Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Taigi savaitgali pasėdėjau prie važiuoklės, šakės kaip ir baigtos, liko mortizus pamodinti ir tada reikės kažką žiūrėti su kolonėles padėtimi. Priekis išplatėjo 8cm tai galas dabar siauresnis 6cm teks rastafkes dėti. Foto kaip atrodo daugmaž vietoje.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Wow.
Pagaliau normalus biudzetinis projektas, kur pigiai nereiskia blogai = zmogus bent sugeba paskaityti ka ir kaip reiktu daryti.
Del variklio diskusijos: as visu pirma ziureciau i BMW M50, jie pigus, salyginai nesunkus (abejoju ar bus didelis skirtumas tarp senuju audi 5cyl) ir, kaip jau keletas pavyzdziu irode, laiko belekiek galios standarte.
Volvo T5 is V/S70 ar 850 irgi geras variantas, ir kaip cia kazkas minejo nebrangus, beto turi bolt on rwd deze.
Pagaliau normalus biudzetinis projektas, kur pigiai nereiskia blogai = zmogus bent sugeba paskaityti ka ir kaip reiktu daryti.
Del variklio diskusijos: as visu pirma ziureciau i BMW M50, jie pigus, salyginai nesunkus (abejoju ar bus didelis skirtumas tarp senuju audi 5cyl) ir, kaip jau keletas pavyzdziu irode, laiko belekiek galios standarte.
Volvo T5 is V/S70 ar 850 irgi geras variantas, ir kaip cia kazkas minejo nebrangus, beto turi bolt on rwd deze.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
jei gerai pamenu, kazkada ziurejom svorius volvinio, lyginant su spiziniais ~30 kg lengvesnis
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Darbai po truputi juda, ištekintos reikiamos įvorės, taip jau visiškai sukomplektuotos priekinės šakės, liko tik nudažyti. Šiandiena gaminau coil‘us, sukryžminau BMW ir Audi a4 mortizus. Liko tik ištekinti veržles. Klausimukas toks, naudosiu Bilstein b6 kapsules ir idomu ar jie taip turi veikti, stumesi kokius 5cm normaliai, o toliau jau sunkiai ir be suspaudi.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Turi tolygiai visame darbiniame diapazone stumdytis. Pas ji "atboinikas" viduje, tai nebent ji pasiekus turetu sustoti ir gal labai smarkiai spaudziant dar kazkiek susispausti.tomas636 wrote:Klausimukas toks, naudosiu Bilstein b6 kapsules ir idomu ar jie taip turi veikti, stumesi kokius 5cm normaliai, o toliau jau sunkiai ir be suspaudi.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
o kam apačioje varžtas skirta, tik išardymui? nu jis vaikšto normaliai tik pasiekia tokia riba kai nebe susistumia.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
jo varztas ardymui, galima su juo ir eiga pasimazint kiek reikia nupjovus
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
o ji tu bandydamas vertikaliai stumdei? nevisi amortikai horizontaliai ar paversti dirba normaliai.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Nuotraukoje bisteinas dujinis ir jam px kaip tu ji vartysi. Turi jis visame diapazone vienodai dirbti iki atboiniko.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Prasidėjo hemorojus kažkoks su ta vairo kolonėlės padėtimi, susukus ratus vienas ratas gan mažiau išsisuka, stumdžiau tą kolonėlę pirmyn ir atgal bet niekas man nesikeičia, tai idedu kelias foto ką pavyko pasiekti, vairo traukių tvirtinimo vietos patrumpintos 2cm.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
kad jie ir neturi vienodai sukinetis, nes jie vaziuoja posukyje nevienodu spinduliu. berods tai vadinasi Akermano kampas
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Taip, bet atrodo kad per mažai susisuka, nu aš gal klystu.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
matlankio neturi paprasciausio? pasimatuok kampus pasibraizyk ant popieriaus (ar kokiam autocad) ir paziurek kur jie ten susikerta (pagal kuri taska "vaziuoja"). kai toks didelis susukimas tai skirtumas labai matosi tarp ratu, bet gal jis nera blogas nors krenta i aki
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
leading ir trailing ratai ant full locko vienodu kampu stovėt neturi. jeigu stovi vienodai tai = ackermanas 0 ir nepavažiuosi žiedu.
jau buvo viena tema apie vairo kolonėlės padėtį, pamėgink ten dar kartą paskaityt/paklausinėt http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=15&t=14494
jau buvo viena tema apie vairo kolonėlės padėtį, pamėgink ten dar kartą paskaityt/paklausinėt http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=15&t=14494
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Pats ir užvedžiau tą tema, bet man niekas neaišku, pasidarysiu kelis traversus su skirtinga kolonėlės padėtimi ir kaitaliosiu kai reikalas bus.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Kiek pamenu tai kolonele stumdydamas akermano kampo nepakeisi. Tam reikia svirtis perdarineti, kur vairo taukes kabinasi.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Tai tos svirtys jau sutrumpintos 2cm
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
tai tas svirtis iskesk i sonus dar karta pjaudamas, tik nzn kam tau tai, ant posukio gi ratai ciuos jei nebus to kampo
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Ar man vienam čia akys žvairos, ar iš tikrųjų išorinis (posūkio atžvilgiu) ratas daugiau pasisukęs, nei vidinis? Ackermann'as turėtų būti atvirkščias - išorinis pasisuka mažiau, vidinis - daugiau:
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Kad viskas ten gerai, isorinis maziau susisukes.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Ne apie ilgi kalba, o ju kampa masinos isilgines asies atzvilgiu nuo rato vairavimo asies.tomas636 wrote:Tai tos svirtys jau sutrumpintos 2cm
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
geriausiai palikt tą kampa koks buvo orginaliai, nes jei keist tai krūva reiklu gaunasiromkasponka wrote:Ne apie ilgi kalba, o ju kampa masinos isilgines asies atzvilgiu nuo rato vairavimo asies.tomas636 wrote:Tai tos svirtys jau sutrumpintos 2cm
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Sutinku. Ir manau, kad Akermano ten nesugadinsi vien dedamas stebules i kita masina. Jei tarp priekines ir galines asies mazesnis atstumas, tai turesi tiesiog mazesni apsisukimo radiusa lyginant su E36. Pas sportines masinas isvis daro kartais anti akermana. Antit ir Akermanas daromas del ivairiu priezasciu. Pas civilines masinas daromas tam, kad padangos ilgai gyventu, bet tik civiliniu rezimu, o sporte tam, kad gripas maksimalus butu. Sporte viskas susiveda i slip angle (kampas prie kurio slystant turimas maksimalus sukibimas), kuris priklauso nuo padangos apkrovos, kuri posukyje kinta. Mazesne apkrova reiskia mazesni slip angle, o didesne reiskia didesni slipa angle.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
Visą savaitę krapščiausi ir nieko nepadirbau kažkaip lėtai vyksta. Kadangi sumasčiau , kad e30 tiltas man per silpnas, tai šiaip ne taip įgrūdau e34, ratas nusistūmė į galą tai bazė pailgėjo 7cm . visa savaite už knisinėju tekintoja su savo įvorėmis ir bala žino kuo, liko padaryti tilte reguliavimus, kad būtu galima suvedimą ir išvirtimą padaryti. Foto bus vėliau.
Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!
kiek planuoji arkliu, kad e30 tiltas per silpnas? geriau jau butu e30 tiltas, visu pirma del mazesnio svorio, + sakes galima sustiprinti o didelis reduktorius ir storesni pusasiai laiko gerai.