O kas jam turetu atsitikt kai ant jo apkrovos minimalios?spade wrote:Man tai kazkaip ne prie sirdies tas pavaru dezes kronsteinas...
Laiko?
Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Re: Project: ard gelda 1jz s13
jo, viskas normaliai. dėžė kaip nissaninė, nesunki tai nedaug apkrovos. kai virinom aš buvau užsilipęs ir pašokinėjau, atlaikė
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
supergreitis taip pat tikrina..
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Taigi ne del dezes sunkumo (del to tai ten medinis pagalys but galetu), o del sukamuju smuginiu apkrovu... Nors jei variklio pagalves kietos, tai gal ir px.ard wrote:jo, viskas normaliai. dėžė kaip nissaninė, nesunki tai nedaug apkrovos. kai virinom aš buvau užsilipęs ir pašokinėjau, atlaikė
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: ard gelda 1jz s13
motoro pagalvės nuo s14a ir motoras turi biškį judesio į šonus, bet dėžė turi pakankamai aukštą pagalvę, kuri apačioj tvritinasi labai siauram plote. surinkdamas tikrinau kiek dėžės pagalvė turi rotacinio judesio - tai gerokai daugiau, negu dabar motoras juda. daugiausia apkrovos tenka motoro pagalvėms, dėžės pagalvė išnaudoja labai mažą savo galimo judėjimo amplitudę.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Aisku.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: ard gelda 1jz s13
žodžiu kaito motoras, tai pavyko pasigriebt koyo 50mm storio copper core, trijų sekcijų radiatorių. caškinis, discontinued, tai reiškia kad niekur nerasi. ple, pavyko rast visdėlto.
stock vs koyo 50mm
netelpa, atsižymim kur drožt
naujos apatinės tvirtinimo skylės
jau telpa
dar radau anglo paliktą "siurprizą" - aftermarket temp daviklis įsuktas tiesiog į varinę skardą. teko vežt lituot, nes nuo 90C ir 1.1bar viską išputė. naktis prieš chill'n'grill buvo ganėtinai įtempta...
reziume - ant idle dirbant motoras be fenų net nesušildo viso radiatoriaus. ~10kg sauso svorio + vien į jį pilasi ~6-7ltr aušiako. epic daiktas.
stock vs koyo 50mm
netelpa, atsižymim kur drožt
naujos apatinės tvirtinimo skylės
jau telpa
dar radau anglo paliktą "siurprizą" - aftermarket temp daviklis įsuktas tiesiog į varinę skardą. teko vežt lituot, nes nuo 90C ir 1.1bar viską išputė. naktis prieš chill'n'grill buvo ganėtinai įtempta...
reziume - ant idle dirbant motoras be fenų net nesušildo viso radiatoriaus. ~10kg sauso svorio + vien į jį pilasi ~6-7ltr aušiako. epic daiktas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
dargi pasimiršo - buvau demo drift event'e ant ozo stogo kartodrome. prieš run'us sakė neišvartyt padangų. yeah right... suleidžia visus vėjinius driftiorus į ultra siaurą trasą ir liepia nieko nenucrashint... pats nusirašiau gal ~3is kartus? pamiršau jau.
betonas suėdė padangas iki metalo per 4is practice run'us. sakiau kad px ir šėriau kol sprogo. palikau mašiną iki nakties ant stogo su nuleistu ratu. paskui sekė gana ilgas pašnekesys su apsauga, kuriai pasirodė įdomu, kodėl aš noriu užsirident du ratus į viršutinį aukštą.
iiir kažkada dar seniau buvau dvarkiemyje. saugojau afio brangiąsias fyškes, spininau, sustojau ir į mane įslydo. vėl nusuko nosį ir sulaužė tada dar stockinį ca18 radiatorių. buvo gal 5tas run'as, nebepamenu. teko susirinkt žaislus ir važiuot tvarkytis..
remontas on the fly
rombas?
