Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Sveiki, atėjo toks laikas kai jau tenka pristatyti savo projektą, nes trūksta žinių, patarimų. Pradėsiu nu pat pradžių būdams 17 metų nusipirkau VW Golf mk1 kuris po metų darbo išriedėjo su 1,8 16v turbo varikliu, pradžioje žinoma atrodė monstras ir su 0,5bar tačiau laikui bėgant slėgis kilo, pasiekęs 1bar supratau, kad su FWD nieko gero nebus, taip ir prasidėjo mintys apie ‚‚Pirmuką‘‘ su galu varomu. Prieš metus laiko išardžiau golfą ir padžioviau ant verstuvų, prasidėjo galvos skausmas nuo ko taikyti priekine pakabą, galinę pakaba. Nuteikiau save, kad kol nepadarysiu bent 40% darbų, nėra ko dėti į netą, nes dar ir liks nepabaigtas projektas. Kadangi darbų padaryti gan nemažai, tai net nesinori mesti viso reikalo. Kadangi tenka studentauti, tai garaže darbuojuosi tik savaitgaliais, o vasara irgi parduota, tai KOSMINIŲ tempų nėra ir žinoma tai low budget projektas viską stengiuosi gamintis pats.
Planai:
Pagaminti Golfa galu varomą
Variklis audi 2,2 10v turbo (pasirinkau tokį nes geriausiai telpa į kėbulą)
Pavarų dėže nuo bmw TDS
Galnė pakaba bmw e30
Priekinė home made.
Visą kitą irgi home made.
Padaryti darbai:
Primontuotas galinis tiltas (e30).
Priekinė pakaba home made, vairo kolonėle (e36).
Home made saugos lanakai.
Variklio tvirtinimo ausys.
Išskustos smalos, užlopytos skylės.
Ir dar daug visko nudirbo stengsiuos įdėti nuotraukų bus paprasčiau komentuoti.
Kaip atrodė nupirktas Golfas
Išvaizdai dėmesio skirta buvo mažiausiai, norėjosi turėti sleeperi ir bausti visus
Variklio skyrius.
Video kaip važiavo - http://www.youtube.com/watch?v=ov-dW4XxEms
Tada prasidėjo griovimo darbai.
Darbai visą žiemą tesėsi garaže
Pagaminti verstuvai
Pagamintas tunelis
Pervirinti galiniai stakanai
Lankai
Tuo pačiu tvirtinimai nuvesti ir prie galinio tilto
Išpjaustytos priekinės arkos
Šiaip
Variklis, 3 cilindrai bus už ašies.
Priekinė šakės
Truputi nugruntuota, kad nesirinktų rūdys
.
Galėčiau rašyti ir rašyti, bet jau užsiknisau tikiuosi neįgrisiu su savo milijonu klausimų, būtų malonu išgirsti kritika, ka reikia perdaryti.
Planai:
Pagaminti Golfa galu varomą
Variklis audi 2,2 10v turbo (pasirinkau tokį nes geriausiai telpa į kėbulą)
Pavarų dėže nuo bmw TDS
Galnė pakaba bmw e30
Priekinė home made.
Visą kitą irgi home made.
Padaryti darbai:
Primontuotas galinis tiltas (e30).
Priekinė pakaba home made, vairo kolonėle (e36).
Home made saugos lanakai.
Variklio tvirtinimo ausys.
Išskustos smalos, užlopytos skylės.
Ir dar daug visko nudirbo stengsiuos įdėti nuotraukų bus paprasčiau komentuoti.
Kaip atrodė nupirktas Golfas
Išvaizdai dėmesio skirta buvo mažiausiai, norėjosi turėti sleeperi ir bausti visus
Variklio skyrius.
Video kaip važiavo - http://www.youtube.com/watch?v=ov-dW4XxEms
Tada prasidėjo griovimo darbai.
Darbai visą žiemą tesėsi garaže
Pagaminti verstuvai
Pagamintas tunelis
Pervirinti galiniai stakanai
Lankai
Tuo pačiu tvirtinimai nuvesti ir prie galinio tilto
Išpjaustytos priekinės arkos
Šiaip
Variklis, 3 cilindrai bus už ašies.
Priekinė šakės
Truputi nugruntuota, kad nesirinktų rūdys
.
Galėčiau rašyti ir rašyti, bet jau užsiknisau tikiuosi neįgrisiu su savo milijonu klausimų, būtų malonu išgirsti kritika, ka reikia perdaryti.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Geeeeras Kur zadi su juo dalyvauti? ) Drifteee?
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
uzskaitau kaip bus su vairo kolonele,stoves kazkur labai zemai?matau darei matavimus ir su kr motoru ar kaip jis tan, o poto jau su 5cyl, 5-kiuke gal kg kartais?.. idomu butu pamatyti galines padveskes foto, kaip atrodo kebule tvirtinimo vietos
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Net neįsivaizduoju kaip jis valdysis, tai žiūrėsim kam skirtas bus, bet darau labiau driftui. Vairo kolonėlė bus po varikliu, karterį teks modifikuoti, o kokį varikli rinksiuos tai dar nežinau ar kg, mc1, mc2. Dėl tvirtinimų tai foto yra, sukelsiu dar, bet viskas suksis kietai, jokių gumų.
- Dainiokas21
- Posts: 85
- Joined: 21 Oct 2010, 15:43
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
neblogai
trumpoka baze, gali drifte jautrus buti..
jei naudosi audi varikli pasiziurek volvo pavaru dezia. pas jas buvo vw varikliu su rwd dezia. gal netycia tiks
siulyciau gal isvis volvo turbinini varikli paziureti. aliuminiai svorio losi
p.s. nebijok pasakoti ir deti nuotrauku kuo daugiau
trumpoka baze, gali drifte jautrus buti..
jei naudosi audi varikli pasiziurek volvo pavaru dezia. pas jas buvo vw varikliu su rwd dezia. gal netycia tiks
siulyciau gal isvis volvo turbinini varikli paziureti. aliuminiai svorio losi
p.s. nebijok pasakoti ir deti nuotrauku kuo daugiau
Last edited by fregis on 30 Jul 2012, 01:02, edited 2 times in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Bent jau aan varikliams (gal ir su kitais tas pats) tinka volvo 740/960 dyzelinio variklio bellhousing, nes vag'iniai dyzeliai buvo. Tada galima volvo dėžę dėt arba, kaip daug kas daro aan į rwd perdarinėdami, bmw dėžę su perėjimu.fregis wrote:neblogai
trumpoka baze, gali drifte jautrus buti..
jei naudosi audi varikli pasiziurek volvo pavaru dezia. pas jas buvo vw varikliu su rwd dezia. gal netycia tiks
siulyciau gal isvis volvo turbinini varikli paziureti. aliuminiai svorio losi
p.s. nebijok pasakoti ir deti nuotrauku kuo daugiau
O šiaip projektas tikrai įdomus, smagus aparatas turėtų būti, bet driftui rimtesniam bazė trumpoka bus.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
jai dedi e30 sakes, patarciau iskart jas sustiprinti, siaip mintis projekto tikrai super!
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Aš tai manau, kad čia projektas labiau iš idėjos, o ne kažkam konkrečiai skirtas bus. Daro žmogus kažką kitaip, nes nori ir gali, tiesiog...
Man tai labai įdomūs tokie projektai.
Man tai labai įdomūs tokie projektai.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
beto nedaryk vairo koloneles tvirtinimo "kieto", ta prasme daryk taip, kad vairo kolonele galetum pastumdyti pirmyn atgal. nuo jos padeties priklausys ir kaip susisuka ratai. tai kai masina vaziuos galesi pasireguliuoti geriau
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Čia geras pasiūlimas dėl tos kolonėles, reikės tada tvirtinimą perdaryti, nes ji jau pritvirtinta.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Palei tai kaip ir kur stovi variklis, galejai det geriau bmw ir varikli
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
6 katilai jau per daug, svoris didelis gautųsi ant priekinės ašies.
