Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
o kas per salono, lankų spalva? pilka, grunto? galiniai, priekiniai sparnai nebus pūsti?
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
pilka, blizgiTaiTiek wrote:o kas per salono, lankų spalva? pilka, grunto?
ne, lieka metalas nes jis zjbs ir zjbs atrodo. plius frp yra šūdas.TaiTiek wrote:galiniai, priekiniai sparnai nebus pūsti?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
jo,nes kai metala sutriesi,plaktukas istaisys,o FRP jau reiks klijuot
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
pagarba kuom dugna dazei ar mazgojai?
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
dugnas tiesiog gruntuotas ir storai dažytas paprastais dažais. sniego nematys todėl antikorozinio nereikia.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
kadangi šiandien užmačiau, tai kaip reikalai?
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
kiek zinau, tai reguliuot veze... https://www.youtube.com/watch?v=Xn0v2Le ... u.be&t=630
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
na ARD gal kokiu projekto progreso foto galima butu pamatyti? ;]
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
kurį laiką nieko nepostinau ir dabar neprisiminsiu visų padarytų darbų. buvau užsiėmęs mindisho mašinos rinkimu, nusipirkau dar vieną s13 ir sukroviau į jį NA s14 sr20de ir užturbinau su viskuo nuo DET, paleidau macio mašiną, paleidau dovio mašiną, paleidom k24 miatą į fastlapą - dahuja veiklos kuri visiškai nesusijus su jz buildu.
varžybose metų pradžioj nedalyvavau, nebuvo su kuo ir už ką. rugpjūtį pasitūsinom su australais luke fink ir stewy briant, metų pabaigoj dalyvavau keliuose street drift etapuose su macio mašina - jo greddy t518z trbakas yra fuckin' killeris! ačiū macy
taigi
po dažymo nuardyta važiuoklė, uždėtas kuro bakas, pravestos kuro ir stabdžių linijos, surinkta važiuoklė. pakeistas stabdžių pagrindinis cilindras į s14 BM50.
sudėti langai, valytuvai, durys, bagažinės dangtis ir t.t.
nupirktas naujas XTD keramikinis sankabos diskelis, nušlifuotas smagratis ir diskatorius, padaryta įvarža.
pagamintos custom poly variklio pagalvės
kėbulo laidynas sutvarkytas, neliko ABS, AC, salono apšvietimo, muzikos ir kitų nereikalingų laidų. pagamintas laikiklis akumui į akumo dėžę.
sudėtas pečiukas, modintas blower motor kad tilptų su lankais.
apipjaustyta panelė, centrinė konsolė, sukišti gaugai.
pagaminti fia spec seat mount'ai, bimarco krėslas, sparco diržai.
sukrautas motoras su nauja sankaba ir engine mountais, išpjautas telikas naujam aliumininiam sr20 50mm storio radiatoriui, sudėtas fmic pipingas su nauju fmic koriu. pakabintas oil cooleris, įdėtas vairo stiprintuvo cooleris ant grįžtamos neslėginės linijos.
planas buvo išvažiuot šią vasarą bet apšvarino patalpas, neliko įrankių, kai kurių dalių, išlaidos apsaugai, naujiems įrankiams, motyvacijos trūkumas, visokie nauji projektai nužudė visą ūpą. dabar ant žiemos gal kas vėl pajudės
varžybose metų pradžioj nedalyvavau, nebuvo su kuo ir už ką. rugpjūtį pasitūsinom su australais luke fink ir stewy briant, metų pabaigoj dalyvavau keliuose street drift etapuose su macio mašina - jo greddy t518z trbakas yra fuckin' killeris! ačiū macy
taigi
po dažymo nuardyta važiuoklė, uždėtas kuro bakas, pravestos kuro ir stabdžių linijos, surinkta važiuoklė. pakeistas stabdžių pagrindinis cilindras į s14 BM50.
sudėti langai, valytuvai, durys, bagažinės dangtis ir t.t.
nupirktas naujas XTD keramikinis sankabos diskelis, nušlifuotas smagratis ir diskatorius, padaryta įvarža.
pagamintos custom poly variklio pagalvės
kėbulo laidynas sutvarkytas, neliko ABS, AC, salono apšvietimo, muzikos ir kitų nereikalingų laidų. pagamintas laikiklis akumui į akumo dėžę.
