Project: 3in1 for drift
Re: Project: 3in1 for drift
palyginimui pridėjau e36 šake, pagal svorius abi sveria panašiai
na ir patrumpinau stebuliu hubs'us 2cm ir gautas rezultatas
na ir patrumpinau stebuliu hubs'us 2cm ir gautas rezultatas
Re: Project: 3in1 for drift
Tavo tam piesiny gerokai sustiprinta sakes konstrukcija su ta plokste, tai atrama jos neturetu sulauzyti, bet jei dar neliks lankstaus sujungimo atramos su sake, tai jegos dar sumazes ir sansu suluzti irgi
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
Re: Project: 3in1 for drift
po truputi, bet judu.
pradėjau virint dugno karkasa, iš kurios puses geriau dėti skarda, apačios ar viršaus?
pradėjau virint dugno karkasa, iš kurios puses geriau dėti skarda, apačios ar viršaus?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Tai cia jau pries karkasa virinant reikejo galvoti, bet as virinciau is virsaus ir palikciau skyles sedynei tvirtinti prie remo.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
na aš ir iš viršaus galvoju, bet snd peržiurėjau viena tema kur gamino audi žiedui, tai dėjo iš apačios. Sakau reikia pasitikslint kol neprisidirbauromkasponka wrote:Tai cia jau pries karkasa virinant reikejo galvoti, bet as virinciau is virsaus ir palikciau skyles sedynei tvirtinti prie remo.
ir del pačio dugno nežinau kas geriau, virint skarda ar kniedyt aliumini.. ?
Re: Project: 3in1 for drift
vienu atveju stipriau kitu lengviu,bet as virinciau
Re: Project: 3in1 for drift
Tai gal dejo is apacios kad kuo lygesnis dugnas butu del aerodinamikos kadangi tau jos labai nereiks drifte tai dek is virsaus.
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Project: 3in1 for drift
TIK VIRINTI jei nori kazkokio kebulo standumo. Juk kneides veiktu kirpimo jegos, neverta net prasideti. Per daug svarbi konstrukcine detale, kad butu galima kniedyti.
P.s. juk ne veltui kebulo siules ant sportiniu masinu virinamos papildomai. Apie kniedijima niekas, net negalvoja.
P.s. juk ne veltui kebulo siules ant sportiniu masinu virinamos papildomai. Apie kniedijima niekas, net negalvoja.
Re: Project: 3in1 for drift
Diiego 222 wrote:TIK VIRINTI jei nori kazkokio kebulo standumo. Juk kneides veiktu kirpimo jegos, neverta net prasideti. Per daug svarbi konstrukcine detale, kad butu galima kniedyti.
P.s. juk ne veltui kebulo siules ant sportiniu masinu virinamos papildomai. Apie kniedijima niekas, net negalvoja.
Kodel aviacijoj tada daug kur kniedijama?
Re: Project: 3in1 for drift
aviacijoje daugiau negu 80% kniedijama. Bet kadangi cia ne visas karkasas vamzdinis tai geriau virinti skarda ir viskas.
Re: Project: 3in1 for drift
mažai kas čia ir vaiščioti turėtu, labai tvirtai gaunasi, net galvoju kad per stora metala naudoju 2mm
Re: Project: 3in1 for drift
Manau jei tas karkasa bus standus nera jokio skirtumo ar kniedysi ar virinsi, juolab, kad skarda ruosies det is virsaus.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Skirtumas dugnui nebent yra jei mastai apie kazkokia aerodinamika, bet tada masina turetu buti labai zema, kad tas dugnas 5 cm nuo kelio butu.
Aviacijoje geleziniu detaliu suvirinimas naudojamas labai mazai kur, nes daugeliu atveju patikrinti kokybe gana sudetinga ir todel viskas frezuojama is vienalycio gabalo. Aliuminio detales isvis nevirinamos (nebent tokie dalykai kaip skysciu bakai, radiatoriai arba vamzdziai skysciams, orui). Visa nesanti aliuminio konstrukcija yra kniedijama is lakstiniu arba frezuotu detaliu.
http://www.aircraftspruce.ca/menus/ha/rivets.html
Aviacijoje geleziniu detaliu suvirinimas naudojamas labai mazai kur, nes daugeliu atveju patikrinti kokybe gana sudetinga ir todel viskas frezuojama is vienalycio gabalo. Aliuminio detales isvis nevirinamos (nebent tokie dalykai kaip skysciu bakai, radiatoriai arba vamzdziai skysciams, orui). Visa nesanti aliuminio konstrukcija yra kniedijama is lakstiniu arba frezuotu detaliu.
http://www.aircraftspruce.ca/menus/ha/rivets.html
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
kitu atveju dugno dengimas ir gale difuzorius neveikia?
romkasponka wrote:Skirtumas dugnui nebent yra jei mastai apie kazkokia aerodinamika, bet tada masina turetu buti labai zema, kad tas dugnas 5 cm nuo kelio butu.
Aviacijoje geleziniu detaliu suvirinimas naudojamas labai mazai kur, nes daugeliu atveju patikrinti kokybe gana sudetinga ir todel viskas frezuojama is vienalycio gabalo. Aliuminio detales isvis nevirinamos (nebent tokie dalykai kaip skysciu bakai, radiatoriai arba vamzdziai skysciams, orui). Visa nesanti aliuminio konstrukcija yra kniedijama is lakstiniu arba frezuotu detaliu.
http://www.aircraftspruce.ca/menus/ha/rivets.html
live the dream
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: Project: 3in1 for drift
minimaliai duoda spaudimo. romka gal zinai kaip keiciasi efektyvumas tarkim nuo 5 iki 10cm skaiciuojant difuzoriaus auksti kai yra kilimas galo link
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Dabar tiksliai nepasakysiu, nes neturiu visos literaturos su savim, bet sumazinus auksti 2 kartus viskas pasikeicia kvadratu greiciausiai. Cia kalbu apie lygu dugna, kuris horizontalus kelio dangai, o difuzorius normaliu atveju neturi buti statesnis uz 7 laipsnius.Justinianas wrote:minimaliai duoda spaudimo. romka gal zinai kaip keiciasi efektyvumas tarkim nuo 5 iki 10cm skaiciuojant difuzoriaus auksti kai yra kilimas galo link
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
na kiek skaiciau kad difuzorius gali buti iki 14 laipsniu. kazkas tokios nuo 7 iki 14 tame tarpe? galetum pasidalinti literatura jei turi. nes labai idomu kokie ten auksciai veiksmingi, kampai ir t.t.
live the dream
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Gali ir 20 buti, jei esi pasiekes F1 lygi!4fun wrote:na kiek skaiciau kad difuzorius gali buti iki 14 laipsniu. kazkas tokios nuo 7 iki 14 tame tarpe? galetum pasidalinti literatura jei turi. nes labai idomu kokie ten auksciai veiksmingi, kampai ir t.t.
O paprastiems mirtingiesiems nerekomenduoja daryti daugiau 7, nes jis praranda savo efektyvuma. Kad jis dirbtu prie dideliu kampu turi buti suderinta visa automobilio aerodinamika, o kai to negali padaryti tai nereikia ir galvoti apie ekstremalius kampus.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
-
- Posts: 71
- Joined: 21 Jan 2010, 11:41
Re: Project: 3in1 for drift
viskas remiasi i greiti,ir oro kieki po dugnu. kalbant apie f1 mane labai stebina kad tik visai nesenai sugalvojo panaudot ismetamasias dujas prispaudimui. jau buvo sugalvoje traukt ora is po dugno ir tik po tiek metu daejo vamzdzius i dugna isvest
Re: Project: 3in1 for drift
ei zmogau kaip tau sekasi su projektuku?
Re: Project: 3in1 for drift
Stovi numestas kampe, su daily caru kovoju dabar.Jevgenij wrote:ei zmogau kaip tau sekasi su projektuku?
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: Project: 3in1 for drift
Kanors dar dar darai su audi ar gal jau po presu pridavei?
Re: Project: 3in1 for drift
po presu dar ne, geras kultivatoriaus rėmas gaunasi, gaila kišt o jei rimtai nėra laiko kada pribėgt padirbtFullSpeed1 wrote:Kanors dar dar darai su audi ar gal jau po presu pridavei?
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: Project: 3in1 for drift
Na is audi gal jau kultivatoriu padarei. juda kas i prieki?
Re: Project: 3in1 for drift
is apacios visgi geriau netik del aerodinamikos bet, po dugnu nekibs uz vamdziu (kad ir fyskes ) (nors mazai abejotinas scenarijus, kad ant kokio akmens uzsoksi )
kad ir koks karkasas, bet skarda duoda jam stiprumo, tode reiktu gerai ja uztvirtinti.
skarda visgi geriau virinti, o jei su kniedem tai dar ir klijuoti su klijais
jei labai nori lengvumo tai gal kniedyk dugne aliumine
visgi kebulas juk sukamas, nors saugos remas ji sustiprins, bet keista pasiulyma siulyciau - galines duris uzvirint ar per visas duris deti X vamzdelius
kad ir koks karkasas, bet skarda duoda jam stiprumo, tode reiktu gerai ja uztvirtinti.
skarda visgi geriau virinti, o jei su kniedem tai dar ir klijuoti su klijais
jei labai nori lengvumo tai gal kniedyk dugne aliumine
visgi kebulas juk sukamas, nors saugos remas ji sustiprins, bet keista pasiulyma siulyciau - galines duris uzvirint ar per visas duris deti X vamzdelius
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?