Project: 3in1 for drift
Project: 3in1 for drift
kadangi daug kas klausinėja ka gaminu, manau užteks slapukauti.
planas toks: iš turimo audi 80 quattro kėbulo pasigamint mašina tenkinančia mano poreikius, tai yra gerai valdoma dyzelini drift car'a
tai va, imu pirichodo kėbula, pjaunu pertvara ir ja stumiu už stakanu i salono puse, gaminu savos gamybos priekini traversa ir jo tvirtinimus kad užsidėtu ir per teisinga vieta eitu bmw e36 vairo kolonėlė, gaminu savos gamybos priekines šakes kurios leistu daug susisukti ratam ir užsidėti e36 stebulėm. Minimaliai perdarius stakanu padaryt skyles kad prisisuktu e36 camber plate'ai, + e36 priekiniai coilai. Su priekiu daug maž aišku, na jei ten reiks dar arkas apipjaustyt. Galui gamin ground control'us, orginalius sailentblokus ir pagalves pakeist kaprolonu. buve priekiniai stabdžiai persidės i gala. I kėbula ivint minimalu pusrėmi, išpjaut liuko skardas, išpjaut palange, tarp stakanu suvirint rasporkes.
Variklis linksmiausia dalis, naudosiu MB 2,5 20vt turbodyzelini varikli om605, plius holset hx35-hx40 kas paklius, dėt mechanini kuro siurbli su 7mm plundžiariais, intercooleris ir visa kita čia jau smuklmenos. Pavaru dėžė taip pat bus nuo to pačio MB. (teoriškai truputi kėbloka, bet padaroma)
šiuo metu dar tik ardau ir perku dalis.
pora idomesniu foto:
planas toks: iš turimo audi 80 quattro kėbulo pasigamint mašina tenkinančia mano poreikius, tai yra gerai valdoma dyzelini drift car'a
tai va, imu pirichodo kėbula, pjaunu pertvara ir ja stumiu už stakanu i salono puse, gaminu savos gamybos priekini traversa ir jo tvirtinimus kad užsidėtu ir per teisinga vieta eitu bmw e36 vairo kolonėlė, gaminu savos gamybos priekines šakes kurios leistu daug susisukti ratam ir užsidėti e36 stebulėm. Minimaliai perdarius stakanu padaryt skyles kad prisisuktu e36 camber plate'ai, + e36 priekiniai coilai. Su priekiu daug maž aišku, na jei ten reiks dar arkas apipjaustyt. Galui gamin ground control'us, orginalius sailentblokus ir pagalves pakeist kaprolonu. buve priekiniai stabdžiai persidės i gala. I kėbula ivint minimalu pusrėmi, išpjaut liuko skardas, išpjaut palange, tarp stakanu suvirint rasporkes.
Variklis linksmiausia dalis, naudosiu MB 2,5 20vt turbodyzelini varikli om605, plius holset hx35-hx40 kas paklius, dėt mechanini kuro siurbli su 7mm plundžiariais, intercooleris ir visa kita čia jau smuklmenos. Pavaru dėžė taip pat bus nuo to pačio MB. (teoriškai truputi kėbloka, bet padaroma)
šiuo metu dar tik ardau ir perku dalis.
pora idomesniu foto:
Re: Project: 3in1 for drift
o kodel planuojama palange ispjaut..? imho cia labai geras reikalas kaip tik
Re: Project: 3in1 for drift
Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
-
- Posts: 67
- Joined: 11 Dec 2008, 19:44
Re: Project: 3in1 for drift
nes su mb varikliu daug kas aiskiau, svedai yra dare
Re: Project: 3in1 for drift
per ja sunku prie stakanu prieit statramsti ivirint ir seip mano akimis žiurint tai jinai popierine labai tai nelabai ir reikiaflow wrote:o kodel planuojama palange ispjaut..? imho cia labai geras reikalas kaip tik
Re: Project: 3in1 for drift
su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpmAlbinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
Re: Project: 3in1 for drift
"Drasiai" tikrai nesisuka iki 7000 rpm Jei jau kalbi apie 7 mm tai nedaryk klaidos, neimk italisku plundzeriu.cooler wrote:su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpmAlbinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: 3in1 for drift
aišku, turėsiu tai omeny. Šeip rygoj kažkas pardavineja"Drasiai" tikrai nesisuka iki 7000 rpm Jei jau kalbi apie 7 mm tai nedaryk klaidos, neimk italisku plundzeriu.
Re: Project: 3in1 for drift
Kiek arkliu planuoji atsukt? Projektas belekaip idomus ir uzskaitomas bet idomu kiek realiai tokio dyzelio viduriai gali atlaikyt?
Re: Project: 3in1 for drift
Skaiciai biski nerealus, o kodel ne visu garbinamas tdi? Is mersinio 2,0d 400ag nespausi gal 1,9tdi nepavelka kiek mersas?cooler wrote:su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpmAlbinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
Re: Project: 3in1 for drift
pradžiai planuoju 350 dyzeliniu arklius3Th wrote:Kiek arkliu planuoji atsukt? Projektas belekaip idomus ir uzskaitomas bet idomu kiek realiai tokio dyzelio viduriai gali atlaikyt?
http://www.youtube.com/watch?v=YlwTxw-027o va kalba apie toki pat varikli, na nevisai toki pat aš naudosiu 2,5 litro 5cil om605 o čia yra 3litru 6 cil om606
Re: Project: 3in1 for drift
viskas čia realu. pirma iš to tdi reiktu tiek išspaust, o antra jis tokiais tempais dažnai nusproginetu ne 2,0, o 2,5 TD variklioMariuzzzz wrote:Skaiciai biski nerealus, o kodel ne visu garbinamas tdi? Is mersinio 2,0d 400ag nespausi gal 1,9tdi nepavelka kiek mersas?cooler wrote:su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpmAlbinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
Re: Project: 3in1 for drift
1,9 tdi riboti sukiai-nes siurblys vieno plundzerio,realiai saugi siurblio riba 6000rpm(zinoma visada galima megint sukt daugiau).
sitas mersas turi sekcijiny siurbly su plundeziu-cilindruj tai prie 6000 rpm tas merso siurblio plundzeris sukasi tik 1/4 tdi plundzerio greicio,sukiai sitoj vietoj tampa nebeproblema
p.s yra mersu reguliariai sukamu iki 8000.
minusai yra idi motoras-su mazesniu naudingumo koeficijentu,lyginant su senaisiais vagu td idi motorais jiem truko patikimumo , del didesniu terminiu stresu,kaitimu ir t.t. mersas kad ir budamas senosios kartos dyzelis,ir technologiskai pasenes, laiko labai gerai lyginant su vagais ,ir padarytas labai su atsarga. o pati forskamera galima vadinti buvo jau zinksnis link tdi, nes pats kuro degimas vyksta jau panasiau i tdi ir degimas jau patrauktas is galvos labiau link stumoklio
motoro bore/stroke labai orentuota i performanca, galva taipogi naudoja 4v cilindruj,vostuvu kotai 6mm. krc viskas labai teisinga. jeigu jis butu tdi-su degimo kamera stumokly tai butu etaloninis dyzelinis motoras, su paprasciausiu ir patikimiausiu valdymu ir visai be elektros.
o del galios 400 ar 500 ag jam neriba jei siektiek apsiribot momentu ir prasiplatint diapazona, aisku egt-emp islaikyt ribose, water meth ipust ar kokio noso ir viskas veiks
sitas mersas turi sekcijiny siurbly su plundeziu-cilindruj tai prie 6000 rpm tas merso siurblio plundzeris sukasi tik 1/4 tdi plundzerio greicio,sukiai sitoj vietoj tampa nebeproblema
p.s yra mersu reguliariai sukamu iki 8000.
minusai yra idi motoras-su mazesniu naudingumo koeficijentu,lyginant su senaisiais vagu td idi motorais jiem truko patikimumo , del didesniu terminiu stresu,kaitimu ir t.t. mersas kad ir budamas senosios kartos dyzelis,ir technologiskai pasenes, laiko labai gerai lyginant su vagais ,ir padarytas labai su atsarga. o pati forskamera galima vadinti buvo jau zinksnis link tdi, nes pats kuro degimas vyksta jau panasiau i tdi ir degimas jau patrauktas is galvos labiau link stumoklio
motoro bore/stroke labai orentuota i performanca, galva taipogi naudoja 4v cilindruj,vostuvu kotai 6mm. krc viskas labai teisinga. jeigu jis butu tdi-su degimo kamera stumokly tai butu etaloninis dyzelinis motoras, su paprasciausiu ir patikimiausiu valdymu ir visai be elektros.
o del galios 400 ar 500 ag jam neriba jei siektiek apsiribot momentu ir prasiplatint diapazona, aisku egt-emp islaikyt ribose, water meth ipust ar kokio noso ir viskas veiks
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: 3in1 for drift
forskamera galima vadinti buvo jau zinksnis link tdi, nes pats kuro degimas vyksta jau panasiau i tdi ir degimas jau patrauktas is galvos labiau link stumoklio,
Jei galima paaiskink placiau ka turi omeny situo sakiniu?
Jei galima paaiskink placiau ka turi omeny situo sakiniu?
Re: Project: 3in1 for drift
vago idi,kamera su viena kryptine skyle,ir visa kamera galvoj, merso kamera toks "pypsas" islindes is galvos su keliom skylutem ratuku,ir stumas jau su siokia tokia skyle kad tas pypsas tilptu. ir tas pypsas zinoma centre ,nes 4v tas irgi labai svarbu flame speedui,ir tuo paciu abarotam
Re: Project: 3in1 for drift
aisku, itikinot o kodel ne mb bombini? Rwd butu viskas paprasciau, o is tos audes tik pavadinimas liks kokia to variklio stumoklio eiga ir skersmuo (kazkaip keista, kad dyzeli 8000rpm suka) ir kodel ne 6cil? Del dydzio?
Re: Project: 3in1 for drift
Paprasčiau yra ne visada geriau, o tuo labiau įdomiau ar unikaliau
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Project: 3in1 for drift
MB man kažkaip nelabai + sunkus. Audi del įvairumu, o ir iššūkiai patinka 6 cil jau toks didokas butu kaip i toki kėbuliuka, tada ji grynai visa už priekinės ašies išstumt reiktu.Mariuzzzz wrote:aisku, itikinot o kodel ne mb bombini? Rwd butu viskas paprasciau, o is tos audes tik pavadinimas liks kokia to variklio stumoklio eiga ir skersmuo (kazkaip keista, kad dyzeli 8000rpm suka) ir kodel ne 6cil? Del dydzio?
Re: Project: 3in1 for drift
apsiribosi viena didele turbina ar dar kisi ir mazesne ?
seat toledo 1.9tdi PD garrett gtb2260vk
audi a6 2.5 tdi 132kw Q
audi a6 2.5 tdi 132kw Q
Re: Project: 3in1 for drift
viena didele, jei netenkins turiu minti apie kompresoriu papildomaiDasco wrote:apsiribosi viena didele turbina ar dar kisi ir mazesne ?
Re: Project: 3in1 for drift
pagal oficialius skaičius svoris skirtumas gan ženklus mb c klaces w202 1470kg , o audi 1070kg iš audines isimeta priekine varomu ratu sistema bet prisideda penktas cilindras, gaunasi panašiai tas pats, bet reikia nepamiršt kad abu kėbulus gali lengvintis. manau su audi kėbulu tilpsiu 1050kg svoriMariuzzzz wrote:Svori manau lengviau numest butu bet jei nepatinka tada aisku, idomus projektas, lauksiu nauju ziniucooler wrote:MB man kažkaip nelabai + sunkus. Audi del įvairumu, o ir iššūkiai patinka 6 cil jau toks didokas butu kaip i toki kėbuliuka, tada ji grynai visa už priekinės ašies išstumt reiktu.Mariuzzzz wrote:aisku, itikinot o kodel ne mb bombini? Rwd butu viskas paprasciau, o is tos audes tik pavadinimas liks kokia to variklio stumoklio eiga ir skersmuo (kazkaip keista, kad dyzeli 8000rpm suka) ir kodel ne 6cil? Del dydzio?
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: 3in1 for drift
Tavo tiesa. Principas tikrai panasus i TDI, skirtumas, kad ispurskiamo kuro slegis mazesnis negu TDI nors i cilindra jis patenka jau pradejas degti= garuoti,ko pasekoja ispurskimo i paty cilindra metu jo slegis turetu isaukti, plius i degimo kamera jis ispurskiamas skirtingo ilgio ciurkslemis kaip TDI'nuose, kas pagerina kuro panaudojimo efektyvuma ir suminkstina variklio darba. Nors zinoma prieskameris visdar palieka didelius silumius nuostolius kas mazina bendra variklio naudingumo kofa.Niokas wrote:vago idi,kamera su viena kryptine skyle,ir visa kamera galvoj, merso kamera toks "pypsas" islindes is galvos su keliom skylutem ratuku,ir stumas jau su siokia tokia skyle kad tas pypsas tilptu. ir tas pypsas zinoma centre ,nes 4v tas irgi labai svarbu flame speedui,ir tuo paciu abarotam
Ir radau gera nuorodele apie sita rekala iliustruojancia vizualiai http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=97370
P.S jei pezu vejus tai bukit zmones paprotinkit ;D
Re: Project: 3in1 for drift
slegiu skirtumai del forsunkiu tipo, nes cia senosios vienos skyles forsunkes,o slegiai tu paciu forsunkiu skyresi gerokai, turbavi turejo iki 170baru berods(kitu maziau), kai tdi turejo 190, naujesni iki 220, bet darant sportui darai 240-260baru slegy del atomizacijos. zinoma tai dar toli grazu netraukia iki pd ar comonrailo 1500-2000baru , bet panasu kad tiek net ir nereikia performancui,ekologijai-galbut.
krc geras motoras, bet velgi ka jam padaryt-kai viskas jau ir taip gerai padaryta . lieka tik det pust ir vezintis. nes standartinej formoj jis labai tesingas, bet jei kasko tiketis perdarinejant-maus kelnes nevaikiskai, 5 cil, du velenai, 20v...
krc geras motoras, bet velgi ka jam padaryt-kai viskas jau ir taip gerai padaryta . lieka tik det pust ir vezintis. nes standartinej formoj jis labai tesingas, bet jei kasko tiketis perdarinejant-maus kelnes nevaikiskai, 5 cil, du velenai, 20v...
Re: Project: 3in1 for drift
Nemanau kad ten kazka dar reikia daugiau bebombint. Jei vyrai tuos "om" atsisuks normaliai, problemos didesnes laukia su dezem, sankabom, tiltais ir t.t. Iskris ten viskas nuo tu 800+nm
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: 3in1 for drift
[quote="Niokas"]slegiu skirtumai del forsunkiu tipo, nes cia senosios vienos skyles forsunkes,o slegiai tu paciu forsunkiu skyresi gerokai, turbavi turejo iki 170baru berods(kitu maziau), kai tdi turejo 190, naujesni iki 220, etc.
Ispurskiamo kuro slegis mazesnis tai taip, as turejau omeny kad i degomo kamera kada kuro misinys is prieskameres yra "ispurskaimas" slegis tuo momentu toretu gerokai but isauges del pradejusio prieskamereja, ko pasekoja slegis ispurskimo i pati cilindra turetu but artimas TDI'nui.
P.S jei nepaslaptis ka toks matoras kainuoja ?
Ispurskiamo kuro slegis mazesnis tai taip, as turejau omeny kad i degomo kamera kada kuro misinys is prieskameres yra "ispurskaimas" slegis tuo momentu toretu gerokai but isauges del pradejusio prieskamereja, ko pasekoja slegis ispurskimo i pati cilindra turetu but artimas TDI'nui.
P.S jei nepaslaptis ka toks matoras kainuoja ?