Project: 3in1 for drift

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Mariuzzzz
Posts: 197
Joined: 12 Mar 2011, 16:21

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Mariuzzzz »

pagal oficialius skaičius svoris skirtumas gan ženklus mb c klaces w202 1470kg , o audi 1070kg iš audines isimeta priekine varomu ratu sistema bet prisideda penktas cilindras, gaunasi panašiai tas pats, bet reikia nepamiršt kad abu kėbulus gali lengvintis. manau su audi kėbulu tilpsiu 1050kg svori :)[/quote]
O mb w201 kebulas? 2,5d 1250kg 2,5td 1300, kiek suprantu tas 2,5td kitoks nei w202?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Mariuzzzz wrote:pagal oficialius skaičius svoris skirtumas gan ženklus mb c klaces w202 1470kg , o audi 1070kg iš audines isimeta priekine varomu ratu sistema bet prisideda penktas cilindras, gaunasi panašiai tas pats, bet reikia nepamiršt kad abu kėbulus gali lengvintis. manau su audi kėbulu tilpsiu 1050kg svori :)
O mb w201 kebulas? 2,5d 1250kg 2,5td 1300, kiek suprantu tas 2,5td kitoks nei w202?[/quote]
tas 2,5td (om605) iš w202 arba w210
na aš skaitau jei jau keiti varikli tai dėk i patinkanti kėbula, jei ne tai ne :D

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

pilnas variklis be turbinos ir siurblio apie 1500lt :)

brakusa
Posts: 112
Joined: 17 Oct 2007, 04:02

Re: Project: 3in1 for drift

Post by brakusa »

Tokius variklius reguliuojant, vaizdžiai sakant, tik antsuktuvo reikia :?: :D dynostendo nebent ilgiui pasimatuot?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

brakusa wrote:Tokius variklius reguliuojant, vaizdžiai sakant, tik antsuktuvo reikia :?: :D dynostendo nebent ilgiui pasimatuot?
teisingai :)

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Project: 3in1 for drift

Post by protoNOS »

kiek is komentu eina suprasti tai cia dyzelinis 2jz...
Kai darysi siurbli nepatingek smulkiai visko aprasyti, manau tikrai ne vienam pades ateityje... turint galvoje kad jankiu forume skaitinejant tai arba viskas gandu lygije arba tesugeba nusipirkti siurbli vokietijoje, nusiusti pas kaledu seni (nu ten, siaureje, pas norvegus, svedus ar tai suomius, i kontoras kuriose daro siurblius) ir po to gauta siurbli uzsideti.

reikia tam siurbliui nauja tema pakurti dark sid'e ...

BTW dar raso kad kazkokie 6mm plunzeriai is Ford Tranzito BOSHC siurblio tinka
BTBTW keliu skirtingu tipu patys MB siurbliai buna (M ir MW)
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

protoNOS wrote:kiek is komentu eina suprasti tai cia dyzelinis 2jz...
Kai darysi siurbli nepatingek smulkiai visko aprasyti, manau tikrai ne vienam pades ateityje... turint galvoje kad jankiu forume skaitinejant tai arba viskas gandu lygije arba tesugeba nusipirkti siurbli vokietijoje, nusiusti pas kaledu seni (nu ten, siaureje, pas norvegus, svedus ar tai suomius, i kontoras kuriose daro siurblius) ir po to gauta siurbli uzsideti.

reikia tam siurbliui nauja tema pakurti dark sid'e ...

BTW dar raso kad kazkokie 6mm plunzeriai is Ford Tranzito BOSHC siurblio tinka
BTBTW keliu skirtingu tipu patys MB siurbliai buna (M ir MW)
su situ reikalu ir aš suku stipriai galva, 6mm plunzeriai buna pas om 606 el siurbli iš w210mb. manau daugiau žiniu apie juos turi turet žmones tvarkantys žemės ukyje ir sunkvežimiuose naudojamus to tipo siurblius :)

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by driver »

prashmirinejau tavo tema, ziauriai uzskaitau. ziauriai idomus reikaliukas. jokiu elektriniu nesamoniu jokiu mapinimu shmapinimu, viskas 100% pure mechanical things ,jokiu vimotu ir kitokiu brudo?kietai! man cia idomu pasidare kas trukdo sukti ta motora iki jo galimybiu ribos, nes hell as turbut atsisukciau? ar tiesiog nesinori vazineti su ta mintim "tuoj kazkas sprogs, arba lush deze ir krumplis istrigs subinej :shock: " :) nors vel finansai, sankabos, blabla
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Project: 3in1 for drift

Post by protoNOS »

kiek skaiciau iki 7000+- galima sukti. po to - kaip ir iprastame variklyje - Velenelis ir voztuvu spiruokles.

Kiek susidariau nuomone tai su 6mm plunzeriais ir stock viduriais/galva galima tureti saugius kasdieninius 250-300Ag ir 6000-7000rpm.
Tik tokiam setup'ui turbinos reiktu. KKK K27 ? del K26 (nu aubi turbo) neaisku. Reiktu i zemelapius ziureti (ir protingesnio zmogaus nuomones nei mano) nes dyzelis kiek kitaip arklius gamina...
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

vikis_s
Posts: 247
Joined: 23 Nov 2009, 21:08

Re: Project: 3in1 for drift

Post by vikis_s »

protoNOS wrote:kiek skaiciau iki 7000+- galima sukti. po to - kaip ir iprastame variklyje - Velenelis ir voztuvu spiruokles.

Kiek susidariau nuomone tai su 6mm plunzeriais ir stock viduriais/galva galima tureti saugius kasdieninius 250-300Ag ir 6000-7000rpm.
Tik tokiam setup'ui turbinos reiktu. KKK K27 ? del K26 (nu aubi turbo) neaisku. Reiktu i zemelapius ziureti (ir protingesnio zmogaus nuomones nei mano) nes dyzelis kiek kitaip arklius gamina...
As kiek supratau standartiniu om606-om605 siurbliu taip lengvai nesureguliuosi?Todel dedami pilnai mechaninei siurbliai?
Nors ir standartu siurbliu ribos yra labai dideles nes ten 6mm plundzeriai,o variklis isvis super y kury nereik isvis jokiu investiciju?

As sukuriau tema http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=37&t=15713 gal nusimanantys aptartu kas kaip su sitais varikleis,nereiktu tersti ir temos zmogui.Man irgi labai aktuali tema nes planai buvo pirkt bmw 3d variklio swap,o cia isties gundantis dalykas nes nereiktu sukt galvos del pravodkes.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

išpjoviau galine pertvara ir palange
dabar reikia padaryt strut bar'a tik nežinau kuris variantas efektyvesnis, gal kas protinga patarimas? :)
Image

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Dariusmientas »

efektyvesnis pirmas o efektyviauses tai pirmas ir antras kartu.

Cvekas_gt
Posts: 44
Joined: 05 Sep 2011, 20:11
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Cvekas_gt »

efektyviausias būtų x-brace ;)
Subaru Impreza FTW!
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Fever »

Pirmam variante dugne, kur nori tvirtinti, tai ten tik skarda ar yra kažkoks rimtesnis ale rėminis suėjimas? Tarp stakanų X kalčiau :wink:
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: 3in1 for drift

Post by Vodka »

Pas mani irgi ten panašūs fokusai vyksta, tai bus iki balkio tvirtinimų, tada į stakanus ir rasporke paprasta arba xsas nueinantis nuo stakanų iki balkio tvirtinimų.
kad visas galas kaip viena dalis būtų :)
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

parėjo e36 ta technix coilai, kol viskas susistatys i savo vietas ir pirmiem bandymam turėtu užtekt :)
Image

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

Fever wrote:Pirmam variante dugne, kur nori tvirtinti, tai ten tik skarda ar yra kažkoks rimtesnis ale rėminis suėjimas? Tarp stakanų X kalčiau :wink:
yra šioks toks rėmukas :)

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

užteks kalėdoooot, reikia padirbėt :D
padidinta skylė nuo 5cm skersmens iki 7cm, kad įsidėtu e36 camber plates
Image
užvirintos ant stakanu plokštelės strut bar'ui ir perleista viena kita siūlė papildomai
Image
ir plokštelė per viduri
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

Tvirtink ten, kur tvirtinasi amortikai, o ne siaip i stakana. I dugna remti verta nebent ten dar kartu su traversu sujungsi arba dugnas toje vietoje gana tvirtas, nes siaip i skarda ramstyti jokio tolko.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

romkasponka wrote:Tvirtink ten, kur tvirtinasi amortikai, o ne siaip i stakana. I dugna remti verta nebent ten dar kartu su traversu sujungsi arba dugnas toje vietoje gana tvirtas, nes siaip i skarda ramstyti jokio tolko.
per dugna traversa su traversu jungsiu, nes man ten ant orginaliu skardu nerimtai atrodo

User avatar
BMW V8
Posts: 69
Joined: 01 Jul 2005, 21:37
Location: Kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by BMW V8 »

Galine rasporke reikalinga nebent dirzam tvirtinti, nu gal dar kebului sveikiau :D bet kas lieciavaldyma, tai ji visiskai neitakoja galiniu ratu elgesio, cia jau reiketu tvirtinti traversa ir jo tvirtinimo taskus prie kebulo ;)

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

BMW V8 wrote:Galine rasporke reikalinga nebent dirzam tvirtinti, nu gal dar kebului sveikiau :D bet kas lieciavaldyma, tai ji visiskai neitakoja galiniu ratu elgesio, cia jau reiketu tvirtinti traversa ir jo tvirtinimo taskus prie kebulo ;)
tu cia kalbi apie bmw varianta, o pas makfersona ji reikalinga.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

užvirintos skylės stakanuose kur eidavo vairo traukė
Image
nupirktos šarnyrinės galvutės priekinėms šakėms ir nupirkti atraminiai
Image

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: 3in1 for drift

Post by cooler »

privirinau stakanam laikyt va šitokes nesamones (ant viršaus dar dangtukai užsivirins) :D
Image
ir padaryti pavyzdiniai turėklai, bet pirma reikia pasiklaust protingesniu už save:D ar iš ju bus naudos, nes jei ne, tai ir nedėčiau, bet kadangi audines stakanus laikė pertvara ir ji išsipjaus tai manau praverstu? :)
Image

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: 3in1 for drift

Post by romkasponka »

Ant stakanu butum apsukes tuos tvirtinimus ir nereiktu dangtuku daryti. Vietoje tureklu geriau lankus samapalnus susimestum ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply