Project: MR2 SW20 Turbo
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Na taip, kai pats daraisi sau, darai truputį kruopščiau
Bet kažkaip tada norėjosi greičiau sutvarkyt, tai atidaviau motoristams, tik ne Prienu, o Alytaus, jei tai daro skirtumą
Dėl mažai tepalo galėjo užvelt veleną, kai ant posiukių atlyvai būna.
Na dabar jau bandysiu viską darytis pats, nepaskubom, gal bus geriau Tiesa, ant FL labai norėčiau suspėti, tai neaišku kaip ten gausis "nepaskubom"
Bet kažkaip tada norėjosi greičiau sutvarkyt, tai atidaviau motoristams, tik ne Prienu, o Alytaus, jei tai daro skirtumą
Dėl mažai tepalo galėjo užvelt veleną, kai ant posiukių atlyvai būna.
Na dabar jau bandysiu viską darytis pats, nepaskubom, gal bus geriau Tiesa, ant FL labai norėčiau suspėti, tai neaišku kaip ten gausis "nepaskubom"
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Po truputį viskas juda į priekį.
Variklis perrinktas.
Sudėti wiseco stumokliai, clevite racing įdėklai, visos cometic tarpinės, reguliuojama žvaigžturė ant išmetimo velenėlio.
Toliau darbai tokie: nušlifuoti išmetimo kolektorių, pritaikyti 3sge įsiurbimo kolektorių, padirbėti ties kosmetine būkle (dažyti galvos dangtelį, įsiurbimo koliką ir pan).
Variklis perrinktas.
Sudėti wiseco stumokliai, clevite racing įdėklai, visos cometic tarpinės, reguliuojama žvaigžturė ant išmetimo velenėlio.
Toliau darbai tokie: nušlifuoti išmetimo kolektorių, pritaikyti 3sge įsiurbimo kolektorių, padirbėti ties kosmetine būkle (dažyti galvos dangtelį, įsiurbimo koliką ir pan).
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Labai trumpas nuotraukų reziume iš 2014 metų darbų.
Radom daug kirminų ir nusprendėm, kad geriausias sprendimas - keisti visą galą.
Variklis po perrinkimo
Padirbėta ties kosmetine būkle
Teko apsilankyti pas Igorį
Kadangi targa langai nebeužsidėjo, teko dar papjaustyt ir pavirint
Grįžome prie standartinės crimson red spalvos
Dugnas nupūstas graviteksu
Daugiau:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 924&type=1
Radom daug kirminų ir nusprendėm, kad geriausias sprendimas - keisti visą galą.
Variklis po perrinkimo
Padirbėta ties kosmetine būkle
Teko apsilankyti pas Igorį
Kadangi targa langai nebeužsidėjo, teko dar papjaustyt ir pavirint
Grįžome prie standartinės crimson red spalvos
Dugnas nupūstas graviteksu
Daugiau:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 924&type=1
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Kažkaip per stipriai su tuo "perpjoviau per puse"
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
čia jau stipriai... Nafik to targos reik, ane?
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Targos sportui mažiausiai reikia Kam tas papildomas svoris ir stiklai ant galvos avarijos atveju
O dėl sulipdymo kolkas jokio diskomforto nepajaučiau.
O dėl sulipdymo kolkas jokio diskomforto nepajaučiau.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
O kokiu tikslu buvo pjauta per puse? Kad lankus lengviau sudeti?
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Buvo baisiai supuvus šikna, slenkstis. Būtų buvę daug daugiau darbo daryt naujas skardas, gaudyt rūdis, o rezultatas ilgam laikotarpy kažin ar būtų geresnis, vistiek tos rūdys išlystų anksčiau ar vėliau.fotonas13 wrote:O kokiu tikslu buvo pjauta per puse? Kad lankus lengviau sudeti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
O jei koks įvykis? Nebijai, kad per pusę perplyš?
Kur juodo priekis? Negeriau viska buvo perdėt į naują kebulą?
Kur juodo priekis? Negeriau viska buvo perdėt į naują kebulą?
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Nebutu lanku - galima butu bijot.Kevinas wrote:O jei koks įvykis? Nebijai, kad per pusę perplyš?
Kur juodo priekis? Negeriau viska buvo perdėt į naują kebulą?
Vienaip ar kitaip - toks 'durimas' tai cia visiskas anonizmas... Kaip slenksciuis suduret? Taip pad 'i siule'?? Nes pagal foto, tai nematau kad butu atidarineta 'langai' slenksciuose, ir durta skirtingose vietose vidines slenksciu skardos... Dugno plokscia skarda tai dar 'px' kad i siule... (nu toks cia ir px aisku...) bet jei ir slenkscius taip suduret - tai tada reik 'meistram' nagus nagus dauzyt. Paprastai durimai darosi per gamyklines siules, taskinius....
