Project: Mercedes 190 su OM606
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
man nesuprantanciam paaiskinkite kaip dirbs turba su kompresoriumi kartu?
kai uzsipus turba, kuri pus 3 barus, ka darys tuo momentu kompresorius? ar jis ketina sukelti visiskai vienoda slegi kaip ir turba?
kai uzsipus turba, kuri pus 3 barus, ka darys tuo momentu kompresorius? ar jis ketina sukelti visiskai vienoda slegi kaip ir turba?
Leja 09'
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Kompresorius uzputines turbinai
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
tai kad atvirksciai turba i kompresoriu, is ten i cooleri, is jo i varikli. Buna ir du cooleriai.
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
kompresorius pucia tik tol kol turbos puciamas slegis yra mazesnis uz jo, kai turbos slegis sukelemas uzsidaro sklende ir kompresorius nebepucia- lieka tik turba. is esmes kompresorisu dirba tik zemuose sukiuose kol turba neuzpucia. Bent jau http://www.superturbodiesel.com/ stame formume keletam projektu tokia sistema naudoja.
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Taip, vienas is budu su voztuvu. Kitas budas be voztuvo, kur dazniausiai buna didesni slegiai
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
uzputimas nepaankstes.Nowone wrote:tai kad atvirksciai turba i kompresoriu, is ten i cooleri, is jo i varikli. Buna ir du cooleriai.
sita sistema paaiskintu abejones mano. Tik nei gyvai nei foto to neteko matyt, bus proga pasidometDariusmientas wrote:kompresorius pucia tik tol kol turbos puciamas slegis yra mazesnis uz jo, kai turbos slegis sukelemas uzsidaro sklende ir kompresorius nebepucia- lieka tik turba. is esmes kompresorisu dirba tik zemuose sukiuose kol turba neuzpucia. Bent jau http://www.superturbodiesel.com/ stame formume keletam projektu tokia sistema naudoja.
Leja 09'
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Nepaankstes, nes siekiamas galutinis rezultatas bus didelis slegis. Kompresoriaus ir turbos slegis, kai pucia abu kartu, dauginasi, o ne susideda. Toks setupas naudojamas isgaut dideliam slegiui. Kita sistema, kur kompresorius uzputineja turba. Ir ankstina uzsiputima, o tada uzsiputus turbai uzsidaro voztuvas ir turba pucia be kompresoriaus.Pipiras wrote:uzputimas nepaankstes.
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
na prisiminus autorio posta, regis jog kompresorius ne del max boosto.Swecias wrote:na lagas didelis 1-2 pavara 3 tik pradeda geriau vaziuot... noretusi kad reaguotu varikliukas i gazo paspaudima.
Leja 09'
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Nezinau kaip cia pajungta, bet teoriskai, jei pats kompresorius pus anksciau uz turbo, motoras atiduos daugiau ismetamuju duju ir automatiskai spulins turbo anksciau.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
net jei kompresorius stovi sau ,be jokiu turbu jis daro kaskoi busta,taip?
tai is cia isplaukia kad ismetamuju kompresorinis motoras daro iskart daugiau nei atmo.
reiskia turba net galima statyt tokia "vyriska" kurios toks pat motoras budamas be kompresorinis net neuzsipustu-nes butu maza abarotu sugeneruot reikiamam ismetamuju kiekiui,kad uzpust kokia nors t6 1,36a/r ar kaskas tokio. dar ivertinus launco nebuvima pas saliarkas...
kitas dalykas, kai turba pradeda pust i kompresoriny motora,gaunasi nekaskita kaip dvipakopis priputimas, dar kitaip vadinamas compuondas,arba tvinstage turbo.
o principas toks kad kol turba nepucia, ora spaudzia kompresorius,darydamas motorui jau kaskokia dirbtine atmosfera, ko pasekoje jis jau nebeatmosferikas,ir greiciau turba uzsipucia o uzsiputus turbai, turba seria kompresoriu, taip didindama kompresoriaus nasuma, nes tas spaudzia jau nebeatmosferiny 100kpa, o tarkim 1,5 ar 2 barus turbos suspausta ora , ko pasekoje pvz. esant barui is turbos teorinis kompresoriaus efektyvumas jau 200%.
o dar pliusai ,del turbu darbo idelio afektyvumo mape,ir t.t.
aisku reikia labai stebet temperaturas, ir ivertint backpresure ir vg pajegumus, nes dvipakopes sistemos ,yra ganetinai sudentinga suvaldyt ,o ipatingai kai dauguma serijiniu dvipakopiu dirba kaip dvipakopes ne visa motoro diapazona,dauguma dirba kaip dvi lygiagrecios ant topendo
tai is cia isplaukia kad ismetamuju kompresorinis motoras daro iskart daugiau nei atmo.
reiskia turba net galima statyt tokia "vyriska" kurios toks pat motoras budamas be kompresorinis net neuzsipustu-nes butu maza abarotu sugeneruot reikiamam ismetamuju kiekiui,kad uzpust kokia nors t6 1,36a/r ar kaskas tokio. dar ivertinus launco nebuvima pas saliarkas...