vėl rieda
betonas suėdė padangas iki metalo per 4is practice run'us. sakiau kad px ir šėriau kol sprogo. palikau mašiną iki nakties ant stogo su nuleistu ratu. paskui sekė gana ilgas pašnekesys su apsauga, kuriai pasirodė įdomu, kodėl aš noriu užsirident du ratus į viršutinį aukštą.
iiir kažkada dar seniau buvau dvarkiemyje. saugojau afio brangiąsias fyškes, spininau, sustojau ir į mane įslydo. vėl nusuko nosį ir sulaužė tada dar stockinį ca18 radiatorių. buvo gal 5tas run'as, nebepamenu. teko susirinkt žaislus ir važiuot tvarkytis..
remontas on the fly
rombas?
vėl rieda
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
nebijai kad viena diena kapotas atsidarys bevaziuojant?
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Dalyvavau 'remonto' eigoje, viskas ten veikia okidentity wrote:nebijai kad viena diena kapotas atsidarys bevaziuojant?
project チームbeat - http://teambeat.lt
sr20 s13
sr20 s13
Re: Project: ard gelda 1jz s13
rizika išlieka, bet aš ūkiškai pamėginau atidaryt rankom - atlaikėidentity wrote:nebijai kad viena diena kapotas atsidarys bevaziuojant?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
buvau nuvažiavęs į night matsurį. jis buvo nelabai night, bet pasišert buvo kur ir kaip. organizuotumas "įdomus", nebuvo montažkės vietoje, nebuvo apšvietimo tai iki 22h pavažiavom o kai sutemo absoliučiai nieko nebesimatė ir uždarė trasą.
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.
šioks toks onboard'as filmintas su 35usd kainavusia china kamera
https://www.youtube.com/watch?v=rz8ZKPVwE9k
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.
šioks toks onboard'as filmintas su 35usd kainavusia china kamera
https://www.youtube.com/watch?v=rz8ZKPVwE9k
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
is viso naikinti ta vairo stiprintuva. kai masina rieda tas stiprintuvas nereikalingas daiktas. jei suvedimas, kasteris geri, tai vairas pats sukinesis kaip reikia. man su savo nisanu kai kokiam letuminiam slalome reikia gyvatele issukineti, vaira lauzau abiem rankom, nes stiprintuvas netik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo. ir abiejuose nisanuose man tas pats. kadaise slalomuodavau su golfu be stiprintuvo, tai buvo daug geriau
Re: Project: ard gelda 1jz s13
identity wrote:is viso naikinti ta vairo stiprintuva. kai masina rieda tas stiprintuvas nereikalingas daiktas. jei suvedimas, kasteris geri, tai vairas pats sukinesis kaip reikia. man su savo nisanu kai kokiam letuminiam slalome reikia gyvatele issukineti, vaira lauzau abiem rankom, nes stiprintuvas netik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo. ir abiejuose nisanuose man tas pats. kadaise slalomuodavau su golfu be stiprintuvo, tai buvo daug geriau
Tu gal geriau pailsek su tokiais postais...
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Duodu patarima is savo puses. Nuvaziuoji i shrota, nueini Valodei ir sakai: duok man Opel Vectra 2003m el vairo stiprintuvo siurbli.ard wrote:buvau nuvažiavęs į night matsurį. jis buvo nelabai night, bet pasišert buvo kur ir kaip. organizuotumas "įdomus", nebuvo montažkės vietoje, nebuvo apšvietimo tai iki 22h pavažiavom o kai sutemo absoliučiai nieko nebesimatė ir uždarė trasą.
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.
