Project: 3in1 for drift
Re: Project: 3in1 for drift
pagal oficialius skaičius svoris skirtumas gan ženklus mb c klaces w202 1470kg , o audi 1070kg iš audines isimeta priekine varomu ratu sistema bet prisideda penktas cilindras, gaunasi panašiai tas pats, bet reikia nepamiršt kad abu kėbulus gali lengvintis. manau su audi kėbulu tilpsiu 1050kg svori [/quote]
O mb w201 kebulas? 2,5d 1250kg 2,5td 1300, kiek suprantu tas 2,5td kitoks nei w202?
O mb w201 kebulas? 2,5d 1250kg 2,5td 1300, kiek suprantu tas 2,5td kitoks nei w202?
Re: Project: 3in1 for drift
O mb w201 kebulas? 2,5d 1250kg 2,5td 1300, kiek suprantu tas 2,5td kitoks nei w202?[/quote]Mariuzzzz wrote:pagal oficialius skaičius svoris skirtumas gan ženklus mb c klaces w202 1470kg , o audi 1070kg iš audines isimeta priekine varomu ratu sistema bet prisideda penktas cilindras, gaunasi panašiai tas pats, bet reikia nepamiršt kad abu kėbulus gali lengvintis. manau su audi kėbulu tilpsiu 1050kg svori
tas 2,5td (om605) iš w202 arba w210
na aš skaitau jei jau keiti varikli tai dėk i patinkanti kėbula, jei ne tai ne
Re: Project: 3in1 for drift
pilnas variklis be turbinos ir siurblio apie 1500lt
Re: Project: 3in1 for drift
Tokius variklius reguliuojant, vaizdžiai sakant, tik antsuktuvo reikia dynostendo nebent ilgiui pasimatuot?
Re: Project: 3in1 for drift
teisingaibrakusa wrote:Tokius variklius reguliuojant, vaizdžiai sakant, tik antsuktuvo reikia dynostendo nebent ilgiui pasimatuot?
Re: Project: 3in1 for drift
kiek is komentu eina suprasti tai cia dyzelinis 2jz...
Kai darysi siurbli nepatingek smulkiai visko aprasyti, manau tikrai ne vienam pades ateityje... turint galvoje kad jankiu forume skaitinejant tai arba viskas gandu lygije arba tesugeba nusipirkti siurbli vokietijoje, nusiusti pas kaledu seni (nu ten, siaureje, pas norvegus, svedus ar tai suomius, i kontoras kuriose daro siurblius) ir po to gauta siurbli uzsideti.
reikia tam siurbliui nauja tema pakurti dark sid'e ...
BTW dar raso kad kazkokie 6mm plunzeriai is Ford Tranzito BOSHC siurblio tinka
BTBTW keliu skirtingu tipu patys MB siurbliai buna (M ir MW)
Kai darysi siurbli nepatingek smulkiai visko aprasyti, manau tikrai ne vienam pades ateityje... turint galvoje kad jankiu forume skaitinejant tai arba viskas gandu lygije arba tesugeba nusipirkti siurbli vokietijoje, nusiusti pas kaledu seni (nu ten, siaureje, pas norvegus, svedus ar tai suomius, i kontoras kuriose daro siurblius) ir po to gauta siurbli uzsideti.
reikia tam siurbliui nauja tema pakurti dark sid'e ...
BTW dar raso kad kazkokie 6mm plunzeriai is Ford Tranzito BOSHC siurblio tinka
BTBTW keliu skirtingu tipu patys MB siurbliai buna (M ir MW)
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Project: 3in1 for drift
su situ reikalu ir aš suku stipriai galva, 6mm plunzeriai buna pas om 606 el siurbli iš w210mb. manau daugiau žiniu apie juos turi turet žmones tvarkantys žemės ukyje ir sunkvežimiuose naudojamus to tipo siurbliusprotoNOS wrote:kiek is komentu eina suprasti tai cia dyzelinis 2jz...
