Project: BMW 330 STD

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: Project: BMW 330 STD

Post by vikis_s »

Savitas wrote:
vikis_s wrote:gal yra nuotrauku is smagracio gamybos?
Deja nera daugelio darbu nuotrauku, labai retai pasiimu fotika kuomet einu darbuotis (pasistengsiu dazniau :D ). Is kitos puses yra galutinio rezultato foto ir viskas, kas buvo padaryta, matosi joje.
didele foto gerai butu gauti,ir isko darytas smagratis?

User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Re: Project: BMW 330 STD

Post by ramas »

cia kaip matau faervola ispjaustei..tikekis kad .lt leis vaziuot.. nes aplinkui po truputi draudziami sie reikalai :wink:

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

ramas wrote:cia kaip matau faervola ispjaustei..tikekis kad .lt leis vaziuot.. nes aplinkui po truputi draudziami sie reikalai :wink:
Visai as jo nenorejau pjaustyti... ,bet nesumasciau kaip ikisti si varikli palikus firewall'a. Labai daug reikalu butu buve, variklio ugis gerokai didesnis nei buvo m52b28.

Tad tikiuosi leis... Jei ne - bus geras daiktas treniruotems. Ir ieskosim didesnio body...

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

vikis_s wrote:
Savitas wrote:
vikis_s wrote:gal yra nuotrauku is smagracio gamybos?
Deja nera daugelio darbu nuotrauku, labai retai pasiimu fotika kuomet einu darbuotis (pasistengsiu dazniau :D ). Is kitos puses yra galutinio rezultato foto ir viskas, kas buvo padaryta, matosi joje.
didele foto gerai butu gauti,ir isko darytas smagratis?
Is kazkokio smagracio, greiciausia irgi nuo MB, taciau net nezinau kokio variklio. Is keliu simtu issirinkau viena, kurio centras ir prisukimo skyles tiko, bei buvo daug mesos kurybai.

User avatar
vw killer
Posts: 100
Joined: 15 Mar 2008, 07:51
Location: Panevėžys

Re: Project: BMW 330 STD

Post by vw killer »

Fever wrote:
Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalus :wink:
turejau omenyje tai, ar nebutu perdaug litu i bala jei toje dezeje skyle atsirastu netycia ir vel isnaujo sedet ir virint bellhousinga. klausimas iskilo del to, kad dabar sprendziama dilema su tokia pat deze ar darytis perejima nuo bloko i deze ar bellhousinga pervirinti.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Rothman »

mano manymu geriau adapteris,nes kad ir kaip lygiai tu nupjautum ir suvestum dezes varpa su kita deze,virinant aliuma vistiek sutampo..bent jau mano atveju taip buvo,aisku nedaug patempe,bet to uzteko kad netolygiai diltu alkuninio ivore..todel sikart darau jau adapter :)
Dujos turi buti namie...

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

vw killer wrote:turejau omenyje tai, ar nebutu perdaug litu i bala jei toje dezeje skyle atsirastu netycia ir vel isnaujo sedet ir virint bellhousinga. klausimas iskilo del to, kad dabar sprendziama dilema su tokia pat deze ar darytis perejima nuo bloko i deze ar bellhousinga pervirinti.
Pagaminti adapteri vietoj viso bellhousingo, t.y. visa nauja varpa ziauriai daug darbo ir vien zaliavu kaina butu ispudinga.. Daryti adapteri tik tarp bloko ir esamo GS5-39DZ varpo tiesiog mano atveju nebuvo priezasties.. Smagracio skersmuo didesnis nei varpo skersmuo, tiesiog netelpa.. O jei ir butu tilpe, tuomet vistiek butu pertrumpas piminis greiciu dezes velenelis.

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Po ilgos pertraukos ir pas mane prasidejo darbai.

Uzbaigti darbai su deze:
Image

Taip pat pagaminau kolektoriu, mano manymu turbina stovi peraukstai:
Image

Planas toks: gaminsiu nauja kolektoriu, si karta turbina stoves apacioj, tokia ideja del to, kad butu paprasciau nutiesti kamina. Kazkaip kitaip vaizduote suveike kol dar nebuvo gyvai sulipdytas kolektorius.

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by simioras »

nu blem ir baisiai kolika sulipdei!
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by cooler »

simioras wrote:nu blem ir baisiai kolika sulipdei!
svarbu paskirti atliktu
kokia turbina čia?

User avatar
MBLORINSER
Posts: 4
Joined: 25 Dec 2011, 11:37
Location: vilkaviskis - ireland

Re: Project: BMW 330 STD

Post by MBLORINSER »

o kas cia baisaus zmogus pirma savo gyvenime kolektoriu virino ir ne parodai ruose. simtasis bus idealus taigi paskirti svarbu atlieka kaip ir kolega jau uzsimine apie tai.
oi zalumynu gatve vasara turbut bus isarta. :lol:

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Mariuzzzz »

Gal galetum placiau papasakot apie deze, kaip su kuo pjovei ir kaip iscentravai su nauju varpu?

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Project: BMW 330 STD

Post by simioras »

MBLORINSER wrote:o kas cia baisaus zmogus pirma savo gyvenime kolektoriu virino ir ne parodai ruose. simtasis bus idealus taigi paskirti svarbu atlieka kaip ir kolega jau uzsimine apie tai.
oi zalumynu gatve vasara turbut bus isarta. :lol:
na kai eini iki tokio lygio norisi kad viskas butu ciki,kazkaip bent jau man tokie dalykai netoleruotini,o paskirtis tai joa,turba stovi :D
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Laimis »

xargentum wrote:
MBLORINSER wrote: turbut didele :wink:
Labai issamus atsakymas. Puikus.
Netingekit 1 lapa atgal atsiverst , gi parasyta juodu ant balto - GT40.
MBLORINSER wrote:o kas cia baisaus zmogus pirma savo gyvenime kolektoriu virino ir ne parodai ruose. simtasis bus idealus taigi paskirti svarbu atlieka kaip ir kolega jau uzsimine apie tai.
Nereik tiek, jei virint moki, jau nuo kokio 3io prasideda neblogi ;)
Savitas wrote:Planas toks: gaminsiu nauja kolektoriu, si karta turbina stoves apacioj, tokia ideja del to, kad butu paprasciau nutiesti kamina. Kazkaip kitaip vaizduote suveike kol dar nebuvo gyvai sulipdytas kolektorius.
Apacioj irgi savi niuansai, gali kliut i variklio ausi, gali neuztekt tepalo nuleidimo aukscio. Kiek is foto matau, vietos po kapotu yra pakankamai daug, bandyciau turbo biski nuleist ir panesti i prieki ir bus viskas ore.
Jei tau atrodo, kad pas tave mazai vietos, paziurek kiek pas mane:
http://img132.imageshack.us/img132/1303/dsc08988o.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/9686/dsc08984mh.jpg
Pats kolikas:
http://img818.imageshack.us/img818/1250/dsc08980.jpg

Keep it up!
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Laimis wrote:Jei tau atrodo, kad pas tave mazai vietos, paziurek kiek pas mane:
Kogero, kad pas tave vietos trukumas didesnis.

Kas del turbinos montavimo apacioje ar virsuje - matyt dar teks gerokai pasukti galva ir viska simta kartu pamatuoti kol bus prietas teisingas sprendimas.

Dezes centravimas ganetinai paprastai: pagaminta plokste ir padarytas centras nuo pirminio velenelio kol dar nebuvo nupjautas varpas nuo mb dezes, kadangi bmw dezes velenelio diametras mazesnis 1.5 mm pagaminau ivore ir viskas. Kazkokiu klibejimu, galinciu itakoti centro nuejima i sona nepastebejau. Pries virinant MB varpa prie BMW dezes jis buvo gerai iverztas (aisku ne tiek kad sulinktu intarpas).

andrius
Posts: 402
Joined: 17 Dec 2003, 08:44
Location: Vilnius

Re: Project: BMW 330 STD

Post by andrius »

Laimis wrote:Pats kolikas:
http://img818.imageshack.us/img818/1250/dsc08980.jpg

Keep it up!
o nieko baisaus kad kolektoriaus 1'o,2'o ir pvz 6'to cilindrų vamzdžių ilgiai skiriasi?
skaičiau kad ilgiai vienodi turi būti, nes gazuojant ar nuimant gaza dujos iš skirtingų cilindų, skirtingu laiku pasieks turba.. apšvieskit :)
BMW 750, OOOO A6 Q, S8.

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Mariuzzzz »

Dar klausimas. Tai kaip, su kuo visdelto nupjovei ta varpa :) ? Reikalingas tokioj vietoj didelis tikslumas.

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Mariuzzzz wrote:Dar klausimas. Tai kaip, su kuo visdelto nupjovei ta varpa :) ? Reikalingas tokioj vietoj didelis tikslumas
... Gal puslapis atgal tau padetu atsakyti i si klausima...

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Nors ir labai letai, taciau po truputi judam i prieki. Siandien kaip ir baigem darbus su isiurbimo kolektoriumi. Liko tik nuvalyti ir sudeti "stuceriukus" slangutems.

Image

Image

Image

Image

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Sudeti stucerukai i kolektoriu.
Image

Deze jau savo vietoje.
Image

Siurblys irgi nusprende, kad jau tuoj bus puse metu kaip ant lentynos guli, tad atejo ir jo eile buti ten kur ir priklauso.
Image

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Niokas »

isiurbimo kolikas tikrai "noguda" nenebt priputimas bus is abie pusiu... arba pusi nedaug, bet tikrai ne i toki matora nedaug pust... :|
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: BMW 330 STD

Post by Savitas »

Niokas wrote:isiurbimo kolikas tikrai "noguda" nenebt priputimas bus is abie pusiu... arba pusi nedaug, bet tikrai ne i toki matora nedaug pust... :|
Lygiai tokiu pat koliku ipucia 425. Daryta galima sakyt kopija. Tas pats vamzdzio diametras ir ilgis, paliktas ir toks pats runeriu ilgis. Aisku, kiek ten butu tu arkliuku su kitokiu koletoriumi galima tik spelioti.

Kita vertus nesunkiai ji galima perdaryti i "dual".. Is pradziu ir buvo tokia mintis.. Kurios neatmetu igyvendinti ateityje (bet ne siais metais). Tiesiog norint tai padaryti mano atveju reiketu iskeldinti vairo stiprintuvo siurbli...

Post Reply