sudėtas pečiukas, modintas blower motor kad tilptų su lankais.
apipjaustyta panelė, centrinė konsolė, sukišti gaugai.
pagaminti fia spec seat mount'ai, bimarco krėslas, sparco diržai.
sukrautas motoras su nauja sankaba ir engine mountais, išpjautas telikas naujam aliumininiam sr20 50mm storio radiatoriui, sudėtas fmic pipingas su nauju fmic koriu. pakabintas oil cooleris, įdėtas vairo stiprintuvo cooleris ant grįžtamos neslėginės linijos.
planas buvo išvažiuot šią vasarą bet apšvarino patalpas, neliko įrankių, kai kurių dalių, išlaidos apsaugai, naujiems įrankiams, motyvacijos trūkumas, visokie nauji projektai nužudė visą ūpą. dabar ant žiemos gal kas vėl pajudės
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Kad butu taip nupizdinai ranka nukirto nu ar pirštą bent, pas pati ant dienų mašina apvogė, irgi netekau įrankių iš bagažinės, žiauriai per pinigine atsiduoda iškart...
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
What doesn't kill you makes you stronger.
Vožėm į veidą chroniams ir pagaliau atsivertėm manualus. Iš tikro tai fabrike labai daug dalykų nuveikta ir bus padaryta dar daugiau, tik mažai apie tą nuotraukų į internetus įkrenta ir nebe tokios fancy, kaip kad hipsterspaudai patiktų.
Išvažiuosim į porą ekspedicijų, atsigaus car feel, sugrįš ir connection to motivation source. Čia gi toks dalykas, kur once you go sideways, you never go straight.
Vožėm į veidą chroniams ir pagaliau atsivertėm manualus. Iš tikro tai fabrike labai daug dalykų nuveikta ir bus padaryta dar daugiau, tik mažai apie tą nuotraukų į internetus įkrenta ir nebe tokios fancy, kaip kad hipsterspaudai patiktų.
Išvažiuosim į porą ekspedicijų, atsigaus car feel, sugrįš ir connection to motivation source. Čia gi toks dalykas, kur once you go sideways, you never go straight.
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
"Which isn't always true as I know someone who contracted Ross River Virus several years ago and he needs to be pushed around in a wheel-chair, moaning the whole time about his joints and inadequate ramp access. I visited him in his ground-floor apartment once but it was a miserable and forced conversation so I told him I had a present for him in the car and went to get it. Then drove home."saukstas wrote:What doesn't kill you makes you stronger.
is http://www.27bslash6.com/interviews.html
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
pagaminti nauji spaceriai išsukimui, pakeisti tensionai į driftworks'ų, pastumta vairo kolonėlė traverse.
Mad color Marius nudažė likusias smulkmenas, keliam kepurę!
su "mindish customs" pagalba surinktas kėbulo skardos, bodykitas, durų rankenėlės, veidrodėliai, kapoto vyrių mod'as kad atsiverstų kapotas. išpjaustytas kapotas iš apačios nes remiasi į gazo sklendę ir kitus dalykus.
primatavau ar kas būtų su debilišku dropu? ogi hujne. prie tokių šakių kampų suvedimas bėgioja labai ženkliai, net biškį panulinus camberį neužtenka standaritnių suvedimo traukių. standartinės s13 stabdžių šlangos įstempė kaip stygos, pakeičiau į goodridge surenkamas šlangas (ačiū Juokui).
kolkas mašinos aukštis/setupas yra tiesiog spėjimas kas gali veikt, o kas ne. galą paleidau žemyn, priekį pakėliau.
du SPAL VA10-AP50/C-61A fenai. curved blade, traukiantys, 1221CFM tai sumoj 2,5k cfm. turi veikt. kai tiek kainavo tai pyksiu jeigu neveiks.
pirmas išvažiavimas į gryną orą
ant tralo, važiuojam į kačerginę testuotis
važiavo OK, suvedimas lempinis nes daryta "iš akies, po alaus". kėbulas standus, betkuris bildėjimas skamba per lankus todėl sunku suprast iš kurio galo kas barška, nes skamba visas kėbulas kaip vienas geležies gabalas. aušinimas zjbs, buvau sušildęs iki 100C aušiaką be fenų, tepalas su įjungtais fenais ir pastoviai drožiant 110c, bet greit atvėsta dėl fenų (tepalo radiatorius ~3-4mm nuo aušinimo radiatoriaus, oro srautas eina per visus radiatorius)
vėlė sankabą (bent jau man tai pasirodė), pareguliavus pedalą pasikeitė tik paleidimo padėtis. visiškai nauja keramika be įdirbio, gal vėliau nustos sukt. žmonės sako kad man velia tik dėl suvedimo galą tiesina. reikės patikrint kur nors ant sausos dangos.
