Project: MR2 SW20 Turbo

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 21 Jul 2013, 15:15

Na taip, kai pats daraisi sau, darai truputį kruopščiau :)
Bet kažkaip tada norėjosi greičiau sutvarkyt, tai atidaviau motoristams, tik ne Prienu, o Alytaus, jei tai daro skirtumą :)

Dėl mažai tepalo galėjo užvelt veleną, kai ant posiukių atlyvai būna.

Na dabar jau bandysiu viską darytis pats, nepaskubom, gal bus geriau :) Tiesa, ant FL labai norėčiau suspėti, tai neaišku kaip ten gausis "nepaskubom" :D
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 01 Dec 2013, 00:28

Po truputį viskas juda į priekį.

Variklis perrinktas.
Sudėti wiseco stumokliai, clevite racing įdėklai, visos cometic tarpinės, reguliuojama žvaigžturė ant išmetimo velenėlio.

Toliau darbai tokie: nušlifuoti išmetimo kolektorių, pritaikyti 3sge įsiurbimo kolektorių, padirbėti ties kosmetine būkle :) (dažyti galvos dangtelį, įsiurbimo koliką ir pan).

Image
Image
Image
Image
Image
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 26 May 2014, 20:51

Labai trumpas nuotraukų reziume iš 2014 metų darbų.

Image

Radom daug kirminų ir nusprendėm, kad geriausias sprendimas - keisti visą galą.
Image
Image
Image
Image

Variklis po perrinkimo
Image

Padirbėta ties kosmetine būkle
Image
Image

Teko apsilankyti pas Igorį
Image

Kadangi targa langai nebeužsidėjo, teko dar papjaustyt ir pavirint
Image
Image

Grįžome prie standartinės crimson red spalvos
Image
Image

Image
Image
Image
Image

Dugnas nupūstas graviteksu
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Daugiau:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.835306069830119.1073741828.163791420314924&type=1
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
Kevinas
Posts: 93
Joined: 18 Apr 2007, 12:06
Location: Kaunas

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby Kevinas » 27 May 2014, 08:33

Kažkaip per stipriai su tuo "perpjoviau per puse" :shock: :roll:
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby slimas1 » 27 May 2014, 10:42

čia jau stipriai... Nafik to targos reik, ane? :lol:
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 27 May 2014, 11:32

Targos sportui mažiausiai reikia :) Kam tas papildomas svoris ir stiklai ant galvos avarijos atveju :)

O dėl sulipdymo kolkas jokio diskomforto nepajaučiau.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
fotonas13
Posts: 499
Joined: 01 Sep 2005, 21:29
Location: Vln
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby fotonas13 » 27 May 2014, 11:52

O kokiu tikslu buvo pjauta per puse? Kad lankus lengviau sudeti?
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 27 May 2014, 12:04

fotonas13 wrote:O kokiu tikslu buvo pjauta per puse? Kad lankus lengviau sudeti?


Buvo baisiai supuvus šikna, slenkstis. Būtų buvę daug daugiau darbo daryt naujas skardas, gaudyt rūdis, o rezultatas ilgam laikotarpy kažin ar būtų geresnis, vistiek tos rūdys išlystų anksčiau ar vėliau.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
Kevinas
Posts: 93
Joined: 18 Apr 2007, 12:06
Location: Kaunas

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby Kevinas » 28 May 2014, 09:19

O jei koks įvykis? Nebijai, kad per pusę perplyš?
Kur juodo priekis? Negeriau viska buvo perdėt į naują kebulą?
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby doggy » 28 May 2014, 09:49

Kevinas wrote:O jei koks įvykis? Nebijai, kad per pusę perplyš?
Kur juodo priekis? Negeriau viska buvo perdėt į naują kebulą?


Nebutu lanku - galima butu bijot.

Vienaip ar kitaip - toks 'durimas' tai cia visiskas anonizmas... Kaip slenksciuis suduret? Taip pad 'i siule'?? Nes pagal foto, tai nematau kad butu atidarineta 'langai' slenksciuose, ir durta skirtingose vietose vidines slenksciu skardos... Dugno plokscia skarda tai dar 'px' kad i siule... (nu toks cia ir px aisku...) bet jei ir slenkscius taip suduret - tai tada reik 'meistram' nagus nagus dauzyt. Paprastai durimai darosi per gamyklines siules, taskinius....
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 28 May 2014, 10:07

Juodas buvo anglas.

