Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
User avatar
Makika
Posts: 44
Joined: 25 Nov 2008, 15:48

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by Makika »

spade wrote:Man tai kazkaip ne prie sirdies tas pavaru dezes kronsteinas... :|
Laiko?
O kas jam turetu atsitikt kai ant jo apkrovos minimalios?
Honda CR125R
BA3 2102
http://www.molotokas.lt

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

jo, viskas normaliai. dėžė kaip nissaninė, nesunki tai nedaug apkrovos. kai virinom aš buvau užsilipęs ir pašokinėjau, atlaikė :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by Vodka »

supergreitis taip pat tikrina.. :D
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by spade »

ard wrote:jo, viskas normaliai. dėžė kaip nissaninė, nesunki tai nedaug apkrovos. kai virinom aš buvau užsilipęs ir pašokinėjau, atlaikė :lol:
Taigi ne del dezes sunkumo (del to tai ten medinis pagalys but galetu), o del sukamuju smuginiu apkrovu... Nors jei variklio pagalves kietos, tai gal ir px.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

motoro pagalvės nuo s14a ir motoras turi biškį judesio į šonus, bet dėžė turi pakankamai aukštą pagalvę, kuri apačioj tvritinasi labai siauram plote. surinkdamas tikrinau kiek dėžės pagalvė turi rotacinio judesio - tai gerokai daugiau, negu dabar motoras juda. daugiausia apkrovos tenka motoro pagalvėms, dėžės pagalvė išnaudoja labai mažą savo galimo judėjimo amplitudę.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by spade »

Aisku.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

žodžiu kaito motoras, tai pavyko pasigriebt koyo 50mm storio copper core, trijų sekcijų radiatorių. caškinis, discontinued, tai reiškia kad niekur nerasi. ple, pavyko rast visdėlto.

Image

Image
stock vs koyo 50mm

Image
netelpa, atsižymim kur drožt

Image
naujos apatinės tvirtinimo skylės

Image
jau telpa

Image
dar radau anglo paliktą "siurprizą" - aftermarket temp daviklis įsuktas tiesiog į varinę skardą. teko vežt lituot, nes nuo 90C ir 1.1bar viską išputė. naktis prieš chill'n'grill buvo ganėtinai įtempta...

reziume - ant idle dirbant motoras be fenų net nesušildo viso radiatoriaus. ~10kg sauso svorio + vien į jį pilasi ~6-7ltr aušiako. epic daiktas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

dargi pasimiršo - buvau demo drift event'e ant ozo stogo kartodrome. prieš run'us sakė neišvartyt padangų. yeah right... suleidžia visus vėjinius driftiorus į ultra siaurą trasą ir liepia nieko nenucrashint... pats nusirašiau gal ~3is kartus? pamiršau jau.
betonas suėdė padangas iki metalo per 4is practice run'us. sakiau kad px ir šėriau kol sprogo. palikau mašiną iki nakties ant stogo su nuleistu ratu. paskui sekė gana ilgas pašnekesys su apsauga, kuriai pasirodė įdomu, kodėl aš noriu užsirident du ratus į viršutinį aukštą.

Image

Image

Image

Image


iiir kažkada dar seniau buvau dvarkiemyje. saugojau afio brangiąsias fyškes, spininau, sustojau ir į mane įslydo. vėl nusuko nosį ir sulaužė tada dar stockinį ca18 radiatorių. buvo gal 5tas run'as, nebepamenu. teko susirinkt žaislus ir važiuot tvarkytis..

Image

Image

Image
remontas on the fly

Image

Image

Image
rombas?

Image

Image

Image
vėl rieda
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by identity »

nebijai kad viena diena kapotas atsidarys bevaziuojant? :roll:

User avatar
mindish
Posts: 300
Joined: 23 Jul 2008, 23:37
Location: Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by mindish »

identity wrote:nebijai kad viena diena kapotas atsidarys bevaziuojant? :roll:
Dalyvavau 'remonto' eigoje, viskas ten veikia ok :lol:
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

identity wrote:nebijai kad viena diena kapotas atsidarys bevaziuojant? :roll:
rizika išlieka, bet aš ūkiškai pamėginau atidaryt rankom - atlaikė :lol:
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

buvau nuvažiavęs į night matsurį. jis buvo nelabai night, bet pasišert buvo kur ir kaip. organizuotumas "įdomus", nebuvo montažkės vietoje, nebuvo apšvietimo tai iki 22h pavažiavom o kai sutemo absoliučiai nieko nebesimatė ir uždarė trasą.
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.