- gt003supra
- Posts: 200
- Joined: 08 Apr 2007, 12:34
- Location: Kaunas
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Jei darai low budget, pasidomek saab'iniais motorais 4 katilu turbo, normaliai ir pigiai atsisuka ant ju arkliu, pasiziurek koks svaistikliu pirsto storis ir tarp cilindru kokie tarpai, tik nezinau kaip su dezem, reik pasibrowsint
Audi S4 2.2 20v turbo quattro (family dailycar'as)
Audi coupe typ 85 2.2 20v turbo quattro Alpin White
BMW E30 324td 90m (cheap diesel project)
BMW E30 318 coupe 85m m10 turboproject
[Ex] Audi coupe typ 85 2.2 10v turbo quattro Graphite black
Audi coupe typ 85 2.2 20v turbo quattro Alpin White
BMW E30 324td 90m (cheap diesel project)
BMW E30 318 coupe 85m m10 turboproject
[Ex] Audi coupe typ 85 2.2 10v turbo quattro Graphite black
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Koks svorio skirtumas gautusi?tomas636 wrote:6 katilai jau per daug, svoris didelis gautųsi ant priekinės ašies.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Nebe pamenu jau, bet ryškūs, plius vienu katilu ilgesnis tai sumažėja vietos priekyje.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
ideja puiki bet senasis 2.2 motoras nelabai jau lengvai ir pigiai kelia galia, ir sunkus bus priekis su trumpa baze apsukines,bei kuri sau daug gemarojaus su deziu parinkimu ir taip toliau.jei jau low biudzetas tai mesk visa svapa nissano sr"o ar caskes. kokie 300ag ir 900kg puikiai derintusi arba cia kalba nissan fano protas
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Nebenoriu 4 cilindrų variklio, reikia sukti jį, kad valintų. Audės variklis nemanau,kad sunkiai kels galia, purkštukai kompas turba ir 350ag bus.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
volvo 5 cyl turbininis (jei gerai pamenu B5234T3 ar dar ten kitokiu buvo..). aliuminis, lengvas ir stock 170 kw ir 300nm, nesunkiai atsisuka ir daugiau nelendant i vidu...
Last edited by fregis on 02 Aug 2012, 23:20, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Maščiau apie visus 5 cil, bet su 20v jau vietos po kapotu mažėja, plius volveko motoras nemanau, kad pigiai kainuos. krč kaip save turiu nuteikęs, tai dar iki variklio toli, nes kol darau norai jau pasikeitė tris kartus, tai audi 2,2 20v tai om605 tai šitas.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
tai kad jam lygiai taip pat nesunkiai ir ishsitasko tie viduriai po to..fregis wrote:volvo 5 cyl turbininis (jei gerai pamenu B5234T3 ar dar ten kitokiu buvo..). aliuminis, lengvas ir stock 170 kw ir 300nm, nesunkiai atsisuka ir daugiau nelendant i vidu...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
o to aliuminio volvo variklio swapas kiek lengvesnis uz audi 5 cil turbo svapa?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
spėju, ne taip ir mažai - bent jau lyginant mazdą - jei jau aliuminis V6 KL[DE/ZE] 2,5 litro motoras yra lengvesnis už špižinio bloko BP I4 1.8FullSpeed1 wrote:o to aliuminio volvo variklio swapas kiek lengvesnis uz audi 5 cil turbo svapa?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Volvo motorai jei kiek skirtingi. Reik ziuret 2.0 arba 2.3 t-5 modelio is volvo 850 arba senesniu s/v70 (155 arba 166kw). Naujesnese kur yra 176kw tai jau vvt sukistas, kiek problematiskiau. Kainos senesniuju kaip ir centai, daugiau 500 nemokeciau (i aliuma pridavus uz ji gauni beveik 300 ) tik sunkoka gyva rasti, dauguma atidrosti buna. Viduriai viskas ok isskyrus svaistiklius.tomas636 wrote:Maščiau apie visus 5 cil, bet su 20v jau vietos po kapotu mažėja, plius volveko motoras nemanau, kad pigiai kainuos. krč kaip save turiu nuteikęs, tai dar iki variklio toli, nes kol darau norai jau pasikeitė tris kartus, tai audi 2,2 20v tai om605 tai šitas.