Dėl įvykio nebijau, lankai tikrai apsaugos :)

O dėl sudūrimo - slenksčiai buvo atidarinėjami ir visos siūlės suvirintos, kaip priklauso (taip, foto to nesimato). Apačia ne siūlė į siūlę, o užlesta vienas kėbulas ant kito ir padarytos dvi siūlės. Taip, kad viskas čia normaliai :)
P.S. Kiek važiavau, važiuoja tiesiai, kaip ir važiavo.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
ard
Posts: 2164
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby ard » 28 May 2014, 10:36

"važiuoja tiesiai" yra vienintelis per pusę pjauto ir suvirinto kėbulo tikrinimo metodas?

atrodo kaip ir quality build'as, atsidariau, žiūriu fotkes, priscrollinu iki "privirinau kitos mašinos šikną" ir iškart pasidarė gana lietuviško požiūrio į automobilių "buildinimą". išimk tas fotkes. niekam nerodyk. nes dar atsiras tokių, kurie pagalvos, kad jeigu taip darė tai čia gera idėja ir sumastys pakartoti. nooooooooo :|
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 28 May 2014, 10:53

ard wrote:"važiuoja tiesiai" yra vienintelis per pusę pjauto ir suvirinto kėbulo tikrinimo metodas?

atrodo kaip ir quality build'as, atsidariau, žiūriu fotkes, priscrollinu iki "privirinau kitos mašinos šikną" ir iškart pasidarė gana lietuviško požiūrio į automobilių "buildinimą". išimk tas fotkes. niekam nerodyk. nes dar atsiras tokių, kurie pagalvos, kad jeigu taip darė tai čia gera idėja ir sumastys pakartoti. nooooooooo :|


Tai buvo pigiausias ir optimaliausias variantas. O kadangi biudžetas ties šiuo projektu yra silpniausia vieta, tą teko ir daryti...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

kliobas
Posts: 106
Joined: 26 May 2008, 18:56
Location: Vilnius

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby kliobas » 28 May 2014, 11:58

taip, kiek teko matyti, visi pigiai ir optimaliai remontuojantys kebulus perka dar viena kebula ir keicia po puse, ketvirtadali, trecdali kebulo ... :lol:

p.s. is nuotrauku nesimato nieko tiek baisiai supuvusio

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 28 May 2014, 12:05

kliobas wrote:taip, kiek teko matyti, visi pigiai ir optimaliai remontuojantys kebulus perka dar viena kebula ir keicia po puse, ketvirtadali, trecdali kebulo ... :lol:

p.s. is nuotrauku nesimato nieko tiek baisiai supuvusio


Kėbulo tikrai nepirkau :) Na, pirkau, bet jau labai seniai, ir ne dėl kėbulo, o variklio. O dabar dar kaip ir kėbulas pasitarnavo.

Buvo supuvęs visas slenkstis, po slenkčiu vidinė skarda, visa šikna ir dar daugiau. Patikėk, virinti būtų buvęs tikrai prastesnis variantas :)\

Čia dar šiek tiek, tikrai ne viskas
Image
Image
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
danats
Posts: 71
Joined: 25 Jan 2007, 14:36
Location: Kaunas

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby danats » 28 May 2014, 13:58

nu kiek teko taip keist ir siknas ir priekius ir stogus ralinem masinom viskas gerai ir per blynus ir suvedimas pasidaro geras.paskutinis variantas buvo kad su sikna plojo i medi o jis nuluzes uzvirto ant stogo, nupjovem sikna su stogu ir kita uzdejom ir gonkese vaziuova be problemu. va kaip atrode
https://www.facebook.com/giedrius.notku ... 001&type=1
P.S. sitie darbai buvo atlikti per 4 paras
jei kas domisi daugiau raliu tai ten vos ne puse masinu su pakeistais stogais ketvirciais ar siknom.
BMW e30 325i va tikrasis gyvenimo variklis

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 28 May 2014, 14:12

Kas liečia laiką - čia buvo dar viena priežastis keisti šikną, o ne tvarkyti rūdis.
Pakeista buvo gal per tris dienas, o rūdžių tvarkymas turbūt tris savaites (jei ne ilgiau) būtų trukęs :)
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
Goldas
Posts: 221
Joined: 18 May 2012, 22:59
Location: Vilnius

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby Goldas » 28 May 2014, 22:14

O tai jei vaira permest juodam, nebutu geriau buve?