Kai darysi siurbli nepatingek smulkiai visko aprasyti, manau tikrai ne vienam pades ateityje... turint galvoje kad jankiu forume skaitinejant tai arba viskas gandu lygije arba tesugeba nusipirkti siurbli vokietijoje, nusiusti pas kaledu seni (nu ten, siaureje, pas norvegus, svedus ar tai suomius, i kontoras kuriose daro siurblius) ir po to gauta siurbli uzsideti.
reikia tam siurbliui nauja tema pakurti dark sid'e ...
BTW dar raso kad kazkokie 6mm plunzeriai is Ford Tranzito BOSHC siurblio tinka
BTBTW keliu skirtingu tipu patys MB siurbliai buna (M ir MW)
Re: Project: 3in1 for drift
prashmirinejau tavo tema, ziauriai uzskaitau. ziauriai idomus reikaliukas. jokiu elektriniu nesamoniu jokiu mapinimu shmapinimu, viskas 100% pure mechanical things ,jokiu vimotu ir kitokiu brudo?kietai! man cia idomu pasidare kas trukdo sukti ta motora iki jo galimybiu ribos, nes hell as turbut atsisukciau? ar tiesiog nesinori vazineti su ta mintim "tuoj kazkas sprogs, arba lush deze ir krumplis istrigs subinej " nors vel finansai, sankabos, blabla
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Project: 3in1 for drift
kiek skaiciau iki 7000+- galima sukti. po to - kaip ir iprastame variklyje - Velenelis ir voztuvu spiruokles.
Kiek susidariau nuomone tai su 6mm plunzeriais ir stock viduriais/galva galima tureti saugius kasdieninius 250-300Ag ir 6000-7000rpm.
Tik tokiam setup'ui turbinos reiktu. KKK K27 ? del K26 (nu aubi turbo) neaisku. Reiktu i zemelapius ziureti (ir protingesnio zmogaus nuomones nei mano) nes dyzelis kiek kitaip arklius gamina...
Kiek susidariau nuomone tai su 6mm plunzeriais ir stock viduriais/galva galima tureti saugius kasdieninius 250-300Ag ir 6000-7000rpm.
Tik tokiam setup'ui turbinos reiktu. KKK K27 ? del K26 (nu aubi turbo) neaisku. Reiktu i zemelapius ziureti (ir protingesnio zmogaus nuomones nei mano) nes dyzelis kiek kitaip arklius gamina...
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Project: 3in1 for drift
As kiek supratau standartiniu om606-om605 siurbliu taip lengvai nesureguliuosi?Todel dedami pilnai mechaninei siurbliai?protoNOS wrote:kiek skaiciau iki 7000+- galima sukti. po to - kaip ir iprastame variklyje - Velenelis ir voztuvu spiruokles.
Kiek susidariau nuomone tai su 6mm plunzeriais ir stock viduriais/galva galima tureti saugius kasdieninius 250-300Ag ir 6000-7000rpm.
Tik tokiam setup'ui turbinos reiktu. KKK K27 ? del K26 (nu aubi turbo) neaisku. Reiktu i zemelapius ziureti (ir protingesnio zmogaus nuomones nei mano) nes dyzelis kiek kitaip arklius gamina...
Nors ir standartu siurbliu ribos yra labai dideles nes ten 6mm plundzeriai,o variklis isvis super y kury nereik isvis jokiu investiciju?
As sukuriau tema http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=37&t=15713 gal nusimanantys aptartu kas kaip su sitais varikleis,nereiktu tersti ir temos zmogui.Man irgi labai aktuali tema nes planai buvo pirkt bmw 3d variklio swap,o cia isties gundantis dalykas nes nereiktu sukt galvos del pravodkes.
Re: Project: 3in1 for drift
išpjoviau galine pertvara ir palange
dabar reikia padaryt strut bar'a tik nežinau kuris variantas efektyvesnis, gal kas protinga patarimas?
dabar reikia padaryt strut bar'a tik nežinau kuris variantas efektyvesnis, gal kas protinga patarimas?
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: Project: 3in1 for drift
efektyvesnis pirmas o efektyviauses tai pirmas ir antras kartu.
Re: Project: 3in1 for drift
efektyviausias būtų x-brace
Subaru Impreza FTW!
