Project: 3in1 for drift

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

kadangi daug kas klausinėja ka gaminu, manau užteks slapukauti.
planas toks: iš turimo audi 80 quattro kėbulo pasigamint mašina tenkinančia mano poreikius, tai yra gerai valdoma dyzelini drift car'a
tai va, imu pirichodo kėbula, pjaunu pertvara ir ja stumiu už stakanu i salono puse, gaminu savos gamybos priekini traversa ir jo tvirtinimus kad užsidėtu ir per teisinga vieta eitu bmw e36 vairo kolonėlė, gaminu savos gamybos priekines šakes kurios leistu daug susisukti ratam ir užsidėti e36 stebulėm. Minimaliai perdarius stakanu padaryt skyles kad prisisuktu e36 camber plate'ai, + e36 priekiniai coilai. Su priekiu daug maž aišku, na jei ten reiks dar arkas apipjaustyt. Galui gamin ground control'us, orginalius sailentblokus ir pagalves pakeist kaprolonu. buve priekiniai stabdžiai persidės i gala. I kėbula ivint minimalu pusrėmi, išpjaut liuko skardas, išpjaut palange, tarp stakanu suvirint rasporkes.
Variklis linksmiausia dalis, naudosiu MB 2,5 20vt turbodyzelini varikli om605, plius holset hx35-hx40 kas paklius, dėt mechanini kuro siurbli su 7mm plundžiariais, intercooleris ir visa kita čia jau smuklmenos. Pavaru dėžė taip pat bus nuo to pačio MB. (teoriškai truputi kėbloka, bet padaroma)
šiuo metu dar tik ardau ir perku dalis.
pora idomesniu foto:
Image
Image

User avatar
vtuned
Posts: 242
Joined: 12 Jan 2009, 20:08
Location: Vilnius

Re: Project: 3in1 for drift

Post by vtuned »

o kodel planuojama palange ispjaut..? imho cia labai geras reikalas kaip tik

User avatar
Albinukas
Posts: 90
Joined: 03 Mar 2011, 14:41

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Albinukas »

Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?

kavenskas22
Posts: 67
Joined: 11 Dec 2008, 19:44

Re: Project: 3in1 for drift

Post by kavenskas22 »

nes su mb varikliu daug kas aiskiau, svedai yra dare :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

flow wrote:o kodel planuojama palange ispjaut..? imho cia labai geras reikalas kaip tik
per ja sunku prie stakanu prieit statramsti ivirint ir seip mano akimis žiurint tai jinai popierine labai tai nelabai ir reikia

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Albinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpm :)

User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Savitas »

cooler wrote:
Albinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpm :)
"Drasiai" tikrai nesisuka iki 7000 rpm ;) Jei jau kalbi apie 7 mm tai nedaryk klaidos, neimk italisku plundzeriu.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

"Drasiai" tikrai nesisuka iki 7000 rpm Jei jau kalbi apie 7 mm tai nedaryk klaidos, neimk italisku plundzeriu.
aišku, turėsiu tai omeny. Šeip rygoj kažkas pardavineja :)

User avatar
s3Th
Posts: 769
Joined: 28 May 2003, 12:59
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by s3Th »

Kiek arkliu planuoji atsukt? Projektas belekaip idomus ir uzskaitomas :) bet idomu kiek realiai tokio dyzelio viduriai gali atlaikyt?
[auto::. aves]
prekyba-remontas-diagnostika

8 652 99720

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Mariuzzzz »

cooler wrote:
Albinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpm :)
Skaiciai biski nerealus, o kodel ne visu garbinamas tdi? Is mersinio 2,0d 400ag nespausi gal :) 1,9tdi nepavelka kiek mersas?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

s3Th wrote:Kiek arkliu planuoji atsukt? Projektas belekaip idomus ir uzskaitomas :) bet idomu kiek realiai tokio dyzelio viduriai gali atlaikyt?
pradžiai planuoju 350 dyzeliniu arkliu :)
http://www.youtube.com/watch?v=YlwTxw-027o va kalba apie toki pat varikli, na nevisai toki pat :D aš naudosiu 2,5 litro 5cil om605 o čia yra 3litru 6 cil om606

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Mariuzzzz wrote:
cooler wrote:
Albinukas wrote:Klausimas kodel MB o ne BMW ? 3litrai bmwo manau pranasesni galios/svorio santykiu ?
su MB suomiai važiuoja tik pas juos 3litrai 6 cilindrai. jam elektronikos nereikia, jokiu cm railu nėra, be lindimo i vidu ar tarpiniu keitimo laiko 400ag ir drasiai sukasi iki 7000rpm :)
Skaiciai biski nerealus, o kodel ne visu garbinamas tdi? Is mersinio 2,0d 400ag nespausi gal :) 1,9tdi nepavelka kiek mersas?
viskas čia realu. pirma iš to tdi reiktu tiek išspaust, o antra jis tokiais tempais dažnai nusproginetu :D ne 2,0, o 2,5 TD variklio :)

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Niokas »

1,9 tdi riboti sukiai-nes siurblys vieno plundzerio,realiai saugi siurblio riba 6000rpm(zinoma visada galima megint sukt daugiau).
sitas mersas turi sekcijiny siurbly su plundeziu-cilindruj tai prie 6000 rpm tas merso siurblio plundzeris sukasi tik 1/4 tdi plundzerio greicio,sukiai sitoj vietoj tampa nebeproblema

p.s yra mersu reguliariai sukamu iki 8000.

minusai yra idi motoras-su mazesniu naudingumo koeficijentu,lyginant su senaisiais vagu td idi motorais jiem truko patikimumo , del didesniu terminiu stresu,kaitimu ir t.t. mersas kad ir budamas senosios kartos dyzelis,ir technologiskai pasenes, laiko labai gerai lyginant su vagais ,ir padarytas labai su atsarga. o pati forskamera galima vadinti buvo jau zinksnis link tdi, nes pats kuro degimas vyksta jau panasiau i tdi ir degimas jau patrauktas is galvos labiau link stumoklio

motoro bore/stroke labai orentuota i performanca, galva taipogi naudoja 4v cilindruj,vostuvu kotai 6mm. krc viskas labai teisinga. jeigu jis butu tdi-su degimo kamera stumokly tai butu etaloninis dyzelinis motoras, su paprasciausiu ir patikimiausiu valdymu ir visai be elektros.

o del galios 400 ar 500 ag jam neriba jei siektiek apsiribot momentu ir prasiplatint diapazona, aisku egt-emp islaikyt ribose, water meth ipust ar kokio noso ir viskas veiks :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Dariusmientas »

forskamera galima vadinti buvo jau zinksnis link tdi, nes pats kuro degimas vyksta jau panasiau i tdi ir degimas jau patrauktas is galvos labiau link stumoklio,

Jei galima paaiskink placiau ka turi omeny situo sakiniu?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Niokas »

vago idi,kamera su viena kryptine skyle,ir visa kamera galvoj, merso kamera toks "pypsas" islindes is galvos su keliom skylutem ratuku,ir stumas jau su siokia tokia skyle kad tas pypsas tilptu. ir tas pypsas zinoma centre ,nes 4v tas irgi labai svarbu flame speedui,ir tuo paciu abarotam :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Mariuzzzz »

aisku, itikinot :) o kodel ne mb bombini? Rwd butu viskas paprasciau, o is tos audes tik pavadinimas liks :D kokia to variklio stumoklio eiga ir skersmuo (kazkaip keista, kad dyzeli 8000rpm suka) ir kodel ne 6cil? Del dydzio?

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Fever »

Paprasčiau yra ne visada geriau, o tuo labiau įdomiau ar unikaliau :wink:
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Mariuzzzz wrote:aisku, itikinot :) o kodel ne mb bombini? Rwd butu viskas paprasciau, o is tos audes tik pavadinimas liks :D kokia to variklio stumoklio eiga ir skersmuo (kazkaip keista, kad dyzeli 8000rpm suka) ir kodel ne 6cil? Del dydzio?
MB man kažkaip nelabai + sunkus. Audi del įvairumu, o ir iššūkiai patinka :D 6 cil jau toks didokas butu kaip i toki kėbuliuka, tada ji grynai visa už priekinės ašies išstumt reiktu.

Dasco
Posts: 18
Joined: 26 Oct 2008, 11:37

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Dasco »

apsiribosi viena didele turbina ar dar kisi ir mazesne ?
seat toledo 1.9tdi PD garrett gtb2260vk
audi a6 2.5 tdi 132kw Q

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Dasco wrote:apsiribosi viena didele turbina ar dar kisi ir mazesne ?
viena didele, jei netenkins turiu minti apie kompresoriu papildomai :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Mariuzzzz wrote:
cooler wrote:
Mariuzzzz wrote:aisku, itikinot :) o kodel ne mb bombini? Rwd butu viskas paprasciau, o is tos audes tik pavadinimas liks :D kokia to variklio stumoklio eiga ir skersmuo (kazkaip keista, kad dyzeli 8000rpm suka) ir kodel ne 6cil? Del dydzio?
MB man kažkaip nelabai + sunkus. Audi del įvairumu, o ir iššūkiai patinka :D 6 cil jau toks didokas butu kaip i toki kėbuliuka, tada ji grynai visa už priekinės ašies išstumt reiktu.
Svori manau lengviau numest butu :) bet jei nepatinka tada aisku, idomus projektas, lauksiu nauju ziniu ;)
pagal oficialius skaičius svoris skirtumas gan ženklus mb c klaces w202 1470kg , o audi 1070kg iš audines isimeta priekine varomu ratu sistema bet prisideda penktas cilindras, gaunasi panašiai tas pats, bet reikia nepamiršt kad abu kėbulus gali lengvintis. manau su audi kėbulu tilpsiu 1050kg svori :)

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Dariusmientas »

Niokas wrote:vago idi,kamera su viena kryptine skyle,ir visa kamera galvoj, merso kamera toks "pypsas" islindes is galvos su keliom skylutem ratuku,ir stumas jau su siokia tokia skyle kad tas pypsas tilptu. ir tas pypsas zinoma centre ,nes 4v tas irgi labai svarbu flame speedui,ir tuo paciu abarotam :wink:
Tavo tiesa. Principas tikrai panasus i TDI, skirtumas, kad ispurskiamo kuro slegis mazesnis negu TDI nors i cilindra jis patenka jau pradejas degti= garuoti,ko pasekoja ispurskimo i paty cilindra metu jo slegis turetu isaukti, plius i degimo kamera jis ispurskiamas skirtingo ilgio ciurkslemis kaip TDI'nuose, kas pagerina kuro panaudojimo efektyvuma ir suminkstina variklio darba. Nors zinoma prieskameris visdar palieka didelius silumius nuostolius kas mazina bendra variklio naudingumo kofa.

Ir radau gera nuorodele apie sita rekala iliustruojancia vizualiai http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=97370

P.S jei pezu vejus tai bukit zmones paprotinkit ;D

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Niokas »

slegiu skirtumai del forsunkiu tipo, nes cia senosios vienos skyles forsunkes,o slegiai tu paciu forsunkiu skyresi gerokai, turbavi turejo iki 170baru berods(kitu maziau), kai tdi turejo 190, naujesni iki 220, bet darant sportui darai 240-260baru slegy del atomizacijos. zinoma tai dar toli grazu netraukia iki pd ar comonrailo 1500-2000baru , bet panasu kad tiek net ir nereikia performancui,ekologijai-galbut.

krc geras motoras, bet velgi ka jam padaryt-kai viskas jau ir taip gerai padaryta :mrgreen: . lieka tik det pust ir vezintis. nes standartinej formoj jis labai tesingas, bet jei kasko tiketis perdarinejant-maus kelnes nevaikiskai, 5 cil, du velenai, 20v... :oops:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Laimis »

Nemanau kad ten kazka dar reikia daugiau bebombint. Jei vyrai tuos "om" atsisuks normaliai, problemos didesnes laukia su dezem, sankabom, tiltais ir t.t. Iskris ten viskas nuo tu 800+nm :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Dariusmientas »

[quote="Niokas"]slegiu skirtumai del forsunkiu tipo, nes cia senosios vienos skyles forsunkes,o slegiai tu paciu forsunkiu skyresi gerokai, turbavi turejo iki 170baru berods(kitu maziau), kai tdi turejo 190, naujesni iki 220, etc.

Ispurskiamo kuro slegis mazesnis tai taip, as turejau omeny kad i degomo kamera kada kuro misinys is prieskameres yra "ispurskaimas" slegis tuo momentu toretu gerokai but isauges del pradejusio prieskamereja, ko pasekoja slegis ispurskimo i pati cilindra turetu but artimas TDI'nui.

P.S jei nepaslaptis ka toks matoras kainuoja ?

Post Reply