P.s. As nestumiu, tik domiuosi.
r32 neverending project
Gf8 sti v-limited track car
e92 330i daily
rx8 winterbeater wannabe

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 28 May 2014, 22:21

Sudėtingas reikalas MR'ui permesti vairą... Plius tas juodas visas išdraskytas jau. Be to, keičiasi kėbulo nr. ir t.t. Prasideda tuomet visokios ekpertizės ir pan.

Doggis gali papasakot, ar paprasta Mr'ui pakeist vairą :)

P.S. Retenybė čia nestumiančių :D
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby spade » 29 May 2014, 09:48

GreddyMR2 wrote:P.S. Retenybė čia nestumiančių :D
Greičiau retenybė yra tie, kurie nereaguoja į bet kokį grižtesnį pasakymą, kaip penkiametės mergaitės...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 29 May 2014, 10:01

spade wrote:
GreddyMR2 wrote:P.S. Retenybė čia nestumiančių :D
Greičiau retenybė yra tie, kurie nereaguoja į bet kokį grižtesnį pasakymą, kaip penkiametės mergaitės...


Jeigu jums atrodo, kad kazkur taip sureagavau, labai klystate :)
O siaip stumti Lietuvoje iprasta, galioja ne tik siam forumui, bet tai jau ne i tema :)
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

minduza
Posts: 31
Joined: 10 Mar 2013, 22:46

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby minduza » 29 May 2014, 10:17

ne tik Lietuvoj:) apskritai forumai yra gan gera vieta pastumt:))
as manau, kadangi sudeti lankai, tai ten giliai px tas virinimas per puse, kas nevaziuoja rimtai varzybose nesupras, kaip svarbu kiekviena sutaupyta kapeika ant greicio, patikimumo ir saugumo neitakojanciu dalyku. Pas tave ir taip per daug isciustinta toyota, bus gaila per lenktynes baksnotis:) kaip Narusis yra pasakes, sport auto turi gerai is 5 metru atrodyti:) cia aisku liecia mus, varguolius, o ne rimtas komandas.

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby GreddyMR2 » 29 May 2014, 10:52

Kad gaila bus, tai tikrai, bet manau priprasiu. O šiaip nieko čia labai iščiustinto, perdažyta ir tiek :)
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

shilas
Posts: 61
Joined: 30 Dec 2012, 23:25

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby shilas » 29 May 2014, 12:11

Tai kaip tada su vamzdiniu karkasu bolidais, kur ant karkaso karbonas paprasciausiai uzsideda? Kuom yra blogai taip suvirint kebula, turint omeni, kad jame yra lankai? Kodel nerasot komentaru prie kitu projektu, kur pervirinami firewallai, stakanai ar isimami balkiai is buferiu? Geriau gabaliukais mesinet ir lipdyt prie apipuvusios skardos?? Nekurie specialistu komentarai privercia rimtai suabejoti ju adekvatumu

User avatar
Kevinas
Posts: 93
Joined: 18 Apr 2007, 12:06
Location: Kaunas

Re: Project: MR2 SW20 Turbo

Postby Kevinas » 29 May 2014, 13:51

Man pirmiausia viska pamacius pasirode, kad rimto ivykio metu (kai neatlaiko priekio-galo suvirinimas) tie 4 taskai neislaikys visko kartu. O ir tas sujungimas ne kazkur, o tiesiai po vairuotoju.

Image

Bet cia tik mano nuomone, kodel truputi gasdinanciai pasirode toks sprendimas.
http://www.avstudija.lt/
Eagle Talon 1990 TSi AWD


Return to “Projects & Modlists”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest