Project: 3in1 for drift

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
Savitas
Posts: 55
Joined: 05 May 2009, 15:06

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Savitas »

romkasponka wrote:Ant stakanu butum apsukes tuos tvirtinimus ir nereiktu dangtuku daryti. Vietoje tureklu geriau lankus samapalnus susimestum ;)
Cia ale jam siulai savos gamybos lankus darytis? "Samapalnus" :?

Jevgenij
Posts: 41
Joined: 23 Dec 2011, 22:47

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Jevgenij »

Tebunie mano pirmas postas sitam forume, perskaiciau viska bet cooler temos smagiasios nes jis eksperementatorius!!! ir as pats didziulis dizeliu megejas tapau... tai man itin idomu cia viskas!
taip zmogau ir toliau! :twisted:

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

spėju tiek išsukimo truputi per mažai bus? ar pakanka? :D
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

Savitas wrote:Cia ale jam siulai savos gamybos lankus darytis? "Samapalnus" :?
Butent ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

daug nebeliko ir priekine pakaba bus baigta :)
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

isoreje deti shesus su koteliais nera labai gerai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

romkasponka wrote:isoreje deti shesus su koteliais nera labai gerai.
na taip, presuojami geriau, bet nelabai pasitikiu svarke jei gale virint kronšteiniuka. Na kol išmoksiu važiuot turėtu pasirodyt ir silpnos vietos važiuoklėje :)

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

cooler wrote:
romkasponka wrote:isoreje deti shesus su koteliais nera labai gerai.
na taip, presuojami geriau, bet nelabai pasitikiu svarke jei gale virint kronšteiniuka. Na kol išmoksiu važiuot turėtu pasirodyt ir silpnos vietos važiuoklėje :)
Del suvirinimo gali pasitikrinti taip: privirink ir pabandy su kuvaldometru nukrapstyti :D
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

šioks toks update
važiuojant tiesiai:
Image
tokį išsukima padaro e36 kolonele su išimtom apsauginem skardom ir 4mm šaibom prie kolonkes
Image
o va toks būtu galimas
Image
jei kam idomu konstrukciniai ypatumai (vairo traukes taip prailgintos tik laikinai)
Image
Image
kaip dabar suprantu norint padidint išsukima reikia perdaryt stebules, idomu ar svarke laikys sutrumpintus kotukus traukem ir koki akstermano kampa geriau pasirinkt? :)

Suo
Posts: 252
Joined: 13 Dec 2007, 22:03
Location: Vilnius

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Suo »

jei stebules is spiziaus (o dazniausiai is spiziaus) tai atsargiai nes yra neviena 10 luzusiu, bet yra ir sekmingai vaziuojanciu pavyzdziu. Svarbu gerai (riebiai) apvirink su svarke ir siuliu neslifuok po virinimo su bulgarke. Siaip dar salia gali privirinti metaline plokstele del viso pikto

P.S O jei yra vietos gali tiesiog pasidaryt darviena tvirtinimo taska (juk traukes bus su sferiniais guoliais tai konuso daryt nebereiks ;) )

User avatar
Stifman
Posts: 84
Joined: 20 Feb 2010, 14:55

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Stifman »

Suo wrote:jei stebules is spiziaus (o dazniausiai is spiziaus) tai atsargiai nes yra neviena 10 luzusiu, bet yra ir sekmingai vaziuojanciu pavyzdziu. Svarbu gerai (riebiai) apvirink su svarke ir siuliu neslifuok po virinimo su bulgarke. Siaip dar salia gali privirinti metaline plokstele del viso pikto

P.S O jei yra vietos gali tiesiog pasidaryt darviena tvirtinimo taska (juk traukes bus su sferiniais guoliais tai konuso daryt nebereiks ;) )
Siaip ketus (spyzius) isvis nesivirina del anglies kiekio, nebent su spyziau elektrodais, bet ir tai cia ne is pirmo karto padarysi tobulai. apie metalines ploksteles privirinima net neturiu kalbos..

User avatar
Rothman
Posts: 622
Joined: 30 Jan 2007, 13:19
Location: Vilnius

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Rothman »

bent jau pas nissan'us stebules yra spyzines bet su kazkokiom priemaisom,kurios matyt ir padeda,nes stebules virinasi gerai,nera buve kad butu luzusios..del tavo nezinau,bandyk,pats pamatysi :)
Dujos turi buti namie...

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Reiks bandyt nuvezt kad kur suvirintu, o koki akstermano kampa parinkt, nes vistiek pjausis, ar palikt toki koksai yra?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by ard »

teoriškai ackermann kampą reikia daryt kuo arčiau link nulio, tokiu būdu tu ant full locko turėsi vienodesnį locką tarp trailing ir leading ratų. bet šitoj vietoj prarasi suvedimą esant mažam kampui ir važiuojant "gripui". yra krūva literatūros internete, bet kiekvienas atvejis bus skirtingas nes daug priklausys nuo caster'io, camberio ir kolonėlės eigos.
manau pasidaryk keletą skirtingų stebulių setupų ir galėsi eksperimentuot. suskaičiuot čia kažką šansų yra mažai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by tonic »

Pora klausimu pamastymui:
- bandei apatiniu sakiu eiga? pakankama? atraminis sesas nepasibaigia?
- statydamas kolonele galvojai apie bump steer ar kaip bus, taip gerai? :) siulyciau pasimatuoti, nes sakiu ir vairo traukiu kampai gana idomus gavosi.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

tonic wrote:Pora klausimu pamastymui:
- bandei apatiniu sakiu eiga? pakankama? atraminis sesas nepasibaigia?
- statydamas kolonele galvojai apie bump steer ar kaip bus, taip gerai? :) siulyciau pasimatuoti, nes sakiu ir vairo traukiu kampai gana idomus gavosi.
eiga mažoka, bet ne i offroad'a važiuosiu :)
koloneles balkis dar neprivirintas stumdosi pirmyna atgal, prisivirinsiu kai susižiuresiu tinkamus traukiu kampus, kad nesirakintu vairas :)

User avatar
BMW V8
Posts: 69
Joined: 01 Jul 2005, 21:37
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by BMW V8 »

Del stebuliu tai tau toli ieskot nereikia, nebent tu su Monte susipykes ;) O del sakiu, tai nepyk, bet luz tau jos per puse nuo pirmo pastabdymo :/ Tie tureklai kaip tu pavadinai, juos maziausiai reiketu sutvirtinti plokstelemis, nes lenktas vamzdis spirokliuos arba lankstysis nuo nedideliu apkrovu. Dabar neturiu daug laiko, bet rasciau dar daugiau prie ko prikipt ;)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

BMW V8 wrote:Del stebuliu tai tau toli ieskot nereikia, nebent tu su Monte susipykes ;) O del sakiu, tai nepyk, bet luz tau jos per puse nuo pirmo pastabdymo :/ Tie tureklai kaip tu pavadinai, juos maziausiai reiketu sutvirtinti plokstelemis, nes lenktas vamzdis spirokliuos arba lankstysis nuo nedideliu apkrovu. Dabar neturiu daug laiko, bet rasciau dar daugiau prie ko prikipt ;)
Montes nežinau :D šakės but geriau kad linktu, bet ne del neko kad linktu, nes šakiu mano galva daryt mirtinai kietu negalima, sakykim kabina bardiura su ratu, jei šakė nelinks tai nuplyš visas traversas, gal net kėbulo geometrija pabėgs, o va linkstanti blogiausiai lūžtanti šakė sugers daly smūgio jėgos. Na aišku ir neturi but tokia minkšta kad dėl stabdymo nulinktu :) kai pajudės mašina pirma testinsiu šakes su stabdymu, tik po to i trasa arba toliau burt. turėklai jau patobulinti :) aišku prikibt bus prie ko, gi ne inžineriniu mokslu daktaras esu ir patirties ne marios. gyveni gamini ir mokais ;)

User avatar
BMW V8
Posts: 69
Joined: 01 Jul 2005, 21:37
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by BMW V8 »

Sakiu gniuzdymo zona pas tave jau yra prie stupicos tas palenkimas, jei bus bordiuras tai ten labai puikei suveiks, bet ten kur tavo sakes atrama kuri eina is galo, tai ji labai greitai tau perlenks pagrindine tavo sakes konstrukcija, uzteks tik staigiau pastabdyti, jei nori, kad ten butu gerai, tai atramos jega turi buti nukreipta kuo arciau stupicos tvirtinimo tu padarei kaip "y" o reik daryt kaip "V"

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

BMW V8 wrote:Sakiu gniuzdymo zona pas tave jau yra prie stupicos tas palenkimas, jei bus bordiuras tai ten labai puikei suveiks, bet ten kur tavo sakes atrama kuri eina is galo, tai ji labai greitai tau perlenks pagrindine tavo sakes konstrukcija, uzteks tik staigiau pastabdyti, jei nori, kad ten butu gerai, tai atramos jega turi buti nukreipta kuo arciau stupicos tvirtinimo tu padarei kaip "y" o reik daryt kaip "V"
na žinau žinau, nereiktu išsukimo didelio bučiau ta "V" dares o dabar gan ribotas pasirinkimas, jei kas turit geresniu minčiu kokio tipo šake daryt ant sferiniu guoliu ir kad ratas gerai susisuktu ir aišku nepraslenktu su logiškumu mielai priimu jusu pasiūlymus :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

toks variantas geriau? atstumai nesikeičia tik atramine sutrumpeja
Image

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by simioras »

klausimas,kam tas shesas per viduri sakes?
o jei reik del suvirinimo gali skambit man,paziuresim kaip ten kas virinas,nes esu dares ne karta nissanam,jokiu problemu net ir isslifavus siules(nes kiek yra zinoma sharas kuris atlieka tech per komisija,bent LDC kai buvo,nepraleisdavo jei stupica pervirinta ir jauciasi siules) :wink:
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Dariusmientas »

simioras wrote:klausimas,kam tas shesas per viduri sakes?
o jei reik del suvirinimo gali skambit man,paziuresim kaip ten kas virinas,nes esu dares ne karta nissanam,jokiu problemu net ir isslifavus siules(nes kiek yra zinoma sharas kuris atlieka tech per komisija,bent LDC kai buvo,nepraleisdavo jei stupica pervirinta ir jauciasi siules) :wink:
Jis tam, kad taip buvo tiesiog paprasciau nubraizyt. Jei labai norisi galiu ir be jo padaryt.

User avatar
tonic
Posts: 1849
Joined: 24 Mar 2003, 10:02
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by tonic »

Siulau atramini sesa statyti taip. Turesi normalia eiga. O kasteri galesi reguliuoti stumdydamas sake pirmyn/atgal, tik tvirtinimo vietas platesnes pasidaryk.
sake.JPG
sake.JPG (24.6 KiB) Viewed 6861 times

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

tonic wrote:Siulau atramini sesa statyti taip. Turesi normalia eiga. O kasteri galesi reguliuoti stumdydamas sake pirmyn/atgal, tik tvirtinimo vietas platesnes pasidaryk.
sake.JPG
atraminis sesas jau laužima gauna ir šakė ilgoka gautus, ryt eisiu pažiurėsiu kas ten gaunasi, nes idėja nebloga :)

Post Reply