Image

Image

šioks toks onboard'as filmintas su 35usd kainavusia china kamera
https://www.youtube.com/watch?v=rz8ZKPVwE9k
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by identity »

is viso naikinti ta vairo stiprintuva. kai masina rieda tas stiprintuvas nereikalingas daiktas. jei suvedimas, kasteris geri, tai vairas pats sukinesis kaip reikia. man su savo nisanu kai kokiam letuminiam slalome reikia gyvatele issukineti, vaira lauzau abiem rankom, nes stiprintuvas netik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo. ir abiejuose nisanuose man tas pats. kadaise slalomuodavau su golfu be stiprintuvo, tai buvo daug geriau :wink:

User avatar
NISMO'
Posts: 1174
Joined: 15 Nov 2006, 04:22

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by NISMO' »

identity wrote:is viso naikinti ta vairo stiprintuva. kai masina rieda tas stiprintuvas nereikalingas daiktas. jei suvedimas, kasteris geri, tai vairas pats sukinesis kaip reikia. man su savo nisanu kai kokiam letuminiam slalome reikia gyvatele issukineti, vaira lauzau abiem rankom, nes stiprintuvas netik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo. ir abiejuose nisanuose man tas pats. kadaise slalomuodavau su golfu be stiprintuvo, tai buvo daug geriau :wink:

Tu gal geriau pailsek su tokiais postais...

User avatar
NISMO'
Posts: 1174
Joined: 15 Nov 2006, 04:22

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by NISMO' »

ard wrote:buvau nuvažiavęs į night matsurį. jis buvo nelabai night, bet pasišert buvo kur ir kaip. organizuotumas "įdomus", nebuvo montažkės vietoje, nebuvo apšvietimo tai iki 22h pavažiavom o kai sutemo absoliučiai nieko nebesimatė ir uždarė trasą.
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.
Duodu patarima is savo puses. Nuvaziuoji i shrota, nueini Valodei ir sakai: duok man Opel Vectra 2003m el vairo stiprintuvo siurbli.
Nuo jo atsivedi hansafleksines zarnas, arba kaip as dariau vamzdelius ir zarnas tik po sprindi, pajungi pliusus minusus ir VUOLIA, turi el vairo stiprintuva kuris NIEKUOMET neuzverda ar kaip kitaip pisa prota, nereikia nei kurt masinos jei nori pasisukiot vaira ir parodyt pvz savo "locka" :)
siurbliai nuo 50lt kainuoja, tai manau tikrai bus geriau, pigiau, paprasciau ir ilgaamziskiau originalus daiktas ;)

Falk3n
Posts: 46
Joined: 10 Oct 2007, 21:38
Location: Alytus

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by Falk3n »

NISMO' wrote:
ard wrote:buvau nuvažiavęs į night matsurį. jis buvo nelabai night, bet pasišert buvo kur ir kaip. organizuotumas "įdomus", nebuvo montažkės vietoje, nebuvo apšvietimo tai iki 22h pavažiavom o kai sutemo absoliučiai nieko nebesimatė ir uždarė trasą.
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.
Duodu patarima is savo puses. Nuvaziuoji i shrota, nueini Valodei ir sakai: duok man Opel Vectra 2003m el vairo stiprintuvo siurbli.
Nuo jo atsivedi hansafleksines zarnas, arba kaip as dariau vamzdelius ir zarnas tik po sprindi, pajungi pliusus minusus ir VUOLIA, turi el vairo stiprintuva kuris NIEKUOMET neuzverda ar kaip kitaip pisa prota, nereikia nei kurt masinos jei nori pasisukiot vaira ir parodyt pvz savo "locka" :)
siurbliai nuo 50lt kainuoja, tai manau tikrai bus geriau, pigiau, paprasciau ir ilgaamziskiau originalus daiktas ;)
O sena mechanini siurbli OUT ar kazkaip nuosekliai pajungiami abu?

User avatar
NISMO'
Posts: 1174
Joined: 15 Nov 2006, 04:22

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by NISMO' »

sena meti lauk ir palieki tik elektrini!
reikes tik dirzeli trumpesni nusipirkt ir palikt tik ant genero ir vandens, arba ir ant pompos, bet jau jos nereik pajunginet niekur

skierka
Posts: 29
Joined: 16 Nov 2012, 07:00

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by skierka »

ismest visai sena. yra tu el.siurbliu ir kitose masinose ne tik opeliuos.