Nuo jo atsivedi hansafleksines zarnas, arba kaip as dariau vamzdelius ir zarnas tik po sprindi, pajungi pliusus minusus ir VUOLIA, turi el vairo stiprintuva kuris NIEKUOMET neuzverda ar kaip kitaip pisa prota, nereikia nei kurt masinos jei nori pasisukiot vaira ir parodyt pvz savo "locka"
siurbliai nuo 50lt kainuoja, tai manau tikrai bus geriau, pigiau, paprasciau ir ilgaamziskiau originalus daiktas
Re: Project: ard gelda 1jz s13
O sena mechanini siurbli OUT ar kazkaip nuosekliai pajungiami abu?NISMO' wrote:Duodu patarima is savo puses. Nuvaziuoji i shrota, nueini Valodei ir sakai: duok man Opel Vectra 2003m el vairo stiprintuvo siurbli.ard wrote:buvau nuvažiavęs į night matsurį. jis buvo nelabai night, bet pasišert buvo kur ir kaip. organizuotumas "įdomus", nebuvo montažkės vietoje, nebuvo apšvietimo tai iki 22h pavažiavom o kai sutemo absoliučiai nieko nebesimatė ir uždarė trasą.
dar keistas reikalas startuot vienam ir iš paskos prilenda gangų. leki ramus, nesiparini, spininiesi ir matai ateinančius 4is skersus. stresas maždaug.
gelda atlaikė fantastiškai, niekas nelūžo nors ir tryse su ja dalindamiesi mėginom savo jėgas. kaito tepalas, bet laukiant eilėj startuoti viskas ataušdavo - šitą turėtų išspręst oil cooleris. virė vairo stiprintuvo skystis, užsistatant staigiau pasukus vairą jis labai nenoriai sukdavosi.
Nuo jo atsivedi hansafleksines zarnas, arba kaip as dariau vamzdelius ir zarnas tik po sprindi, pajungi pliusus minusus ir VUOLIA, turi el vairo stiprintuva kuris NIEKUOMET neuzverda ar kaip kitaip pisa prota, nereikia nei kurt masinos jei nori pasisukiot vaira ir parodyt pvz savo "locka"
siurbliai nuo 50lt kainuoja, tai manau tikrai bus geriau, pigiau, paprasciau ir ilgaamziskiau originalus daiktas
Re: Project: ard gelda 1jz s13
sena meti lauk ir palieki tik elektrini!
reikes tik dirzeli trumpesni nusipirkt ir palikt tik ant genero ir vandens, arba ir ant pompos, bet jau jos nereik pajunginet niekur
reikes tik dirzeli trumpesni nusipirkt ir palikt tik ant genero ir vandens, arba ir ant pompos, bet jau jos nereik pajunginet niekur
Re: Project: ard gelda 1jz s13
ismest visai sena. yra tu el.siurbliu ir kitose masinose ne tik opeliuos.
Re: Project: ard gelda 1jz s13
paprastam zmogui, be pazystamu, nuejus i svalke opelio kolkas pigiausi
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7
Porsche 944 89m 2.7
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Vienas is vaziavusiu be stiprintuvu dvirati laimejo uz geriausia serima, taip kad galima ir beNISMO' wrote:identity wrote:is viso naikinti ta vairo stiprintuva. kai masina rieda tas stiprintuvas nereikalingas daiktas. jei suvedimas, kasteris geri, tai vairas pats sukinesis kaip reikia. man su savo nisanu kai kokiam letuminiam slalome reikia gyvatele issukineti, vaira lauzau abiem rankom, nes stiprintuvas netik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo. ir abiejuose nisanuose man tas pats. kadaise slalomuodavau su golfu be stiprintuvo, tai buvo daug geriau
Tu gal geriau pailsek su tokiais postais...
BD Motorsports
Re: Project: ard gelda 1jz s13
taip pat ir rally krose ar krose, man jokio vairo stiprintuvo netruko. tik iliuzija kad be stiprintuvo sunku vairuot.
