Project: Mercedes 190 su OM606

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
User avatar
Pipiras
Posts: 695
Joined: 04 Jun 2007, 21:43
Location: Kaunas

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Pipiras »

man nesuprantanciam paaiskinkite kaip dirbs turba su kompresoriumi kartu?
kai uzsipus turba, kuri pus 3 barus, ka darys tuo momentu kompresorius? ar jis ketina sukelti visiskai vienoda slegi kaip ir turba?
Leja 09'

Mantazz
Posts: 22
Joined: 14 Dec 2009, 13:52

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Mantazz »

Kompresorius uzputines turbinai :)

User avatar
Nowone
Posts: 261
Joined: 24 Jul 2006, 15:44
Location: Vilnius

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Nowone »

tai kad atvirksciai :wink: turba i kompresoriu, is ten i cooleri, is jo i varikli. Buna ir du cooleriai.

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Dariusmientas »

kompresorius pucia tik tol kol turbos puciamas slegis yra mazesnis uz jo, kai turbos slegis sukelemas uzsidaro sklende ir kompresorius nebepucia- lieka tik turba. is esmes kompresorisu dirba tik zemuose sukiuose kol turba neuzpucia. Bent jau http://www.superturbodiesel.com/ stame formume keletam projektu tokia sistema naudoja.

User avatar
Nowone
Posts: 261
Joined: 24 Jul 2006, 15:44
Location: Vilnius

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Nowone »

Taip, vienas is budu su voztuvu. Kitas budas be voztuvo, kur dazniausiai buna didesni slegiai :wink:

User avatar
Pipiras
Posts: 695
Joined: 04 Jun 2007, 21:43
Location: Kaunas

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Pipiras »

Nowone wrote:tai kad atvirksciai :wink: turba i kompresoriu, is ten i cooleri, is jo i varikli. Buna ir du cooleriai.
uzputimas nepaankstes.
Dariusmientas wrote:kompresorius pucia tik tol kol turbos puciamas slegis yra mazesnis uz jo, kai turbos slegis sukelemas uzsidaro sklende ir kompresorius nebepucia- lieka tik turba. is esmes kompresorisu dirba tik zemuose sukiuose kol turba neuzpucia. Bent jau http://www.superturbodiesel.com/ stame formume keletam projektu tokia sistema naudoja.
sita sistema paaiskintu abejones mano. Tik nei gyvai nei foto to neteko matyt, bus proga pasidomet
Leja 09'

User avatar
Nowone
Posts: 261
Joined: 24 Jul 2006, 15:44
Location: Vilnius

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Nowone »

Pipiras wrote:uzputimas nepaankstes.
Nepaankstes, nes siekiamas galutinis rezultatas bus didelis slegis. Kompresoriaus ir turbos slegis, kai pucia abu kartu, dauginasi, o ne susideda. Toks setupas naudojamas isgaut dideliam slegiui. Kita sistema, kur kompresorius uzputineja turba. Ir ankstina uzsiputima, o tada uzsiputus turbai uzsidaro voztuvas ir turba pucia be kompresoriaus.

User avatar
Pipiras
Posts: 695
Joined: 04 Jun 2007, 21:43
Location: Kaunas

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Pipiras »

Swecias wrote:na lagas didelis 1-2 pavara 3 tik pradeda geriau vaziuot... noretusi kad reaguotu varikliukas i gazo paspaudima.
na prisiminus autorio posta, regis jog kompresorius ne del max boosto.
Leja 09'

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Laimis »

Nezinau kaip cia pajungta, bet teoriskai, jei pats kompresorius pus anksciau uz turbo, motoras atiduos daugiau ismetamuju duju ir automatiskai spulins turbo anksciau.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Niokas »

net jei kompresorius stovi sau ,be jokiu turbu jis daro kaskoi busta,taip?

tai is cia isplaukia kad ismetamuju kompresorinis motoras daro iskart daugiau nei atmo.

reiskia turba net galima statyt tokia "vyriska" kurios toks pat motoras budamas be kompresorinis net neuzsipustu-nes butu maza abarotu sugeneruot reikiamam ismetamuju kiekiui,kad uzpust kokia nors t6 1,36a/r ar kaskas tokio. dar ivertinus launco nebuvima pas saliarkas...

kitas dalykas, kai turba pradeda pust i kompresoriny motora,gaunasi nekaskita kaip dvipakopis priputimas, dar kitaip vadinamas compuondas,arba tvinstage turbo.

o principas toks kad kol turba nepucia, ora spaudzia kompresorius,darydamas motorui jau kaskokia dirbtine atmosfera, ko pasekoje jis jau nebeatmosferikas,ir greiciau turba uzsipucia o uzsiputus turbai, turba seria kompresoriu, taip didindama kompresoriaus nasuma, nes tas spaudzia jau nebeatmosferiny 100kpa, o tarkim 1,5 ar 2 barus turbos suspausta ora , ko pasekoje pvz. esant barui is turbos teorinis kompresoriaus efektyvumas jau 200%.

o dar pliusai ,del turbu darbo idelio afektyvumo mape,ir t.t.

aisku reikia labai stebet temperaturas, ir ivertint backpresure ir vg pajegumus, nes dvipakopes sistemos ,yra ganetinai sudentinga suvaldyt ,o ipatingai kai dauguma serijiniu dvipakopiu dirba kaip dvipakopes ne visa motoro diapazona,dauguma dirba kaip dvi lygiagrecios ant topendo
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Swecias »

pipiras +
niokas +
Laimis +

kompresorius bus reikalingas tam, kad uzpustu ties zemomis apsukomis t.y. 1500-3000... esme tokia kompresorius pus slegi tol kol is turbinos slegis virsys kompresoriaus nasuma tada atsidariusi sklende leis tiesiogiai pusti turbinai i varikli, o kompresorius suksis vos ne sau...

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Swecias »

Didesni stabdziukai :)
Attachments
WP_001334.jpg
WP_001334.jpg (40.15 KiB) Viewed 11586 times
WP_001332 - копия.jpg
WP_001332 - копия.jpg (60.32 KiB) Viewed 11586 times

User avatar
pulsasz
Posts: 47
Joined: 16 Mar 2009, 06:59

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by pulsasz »

Nifiga ''stabdziukai''
BMW E34 with m57 swap + biturbo
233kw 730nm

User avatar
_crx_
Posts: 316
Joined: 19 Mar 2007, 17:27
Location: Klaipėda

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by _crx_ »

koks disku diametras?
Kas per cilindriukai suportuose?

User avatar
ZWI
Posts: 222
Joined: 21 Jan 2008, 18:43
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by ZWI »

_crx_ wrote:koks disku diametras?
Kas per cilindriukai suportuose?
Jei cia nuo c32amg tai 345mm

cilindriukai 40 berods

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Swecias »

zivi +

Na va ir sankabele
Attachments
Smagratis
Smagratis
WP_001466.jpg (43.67 KiB) Viewed 10256 times
Diskatorius
Diskatorius
WP_001467.jpg (47.18 KiB) Viewed 10256 times
Sankabos diskas
Sankabos diskas
WP_001468.jpg (36.69 KiB) Viewed 10256 times

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Swecias »

dar keleta foto
Attachments
WP_001472.jpg
WP_001472.jpg (40.59 KiB) Viewed 10255 times
WP_001470.jpg
WP_001470.jpg (36.16 KiB) Viewed 10255 times
WP_001471.jpg
WP_001471.jpg (26.14 KiB) Viewed 10255 times

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Niokas »

nelaikys sita sankaba ir 400nm... diskatoriu darykis,cia seip labai i bmw dskatoriu panasu, tai su dvigubom plunksnom,kaskiek laiko...
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Diiego 222 »

Panasu, kad Niokas teisus...

Idomu butu pacio savininko komentarai kas kaip ir kodel :?: ..
Masina kaip suprantu gatvei. Niutonmetrai dyzeliai (reiskia daug ir anksti). Tokiu atveju jau kaip ir butina dviguba sankaba. Todel, kad vieno disko nelaikys. Padaryti, kad laikytu reikes drastisku metodu. Disko be spyruokliu, 4-3 lapeliu keramikos, super kietu diskatoriaus plunksnu, kad neisverstu na ir zinoma kuo didesnio skersmens sankabos. Del to gausi medine sankaba, vibracijas ir t.t.

Siai reikia tikslesniu komentaru. Nuo ko cia ir kas kaip :?: Dbr matosi smagratis lygus :roll: . Tai yra neturi jokio iverzimo/prispaudimo. Plunksnos viegubos (galas zino kokio kietumo). Diskas be spyruokliu (toks gal labiau drag/drift, ne kasdienai).

Swecias
Posts: 184
Joined: 16 Apr 2011, 16:57

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Swecias »

Del musu "forumo specialistu" priartinsiu nuotraukele kuria imeciau, imta 4 lapeliai ne 6 del to kad laikytu, taip tik atleisi sankaba iskart ratukai slys cia ne kasdien vazinet, butu daug pinigeliu be problemu pasimciau triguba kerimikine sankabele
Attachments
dvigubos lapkes ir tikrai ne plonos
dvigubos lapkes ir tikrai ne plonos
va.jpg (61.98 KiB) Viewed 9279 times

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by Niokas »

600nm+ :D bet jei kaposi,tai slys 100%.nu bet nors nenusukinesi granatu,pusasiu,kardanu...

p.s. pasimatuok kaire koja pries moda,ir pavazinejes pusmety :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by spade »

Nowone wrote: Kompresoriaus ir turbos slegis, kai pucia abu kartu, dauginasi, o ne susideda.
Arba ne. Net jei tiksliai kalbant, tai Eaton'as yra ne kompresorius, o displacement pump.
Kita sistema, kur kompresorius uzputineja turba. Ir ankstina uzsiputima, o tada uzsiputus turbai uzsidaro voztuvas ir turba pucia be kompresoriaus.
Maloniai leisiu sau pastebet, kad reiktu kiek paskaityt literaturos :) Ne tai, kad nusisekat, bet truksta supratimui gilumos.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by spade »

Niokas wrote:net jei kompresorius stovi sau ,be jokiu turbu jis daro kaskoi busta,taip?
Klausimas tame ir yra: kaip?
tai is cia isplaukia kad ismetamuju kompresorinis motoras daro iskart daugiau nei atmo.
L. teisingas pastebejimas. Tiems, kurie teigia, kad uzsiputimas nepageres - jis bet kokiu atveju turi pageret (jei turbina lieka ta pati), bet priklausomai, nuo to, kiek galios ryja kompresorius is to gali nebut jokios naudos.
kitas dalykas, kai turba pradeda pust i kompresoriny motora,gaunasi nekaskita kaip dvipakopis priputimas, dar kitaip vadinamas compuondas,arba tvinstage turbo.
Terminus reikia vartot tiksliai...
Turbo compound yra visai kitas dalykas: http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo-compound_engine
Two stage turbo tai irgi atvejis kai dvi turbinos, o ne turbo ir mech kompresorius... pastaroji kombinacija paprastai vadinasi twincharger.
o principas toks kad kol turba nepucia, ora spaudzia kompresorius,darydamas motorui jau kaskokia dirbtine atmosfera, ko pasekoje jis jau nebeatmosferikas,ir greiciau turba uzsipucia o uzsiputus turbai, turba seria kompresoriu, taip didindama kompresoriaus nasuma, nes tas spaudzia jau nebeatmosferiny 100kpa, o tarkim 1,5 ar 2 barus turbos suspausta ora , ko pasekoje pvz. esant barui is turbos teorinis kompresoriaus efektyvumas jau 200%.
Na jau, Niokai :) Nashumas ir efektyvumas nera tas pats :mrgreen:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by romkasponka »

spade wrote:L. teisingas pastebejimas. Tiems, kurie teigia, kad uzsiputimas nepageres - jis bet kokiu atveju turi pageret (jei turbina lieka ta pati), bet priklausomai, nuo to, kiek galios ryja kompresorius is to gali nebut jokios naudos.
Turbokompresoriui suslegti ora, kuri jau pries tai slege kompresorius, bus irgi sunkiau, o tai turetu letinti uzsiputima?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: Mercedes 190 su OM606

Post by spade »

As gal zinoma mazai apie turbosistemas zinau, bet manrods as dar nesu tokios mates, kur ora is pradziu spaustu mech kompresorius, o paskui turbina... Nesakau, kad tai neimanoma, bet bent jau mano galva - neprotinga.

Kita vertus, jei kalbant apie turbina, tai nemanau, kad paduodant i ja suspausta ora jai ji spaust bus "sunkiau". Atvirksciai - mes juk visaip stengiames mazint isiurbimo nuostolius, o cia dar netgi maitinam turbo "per jega", tai ji tik dziaugtis turetu ;)

Bet siaip mano mintis ta, i ka demesi atkreipia ir Niokas - mes turim daugiau ismetimo duju, kas reiskia greitesni uzsiputima.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply