Project: BMW 330 STD
Project: BMW 330 STD
Sveiki,
"Cooler" su OM605 atejimu i viesuma paskatino ir mane pristatyti dabartini projekta. Taigi jusu akims dar vienas dyzeliukas. Si karta tai bus dydysis broliukas 3,0 l OM606, variklis E36 coupe kebule. Butent apie BMW ir MB tuoktuves mintis kilo siu metu pavasari. Realus darbai prasidejo rugsejo pabaigoje.
Iki siandien atlikti tokie darbai:
Vaziuokle:
*Priekyje sudeti ISC coilover;
*Padidintas ratu issukimas, perdarant stupicas;
*Is kapralono-poliamido pagaminti priekiniu sakiu buschingai;
*Sumontuotas 25.5 mm priekinis stabilizatorius;
*Sumontuotas 18 mm galinis stabilizatorius;
*Visos galinio balkio, sakiu ir reduktoriaus gumos pakeistos kapralona-poliamida;
*Pagamintos ir sudetos traukes reguliuoti galiniu ratu isvirtima;
*Sumontuoti galiniai Koni Sport reguliuojami amartizatoriai ir KW spyruokles;
*Perdarytas priekinis traversas.
Transmisija:
*Idetas 3.73 perdavimo uzvirintas reduktorius;
*Nupirkta 5sp ZF GS5-39DZ greiciu deze;
*Perdarytas keramikinis sankabos diskas;
*Pagamintas vienos mases smakratis;
Variklis:
*Padarytas mechaninis siurblys (siuo metu duoda 145 cc cilindrui, buvom atsuke ir daugiau), panaikinta ALDA;
*Variklis ikistas i kebula uz priekines asies.
*Nupirkta Garrett GT40 turba.
Variklis is salono puses: Floyd plundzeriai:
"Cooler" su OM605 atejimu i viesuma paskatino ir mane pristatyti dabartini projekta. Taigi jusu akims dar vienas dyzeliukas. Si karta tai bus dydysis broliukas 3,0 l OM606, variklis E36 coupe kebule. Butent apie BMW ir MB tuoktuves mintis kilo siu metu pavasari. Realus darbai prasidejo rugsejo pabaigoje.
Iki siandien atlikti tokie darbai:
Vaziuokle:
*Priekyje sudeti ISC coilover;
*Padidintas ratu issukimas, perdarant stupicas;
*Is kapralono-poliamido pagaminti priekiniu sakiu buschingai;
*Sumontuotas 25.5 mm priekinis stabilizatorius;
*Sumontuotas 18 mm galinis stabilizatorius;
*Visos galinio balkio, sakiu ir reduktoriaus gumos pakeistos kapralona-poliamida;
*Pagamintos ir sudetos traukes reguliuoti galiniu ratu isvirtima;
*Sumontuoti galiniai Koni Sport reguliuojami amartizatoriai ir KW spyruokles;
*Perdarytas priekinis traversas.
Transmisija:
*Idetas 3.73 perdavimo uzvirintas reduktorius;
*Nupirkta 5sp ZF GS5-39DZ greiciu deze;
*Perdarytas keramikinis sankabos diskas;
*Pagamintas vienos mases smakratis;
Variklis:
*Padarytas mechaninis siurblys (siuo metu duoda 145 cc cilindrui, buvom atsuke ir daugiau), panaikinta ALDA;
*Variklis ikistas i kebula uz priekines asies.
*Nupirkta Garrett GT40 turba.
Variklis is salono puses: Floyd plundzeriai:
Last edited by Savitas on 28 Mar 2012, 16:12, edited 4 times in total.
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
Siurblys nuo om603? Kokie plundziariai?
Re: Project: BMW 330 STD
Taip, pagrindas siurblys nuo OM603, plius kelios dalys is kitu siurbliu.cooler wrote:Siurblys nuo om603? Kokie plundziariai?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
kaip suprantu cia bmw dėžė? kuom ji geresnė o mb pavaru dėže? perdaryt kožuka reiks?*Nupirkta 5sp ZF GS5-39DZ greiciu deze;
smakratis ne nuo om604?
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: BMW 330 STD
O isvis kokio modelio cia deze ?
Re: Project: BMW 330 STD
Taip, deze nuo 3.0 l bmw dyzelio. I PM gaunu klausimu, kodel merso variklis, bet ne bmw. Trumpai: kazkas labai gerai pasake, kad sis variklis tarp dyzeliu, tai kaip 2JZ tarp benzininiu varikliu. Stumoklio eiga, skersmuo ir visa kita sitame variklyje yra labai "teisinga". Su deze istikruju eksperimentas, tie kas turi gerai atsuktus OM606 ar OM605 skundziasi, kad MB dezes nelaiko. Tad tikrinsim nuo kiek NM pradeda byreti bmw dezes.artasz wrote:bmw m57 deze
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
O kaip su standartineis OM606 ar OM605 siurbleis? Nieko neina padaryt?Kas lietuvoi toky programuotu?kokios ju ribos?kjp su purkstukais?
Re: Project: BMW 330 STD
Toks pastebejimas: gal galima rasyti be klaidu? Kai kas antrame zodyje klaidos tai ...vikis_s wrote:O kaip su standartineis OM606 ar OM605 siurbleis? Nieko neina padaryt?Kas lietuvoi toky programuotu?kokios ju ribos?kjp su purkstukais?
Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
va todel ir pilnas internetas klaidingos informacijos....Savitas wrote: Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
Nuo kebulo priklauso kokia pompa, o ne nuo variklio kodo.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: BMW 330 STD
Mano atveju kalbam apie OM606 turbo, kuris tavo ziniai ejo tik w210 kebula. Ir jis buvo tik su vienos rusies siurbliu. Taip yra OM606 su vien tik mechaninias siurbliais ir kituose kebuluose, bet tie varikliai yra be turbo. Ir pastarieji varikliai del skirtingu variklio viduriu nenaudojami tokiems projektams. Tad manau savaime aisku, kad apie tokius variklius ir ju siurblius nekalbam.UNeX wrote:va todel ir pilnas internetas klaidingos informacijos....Savitas wrote: Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
Nuo kebulo priklauso kokia pompa, o ne nuo variklio kodo.
P.S. o istikruju tai sutinku, kad neapdairiai pasakyta mintis, kartais gali ir suklaidinti..
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
klausimas, i kuri atsakinejai, nebuvo vien tik apie OM606Savitas wrote:Toks pastebejimas: gal galima rasyti be klaidu? Kai kas antrame zodyje klaidos tai ...vikis_s wrote:O kaip su standartineis OM606 ar OM605 siurbleis? Nieko neina padaryt?Kas lietuvoi toky programuotu?kokios ju ribos?kjp su purkstukais?
Ten viskas reguliuojasi grubiai tariant "atsuktuvu", t.y. mechaniskai. Realiai tik gazas elektroninis, tad nesiprogramuoja jie.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
-
- Posts: 33
- Joined: 29 Mar 2009, 21:13
Re: Project: BMW 330 STD
planai? daily ride? sportas?
Re: Project: BMW 330 STD
Tikslas yra pagaminti konkurencinga driftcara. Taciau siuo metu darbai sustojo, nes savaitgali luzo pora desines rankos pirstu.
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
Pora darbu kuriuos spejau atlikti iki pirstu luzio:
Grizo mb variklio ir bmw dezes santuokos ziedelis MB dezes varpo priekine dalis, palikta tiek kiek reikia starteriui. Bmw bellhousingas sutrumpintas tiek, kad pirminis velenelis ietu i smakracio guoli 2 cm. Tiek reikejo, kad dezes slicai pilnai ilistu i sankabos diska.
Grizo mb variklio ir bmw dezes santuokos ziedelis MB dezes varpo priekine dalis, palikta tiek kiek reikia starteriui. Bmw bellhousingas sutrumpintas tiek, kad pirminis velenelis ietu i smakracio guoli 2 cm. Tiek reikejo, kad dezes slicai pilnai ilistu i sankabos diska.
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
dabar viska i kruva virinsi?ar ka gudriau sugalvojas esi?
Re: Project: BMW 330 STD
nebaisu kad tiek reikalu padarius su deze, viena diena ji subyres?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Re: Project: BMW 330 STD
Taip, dabar viska i kruva virinsiu. Buvau sugalvojes kitaip, bet paskutiniu metu sumasciau, kad taip bus paprasciau ir greciau.laimonas wrote:dabar viska i kruva virinsi?ar ka gudriau sugalvojas esi?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
Kiek domejausi, tai ne vienas suomis ar svedas nepatare daryti su kazkuria is MB deziu. O butent si deze buvo pasirinkta su rekomendacijomis. Pagal surinkta info atlaiko apie 800 NM. Kaip ten bus istikruju - paziuresim. Jeigu ka tai bus perdarytas varpas ir kita deze uzmauti daug pastangu nereikes, tik tokiu atveju jau kils klausimas ar verta tai dartyti. Kiek maciau facebook'e tai ir Efka ant savo 1JZ deda bmw deze, tik si karta nuo TDS. Manau ir jis nebereikalo pasirinko toki problemos sprendimo buda.vw killer wrote:nebaisu kad tiek reikalu padarius su deze, viena diena ji subyres?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
pasirinkau BMW deze,nes toyotines dezes labai jau brangios,o ir begiai nelabai graziai jungiasi..nes pavyzdziui paskaiciavus samatele,kiek lt kainuotu toyotos deze+sankaba,tai iskart net nekilo noro kazka su toyotos deze daryt nes deze+sankaba gera,tai kokios 6000-7000lt kaip minimum atsistotu o bmw su visais adapteriais,custom smagraciais,sankaba ir t.t manau nesieks 2000lt o ir jei subyres deze tai uz 100lt nupirkt kita imanoma nors turimom ziniom TDS'o dezes laiko apie 700-800ag tai kad ziuresim sezono eigoj kaip laikysKiek domejausi, tai ne vienas suomis ar svedas nepatare daryti su kazkuria is MB deziu. O butent si deze buvo pasirinkta su rekomendacijomis. Pagal surinkta info atlaiko apie 800 NM. Kaip ten bus istikruju - paziuresim. Jeigu ka tai bus perdarytas varpas ir kita deze uzmauti daug pastangu nereikes, tik tokiu atveju jau kils klausimas ar verta tai dartyti. Kiek maciau facebook'e tai ir Efka ant savo 1JZ deda bmw deze, tik si karta nuo TDS. Manau ir jis nebereikalo pasirinko toki problemos sprendimo buda.
Dujos turi buti namie...
Re: Project: BMW 330 STD
Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalusSavitas wrote:Kiek domejausi, tai ne vienas suomis ar svedas nepatare daryti su kazkuria is MB deziu. O butent si deze buvo pasirinkta su rekomendacijomis. Pagal surinkta info atlaiko apie 800 NM. Kaip ten bus istikruju - paziuresim. Jeigu ka tai bus perdarytas varpas ir kita deze uzmauti daug pastangu nereikes, tik tokiu atveju jau kils klausimas ar verta tai dartyti. Kiek maciau facebook'e tai ir Efka ant savo 1JZ deda bmw deze, tik si karta nuo TDS. Manau ir jis nebereikalo pasirinko toki problemos sprendimo buda.vw killer wrote:nebaisu kad tiek reikalu padarius su deze, viena diena ji subyres?
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Project: BMW 330 STD
O kodel jis turetu nelaikyti?Fever wrote:Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalus
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: BMW 330 STD
As kaiptik manau kad jis kalbejo apie deze. Kas tam varpui gali atsitikt?Fever wrote:
Manau jis turėjo omenyje, ar pats varpas laikys visus reikalus
Re: Project: BMW 330 STD
gal yra nuotrauku is smagracio gamybos?
Re: Project: BMW 330 STD
Deja nera daugelio darbu nuotrauku, labai retai pasiimu fotika kuomet einu darbuotis (pasistengsiu dazniau ). Is kitos puses yra galutinio rezultato foto ir viskas, kas buvo padaryta, matosi joje.vikis_s wrote:gal yra nuotrauku is smagracio gamybos?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform