Project: BMW 330 STD

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Sveiki,

"Cooler" su OM605 atejimu i viesuma paskatino ir mane pristatyti dabartini projekta. Taigi jusu akims dar vienas dyzeliukas. Si karta tai bus dydysis broliukas 3,0 l OM606, variklis E36 coupe kebule. Butent apie BMW ir MB tuoktuves mintis kilo siu metu pavasari. Realus darbai prasidejo rugsejo pabaigoje.
Iki siandien atlikti tokie darbai:

Vaziuokle:
*Priekyje sudeti ISC coilover;
*Padidintas ratu issukimas, perdarant stupicas;
*Is kapralono-poliamido pagaminti priekiniu sakiu buschingai;
*Sumontuotas 25.5 mm priekinis stabilizatorius;
*Sumontuotas 18 mm galinis stabilizatorius;
*Visos galinio balkio, sakiu ir reduktoriaus gumos pakeistos kapralona-poliamida;
*Pagamintos ir sudetos traukes reguliuoti galiniu ratu isvirtima;
*Sumontuoti galiniai Koni Sport reguliuojami amartizatoriai ir KW spyruokles;
*Perdarytas priekinis traversas.

Transmisija:
*Idetas 3.73 perdavimo uzvirintas reduktorius;
*Nupirkta 5sp ZF GS5-39DZ greiciu deze;
*Perdarytas keramikinis sankabos diskas;
*Pagamintas vienos mases smakratis;

Variklis:
*Padarytas mechaninis siurblys (siuo metu duoda 145 cc cilindrui, buvom atsuke ir daugiau), panaikinta ALDA;
*Variklis ikistas i kebula uz priekines asies.
*Nupirkta Garrett GT40 turba.

Variklis is salono puses:
Variklis kebule
Variklis kebule
IMG_8925-2.jpg (94.69 KiB) Viewed 13648 times
Floyd plundzeriai:
Plundzeriai
Plundzeriai
IMG_7123-1.jpg (77.8 KiB) Viewed 13643 times
Last edited by Savitas on 28 Mar 2012, 16:12, edited 4 times in total.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by cooler »

Siurblys nuo om603? Kokie plundziariai?

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

cooler wrote:Siurblys nuo om603? Kokie plundziariai?
Taip, pagrindas siurblys nuo OM603, plius kelios dalys is kitu siurbliu.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by cooler »

*Nupirkta 5sp ZF GS5-39DZ greiciu deze;
kaip suprantu cia bmw dėžė? kuom ji geresnė o mb pavaru dėže? perdaryt kožuka reiks?
smakratis ne nuo om604?

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Dariusmientas »

O isvis kokio modelio cia deze ?

User avatar
artasz
Posts: 107
Joined: 01 Feb 2009, 20:03

Re: Project: BMW 330 STD

Post by artasz »

bmw m57 deze

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

artasz wrote:bmw m57 deze
Taip, deze nuo 3.0 l bmw dyzelio. I PM gaunu klausimu, kodel merso variklis, bet ne bmw. Trumpai: kazkas labai gerai pasake, kad sis variklis tarp dyzeliu, tai kaip 2JZ tarp benzininiu varikliu. Stumoklio eiga, skersmuo ir visa kita sitame variklyje yra labai "teisinga". Su deze istikruju eksperimentas, tie kas turi gerai atsuktus OM606 ar OM605 skundziasi, kad MB dezes nelaiko. Tad tikrinsim nuo kiek NM pradeda byreti bmw dezes.

vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: Project: BMW 330 STD

Post by vikis_s »

O kaip su standartineis OM606 ar OM605 siurbleis? Nieko neina padaryt?Kas lietuvoi toky programuotu?kokios ju ribos?kjp su purkstukais?

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

vikis_s wrote:O kaip su standartineis OM606 ar OM605 siurbleis? Nieko neina padaryt?Kas lietuvoi toky programuotu?kokios ju ribos?kjp su purkstukais?
Toks pastebejimas: gal galima rasyti be klaidu? Kai kas antrame zodyje klaidos tai ...

Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Project: BMW 330 STD

Post by UNeX »

Savitas wrote: Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
va todel ir pilnas internetas klaidingos informacijos....
Nuo kebulo priklauso kokia pompa, o ne nuo variklio kodo.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

UNeX wrote:
Savitas wrote: Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
va todel ir pilnas internetas klaidingos informacijos....
Nuo kebulo priklauso kokia pompa, o ne nuo variklio kodo.
Mano atveju kalbam apie OM606 turbo, kuris tavo ziniai ejo tik w210 kebula. Ir jis buvo tik su vienos rusies siurbliu. Taip yra OM606 su vien tik mechaninias siurbliais ir kituose kebuluose, bet tie varikliai yra be turbo. Ir pastarieji varikliai del skirtingu variklio viduriu nenaudojami tokiems projektams. Tad manau savaime aisku, kad apie tokius variklius ir ju siurblius nekalbam.

P.S. o istikruju tai sutinku, kad neapdairiai pasakyta mintis, kartais gali ir suklaidinti..

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Project: BMW 330 STD

Post by UNeX »

Savitas wrote:
vikis_s wrote:O kaip su standartineis OM606 ar OM605 siurbleis? Nieko neina padaryt?Kas lietuvoi toky programuotu?kokios ju ribos?kjp su purkstukais?
Toks pastebejimas: gal galima rasyti be klaidu? Kai kas antrame zodyje klaidos tai ...

Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
klausimas, i kuri atsakinejai, nebuvo vien tik apie OM606 :wink:
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

SuduvietiS
Posts: 33
Joined: 29 Mar 2009, 21:13

Re: Project: BMW 330 STD

Post by SuduvietiS »

planai? daily ride? sportas?

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Tikslas yra pagaminti konkurencinga driftcara. Taciau siuo metu darbai sustojo, nes savaitgali luzo pora desines rankos pirstu.

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Pora darbu kuriuos spejau atlikti iki pirstu luzio:

Grizo mb variklio ir bmw dezes santuokos ziedelis :)
Ziedas
Ziedas
IMG_8923-2.jpg (96.15 KiB) Viewed 10670 times
MB dezes varpo priekine dalis, palikta tiek kiek reikia starteriui.
mb varpas
mb varpas
IMG_8924-2.jpg (94.08 KiB) Viewed 10670 times
Bmw bellhousingas sutrumpintas tiek, kad pirminis velenelis ietu i smakracio guoli 2 cm. Tiek reikejo, kad dezes slicai pilnai ilistu i sankabos diska.
Bell housin frezavimas
Bell housin frezavimas
IMG_8941.jpg (65.94 KiB) Viewed 10670 times

User avatar
laimonas
Posts: 514
Joined: 01 Nov 2007, 21:19
Location: Kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by laimonas »

dabar viska i kruva virinsi?ar ka gudriau sugalvojas esi? :wink:

User avatar
vw killer
Posts: 100
Joined: 15 Mar 2008, 07:51
Location: Panevėžys

Re: Project: BMW 330 STD

Post by vw killer »

nebaisu kad tiek reikalu padarius su deze, viena diena ji subyres?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

laimonas wrote:dabar viska i kruva virinsi?ar ka gudriau sugalvojas esi? :wink:
Taip, dabar viska i kruva virinsiu. Buvau sugalvojes kitaip, bet paskutiniu metu sumasciau, kad taip bus paprasciau ir greciau.

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

vw killer wrote:nebaisu kad tiek reikalu padarius su deze, viena diena ji subyres?
Kiek domejausi, tai ne vienas suomis ar svedas nepatare daryti su kazkuria is MB deziu. O butent si deze buvo pasirinkta su rekomendacijomis. Pagal surinkta info atlaiko apie 800 NM. Kaip ten bus istikruju - paziuresim. Jeigu ka tai bus perdarytas varpas ir kita deze uzmauti daug pastangu nereikes, tik tokiu atveju jau kils klausimas ar verta tai dartyti. Kiek maciau facebook'e tai ir Efka ant savo 1JZ deda bmw deze, tik si karta nuo TDS. Manau ir jis nebereikalo pasirinko toki problemos sprendimo buda.

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Rothman »

Kiek domejausi, tai ne vienas suomis ar svedas nepatare daryti su kazkuria is MB deziu. O butent si deze buvo pasirinkta su rekomendacijomis. Pagal surinkta info atlaiko apie 800 NM. Kaip ten bus istikruju - paziuresim. Jeigu ka tai bus perdarytas varpas ir kita deze uzmauti daug pastangu nereikes, tik tokiu atveju jau kils klausimas ar verta tai dartyti. Kiek maciau facebook'e tai ir Efka ant savo 1JZ deda bmw deze, tik si karta nuo TDS. Manau ir jis nebereikalo pasirinko toki problemos sprendimo buda.
pasirinkau BMW deze,nes toyotines dezes labai jau brangios,o ir begiai nelabai graziai jungiasi..nes pavyzdziui paskaiciavus samatele,kiek lt kainuotu toyotos deze+sankaba,tai iskart net nekilo noro kazka su toyotos deze daryt :lol: nes deze+sankaba gera,tai kokios 6000-7000lt kaip minimum atsistotu :evil: o bmw su visais adapteriais,custom smagraciais,sankaba ir t.t manau nesieks 2000lt :mrgreen: o ir jei subyres deze tai uz 100lt nupirkt kita imanoma :lol: nors turimom ziniom TDS'o dezes laiko apie 700-800ag :twisted: tai kad ziuresim sezono eigoj kaip laikys :)
Dujos turi buti namie...

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Fever »

Savitas wrote:
vw killer wrote:nebaisu kad tiek reikalu padarius su deze, viena diena ji subyres?
Kiek domejausi, tai ne vienas suomis ar svedas nepatare daryti su kazkuria is MB deziu. O butent si deze buvo pasirinkta su rekomendacijomis. Pagal surinkta info atlaiko apie 800 NM. Kaip ten bus istikruju - paziuresim. Jeigu ka tai bus perdarytas varpas ir kita deze uzmauti daug pastangu nereikes, tik tokiu atveju jau kils klausimas ar verta tai dartyti. Kiek maciau facebook'e tai ir Efka ant savo 1JZ deda bmw deze, tik si karta nuo TDS. Manau ir jis nebereikalo pasirinko toki problemos sprendimo buda.
Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalus :wink:
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Fever wrote:Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalus :wink:
O kodel jis turetu nelaikyti?

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Eimazz555 »

Fever wrote:
Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalus :wink:
As kaiptik manau kad jis kalbejo apie deze. Kas tam varpui gali atsitikt?

vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: Project: BMW 330 STD

Post by vikis_s »

gal yra nuotrauku is smagracio gamybos?

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

vikis_s wrote:gal yra nuotrauku is smagracio gamybos?
Deja nera daugelio darbu nuotrauku, labai retai pasiimu fotika kuomet einu darbuotis (pasistengsiu dazniau :D ). Is kitos puses yra galutinio rezultato foto ir viskas, kas buvo padaryta, matosi joje.

Post Reply