Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Taigi savaitgali pasėdėjau prie važiuoklės, šakės kaip ir baigtos, liko mortizus pamodinti ir tada reikės kažką žiūrėti su kolonėles padėtimi. Priekis išplatėjo 8cm tai galas dabar siauresnis 6cm teks rastafkes dėti. Foto kaip atrodo daugmaž vietoje.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
Sharas
Posts: 531
Joined: 27 May 2006, 13:44
Location: Vilnius-Siauliai

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by Sharas »

Wow.
Pagaliau normalus biudzetinis projektas, kur pigiai nereiskia blogai = zmogus bent sugeba paskaityti ka ir kaip reiktu daryti.
Del variklio diskusijos: as visu pirma ziureciau i BMW M50, jie pigus, salyginai nesunkus (abejoju ar bus didelis skirtumas tarp senuju audi 5cyl) ir, kaip jau keletas pavyzdziu irode, laiko belekiek galios standarte.
Volvo T5 is V/S70 ar 850 irgi geras variantas, ir kaip cia kazkas minejo nebrangus, beto turi bolt on rwd deze.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by fregis »

jei gerai pamenu, kazkada ziurejom svorius volvinio, lyginant su spiziniais ~30 kg lengvesnis
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Darbai po truputi juda, ištekintos reikiamos įvorės, taip jau visiškai sukomplektuotos priekinės šakės, liko tik nudažyti. Šiandiena gaminau coil‘us, sukryžminau BMW ir Audi a4 mortizus. Liko tik ištekinti veržles. Klausimukas toks, naudosiu Bilstein b6 kapsules ir idomu ar jie taip turi veikti, stumesi kokius 5cm normaliai, o toliau jau sunkiai ir be suspaudi.
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by romkasponka »

tomas636 wrote:Klausimukas toks, naudosiu Bilstein b6 kapsules ir idomu ar jie taip turi veikti, stumesi kokius 5cm normaliai, o toliau jau sunkiai ir be suspaudi.
Turi tolygiai visame darbiniame diapazone stumdytis. Pas ji "atboinikas" viduje, tai nebent ji pasiekus turetu sustoti ir gal labai smarkiai spaudziant dar kazkiek susispausti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

o kam apačioje varžtas skirta, tik išardymui? nu jis vaikšto normaliai tik pasiekia tokia riba kai nebe susistumia.

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by kamuto »

jo varztas ardymui, galima su juo ir eiga pasimazint kiek reikia nupjovus
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by fregis »

o ji tu bandydamas vertikaliai stumdei? nevisi amortikai horizontaliai ar paversti dirba normaliai.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by romkasponka »

Nuotraukoje bisteinas dujinis ir jam px kaip tu ji vartysi. Turi jis visame diapazone vienodai dirbti iki atboiniko.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Prasidėjo hemorojus kažkoks su ta vairo kolonėlės padėtimi, susukus ratus vienas ratas gan mažiau išsisuka, stumdžiau tą kolonėlę pirmyn ir atgal bet niekas man nesikeičia, tai idedu kelias foto ką pavyko pasiekti, vairo traukių tvirtinimo vietos patrumpintos 2cm.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by identity »

kad jie ir neturi vienodai sukinetis, nes jie vaziuoja posukyje nevienodu spinduliu. berods tai vadinasi Akermano kampas

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Taip, bet atrodo kad per mažai susisuka, nu aš gal klystu.

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by fregis »

matlankio neturi paprasciausio? pasimatuok kampus pasibraizyk ant popieriaus (ar kokiam autocad) ir paziurek kur jie ten susikerta (pagal kuri taska "vaziuoja"). kai toks didelis susukimas tai skirtumas labai matosi tarp ratu, bet gal jis nera blogas nors krenta i aki ;)
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by ard »

leading ir trailing ratai ant full locko vienodu kampu stovėt neturi. jeigu stovi vienodai tai = ackermanas 0 ir nepavažiuosi žiedu.
jau buvo viena tema apie vairo kolonėlės padėtį, pamėgink ten dar kartą paskaityt/paklausinėt http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=15&t=14494
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Pats ir užvedžiau tą tema, bet man niekas neaišku, pasidarysiu kelis traversus su skirtinga kolonėlės padėtimi ir kaitaliosiu kai reikalas bus.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by romkasponka »

Kiek pamenu tai kolonele stumdydamas akermano kampo nepakeisi. Tam reikia svirtis perdarineti, kur vairo taukes kabinasi.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Tai tos svirtys jau sutrumpintos 2cm

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by identity »

tai tas svirtis iskesk i sonus dar karta pjaudamas, tik nzn kam tau tai, ant posukio gi ratai ciuos jei nebus to kampo

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by saukstas »

Ar man vienam čia akys žvairos, ar iš tikrųjų išorinis (posūkio atžvilgiu) ratas daugiau pasisukęs, nei vidinis? Ackermann'as turėtų būti atvirkščias - išorinis pasisuka mažiau, vidinis - daugiau:

Image
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by Dariusmientas »

Kad viskas ten gerai, isorinis maziau susisukes.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by romkasponka »

tomas636 wrote:Tai tos svirtys jau sutrumpintos 2cm
Ne apie ilgi kalba, o ju kampa masinos isilgines asies atzvilgiu nuo rato vairavimo asies.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by cooler »

romkasponka wrote:
tomas636 wrote:Tai tos svirtys jau sutrumpintos 2cm
Ne apie ilgi kalba, o ju kampa masinos isilgines asies atzvilgiu nuo rato vairavimo asies.
geriausiai palikt tą kampa koks buvo orginaliai, nes jei keist tai krūva reiklu gaunasi

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by romkasponka »

Sutinku. Ir manau, kad Akermano ten nesugadinsi vien dedamas stebules i kita masina. Jei tarp priekines ir galines asies mazesnis atstumas, tai turesi tiesiog mazesni apsisukimo radiusa lyginant su E36. Pas sportines masinas isvis daro kartais anti akermana. Antit ir Akermanas daromas del ivairiu priezasciu. Pas civilines masinas daromas tam, kad padangos ilgai gyventu, bet tik civiliniu rezimu, o sporte tam, kad gripas maksimalus butu. Sporte viskas susiveda i slip angle (kampas prie kurio slystant turimas maksimalus sukibimas), kuris priklauso nuo padangos apkrovos, kuri posukyje kinta. Mazesne apkrova reiskia mazesni slip angle, o didesne reiskia didesni slipa angle.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by tomas636 »

Visą savaitę krapščiausi ir nieko nepadirbau :? kažkaip lėtai vyksta. Kadangi sumasčiau , kad e30 tiltas man per silpnas, tai šiaip ne taip įgrūdau e34, ratas nusistūmė į galą tai bazė pailgėjo 7cm :mrgreen: . visa savaite už knisinėju tekintoja su savo įvorėmis ir bala žino kuo, liko padaryti tilte reguliavimus, kad būtu galima suvedimą ir išvirtimą padaryti. Foto bus vėliau.

User avatar
artasz
Posts: 107
Joined: 01 Feb 2009, 20:03

Re: Project: Golf MK1, NO MORE FWD!!!!

Post by artasz »

kiek planuoji arkliu, kad e30 tiltas per silpnas? geriau jau butu e30 tiltas, visu pirma del mazesnio svorio, + sakes galima sustiprinti o didelis reduktorius ir storesni pusasiai laiko gerai.

Post Reply