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Juodas buvo anglas.
Dėl įvykio nebijau, lankai tikrai apsaugos
O dėl sudūrimo - slenksčiai buvo atidarinėjami ir visos siūlės suvirintos, kaip priklauso (taip, foto to nesimato). Apačia ne siūlė į siūlę, o užlesta vienas kėbulas ant kito ir padarytos dvi siūlės. Taip, kad viskas čia normaliai
P.S. Kiek važiavau, važiuoja tiesiai, kaip ir važiavo.
Dėl įvykio nebijau, lankai tikrai apsaugos
O dėl sudūrimo - slenksčiai buvo atidarinėjami ir visos siūlės suvirintos, kaip priklauso (taip, foto to nesimato). Apačia ne siūlė į siūlę, o užlesta vienas kėbulas ant kito ir padarytos dvi siūlės. Taip, kad viskas čia normaliai
P.S. Kiek važiavau, važiuoja tiesiai, kaip ir važiavo.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
"važiuoja tiesiai" yra vienintelis per pusę pjauto ir suvirinto kėbulo tikrinimo metodas?
atrodo kaip ir quality build'as, atsidariau, žiūriu fotkes, priscrollinu iki "privirinau kitos mašinos šikną" ir iškart pasidarė gana lietuviško požiūrio į automobilių "buildinimą". išimk tas fotkes. niekam nerodyk. nes dar atsiras tokių, kurie pagalvos, kad jeigu taip darė tai čia gera idėja ir sumastys pakartoti. nooooooooo
atrodo kaip ir quality build'as, atsidariau, žiūriu fotkes, priscrollinu iki "privirinau kitos mašinos šikną" ir iškart pasidarė gana lietuviško požiūrio į automobilių "buildinimą". išimk tas fotkes. niekam nerodyk. nes dar atsiras tokių, kurie pagalvos, kad jeigu taip darė tai čia gera idėja ir sumastys pakartoti. nooooooooo
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Tai buvo pigiausias ir optimaliausias variantas. O kadangi biudžetas ties šiuo projektu yra silpniausia vieta, tą teko ir daryti...ard wrote:"važiuoja tiesiai" yra vienintelis per pusę pjauto ir suvirinto kėbulo tikrinimo metodas?
atrodo kaip ir quality build'as, atsidariau, žiūriu fotkes, priscrollinu iki "privirinau kitos mašinos šikną" ir iškart pasidarė gana lietuviško požiūrio į automobilių "buildinimą". išimk tas fotkes. niekam nerodyk. nes dar atsiras tokių, kurie pagalvos, kad jeigu taip darė tai čia gera idėja ir sumastys pakartoti. nooooooooo
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
taip, kiek teko matyti, visi pigiai ir optimaliai remontuojantys kebulus perka dar viena kebula ir keicia po puse, ketvirtadali, trecdali kebulo ...
p.s. is nuotrauku nesimato nieko tiek baisiai supuvusio
p.s. is nuotrauku nesimato nieko tiek baisiai supuvusio
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Kėbulo tikrai nepirkau Na, pirkau, bet jau labai seniai, ir ne dėl kėbulo, o variklio. O dabar dar kaip ir kėbulas pasitarnavo.kliobas wrote:taip, kiek teko matyti, visi pigiai ir optimaliai remontuojantys kebulus perka dar viena kebula ir keicia po puse, ketvirtadali, trecdali kebulo ...
p.s. is nuotrauku nesimato nieko tiek baisiai supuvusio
Buvo supuvęs visas slenkstis, po slenkčiu vidinė skarda, visa šikna ir dar daugiau. Patikėk, virinti būtų buvęs tikrai prastesnis variantas \
Čia dar šiek tiek, tikrai ne viskas
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
nu kiek teko taip keist ir siknas ir priekius ir stogus ralinem masinom viskas gerai ir per blynus ir suvedimas pasidaro geras.paskutinis variantas buvo kad su sikna plojo i medi o jis nuluzes uzvirto ant stogo, nupjovem sikna su stogu ir kita uzdejom ir gonkese vaziuova be problemu. va kaip atrode
https://www.facebook.com/giedrius.notku ... 001&type=1
P.S. sitie darbai buvo atlikti per 4 paras
jei kas domisi daugiau raliu tai ten vos ne puse masinu su pakeistais stogais ketvirciais ar siknom.
https://www.facebook.com/giedrius.notku ... 001&type=1
P.S. sitie darbai buvo atlikti per 4 paras
jei kas domisi daugiau raliu tai ten vos ne puse masinu su pakeistais stogais ketvirciais ar siknom.
BMW e30 325i va tikrasis gyvenimo variklis
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Kas liečia laiką - čia buvo dar viena priežastis keisti šikną, o ne tvarkyti rūdis.
Pakeista buvo gal per tris dienas, o rūdžių tvarkymas turbūt tris savaites (jei ne ilgiau) būtų trukęs
Pakeista buvo gal per tris dienas, o rūdžių tvarkymas turbūt tris savaites (jei ne ilgiau) būtų trukęs
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
O tai jei vaira permest juodam, nebutu geriau buve?
P.s. As nestumiu, tik domiuosi.
P.s. As nestumiu, tik domiuosi.
r32 neverending project
Gf8 sti v-limited track car
e92 330i daily
rx8 winterbeater wannabe
Gf8 sti v-limited track car
e92 330i daily
rx8 winterbeater wannabe
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Sudėtingas reikalas MR'ui permesti vairą... Plius tas juodas visas išdraskytas jau. Be to, keičiasi kėbulo nr. ir t.t. Prasideda tuomet visokios ekpertizės ir pan.
Doggis gali papasakot, ar paprasta Mr'ui pakeist vairą
P.S. Retenybė čia nestumiančių
Doggis gali papasakot, ar paprasta Mr'ui pakeist vairą
P.S. Retenybė čia nestumiančių
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Greičiau retenybė yra tie, kurie nereaguoja į bet kokį grižtesnį pasakymą, kaip penkiametės mergaitės...GreddyMR2 wrote:P.S. Retenybė čia nestumiančių
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Jeigu jums atrodo, kad kazkur taip sureagavau, labai klystatespade wrote:Greičiau retenybė yra tie, kurie nereaguoja į bet kokį grižtesnį pasakymą, kaip penkiametės mergaitės...GreddyMR2 wrote:P.S. Retenybė čia nestumiančių
O siaip stumti Lietuvoje iprasta, galioja ne tik siam forumui, bet tai jau ne i tema
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
ne tik Lietuvoj:) apskritai forumai yra gan gera vieta pastumt:))
as manau, kadangi sudeti lankai, tai ten giliai px tas virinimas per puse, kas nevaziuoja rimtai varzybose nesupras, kaip svarbu kiekviena sutaupyta kapeika ant greicio, patikimumo ir saugumo neitakojanciu dalyku. Pas tave ir taip per daug isciustinta toyota, bus gaila per lenktynes baksnotis:) kaip Narusis yra pasakes, sport auto turi gerai is 5 metru atrodyti:) cia aisku liecia mus, varguolius, o ne rimtas komandas.
as manau, kadangi sudeti lankai, tai ten giliai px tas virinimas per puse, kas nevaziuoja rimtai varzybose nesupras, kaip svarbu kiekviena sutaupyta kapeika ant greicio, patikimumo ir saugumo neitakojanciu dalyku. Pas tave ir taip per daug isciustinta toyota, bus gaila per lenktynes baksnotis:) kaip Narusis yra pasakes, sport auto turi gerai is 5 metru atrodyti:) cia aisku liecia mus, varguolius, o ne rimtas komandas.
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Kad gaila bus, tai tikrai, bet manau priprasiu. O šiaip nieko čia labai iščiustinto, perdažyta ir tiek
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Tai kaip tada su vamzdiniu karkasu bolidais, kur ant karkaso karbonas paprasciausiai uzsideda? Kuom yra blogai taip suvirint kebula, turint omeni, kad jame yra lankai? Kodel nerasot komentaru prie kitu projektu, kur pervirinami firewallai, stakanai ar isimami balkiai is buferiu? Geriau gabaliukais mesinet ir lipdyt prie apipuvusios skardos?? Nekurie specialistu komentarai privercia rimtai suabejoti ju adekvatumu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Man pirmiausia viska pamacius pasirode, kad rimto ivykio metu (kai neatlaiko priekio-galo suvirinimas) tie 4 taskai neislaikys visko kartu. O ir tas sujungimas ne kazkur, o tiesiai po vairuotoju.
Bet cia tik mano nuomone, kodel truputi gasdinanciai pasirode toks sprendimas.
Bet cia tik mano nuomone, kodel truputi gasdinanciai pasirode toks sprendimas.
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD
Eagle Talon 1990 TSi AWD