kitas dalykas, kai turba pradeda pust i kompresoriny motora,gaunasi nekaskita kaip dvipakopis priputimas, dar kitaip vadinamas compuondas,arba tvinstage turbo.
o principas toks kad kol turba nepucia, ora spaudzia kompresorius,darydamas motorui jau kaskokia dirbtine atmosfera, ko pasekoje jis jau nebeatmosferikas,ir greiciau turba uzsipucia o uzsiputus turbai, turba seria kompresoriu, taip didindama kompresoriaus nasuma, nes tas spaudzia jau nebeatmosferiny 100kpa, o tarkim 1,5 ar 2 barus turbos suspausta ora , ko pasekoje pvz. esant barui is turbos teorinis kompresoriaus efektyvumas jau 200%.
o dar pliusai ,del turbu darbo idelio afektyvumo mape,ir t.t.
aisku reikia labai stebet temperaturas, ir ivertint backpresure ir vg pajegumus, nes dvipakopes sistemos ,yra ganetinai sudentinga suvaldyt ,o ipatingai kai dauguma serijiniu dvipakopiu dirba kaip dvipakopes ne visa motoro diapazona,dauguma dirba kaip dvi lygiagrecios ant topendo
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
pipiras +
niokas +
Laimis +
kompresorius bus reikalingas tam, kad uzpustu ties zemomis apsukomis t.y. 1500-3000... esme tokia kompresorius pus slegi tol kol is turbinos slegis virsys kompresoriaus nasuma tada atsidariusi sklende leis tiesiogiai pusti turbinai i varikli, o kompresorius suksis vos ne sau...
niokas +
Laimis +
kompresorius bus reikalingas tam, kad uzpustu ties zemomis apsukomis t.y. 1500-3000... esme tokia kompresorius pus slegi tol kol is turbinos slegis virsys kompresoriaus nasuma tada atsidariusi sklende leis tiesiogiai pusti turbinai i varikli, o kompresorius suksis vos ne sau...
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Didesni stabdziukai
- Attachments
-
- WP_001334.jpg (40.15 KiB) Viewed 11586 times
-
- WP_001332 - копия.jpg (60.32 KiB) Viewed 11586 times
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Nifiga ''stabdziukai''
BMW E34 with m57 swap + biturbo
233kw 730nm
233kw 730nm
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
koks disku diametras?
Kas per cilindriukai suportuose?
Kas per cilindriukai suportuose?
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Jei cia nuo c32amg tai 345mm_crx_ wrote:koks disku diametras?
Kas per cilindriukai suportuose?
cilindriukai 40 berods
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
zivi +
Na va ir sankabele
Na va ir sankabele
- Attachments
-
- Smagratis
- WP_001466.jpg (43.67 KiB) Viewed 10256 times
-
- Diskatorius
- WP_001467.jpg (47.18 KiB) Viewed 10256 times
-
- Sankabos diskas
- WP_001468.jpg (36.69 KiB) Viewed 10256 times
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
dar keleta foto
- Attachments
-
- WP_001472.jpg (40.59 KiB) Viewed 10255 times
-
- WP_001470.jpg (36.16 KiB) Viewed 10255 times
-
- WP_001471.jpg (26.14 KiB) Viewed 10255 times
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
nelaikys sita sankaba ir 400nm... diskatoriu darykis,cia seip labai i bmw dskatoriu panasu, tai su dvigubom plunksnom,kaskiek laiko...
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Panasu, kad Niokas teisus...
Idomu butu pacio savininko komentarai kas kaip ir kodel ..
Masina kaip suprantu gatvei. Niutonmetrai dyzeliai (reiskia daug ir anksti). Tokiu atveju jau kaip ir butina dviguba sankaba. Todel, kad vieno disko nelaikys. Padaryti, kad laikytu reikes drastisku metodu. Disko be spyruokliu, 4-3 lapeliu keramikos, super kietu diskatoriaus plunksnu, kad neisverstu na ir zinoma kuo didesnio skersmens sankabos. Del to gausi medine sankaba, vibracijas ir t.t.
Siai reikia tikslesniu komentaru. Nuo ko cia ir kas kaip Dbr matosi smagratis lygus . Tai yra neturi jokio iverzimo/prispaudimo. Plunksnos viegubos (galas zino kokio kietumo). Diskas be spyruokliu (toks gal labiau drag/drift, ne kasdienai).
Idomu butu pacio savininko komentarai kas kaip ir kodel ..
Masina kaip suprantu gatvei. Niutonmetrai dyzeliai (reiskia daug ir anksti). Tokiu atveju jau kaip ir butina dviguba sankaba. Todel, kad vieno disko nelaikys. Padaryti, kad laikytu reikes drastisku metodu. Disko be spyruokliu, 4-3 lapeliu keramikos, super kietu diskatoriaus plunksnu, kad neisverstu na ir zinoma kuo didesnio skersmens sankabos. Del to gausi medine sankaba, vibracijas ir t.t.
Siai reikia tikslesniu komentaru. Nuo ko cia ir kas kaip Dbr matosi smagratis lygus . Tai yra neturi jokio iverzimo/prispaudimo. Plunksnos viegubos (galas zino kokio kietumo). Diskas be spyruokliu (toks gal labiau drag/drift, ne kasdienai).
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Del musu "forumo specialistu" priartinsiu nuotraukele kuria imeciau, imta 4 lapeliai ne 6 del to kad laikytu, taip tik atleisi sankaba iskart ratukai slys cia ne kasdien vazinet, butu daug pinigeliu be problemu pasimciau triguba kerimikine sankabele
- Attachments
-
- dvigubos lapkes ir tikrai ne plonos
- va.jpg (61.98 KiB) Viewed 9279 times
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
600nm+ bet jei kaposi,tai slys 100%.nu bet nors nenusukinesi granatu,pusasiu,kardanu...
p.s. pasimatuok kaire koja pries moda,ir pavazinejes pusmety
p.s. pasimatuok kaire koja pries moda,ir pavazinejes pusmety
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Arba ne. Net jei tiksliai kalbant, tai Eaton'as yra ne kompresorius, o displacement pump.Nowone wrote: Kompresoriaus ir turbos slegis, kai pucia abu kartu, dauginasi, o ne susideda.
Maloniai leisiu sau pastebet, kad reiktu kiek paskaityt literaturos Ne tai, kad nusisekat, bet truksta supratimui gilumos.Kita sistema, kur kompresorius uzputineja turba. Ir ankstina uzsiputima, o tada uzsiputus turbai uzsidaro voztuvas ir turba pucia be kompresoriaus.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Klausimas tame ir yra: kaip?Niokas wrote:net jei kompresorius stovi sau ,be jokiu turbu jis daro kaskoi busta,taip?
L. teisingas pastebejimas. Tiems, kurie teigia, kad uzsiputimas nepageres - jis bet kokiu atveju turi pageret (jei turbina lieka ta pati), bet priklausomai, nuo to, kiek galios ryja kompresorius is to gali nebut jokios naudos.tai is cia isplaukia kad ismetamuju kompresorinis motoras daro iskart daugiau nei atmo.
Terminus reikia vartot tiksliai...kitas dalykas, kai turba pradeda pust i kompresoriny motora,gaunasi nekaskita kaip dvipakopis priputimas, dar kitaip vadinamas compuondas,arba tvinstage turbo.
Turbo compound yra visai kitas dalykas: http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo-compound_engine
Two stage turbo tai irgi atvejis kai dvi turbinos, o ne turbo ir mech kompresorius... pastaroji kombinacija paprastai vadinasi twincharger.
Na jau, Niokai Nashumas ir efektyvumas nera tas patso principas toks kad kol turba nepucia, ora spaudzia kompresorius,darydamas motorui jau kaskokia dirbtine atmosfera, ko pasekoje jis jau nebeatmosferikas,ir greiciau turba uzsipucia o uzsiputus turbai, turba seria kompresoriu, taip didindama kompresoriaus nasuma, nes tas spaudzia jau nebeatmosferiny 100kpa, o tarkim 1,5 ar 2 barus turbos suspausta ora , ko pasekoje pvz. esant barui is turbos teorinis kompresoriaus efektyvumas jau 200%.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
Turbokompresoriui suslegti ora, kuri jau pries tai slege kompresorius, bus irgi sunkiau, o tai turetu letinti uzsiputima?spade wrote:L. teisingas pastebejimas. Tiems, kurie teigia, kad uzsiputimas nepageres - jis bet kokiu atveju turi pageret (jei turbina lieka ta pati), bet priklausomai, nuo to, kiek galios ryja kompresorius is to gali nebut jokios naudos.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Mercedes 190 su OM606
As gal zinoma mazai apie turbosistemas zinau, bet manrods as dar nesu tokios mates, kur ora is pradziu spaustu mech kompresorius, o paskui turbina... Nesakau, kad tai neimanoma, bet bent jau mano galva - neprotinga.
Kita vertus, jei kalbant apie turbina, tai nemanau, kad paduodant i ja suspausta ora jai ji spaust bus "sunkiau". Atvirksciai - mes juk visaip stengiames mazint isiurbimo nuostolius, o cia dar netgi maitinam turbo "per jega", tai ji tik dziaugtis turetu
Bet siaip mano mintis ta, i ka demesi atkreipia ir Niokas - mes turim daugiau ismetimo duju, kas reiskia greitesni uzsiputima.
Kita vertus, jei kalbant apie turbina, tai nemanau, kad paduodant i ja suspausta ora jai ji spaust bus "sunkiau". Atvirksciai - mes juk visaip stengiames mazint isiurbimo nuostolius, o cia dar netgi maitinam turbo "per jega", tai ji tik dziaugtis turetu
Bet siaip mano mintis ta, i ka demesi atkreipia ir Niokas - mes turim daugiau ismetimo duju, kas reiskia greitesni uzsiputima.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?