FieroGT
Posts: 65
Joined: 07 Jan 2007, 21:47
Location: Papile-Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by FieroGT »

paprastam zmogui, be pazystamu, nuejus i svalke opelio kolkas pigiausi
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7

User avatar
LiNeLiZz
Posts: 190
Joined: 21 Jan 2008, 18:10
Location: Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by LiNeLiZz »

NISMO' wrote:
identity wrote:is viso naikinti ta vairo stiprintuva. kai masina rieda tas stiprintuvas nereikalingas daiktas. jei suvedimas, kasteris geri, tai vairas pats sukinesis kaip reikia. man su savo nisanu kai kokiam letuminiam slalome reikia gyvatele issukineti, vaira lauzau abiem rankom, nes stiprintuvas netik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo. ir abiejuose nisanuose man tas pats. kadaise slalomuodavau su golfu be stiprintuvo, tai buvo daug geriau :wink:

Tu gal geriau pailsek su tokiais postais...
Vienas is vaziavusiu be stiprintuvu dvirati laimejo uz geriausia serima, taip kad galima ir be :roll: Image
BD Motorsports

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by identity »

taip pat ir rally krose ar krose, man jokio vairo stiprintuvo netruko. tik iliuzija kad be stiprintuvo sunku vairuot.

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by UNeX »

identity wrote:taip pat ir rally krose ar krose, man jokio vairo stiprintuvo netruko. tik iliuzija kad be stiprintuvo sunku vairuot.
nesu vairaves sx'o be vairo stiprintuvo, tai daug nepasakysiu, nu bet please, nereik lygint su sportu, kur vaziuoji praktiskai visa laika neturedamas sukibimo su sportu, kai tikslas ant maksimalaus issukimo turet maksimalu sukibima ant priekiniu ratu....
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
Sharas
Posts: 531
Joined: 27 May 2006, 13:44
Location: Vilnius-Siauliai

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by Sharas »

Sita gelda valyt! Seal of approval :) .

identity nenoreciau drifte vaziuot be stiprintuvo, ypac su masina kurios priekis salyginai sunkus, ir dar padangos pakankamai placios, o tai daug koses reiktu valgyt kad vaira normaliai pasukioti. Pats vazineju su masina be stiprintuvo, ir taip - slalome ar ziedinej trasoj nesijaucia diskomfortas, bet driftint ant sauso asfalto butu ne pats smagiausias dalykas
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by ard »

Atsibodo mėlynės ant kojų po gero drift dayjaus? Metas įsimest bucket seat'ą.
Pagrindinė mintis - nusileist kiek įmanoma žemiau, nes aš aukštas ir su šalmu brūžinu stogą.
Tvirtinimo plokštelės 3mm storio juodo plieno, skersiniai 30x30x3mm, sandtler mount'ai, wurth 12 kategorijos varžtai bucket'ui ir ksport lopšys.

Image
nusiardom

Image

Image
smalų nebebuvo jau nuo ankščiau

Image
nugręžus spotweldus skersinio nebeliko gana greitai

Image
katalizatoriaus iškilimo irgi nebeprireiks

Image
kiek reikia drožt diskelį? kol nebesidrožia!

Image
fresh stuff

Image
rankdarbiai

Image
can't get lower than this. žemiausioj vietoj nebelenda pirštas, vietos yra tik mountų veržlėms ir kilimui.

Image
viskas suvirinta, skylių nebėra

Image
kilimas, skersiniai + bėgeliai, oem look. visgi street'inė mašina. ksport lopšio tvirtinimo skylės ne pagal europinius bėgelius, todėl teko pradrožt, kad susisuktų hardwaras.

Image
naujas fotelis

Image

reziume - sėdžiu žemiau, patogiau, vairo pozicija tiesiai prieš rankas, kojoms patogu, lengva daryt heel'n'toe. bet kas svarbiausia - labai labai daug input'o iš pačios mašinos. modas užskaitytas!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
PSI
Posts: 1248
Joined: 10 Oct 2006, 08:56
Location: Norway

Re: Project: ard gelda 1jz s13

Post by PSI »

gerai imontuota kolega ;) tsakant kas negeria ir neruko - viskas isheina :D
skidofrenic
180sx

Post Reply