
p.s. nebijok pasakoti ir deti nuotrauku kuo daugiau :wink:
Bent jau aan varikliams (gal ir su kitais tas pats) tinka volvo 740/960 dyzelinio variklio bellhousing, nes vag'iniai dyzeliai buvo. Tada galima volvo dėžę dėt arba, kaip daug kas daro aan į rwd perdarinėdami, bmw dėžę su perėjimu.
O šiaip projektas tikrai įdomus, smagus aparatas turėtų būti, bet driftui rimtesniam bazė trumpoka bus.
FC3S RX-7 drift project
JZS161 GS430 daily VIP style project
JDM.LT

saras///
Posts: 8
Joined: 28 Mar 2011, 13:00

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by saras/// »

jai dedi e30 sakes, patarciau iskart jas sustiprinti, siaip mintis projekto tikrai super! :)

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by pakales »

Aš tai manau, kad čia projektas labiau iš idėjos, o ne kažkam konkrečiai skirtas bus. Daro žmogus kažką kitaip, nes nori ir gali, tiesiog...

Man tai labai įdomūs tokie projektai.

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by fregis »

beto nedaryk vairo koloneles tvirtinimo "kieto", ta prasme daryk taip, kad vairo kolonele galetum pastumdyti pirmyn atgal. nuo jos padeties priklausys ir kaip susisuka ratai. tai kai masina vaziuos galesi pasireguliuoti geriau :)
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

:!: Čia geras pasiūlimas dėl tos kolonėles, reikės tada tvirtinimą perdaryti, nes ji jau pritvirtinta.

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by Laimis »

Palei tai kaip ir kur stovi variklis, galejai det geriau bmw ir varikli :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

6 katilai jau per daug, svoris didelis gautųsi ant priekinės ašies.

User avatar
gt003supra
Posts: 200
Joined: 08 Apr 2007, 12:34
Location: Kaunas

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by gt003supra »

Jei darai low budget, pasidomek saab'iniais motorais 4 katilu turbo, normaliai ir pigiai atsisuka ant ju arkliu, pasiziurek koks svaistikliu pirsto storis ir tarp cilindru kokie tarpai, tik nezinau kaip su dezem, reik pasibrowsint
Audi S4 2.2 20v turbo quattro (family dailycar'as)
Audi coupe typ 85 2.2 20v turbo quattro Alpin White
BMW E30 324td 90m (cheap diesel project)
BMW E30 318 coupe 85m m10 turboproject
[Ex] Audi coupe typ 85 2.2 10v turbo quattro Graphite black

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by romkasponka »

tomas636 wrote:6 katilai jau per daug, svoris didelis gautųsi ant priekinės ašies.
Koks svorio skirtumas gautusi?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Nebe pamenu jau, bet ryškūs, plius vienu katilu ilgesnis tai sumažėja vietos priekyje.

Gedasx
Posts: 551
Joined: 12 Jul 2011, 21:11
Location: vilnius

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by Gedasx »

ideja puiki :) bet senasis 2.2 motoras nelabai jau lengvai ir pigiai kelia galia, ir sunkus bus priekis su trumpa baze apsukines,bei kuri sau daug gemarojaus su deziu parinkimu ir taip toliau.jei jau low biudzetas tai mesk visa svapa nissano sr"o ar caskes. kokie 300ag ir 900kg puikiai derintusi :) arba cia kalba nissan fano protas :D

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Nebenoriu 4 cilindrų variklio, reikia sukti jį, kad valintų. Audės variklis nemanau,kad sunkiai kels galia, purkštukai kompas turba ir 350ag bus.

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by fregis »

volvo 5 cyl turbininis (jei gerai pamenu B5234T3 ar dar ten kitokiu buvo..). aliuminis, lengvas ir stock 170 kw ir 300nm, nesunkiai atsisuka ir daugiau nelendant i vidu...
Last edited by fregis on 02 Aug 2012, 23:20, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Maščiau apie visus 5 cil, bet su 20v jau vietos po kapotu mažėja, plius volveko motoras nemanau, kad pigiai kainuos. :lol: krč kaip save turiu nuteikęs, tai dar iki variklio toli, nes kol darau norai jau pasikeitė tris kartus, tai audi 2,2 20v tai om605 tai šitas.

User avatar
vw killer
Posts: 100
Joined: 15 Mar 2008, 07:51
Location: Panevėžys

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by vw killer »

fregis wrote:volvo 5 cyl turbininis (jei gerai pamenu B5234T3 ar dar ten kitokiu buvo..). aliuminis, lengvas ir stock 170 kw ir 300nm, nesunkiai atsisuka ir daugiau nelendant i vidu...
tai kad jam lygiai taip pat nesunkiai ir ishsitasko tie viduriai po to..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by FullSpeed1 »

o to aliuminio volvo variklio swapas kiek lengvesnis uz audi 5 cil turbo svapa?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by saukstas »

FullSpeed1 wrote:o to aliuminio volvo variklio swapas kiek lengvesnis uz audi 5 cil turbo svapa?
spėju, ne taip ir mažai - bent jau lyginant mazdą - jei jau aliuminis V6 KL[DE/ZE] 2,5 litro motoras yra lengvesnis už špižinio bloko BP I4 1.8 :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Air
Posts: 78
Joined: 14 Nov 2010, 09:06
Location: Vilnius

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by Air »

tomas636 wrote:Maščiau apie visus 5 cil, bet su 20v jau vietos po kapotu mažėja, plius volveko motoras nemanau, kad pigiai kainuos. :lol: krč kaip save turiu nuteikęs, tai dar iki variklio toli, nes kol darau norai jau pasikeitė tris kartus, tai audi 2,2 20v tai om605 tai šitas.
Volvo motorai jei kiek skirtingi. Reik ziuret 2.0 arba 2.3 t-5 modelio is volvo 850 arba senesniu s/v70 (155 arba 166kw). Naujesnese kur yra 176kw tai jau vvt sukistas, kiek problematiskiau. Kainos senesniuju kaip ir centai, daugiau 500 nemokeciau (i aliuma pridavus uz ji gauni beveik 300 :D ) tik sunkoka gyva rasti, dauguma atidrosti buna. Viduriai viskas ok isskyrus svaistiklius.

Post Reply