Project: 3in1 for drift

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

palyginimui pridėjau e36 šake, pagal svorius abi sveria panašiai :D
Image
na ir patrumpinau stebuliu hubs'us 2cm ir gautas rezultatas
Image

User avatar
BMW V8
Posts: 69
Joined: 01 Jul 2005, 21:37
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by BMW V8 »

Tavo tam piesiny gerokai sustiprinta sakes konstrukcija su ta plokste, tai atrama jos neturetu sulauzyti, bet jei dar neliks lankstaus sujungimo atramos su sake, tai jegos dar sumazes ir sansu suluzti irgi ;)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

po truputi, bet judu.
pradėjau virint dugno karkasa, iš kurios puses geriau dėti skarda, apačios ar viršaus?
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

Tai cia jau pries karkasa virinant reikejo galvoti, bet as virinciau is virsaus ir palikciau skyles sedynei tvirtinti prie remo.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

romkasponka wrote:Tai cia jau pries karkasa virinant reikejo galvoti, bet as virinciau is virsaus ir palikciau skyles sedynei tvirtinti prie remo.
na aš ir iš viršaus galvoju, bet snd peržiurėjau viena tema kur gamino audi žiedui, tai dėjo iš apačios. Sakau reikia pasitikslint kol neprisidirbau :D
ir del pačio dugno nežinau kas geriau, virint skarda ar kniedyt aliumini.. ?

User avatar
rober
Posts: 77
Joined: 27 Sep 2010, 08:41

Re: Project: 3in1 for drift

Post by rober »

vienu atveju stipriau kitu lengviu,bet as virinciau

Bully
Posts: 116
Joined: 31 Dec 2009, 11:14

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Bully »

Tai gal dejo is apacios kad kuo lygesnis dugnas butu del aerodinamikos kadangi tau jos labai nereiks drifte tai dek is virsaus.

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Diiego 222 »

TIK VIRINTI jei nori kazkokio kebulo standumo. Juk kneides veiktu kirpimo jegos, neverta net prasideti. Per daug svarbi konstrukcine detale, kad butu galima kniedyti.

P.s. juk ne veltui kebulo siules ant sportiniu masinu virinamos papildomai. Apie kniedijima niekas, net negalvoja.

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Project: 3in1 for drift

Post by gess »

Diiego 222 wrote:TIK VIRINTI jei nori kazkokio kebulo standumo. Juk kneides veiktu kirpimo jegos, neverta net prasideti. Per daug svarbi konstrukcine detale, kad butu galima kniedyti.

P.s. juk ne veltui kebulo siules ant sportiniu masinu virinamos papildomai. Apie kniedijima niekas, net negalvoja.

Kodel aviacijoj tada daug kur kniedijama?

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: 3in1 for drift

Post by tomas636 »

aviacijoje daugiau negu 80% kniedijama. Bet kadangi cia ne visas karkasas vamzdinis tai geriau virinti skarda ir viskas.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

mažai kas čia ir vaiščioti turėtu, labai tvirtai gaunasi, net galvoju kad per stora metala naudoju 2mm
Image

Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Mariuzzzz »

Manau jei tas karkasa bus standus nera jokio skirtumo ar kniedysi ar virinsi, juolab, kad skarda ruosies det is virsaus.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

Skirtumas dugnui nebent yra jei mastai apie kazkokia aerodinamika, bet tada masina turetu buti labai zema, kad tas dugnas 5 cm nuo kelio butu.

Aviacijoje geleziniu detaliu suvirinimas naudojamas labai mazai kur, nes daugeliu atveju patikrinti kokybe gana sudetinga ir todel viskas frezuojama is vienalycio gabalo. Aliuminio detales isvis nevirinamos (nebent tokie dalykai kaip skysciu bakai, radiatoriai arba vamzdziai skysciams, orui). Visa nesanti aliuminio konstrukcija yra kniedijama is lakstiniu arba frezuotu detaliu.
http://www.aircraftspruce.ca/menus/ha/rivets.html
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: Project: 3in1 for drift

Post by 4fun »

kitu atveju dugno dengimas ir gale difuzorius neveikia?
romkasponka wrote:Skirtumas dugnui nebent yra jei mastai apie kazkokia aerodinamika, bet tada masina turetu buti labai zema, kad tas dugnas 5 cm nuo kelio butu.

Aviacijoje geleziniu detaliu suvirinimas naudojamas labai mazai kur, nes daugeliu atveju patikrinti kokybe gana sudetinga ir todel viskas frezuojama is vienalycio gabalo. Aliuminio detales isvis nevirinamos (nebent tokie dalykai kaip skysciu bakai, radiatoriai arba vamzdziai skysciams, orui). Visa nesanti aliuminio konstrukcija yra kniedijama is lakstiniu arba frezuotu detaliu.
http://www.aircraftspruce.ca/menus/ha/rivets.html
live the dream

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Justinianas »

minimaliai duoda spaudimo. romka gal zinai kaip keiciasi efektyvumas tarkim nuo 5 iki 10cm skaiciuojant difuzoriaus auksti kai yra kilimas galo link

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

Justinianas wrote:minimaliai duoda spaudimo. romka gal zinai kaip keiciasi efektyvumas tarkim nuo 5 iki 10cm skaiciuojant difuzoriaus auksti kai yra kilimas galo link
Dabar tiksliai nepasakysiu, nes neturiu visos literaturos su savim, bet sumazinus auksti 2 kartus viskas pasikeicia kvadratu greiciausiai. Cia kalbu apie lygu dugna, kuris horizontalus kelio dangai, o difuzorius normaliu atveju neturi buti statesnis uz 7 laipsnius.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: Project: 3in1 for drift

Post by 4fun »

na kiek skaiciau kad difuzorius gali buti iki 14 laipsniu. kazkas tokios nuo 7 iki 14 tame tarpe? galetum pasidalinti literatura jei turi. nes labai idomu kokie ten auksciai veiksmingi, kampai ir t.t.
live the dream

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

4fun wrote:na kiek skaiciau kad difuzorius gali buti iki 14 laipsniu. kazkas tokios nuo 7 iki 14 tame tarpe? galetum pasidalinti literatura jei turi. nes labai idomu kokie ten auksciai veiksmingi, kampai ir t.t.
Gali ir 20 buti, jei esi pasiekes F1 lygi! :D
O paprastiems mirtingiesiems nerekomenduoja daryti daugiau 7, nes jis praranda savo efektyvuma. Kad jis dirbtu prie dideliu kampu turi buti suderinta visa automobilio aerodinamika, o kai to negali padaryti tai nereikia ir galvoti apie ekstremalius kampus.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Justinianas »

viskas remiasi i greiti,ir oro kieki po dugnu. kalbant apie f1 mane labai stebina kad tik visai nesenai sugalvojo panaudot ismetamasias dujas prispaudimui. jau buvo sugalvoje traukt ora is po dugno ir tik po tiek metu daejo vamzdzius i dugna isvest

Jevgenij
Posts: 41
Joined: 23 Dec 2011, 22:47

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Jevgenij »

ei zmogau kaip tau sekasi su projektuku? :?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Jevgenij wrote:ei zmogau kaip tau sekasi su projektuku? :?
Stovi numestas kampe, su daily caru kovoju dabar.

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Project: 3in1 for drift

Post by FullSpeed1 »

Kanors dar dar darai su audi ar gal jau po presu pridavei? :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

FullSpeed1 wrote:Kanors dar dar darai su audi ar gal jau po presu pridavei? :)
po presu dar ne, geras kultivatoriaus rėmas gaunasi, gaila kišt :mrgreen: o jei rimtai nėra laiko kada pribėgt padirbt :)

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Project: 3in1 for drift

Post by FullSpeed1 »

Na is audi gal jau kultivatoriu padarei. :D juda kas i prieki? :)

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by fregis »

is apacios visgi geriau netik del aerodinamikos bet, po dugnu nekibs uz vamdziu (kad ir fyskes ) (nors mazai abejotinas scenarijus, kad ant kokio akmens uzsoksi )
kad ir koks karkasas, bet skarda duoda jam stiprumo, tode reiktu gerai ja uztvirtinti.
skarda visgi geriau virinti, o jei su kniedem tai dar ir klijuoti su klijais
jei labai nori lengvumo tai gal kniedyk dugne aliumine :)
visgi kebulas juk sukamas, nors saugos remas ji sustiprins, bet keista pasiulyma siulyciau - galines duris uzvirint ar per visas duris deti X vamzdelius
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

Post Reply