Re: Project: ard gelda 1jz s13
nesu vairaves sx'o be vairo stiprintuvo, tai daug nepasakysiu, nu bet please, nereik lygint su sportu, kur vaziuoji praktiskai visa laika neturedamas sukibimo su sportu, kai tikslas ant maksimalaus issukimo turet maksimalu sukibima ant priekiniu ratu....identity wrote:taip pat ir rally krose ar krose, man jokio vairo stiprintuvo netruko. tik iliuzija kad be stiprintuvo sunku vairuot.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Sita gelda valyt! Seal of approval .
identity nenoreciau drifte vaziuot be stiprintuvo, ypac su masina kurios priekis salyginai sunkus, ir dar padangos pakankamai placios, o tai daug koses reiktu valgyt kad vaira normaliai pasukioti. Pats vazineju su masina be stiprintuvo, ir taip - slalome ar ziedinej trasoj nesijaucia diskomfortas, bet driftint ant sauso asfalto butu ne pats smagiausias dalykas
identity nenoreciau drifte vaziuot be stiprintuvo, ypac su masina kurios priekis salyginai sunkus, ir dar padangos pakankamai placios, o tai daug koses reiktu valgyt kad vaira normaliai pasukioti. Pats vazineju su masina be stiprintuvo, ir taip - slalome ar ziedinej trasoj nesijaucia diskomfortas, bet driftint ant sauso asfalto butu ne pats smagiausias dalykas
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: Project: ard gelda 1jz s13
Atsibodo mėlynės ant kojų po gero drift dayjaus? Metas įsimest bucket seat'ą.
Pagrindinė mintis - nusileist kiek įmanoma žemiau, nes aš aukštas ir su šalmu brūžinu stogą.
Tvirtinimo plokštelės 3mm storio juodo plieno, skersiniai 30x30x3mm, sandtler mount'ai, wurth 12 kategorijos varžtai bucket'ui ir ksport lopšys.
nusiardom
smalų nebebuvo jau nuo ankščiau
nugręžus spotweldus skersinio nebeliko gana greitai
katalizatoriaus iškilimo irgi nebeprireiks
kiek reikia drožt diskelį? kol nebesidrožia!
fresh stuff
rankdarbiai
can't get lower than this. žemiausioj vietoj nebelenda pirštas, vietos yra tik mountų veržlėms ir kilimui.
viskas suvirinta, skylių nebėra
kilimas, skersiniai + bėgeliai, oem look. visgi street'inė mašina. ksport lopšio tvirtinimo skylės ne pagal europinius bėgelius, todėl teko pradrožt, kad susisuktų hardwaras.
naujas fotelis
reziume - sėdžiu žemiau, patogiau, vairo pozicija tiesiai prieš rankas, kojoms patogu, lengva daryt heel'n'toe. bet kas svarbiausia - labai labai daug input'o iš pačios mašinos. modas užskaitytas!
Pagrindinė mintis - nusileist kiek įmanoma žemiau, nes aš aukštas ir su šalmu brūžinu stogą.
Tvirtinimo plokštelės 3mm storio juodo plieno, skersiniai 30x30x3mm, sandtler mount'ai, wurth 12 kategorijos varžtai bucket'ui ir ksport lopšys.
nusiardom
smalų nebebuvo jau nuo ankščiau
nugręžus spotweldus skersinio nebeliko gana greitai
katalizatoriaus iškilimo irgi nebeprireiks
kiek reikia drožt diskelį? kol nebesidrožia!
fresh stuff
rankdarbiai
can't get lower than this. žemiausioj vietoj nebelenda pirštas, vietos yra tik mountų veržlėms ir kilimui.
viskas suvirinta, skylių nebėra
kilimas, skersiniai + bėgeliai, oem look. visgi street'inė mašina. ksport lopšio tvirtinimo skylės ne pagal europinius bėgelius, todėl teko pradrožt, kad susisuktų hardwaras.
naujas fotelis
reziume - sėdžiu žemiau, patogiau, vairo pozicija tiesiai prieš rankas, kojoms patogu, lengva daryt heel'n'toe. bet kas svarbiausia - labai labai daug input'o iš pačios mašinos. modas užskaitytas!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: ard gelda 1jz s13
gerai imontuota kolega tsakant kas negeria ir neruko - viskas isheina
skidofrenic
180sx
180sx