sulaužiau driftworks tension rod šaesą, nebenorėjau bildėdamas drožt, pasikroviau ir namo. pirmam išvažiavimui buvo labai cool, šypsena iki ausų
girls gear darytos nuotraukos
https://www.youtube.com/watch?v=sokM6trjg10
https://www.youtube.com/watch?v=44XZCAJ3dDk
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
2016 metų sezono "suvestinė" - sudalyvavau visuose Side to side semi-pro etapuose plius keliuose renginiuose. Trumpai apie kiekvieną po nuotraukom, bet chronologija nėra labai tiksli.
rd1 - Vilnius, N40. Mašina buvo žiauriai zjbs, atrodė kad ir lekiu zjbs, biškį vėlė sankabą ir kvalifikacijoje užėmiau ~24 vietą (nebepamenu tiksliai). NICE.
rd2 - Alytus. Iš vakaro sumažinau sankabos įvaržą (sumažinau 1,5-2mm, liko ~3mm įvaržos) nes galvojau kad persispaudžia. Oras buvo permainingas, man kvalifikuojantis buvo visiškai šlapia, moku važiuot ant šlapios dangos (street grassroots BOI!!), buvau ~7 vietoj. Porinis prieš Igną, man leadinant pisau į bortą, jis spinino, apsukus dalį trasos pamačiau jį trasoj, komentatorių mojuojantį ir nebaigęs pilnos trasos trajektorijos grįžau į finishą, 0-0. Jam leadinant nesugebėjau sumažint gap'o, tai tiesiog atidaviau jam pergalę. NICE.
rd3 - Panevėžys. Permainingas oras ir vėl velianti sankaba. Nepraėjau kvalifikacijos. Burnautas paradui gavosi iš 5to karto. oj lol NICE.
Fast Lap šerykla #1. Bmw e46 sugalvojo išvažiuot iš bulvių trajektorijoje, pisau galu, atmetė, nulėkiau priekiu į padangas. Damage report - galinis sparnas ir bamperis, priekinis lipas, bamperis, abu priekiniai sparnai, prakirstas intercooler'is. NICE.
rd4 - Kretinga. 4h kelio į vieną pusę. Karšta, važiavau "biškį pavažiuotom" R17 restauruotom padangom, sankabą vėlė pizda kaip smarkiai, nepraėjau kvalos, likau 17 vietoj. NICE. Pripisau su dviem Gediminais, maudėmės su rūbais per lietų ir perkūniją. Geras balius.
Grįžtant iš Kretingos užsukau į Gautas Iškvietimas 3 filmavimą. Mano dvi sekundės šlovės: https://www.youtube.com/watch?v=ehCLFqrwF04
Chill'n'grill 2k17, pirmą kartą nusiploviau mašiną po dažymo. Geras balius.
rd5 - Druskininkai. Siaura trasa, daug kampo. Vėlė sankabą, stačiausi iš manjo, gavau bart kad nesaugu. NICE. Nepraėjau kvalos. NICE x2.
https://www.instagram.com/p/BJDvwHPAB8H/
https://www.youtube.com/watch?v=8AS0umk9Nxw
NEGALIMA! Ačiū už nuomonę.
Pakeičiau sudegusį XTD sankabos diskelį į random naują 7mge w58 organiką iš parduotuvės. Padidinau įvaržą iki ~5mm. Geriau, bet nelaikė naujų gumų. Matyt kad diskatorius fucked.
rd6 - Vilnius, N40. Vėl treniruotė iš vakaro, gonkės kitą dieną. Džiaugiaus kad nebevelia sankabos, pradėjau daugiau spardyt, nuvėlė. NICE. 5adienio dienos pabaigoje po visų practice run'ų bičas parkinge atbuliniu įvažiavo man į priekį. Damage report: bamperis, sparnas, type-x gabaritas. NICE BLT. Pakeista sankaba geriau kabino, dienos pradžioj buvo normaliai dūmų. Kvalifikacijoj kažkur apie vidurį. Top16 šlapia, prieš bmw e30, pavyko atspėt jo trajektoriją, laimėjau. Top8 VS Levickas, mačiau kad dedasi naujas gumas, galvojau bus pzda. Atstumai buvo OK, bet man followinant ant bumpo linko vairo traukė (vėl) ir biškį pasitiesinau. iškritau. Visai nice, negaliu pykt.
