Cia ale jam siulai savos gamybos lankus darytis? "Samapalnus"romkasponka wrote:Ant stakanu butum apsukes tuos tvirtinimus ir nereiktu dangtuku daryti. Vietoje tureklu geriau lankus samapalnus susimestum
Project: 3in1 for drift
Re: Project: 3in1 for drift
Paspausk "Like" http://www.facebook.com/OMperform
Re: Project: 3in1 for drift
Tebunie mano pirmas postas sitam forume, perskaiciau viska bet cooler temos smagiasios nes jis eksperementatorius!!! ir as pats didziulis dizeliu megejas tapau... tai man itin idomu cia viskas!
taip zmogau ir toliau!
taip zmogau ir toliau!
Re: Project: 3in1 for drift
spėju tiek išsukimo truputi per mažai bus? ar pakanka?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
ButentSavitas wrote:Cia ale jam siulai savos gamybos lankus darytis? "Samapalnus"
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
daug nebeliko ir priekine pakaba bus baigta
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
isoreje deti shesus su koteliais nera labai gerai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
na taip, presuojami geriau, bet nelabai pasitikiu svarke jei gale virint kronšteiniuka. Na kol išmoksiu važiuot turėtu pasirodyt ir silpnos vietos važiuoklėjeromkasponka wrote:isoreje deti shesus su koteliais nera labai gerai.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Del suvirinimo gali pasitikrinti taip: privirink ir pabandy su kuvaldometru nukrapstyticooler wrote:na taip, presuojami geriau, bet nelabai pasitikiu svarke jei gale virint kronšteiniuka. Na kol išmoksiu važiuot turėtu pasirodyt ir silpnos vietos važiuoklėjeromkasponka wrote:isoreje deti shesus su koteliais nera labai gerai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
šioks toks update
važiuojant tiesiai:
tokį išsukima padaro e36 kolonele su išimtom apsauginem skardom ir 4mm šaibom prie kolonkes
o va toks būtu galimas
jei kam idomu konstrukciniai ypatumai (vairo traukes taip prailgintos tik laikinai)
kaip dabar suprantu norint padidint išsukima reikia perdaryt stebules, idomu ar svarke laikys sutrumpintus kotukus traukem ir koki akstermano kampa geriau pasirinkt?
važiuojant tiesiai:
tokį išsukima padaro e36 kolonele su išimtom apsauginem skardom ir 4mm šaibom prie kolonkes
o va toks būtu galimas
jei kam idomu konstrukciniai ypatumai (vairo traukes taip prailgintos tik laikinai)
kaip dabar suprantu norint padidint išsukima reikia perdaryt stebules, idomu ar svarke laikys sutrumpintus kotukus traukem ir koki akstermano kampa geriau pasirinkt?
Re: Project: 3in1 for drift
jei stebules is spiziaus (o dazniausiai is spiziaus) tai atsargiai nes yra neviena 10 luzusiu, bet yra ir sekmingai vaziuojanciu pavyzdziu. Svarbu gerai (riebiai) apvirink su svarke ir siuliu neslifuok po virinimo su bulgarke. Siaip dar salia gali privirinti metaline plokstele del viso pikto
P.S O jei yra vietos gali tiesiog pasidaryt darviena tvirtinimo taska (juk traukes bus su sferiniais guoliais tai konuso daryt nebereiks )
P.S O jei yra vietos gali tiesiog pasidaryt darviena tvirtinimo taska (juk traukes bus su sferiniais guoliais tai konuso daryt nebereiks )
Re: Project: 3in1 for drift
Siaip ketus (spyzius) isvis nesivirina del anglies kiekio, nebent su spyziau elektrodais, bet ir tai cia ne is pirmo karto padarysi tobulai. apie metalines ploksteles privirinima net neturiu kalbos..Suo wrote:jei stebules is spiziaus (o dazniausiai is spiziaus) tai atsargiai nes yra neviena 10 luzusiu, bet yra ir sekmingai vaziuojanciu pavyzdziu. Svarbu gerai (riebiai) apvirink su svarke ir siuliu neslifuok po virinimo su bulgarke. Siaip dar salia gali privirinti metaline plokstele del viso pikto
P.S O jei yra vietos gali tiesiog pasidaryt darviena tvirtinimo taska (juk traukes bus su sferiniais guoliais tai konuso daryt nebereiks )
Re: Project: 3in1 for drift
bent jau pas nissan'us stebules yra spyzines bet su kazkokiom priemaisom,kurios matyt ir padeda,nes stebules virinasi gerai,nera buve kad butu luzusios..del tavo nezinau,bandyk,pats pamatysi
Dujos turi buti namie...
Re: Project: 3in1 for drift
Reiks bandyt nuvezt kad kur suvirintu, o koki akstermano kampa parinkt, nes vistiek pjausis, ar palikt toki koksai yra?
Re: Project: 3in1 for drift
teoriškai ackermann kampą reikia daryt kuo arčiau link nulio, tokiu būdu tu ant full locko turėsi vienodesnį locką tarp trailing ir leading ratų. bet šitoj vietoj prarasi suvedimą esant mažam kampui ir važiuojant "gripui". yra krūva literatūros internete, bet kiekvienas atvejis bus skirtingas nes daug priklausys nuo caster'io, camberio ir kolonėlės eigos.
manau pasidaryk keletą skirtingų stebulių setupų ir galėsi eksperimentuot. suskaičiuot čia kažką šansų yra mažai.
manau pasidaryk keletą skirtingų stebulių setupų ir galėsi eksperimentuot. suskaičiuot čia kažką šansų yra mažai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: 3in1 for drift
Pora klausimu pamastymui:
- bandei apatiniu sakiu eiga? pakankama? atraminis sesas nepasibaigia?
- statydamas kolonele galvojai apie bump steer ar kaip bus, taip gerai? siulyciau pasimatuoti, nes sakiu ir vairo traukiu kampai gana idomus gavosi.
- bandei apatiniu sakiu eiga? pakankama? atraminis sesas nepasibaigia?
- statydamas kolonele galvojai apie bump steer ar kaip bus, taip gerai? siulyciau pasimatuoti, nes sakiu ir vairo traukiu kampai gana idomus gavosi.
Re: Project: 3in1 for drift
eiga mažoka, bet ne i offroad'a važiuosiutonic wrote:Pora klausimu pamastymui:
- bandei apatiniu sakiu eiga? pakankama? atraminis sesas nepasibaigia?
- statydamas kolonele galvojai apie bump steer ar kaip bus, taip gerai? siulyciau pasimatuoti, nes sakiu ir vairo traukiu kampai gana idomus gavosi.
koloneles balkis dar neprivirintas stumdosi pirmyna atgal, prisivirinsiu kai susižiuresiu tinkamus traukiu kampus, kad nesirakintu vairas
Re: Project: 3in1 for drift
Del stebuliu tai tau toli ieskot nereikia, nebent tu su Monte susipykes O del sakiu, tai nepyk, bet luz tau jos per puse nuo pirmo pastabdymo :/ Tie tureklai kaip tu pavadinai, juos maziausiai reiketu sutvirtinti plokstelemis, nes lenktas vamzdis spirokliuos arba lankstysis nuo nedideliu apkrovu. Dabar neturiu daug laiko, bet rasciau dar daugiau prie ko prikipt
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
Re: Project: 3in1 for drift
Montes nežinau šakės but geriau kad linktu, bet ne del neko kad linktu, nes šakiu mano galva daryt mirtinai kietu negalima, sakykim kabina bardiura su ratu, jei šakė nelinks tai nuplyš visas traversas, gal net kėbulo geometrija pabėgs, o va linkstanti blogiausiai lūžtanti šakė sugers daly smūgio jėgos. Na aišku ir neturi but tokia minkšta kad dėl stabdymo nulinktu kai pajudės mašina pirma testinsiu šakes su stabdymu, tik po to i trasa arba toliau burt. turėklai jau patobulinti aišku prikibt bus prie ko, gi ne inžineriniu mokslu daktaras esu ir patirties ne marios. gyveni gamini ir mokaisBMW V8 wrote:Del stebuliu tai tau toli ieskot nereikia, nebent tu su Monte susipykes O del sakiu, tai nepyk, bet luz tau jos per puse nuo pirmo pastabdymo :/ Tie tureklai kaip tu pavadinai, juos maziausiai reiketu sutvirtinti plokstelemis, nes lenktas vamzdis spirokliuos arba lankstysis nuo nedideliu apkrovu. Dabar neturiu daug laiko, bet rasciau dar daugiau prie ko prikipt
Re: Project: 3in1 for drift
Sakiu gniuzdymo zona pas tave jau yra prie stupicos tas palenkimas, jei bus bordiuras tai ten labai puikei suveiks, bet ten kur tavo sakes atrama kuri eina is galo, tai ji labai greitai tau perlenks pagrindine tavo sakes konstrukcija, uzteks tik staigiau pastabdyti, jei nori, kad ten butu gerai, tai atramos jega turi buti nukreipta kuo arciau stupicos tvirtinimo tu padarei kaip "y" o reik daryt kaip "V"
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
Re: Project: 3in1 for drift
na žinau žinau, nereiktu išsukimo didelio bučiau ta "V" dares o dabar gan ribotas pasirinkimas, jei kas turit geresniu minčiu kokio tipo šake daryt ant sferiniu guoliu ir kad ratas gerai susisuktu ir aišku nepraslenktu su logiškumu mielai priimu jusu pasiūlymusBMW V8 wrote:Sakiu gniuzdymo zona pas tave jau yra prie stupicos tas palenkimas, jei bus bordiuras tai ten labai puikei suveiks, bet ten kur tavo sakes atrama kuri eina is galo, tai ji labai greitai tau perlenks pagrindine tavo sakes konstrukcija, uzteks tik staigiau pastabdyti, jei nori, kad ten butu gerai, tai atramos jega turi buti nukreipta kuo arciau stupicos tvirtinimo tu padarei kaip "y" o reik daryt kaip "V"
Re: Project: 3in1 for drift
toks variantas geriau? atstumai nesikeičia tik atramine sutrumpeja
Re: Project: 3in1 for drift
klausimas,kam tas shesas per viduri sakes?
o jei reik del suvirinimo gali skambit man,paziuresim kaip ten kas virinas,nes esu dares ne karta nissanam,jokiu problemu net ir isslifavus siules(nes kiek yra zinoma sharas kuris atlieka tech per komisija,bent LDC kai buvo,nepraleisdavo jei stupica pervirinta ir jauciasi siules)
o jei reik del suvirinimo gali skambit man,paziuresim kaip ten kas virinas,nes esu dares ne karta nissanam,jokiu problemu net ir isslifavus siules(nes kiek yra zinoma sharas kuris atlieka tech per komisija,bent LDC kai buvo,nepraleisdavo jei stupica pervirinta ir jauciasi siules)
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: 3in1 for drift
Jis tam, kad taip buvo tiesiog paprasciau nubraizyt. Jei labai norisi galiu ir be jo padaryt.simioras wrote:klausimas,kam tas shesas per viduri sakes?
o jei reik del suvirinimo gali skambit man,paziuresim kaip ten kas virinas,nes esu dares ne karta nissanam,jokiu problemu net ir isslifavus siules(nes kiek yra zinoma sharas kuris atlieka tech per komisija,bent LDC kai buvo,nepraleisdavo jei stupica pervirinta ir jauciasi siules)
Re: Project: 3in1 for drift
Siulau atramini sesa statyti taip. Turesi normalia eiga. O kasteri galesi reguliuoti stumdydamas sake pirmyn/atgal, tik tvirtinimo vietas platesnes pasidaryk.
Re: Project: 3in1 for drift
atraminis sesas jau laužima gauna ir šakė ilgoka gautus, ryt eisiu pažiurėsiu kas ten gaunasi, nes idėja neblogatonic wrote:Siulau atramini sesa statyti taip. Turesi normalia eiga. O kasteri galesi reguliuoti stumdydamas sake pirmyn/atgal, tik tvirtinimo vietas platesnes pasidaryk.