Project: MR2 SW20 Turbo

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Ainis »

shilas wrote:Tai kaip tada su vamzdiniu karkasu bolidais, kur ant karkaso karbonas paprasciausiai uzsideda? Kuom yra blogai taip suvirint kebula, turint omeni, kad jame yra lankai? Kodel nerasot komentaru prie kitu projektu, kur pervirinami firewallai, stakanai ar isimami balkiai is buferiu? Geriau gabaliukais mesinet ir lipdyt prie apipuvusios skardos?? Nekurie specialistu komentarai privercia rimtai suabejoti ju adekvatumu
Tuose boliduose (tubular chassis) tie vamzdeliai veikia kaip nesancioji konstrukcija IR saugos lankai. Visa vaziuokle, transmisija, variklis tvirtinasi tiesiai prie ju.
Image
Saugos lanku atveju (jeigu gerai matosi) mineti 4 taskai privirinti prie 0,5-2mm skardeles, ir kazin ar esant butinybei ta skardele atlaikytu reikiama jega. Kai lankai atvesti i stakanus bei traversos tvirtinimo vietas, tada jau kita kalba.

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Į galinius stakanus lankai nuvesti. Į priekinius - nėra galimybės to padaryti.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

Jevgenij
Posts: 41
Joined: 23 Dec 2011, 22:47

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Jevgenij »

ko jus čia taip sunerimot? daugybė automobiliu, mūsų keliais važinėja suvirintu iš gabalu, ir virinti jie pardavimui būna. O čia žmogus darė sau, tai manau tikrai pagalvojo apie savo saugumą.

User avatar
Leon
Posts: 129
Joined: 02 Sep 2006, 10:16
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Leon »

Skirkit viena dalyka, virinta sau ir i turgu. Matau visi galvoja, kad turgaus kokybe ir turetu pasiskleisti per gulinti menta pervaziuojant. Kaip ir pries tai kolega minejo, kad puse masinu ralyje vaziuoja pervirintos ir nejaucia jokio diskomforto netgi sokinejant per traplynus.

wenceremos
Posts: 91
Joined: 23 Mar 2009, 08:38

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by wenceremos »

tik ralinese automobiliuose privirintoj siknoj retai kada stovi toks "lengvas" daiktas, kaip variklis..

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Jau pradeda darytis įdomu ir įsitikint, kaip gi vistik iš tiesų būtų avarijos atveju :D Nors viliuosi, kad to sužinoti taip ir neteks.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

kardanas
Posts: 58
Joined: 04 Jul 2012, 22:18

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by kardanas »

jei virinta per orginalius taskus,tai yra,nugrezta taskinis virinimas,ir paskui per ten pats suvirinta atgal,tai tvirtumas bus tas pats,nebent lievai virino
kas del avarijos,taigi naujos gaminamos kad luztu perpuse :lol:

User avatar
Sanimra
Posts: 7
Joined: 06 May 2011, 13:33

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Sanimra »

Kai yra sudėti lankai, deformacijos atveju, toks privirinimas įtakos neturi.

Kaazkaz
Posts: 15
Joined: 22 Jan 2013, 00:34

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Kaazkaz »

Prieš porą dienų užmatytas Vilniuje. Iš galo važiuojant nei kreivas, nei ką. Bet atrodo gerai! :)

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Bet va tik atvažiuok į miestą ir per kelias dienas paženklins...
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

Erikas
Posts: 222
Joined: 03 Dec 2006, 20:00

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Erikas »

Pats vazinejau su ivirintu ketverciu, apie penkis metus. Geometrija buvo ledas, teko ir su tuom kampu bortus imti - nieko, nei suluzo, nei iskylo, nei dar kitaip pasiveike. Be to "mirties spastai" su sper sikna ivirintais ir prsinargliuotais gabalais ne ka prasciau pasirode nei tas susiktas kompaktas is gamyklos, tad nemanau kad cia yra kazhkokia uber problema. O del lanku, nu atplys ppriekis nuo gal, su sikna pabruzins asfalta, padarysim nuotrauku pazvengsim, svarbu gyvas liktu po tokiu bajieriu!
2011 BMW X5 xDRIVE35i Sport activity
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Nave »

GreddyMR2 wrote: Kėbulo tikrai nepirkau :) Na, pirkau, bet jau labai seniai, ir ne dėl kėbulo, o variklio. O dabar dar kaip ir kėbulas pasitarnavo.
Buvo supuvęs visas slenkstis, po slenkčiu vidinė skarda, visa šikna ir dar daugiau. Patikėk, virinti būtų buvęs tikrai prastesnis variantas :)\
Na nežinau, šeimininko automobilis - šeimininko reikalas. Bet pačiam dabar analogiška situacija su rūdim galinėj daly, tačiau darom viską IMHO daug tvarkingiau. T.y. užsakytos naujos remontinės dalys iš gamyklos (slenksčiai, vienas ketvirtis, dalis dugno), viskas nugrežiama per gamyklinius suvirinimo taškus ir atgal taškiniu būdu privirinamos naujos dalys. Labai jau čia drastiškai tu.... :roll:
Aišku dėl laiko tu teisus, tas šudeliavimasis atima labai daug laiko (už kurį atitinkamai ir susimokėt reikia), bet bent žinai, kad viskas padaryta kaip iš gamyklos.

Beje, jei jau pjovei visą galą lauk ir virinai lankus, nesinorėjo gale tiesiog tube-frame'o pasidaryt? Imho logiškesnis sprendimas būtų.
Erikas wrote:nu atplys ppriekis nuo gal, su sikna pabruzins asfalta, padarysim nuotrauku pazvengsim
Ale žiaurus tu :lol:
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Įdomu, kiek man tos visos gamyklinės dalys (reikėtų visos šiknos) būtų kainavę...

O dėl tube-frame net negalvojau. Įtariu laiko ir pinigų atžvilgių tai būtų dar daugiau kainavę.

Kolkas tikrai nejaučiu jokio diskomforto dėl esamų darbų kokybės.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by pakales »

Ko jūs visi panikuojat dėl to kėbulo, su kuriuo jums važiuoti net nereikia? Viskas ten gerai apdaryta... Ar čia visi su mintim susidurt su kokiu medžiu ar betoniniais blokais gyvenat? Jei taip, tai n* tada išvis kažką daryt? Tam tikroj situacijoj gali nepadėti nei tas kėbulas nei tie lankai...

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by Nave »

GreddyMR2 wrote:Įdomu, kiek man tos visos gamyklinės dalys (reikėtų visos šiknos) būtų kainavę...

O dėl tube-frame net negalvojau. Įtariu laiko ir pinigų atžvilgių tai būtų dar daugiau kainavę.

Kolkas tikrai nejaučiu jokio diskomforto dėl esamų darbų kokybės.
Nebūtina naujas užsakinėt, galima gi iš donoro taip pat nusigręžt ;) Nu vienu žodžiu, tik mano trys kapeikos buvo. Sėkmės toliau projekte.
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Kažkas čia labai prigasdino, kad užpakaliu asfaltą brūžinsiu :)
Tai po šito įvykio nei žymelės nėra prie virinimo vietos. O kėbulo priekis ir galas buvo gerokai pabėgęs.

https://www.youtube.com/watch?v=9uIbwDVAceA
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by ard »

kėbulą atitmapė normaliai? lankai spėju net nesujudėjo
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Atsitampė normaliai, dėjau nauja traversą gale su visom traukėm. Prieky truputį radiatoriaus laikikliai dar nesueina, bet labai dėl to nepergyvenu.
Lankai atrodo nepaliesti.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

Post Reply