Vairo traukių istorija - po užsistatymo yra duobė ir po jos sekantis kalniukas. Minkštos spyruoklės, susikompresina amortikas ir padanga paliečia arką susuktais ratais kai atsukinėju vairą, lanksto traukes. Sulanksčiau dvi/tris per tą dieną.
Fast Lap šerykla #2, sulanksčiau vairo traukę, pasikeičiau, sulanksčiau vėl.
Paroda Now Japan 2016 prie Litexpo. Hard park.
Kažkada vasarą pasikeičiau stebules į "agresyvesnias", pasikėliau priekinius koilus, bet dar mažokai.
Užsidėjau vairo spacerius ir Nardi
Po sezono laimikis. Čia net ne visos, dalį jau išmečiau. NICE
https://www.youtube.com/watch?v=OizmEDOgtdU
Mašina pabuvo statistu reklamoje
Dabar kraustosi į naujas patalpas ir laukia pavasario.
rd1 - Vilnius, N40. Mašina buvo žiauriai zjbs, atrodė kad ir lekiu zjbs, biškį vėlė sankabą ir kvalifikacijoje užėmiau ~24 vietą (nebepamenu tiksliai). NICE.
rd2 - Alytus. Iš vakaro sumažinau sankabos įvaržą (sumažinau 1,5-2mm, liko ~3mm įvaržos) nes galvojau kad persispaudžia. Oras buvo permainingas, man kvalifikuojantis buvo visiškai šlapia, moku važiuot ant šlapios dangos (street grassroots BOI!!), buvau ~7 vietoj. Porinis prieš Igną, man leadinant pisau į bortą, jis spinino, apsukus dalį trasos pamačiau jį trasoj, komentatorių mojuojantį ir nebaigęs pilnos trasos trajektorijos grįžau į finishą, 0-0. Jam leadinant nesugebėjau sumažint gap'o, tai tiesiog atidaviau jam pergalę. NICE.
rd3 - Panevėžys. Permainingas oras ir vėl velianti sankaba. Nepraėjau kvalifikacijos. Burnautas paradui gavosi iš 5to karto. oj lol NICE.
Fast Lap šerykla #1. Bmw e46 sugalvojo išvažiuot iš bulvių trajektorijoje, pisau galu, atmetė, nulėkiau priekiu į padangas. Damage report - galinis sparnas ir bamperis, priekinis lipas, bamperis, abu priekiniai sparnai, prakirstas intercooler'is. NICE.
rd4 - Kretinga. 4h kelio į vieną pusę. Karšta, važiavau "biškį pavažiuotom" R17 restauruotom padangom, sankabą vėlė pizda kaip smarkiai, nepraėjau kvalos, likau 17 vietoj. NICE. Pripisau su dviem Gediminais, maudėmės su rūbais per lietų ir perkūniją. Geras balius.
Grįžtant iš Kretingos užsukau į Gautas Iškvietimas 3 filmavimą. Mano dvi sekundės šlovės: https://www.youtube.com/watch?v=ehCLFqrwF04
Chill'n'grill 2k17, pirmą kartą nusiploviau mašiną po dažymo. Geras balius.
rd5 - Druskininkai. Siaura trasa, daug kampo. Vėlė sankabą, stačiausi iš manjo, gavau bart kad nesaugu. NICE. Nepraėjau kvalos. NICE x2.
https://www.instagram.com/p/BJDvwHPAB8H/
https://www.youtube.com/watch?v=8AS0umk9Nxw
NEGALIMA! Ačiū už nuomonę.
Pakeičiau sudegusį XTD sankabos diskelį į random naują 7mge w58 organiką iš parduotuvės. Padidinau įvaržą iki ~5mm. Geriau, bet nelaikė naujų gumų. Matyt kad diskatorius fucked.
rd6 - Vilnius, N40. Vėl treniruotė iš vakaro, gonkės kitą dieną. Džiaugiaus kad nebevelia sankabos, pradėjau daugiau spardyt, nuvėlė. NICE. 5adienio dienos pabaigoje po visų practice run'ų bičas parkinge atbuliniu įvažiavo man į priekį. Damage report: bamperis, sparnas, type-x gabaritas. NICE BLT. Pakeista sankaba geriau kabino, dienos pradžioj buvo normaliai dūmų. Kvalifikacijoj kažkur apie vidurį. Top16 šlapia, prieš bmw e30, pavyko atspėt jo trajektoriją, laimėjau. Top8 VS Levickas, mačiau kad dedasi naujas gumas, galvojau bus pzda. Atstumai buvo OK, bet man followinant ant bumpo linko vairo traukė (vėl) ir biškį pasitiesinau. iškritau. Visai nice, negaliu pykt.
Vairo traukių istorija - po užsistatymo yra duobė ir po jos sekantis kalniukas. Minkštos spyruoklės, susikompresina amortikas ir padanga paliečia arką susuktais ratais kai atsukinėju vairą, lanksto traukes. Sulanksčiau dvi/tris per tą dieną.
Fast Lap šerykla #2, sulanksčiau vairo traukę, pasikeičiau, sulanksčiau vėl.
Paroda Now Japan 2016 prie Litexpo. Hard park.
Kažkada vasarą pasikeičiau stebules į "agresyvesnias", pasikėliau priekinius koilus, bet dar mažokai.
Užsidėjau vairo spacerius ir Nardi
Po sezono laimikis. Čia net ne visos, dalį jau išmečiau. NICE
https://www.youtube.com/watch?v=OizmEDOgtdU
Mašina pabuvo statistu reklamoje
Dabar kraustosi į naujas patalpas ir laukia pavasario.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
ple tu man pasakyk kaip forumo vienas didžiausių meistrelių, visą sezoną nesugebėjai sankabos susitvarkyt, kažkoks anonizmas tiek ruoštis mašiną ir daugiau nei pusė etapų nesugebėt praeit kvalifikacijos kažkokioj trečiarūšėj lygoj
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
todel kad batsiuvys be batu ,kitiems daro,daro,o sau laiko visada per mazai
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
konstravom sankabą su Volosu, nušlifuotas smagratis, naujas keramikinis sankabos diskelis, nušlifuotas diskatorius. surinkus vėlė. kaltinau sankabos pedalo reguliavimą, nu nes viskas blt nauja. Diskelis pigus kinietiškas XTD, yra buvęs ne vienas atvejis, kad sudėjus XTD keramiką biškį pavelia ir "po to pradeda kabinti". Laukiau, nesulaukiau. Pradėjau žiūrėt įvaržas ir kitus šūdus. Tai žiauriai užtrunka nes dėžę nuimt vienam daugiau nei diena darbo (standartinis tunelis išdaužytas plaktuku MAX MAX), uždėt dėžę vienam be šansų (sorry mindish už praskeltą kaktą). negaliu tiesiog nusimest dėžės, kažką pakonstruot ir vėl surinkt, nes krūva reikalų plius tingiu.Peltor wrote:ple tu man pasakyk kaip forumo vienas didžiausių meistrelių, visą sezoną nesugebėjai sankabos susitvarkyt
nėra (nebuvo) kaip išsitestuot. mašina ne road legal, gatvėj šaltom padangom eina prasukt ratus, bet ji ant slydimo ribos, sunku suprast kur problema. ratus velia, bet NE TIEK. paspardžius/pakaitinus keramiką ji pradeda dar blogiau kabint.
Dabar kai metų gale keičiau diskelį į organiką pastebėjau kad keramika sudegus be prispaudimo, pasidarė viskas aišku. Dabar eilėj laukia dvidiskė OGURA su sintered diskais, tai šitas klausimas bus išspręstas su trenksmu.
tai kad man pochui yra. konstruoju iš savo šaibų, rėmėjų nėra, atsiskaityt neturiu prieš ką.Peltor wrote:kažkoks anonizmas tiek ruoštis mašiną ir daugiau nei pusė etapų nesugebėt praeit kvalifikacijos
"trečiarūšė lyga" kurioj lėkė 90% Lietuvos PRO pilotų ir aš labiau konstruktorius negu drifterisPeltor wrote:kažkokioj trečiarūšėj lygoj
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Dabar bent aišku kur problemos buvo. Nes Kretingoje taip greičio trūko. Ir apmaudžiausia, kad tada pritrūko 0,66 taško iki top16 (Ard - 73,33, Siurplys - 74). Kretingoje 9 pro dalyviai buvo top-16.
Lauksim vaizdų su nauja sankaba.
Lauksim vaizdų su nauja sankaba.
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Na viendiskis keramikos diskelis mano atveju pilna plokštuma pradejo dirbti tik po 1200km. priklauso kokiu režimu tu jį pridirbinėji.Tai manau tu per anksti pradedi ja kankint nes lygūs paviršiai tai nereiškia kad diskelis prisispaudžia iškarto visa plokštuma.Teko tikrinti vieno BMW 3,0D diskeli tai po 1K km. buvo tik pusė plokštumos prisidirbę.ard wrote:konstravom sankabą su Volosu, nušlifuotas smagratis, naujas keramikinis sankabos diskelis, nušlifuotas diskatorius. surinkus vėlė. kaltinau sankabos pedalo reguliavimą, nu nes viskas blt nauja. Diskelis pigus kinietiškas XTD, yra buvęs ne vienas atvejis, kad sudėjus XTD keramiką biškį pavelia ir "po to pradeda kabinti". Laukiau, nesulaukiau. Pradėjau žiūrėt įvaržas ir kitus šūdus. Tai žiauriai užtrunka nes dėžę nuimt vienam daugiau nei diena darbo (standartinis tunelis išdaužytas plaktuku MAX MAX), uždėt dėžę vienam be šansų (sorry mindish už praskeltą kaktą). negaliu tiesiog nusimest dėžės, kažką pakonstruot ir vėl surinkt, nes krūva reikalų plius tingiu.Peltor wrote:ple tu man pasakyk kaip forumo vienas didžiausių meistrelių, visą sezoną nesugebėjai sankabos susitvarkyt
nėra (nebuvo) kaip išsitestuot. mašina ne road legal, gatvėj šaltom padangom eina prasukt ratus, bet ji ant slydimo ribos, sunku suprast kur problema. ratus velia, bet NE TIEK. paspardžius/pakaitinus keramiką ji pradeda dar blogiau kabint.
Dabar kai metų gale keičiau diskelį į organiką pastebėjau kad keramika sudegus be prispaudimo, pasidarė viskas aišku. Dabar eilėj laukia dvidiskė OGURA su sintered diskais, tai šitas klausimas bus išspręstas su trenksmu.
tai kad man pochui yra. konstruoju iš savo šaibų, rėmėjų nėra, atsiskaityt neturiu prieš ką.Peltor wrote:kažkoks anonizmas tiek ruoštis mašiną ir daugiau nei pusė etapų nesugebėt praeit kvalifikacijos
"trečiarūšė lyga" kurioj lėkė 90% Lietuvos PRO pilotų ir aš labiau konstruktorius negu drifterisPeltor wrote:kažkokioj trečiarūšėj lygoj
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
nuvažiavau labai nedaug, max keli šimtai kilų. mašina dar neturi techo, bet šitą stengsiuos padaryt greičiausiu metu. galima bus "įdirbt"
iš smagračio, disko ir diskatoriaus matosi kad visu plotu "trynėsi", bet užsiglazūravęs paviršius. didžiausias įtarimas dabar ant diskatoriaus, kad jis perkaitęs arba nuo senatvės nebeprispaudžia normaliai.
iš smagračio, disko ir diskatoriaus matosi kad visu plotu "trynėsi", bet užsiglazūravęs paviršius. didžiausias įtarimas dabar ant diskatoriaus, kad jis perkaitęs arba nuo senatvės nebeprispaudžia normaliai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Zdarova,
čia gal praeitu postu biškį užstūmiau ne į temą, tai nepulkit įsižeist. Žiūrėjau video, tipo chill and grill ir ten rode team beat ar kaip jūs vadinatės, tai ard toks paprastas čiūvakas pasirodė, respect'as!
SUprantu, kad nėra eurų ten kaip pas koki Putonį kraut viską naujai ir nesukt kiaušų. Tai dabar net biškį nesmagu, kad tokia durna bėda visą sezoną pjauna, bet keep it going, gal pastebės ir pakvies į aukščiausią lygą (čia biškį iš Egio repertuaro rimo) )
čia gal praeitu postu biškį užstūmiau ne į temą, tai nepulkit įsižeist. Žiūrėjau video, tipo chill and grill ir ten rode team beat ar kaip jūs vadinatės, tai ard toks paprastas čiūvakas pasirodė, respect'as!
SUprantu, kad nėra eurų ten kaip pas koki Putonį kraut viską naujai ir nesukt kiaušų. Tai dabar net biškį nesmagu, kad tokia durna bėda visą sezoną pjauna, bet keep it going, gal pastebės ir pakvies į aukščiausią lygą (čia biškį iš Egio repertuaro rimo) )
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
yeap, JDM'ai susuko filmuką apie komandą, kur daug kalbėjom. visus mano keiksmažodžius iškirpo, tai nieko neliko
https://www.youtube.com/watch?v=6io_tWdaa_o
$ nelabai daug. taikausi į semi pro šiems metams ir pamėgint važiuot ant kokių nors pigių kinietiškų naujų padangų, gal išmegint hard compound'o semi slick'us. perdarius priekinę važiuoklę ir sutvarkius sankabą turėtų geriau valdytis, planuose Aragosta priekiniai koilai su swift100 10kg spyruoklėm, dar agresyvesnės stebulės su neigiamu ackerman'u, naujas šakių set'as, įdėti priekinį stabilizatorių per spacerius nes per JZ karterį netelpa. su dabartiniu setupu bus modai tik patikimumui, kad galėčiau nesustojęs pravažiuot daug ratų ir setupint tačkę (koilų aukščiai, suvedimai, casteris, sukibimo paieškos gale, tuck'int didžiausius ratus į galą ir t.t.).
dabar renku R154 dėžę su Marlin Crawler upgraded thrust washer ir bearing retainer, pakeitus biškį patrumpės 2-3 bėgiai lyginant su W58.
stock poweris labai nedegins gumų, nebus perdidelio wheelspeed. manau kad užteks $ ant padangų.
į pro nenoriu nes tačkai tikrai reikia investicijų ir didelių. reikia rimto powerio, plius visą laiką lėkt naujom 265 tai tikrai ne kišenei. ir į kėbulą netilps 265 nes su S14 subfreimu ir stock arkom negaliu padaryt nulinio camberio su 17x8 et32.
kelios fotkės iš vakarykščio dėžės rinkimo. ačiū Roo už pagalbą!
https://www.youtube.com/watch?v=6io_tWdaa_o
viskas OK, aš pratęs. draugai kasdien pratina prie patyčiųPeltor wrote:biškį užstūmiau ne į temą, tai nepulkit įsižeist
$ nelabai daug. taikausi į semi pro šiems metams ir pamėgint važiuot ant kokių nors pigių kinietiškų naujų padangų, gal išmegint hard compound'o semi slick'us. perdarius priekinę važiuoklę ir sutvarkius sankabą turėtų geriau valdytis, planuose Aragosta priekiniai koilai su swift100 10kg spyruoklėm, dar agresyvesnės stebulės su neigiamu ackerman'u, naujas šakių set'as, įdėti priekinį stabilizatorių per spacerius nes per JZ karterį netelpa. su dabartiniu setupu bus modai tik patikimumui, kad galėčiau nesustojęs pravažiuot daug ratų ir setupint tačkę (koilų aukščiai, suvedimai, casteris, sukibimo paieškos gale, tuck'int didžiausius ratus į galą ir t.t.).
dabar renku R154 dėžę su Marlin Crawler upgraded thrust washer ir bearing retainer, pakeitus biškį patrumpės 2-3 bėgiai lyginant su W58.
stock poweris labai nedegins gumų, nebus perdidelio wheelspeed. manau kad užteks $ ant padangų.
į pro nenoriu nes tačkai tikrai reikia investicijų ir didelių. reikia rimto powerio, plius visą laiką lėkt naujom 265 tai tikrai ne kišenei. ir į kėbulą netilps 265 nes su S14 subfreimu ir stock arkom negaliu padaryt nulinio camberio su 17x8 et32.
kelios fotkės iš vakarykščio dėžės rinkimo. ačiū Roo už pagalbą!
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Sveiki, o kurioj vietoj cia viskas vyko?