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune
Re: Project: 3in1 for drift
Pirmam variante dugne, kur nori tvirtinti, tai ten tik skarda ar yra kažkoks rimtesnis ale rėminis suėjimas? Tarp stakanų X kalčiau
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Project: 3in1 for drift
Pas mani irgi ten panašūs fokusai vyksta, tai bus iki balkio tvirtinimų, tada į stakanus ir rasporke paprasta arba xsas nueinantis nuo stakanų iki balkio tvirtinimų.
kad visas galas kaip viena dalis būtų
kad visas galas kaip viena dalis būtų
Re: Project: 3in1 for drift
parėjo e36 ta technix coilai, kol viskas susistatys i savo vietas ir pirmiem bandymam turėtu užtekt
Re: Project: 3in1 for drift
yra šioks toks rėmukasFever wrote:Pirmam variante dugne, kur nori tvirtinti, tai ten tik skarda ar yra kažkoks rimtesnis ale rėminis suėjimas? Tarp stakanų X kalčiau
Re: Project: 3in1 for drift
užteks kalėdoooot, reikia padirbėt
padidinta skylė nuo 5cm skersmens iki 7cm, kad įsidėtu e36 camber plates
užvirintos ant stakanu plokštelės strut bar'ui ir perleista viena kita siūlė papildomai
ir plokštelė per viduri
padidinta skylė nuo 5cm skersmens iki 7cm, kad įsidėtu e36 camber plates
užvirintos ant stakanu plokštelės strut bar'ui ir perleista viena kita siūlė papildomai
ir plokštelė per viduri
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Tvirtink ten, kur tvirtinasi amortikai, o ne siaip i stakana. I dugna remti verta nebent ten dar kartu su traversu sujungsi arba dugnas toje vietoje gana tvirtas, nes siaip i skarda ramstyti jokio tolko.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
per dugna traversa su traversu jungsiu, nes man ten ant orginaliu skardu nerimtai atrodoromkasponka wrote:Tvirtink ten, kur tvirtinasi amortikai, o ne siaip i stakana. I dugna remti verta nebent ten dar kartu su traversu sujungsi arba dugnas toje vietoje gana tvirtas, nes siaip i skarda ramstyti jokio tolko.
Re: Project: 3in1 for drift
Galine rasporke reikalinga nebent dirzam tvirtinti, nu gal dar kebului sveikiau bet kas lieciavaldyma, tai ji visiskai neitakoja galiniu ratu elgesio, cia jau reiketu tvirtinti traversa ir jo tvirtinimo taskus prie kebulo
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
tu cia kalbi apie bmw varianta, o pas makfersona ji reikalinga.BMW V8 wrote:Galine rasporke reikalinga nebent dirzam tvirtinti, nu gal dar kebului sveikiau bet kas lieciavaldyma, tai ji visiskai neitakoja galiniu ratu elgesio, cia jau reiketu tvirtinti traversa ir jo tvirtinimo taskus prie kebulo
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: 3in1 for drift
užvirintos skylės stakanuose kur eidavo vairo traukė
nupirktos šarnyrinės galvutės priekinėms šakėms ir nupirkti atraminiai
nupirktos šarnyrinės galvutės priekinėms šakėms ir nupirkti atraminiai
Re: Project: 3in1 for drift
privirinau stakanam laikyt va šitokes nesamones (ant viršaus dar dangtukai užsivirins)
ir padaryti pavyzdiniai turėklai, bet pirma reikia pasiklaust protingesniu už save:D ar iš ju bus naudos, nes jei ne, tai ir nedėčiau, bet kadangi audines stakanus laikė pertvara ir ji išsipjaus tai manau praverstu?
ir padaryti pavyzdiniai turėklai, bet pirma reikia pasiklaust protingesniu už save:D ar iš ju bus naudos, nes jei ne, tai ir nedėčiau, bet kadangi audines stakanus laikė pertvara ir ji išsipjaus tai manau praverstu?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: 3in1 for drift
Ant stakanu butum apsukes tuos tvirtinimus ir nereiktu dangtuku daryti. Vietoje tureklu geriau lankus samapalnus susimestum
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius