Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Laisvu laiku perrinkau pažeistas priekines stabdžių žarneles. Ant full lock'o rubino su 8.5JJ ir 215/50/17 gumom. Labai patogu naudot Goodridge - nupjovei, sudėjai naujus antgalius, susukai, done. Antgaliai reusinami, tereikia nusipirkt tų mažų bronzinių įvorių po 0.6€.
Surinkta MA70 R154 dėžė su nauju OEM toyota bellhousingu ir extended shifteriu, ilginta 70mm
Ogura dvidiskė keramikinė sankaba su spyruoklėmis. Nauji varžtai smagračiui prisukt, nes standartiniai "torque to yield" - išsitempia užveržiant kaip standartiniai galvos varžtai. Diskatoriui pagaminti M8x1 varžtai, nes tiesiog nėra tokių vietoj pirkt.
Užmovėm nemažai pasidarbavę plaktuku aplink tunelį, variklio iškelt nereikėjo, bet reikėjo atpalaiduoti viską ir suverst motorą MAX kiek įmanoma.
Pagamintos prototipinės Juliaus VTUNED stebulės su labai agresyvia ackermann kampo korekcija.
Nauji priekinis ir galinis bamperiai, uždėtas oem galinis crash bar'as. Prisidėjo svorio, geriau kimba galas. Pagaminti nauji kvadratiniai numeriai, padarytas numerio apšvietimas ir kiti svarbūs dalykai.
Nudažyta ir pasverta. Su pakeltu priekiu svoris 1200kg, be kuro ir be vairuotojo.
Aukščiai pamatuoti su rulete ant koilo ir viskas maždaug iš akies. Aš stebiuos, kad taip gerai ir tolygiai viskas gavosi.
Dizainas derintas ilgai ir tiesiog pizdelinta apie tai kas yra cool ir kas nėra cool, bet nupiešta realiai per 4ias dienas. 2000'ųjų D1GP vaibas! Dvi dienos ploteriavimui, trys naktys iki 03h klijavimui. Atrodo awesome!
Priekyje pakeičiau ratus į R17x8JJ et32, su 215/45/17 KUMHO padangom. Daug daugiau clearance'o ir sukibimo, nes padanga beveik be stretch'o.
Sudalyvavau pirmam semi-pro etape Klaipėdoj, pavyko užimt 3ią vietą.
Su pakeltu priekiu mašina tikrai geriau valdosi, sudėti Aragosta inverted koilai su SWIFT100 10kg spyruoklėm. Sankaba gražiai barška užkuriant, kabina afigienai, burnautai irgi gaunasi afigieni. Išmėginau naujas Dimax R8 padangas, padarius slėgį 1.5bar - perdaug sukibimo mano vairavimo sugebėjimams ir poweriui. Taip kimba, kad sunku padidint kampą be didelių korekcijų vairu ir rankiniu. Prisipučiau 2.2bar kad turėčiau galimybę moduliuot wheelspeed su gazu.
Dar iki pilnos laimės trūksta daugiau išvirtimo priekyje (coilų topmountai riboja), išsukimo kampo užtenka, nors galima dar išlošt pamažinant casterį. Tada pamažėja vairo atsukamumas, bet perstačius topmountus gal gausis išspręst. Nelabai buvo kada išnaudot full locką, gal dėl to, kad nepripratęs prie naujo setupo.
Onboard video iš pirmo etapo: https://www.youtube.com/watch?v=zNJc5zkLJjY
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Kodėl buvo pasirinktas r154 kelias, o ne Lietuvoje populiarus BMW dėžių?
r154 kelias dėl dėžės kainos atrodo labai brangus.
r154 kelias dėl dėžės kainos atrodo labai brangus.
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Pagrindinės priežastys tos kad viskas susideda su OEM dalimis, telpa neperdarinėjant tunelio (perdarinėjimui reikia pjaut ir virint, tam reikia išimt pečiuką, tam reikia išimt panelę, tam reikia išimt priekinį stiklą. krč bullshit), perdavimai su standartiniu 3.9 diffu yra labai ok. dalys yra labai lengvai prieinamos ebay, eshopuose ir t.t. nereikia jokių adapterių, burt dvidiskių sankabų, mažai vietų kur kažkas gali neveikt. sankaba/dėžė yra labai likvidi, betkada galiu parduot į skandinaviją/uk/vokietiją etc.
USA su tvarkingom dėžėm vynioja po 600-700 wheel hp, o surinkus su upgrade parts'ais ir panaikinus jos silpnąsias vietas turėtų dar daugiau laikyt. pas mane standartinis non-vvti 1JZ-GTE kuris turi dafiga svorio ir generuoja 300-330crank hp (čia net nebus 250whp) tai laikys garantuotai. žiūrint į ateitį tai padaryt 500-600crank hp reikia daug upgrade'ų ko greitu metu nebus, todėl powerio klausimu neišlipsiu iš dėžės hp laikymo dar ilgai ilgai.
kaina - man gavosi pigiai, nes nusipirkau suprą, išėmiau dėžę ir mašiną pardaviau. dalys supirktos per ilgą laiką, randant gerus deal'us lietuvoj ir užsienyje todėl brangumo nepasijautė.
pagrindinis trūkumas tai bėgių perjungimas nes shifteris turi dafiga eigos, onboard video matosi. šitam išspręst reikės nusipirkt arba pasigaminti short shifterį.
jeigu reikėtų daryt nuo nulio, manau mėginčiau dėt Z33 CD009 dėžę
USA su tvarkingom dėžėm vynioja po 600-700 wheel hp, o surinkus su upgrade parts'ais ir panaikinus jos silpnąsias vietas turėtų dar daugiau laikyt. pas mane standartinis non-vvti 1JZ-GTE kuris turi dafiga svorio ir generuoja 300-330crank hp (čia net nebus 250whp) tai laikys garantuotai. žiūrint į ateitį tai padaryt 500-600crank hp reikia daug upgrade'ų ko greitu metu nebus, todėl powerio klausimu neišlipsiu iš dėžės hp laikymo dar ilgai ilgai.
kaina - man gavosi pigiai, nes nusipirkau suprą, išėmiau dėžę ir mašiną pardaviau. dalys supirktos per ilgą laiką, randant gerus deal'us lietuvoj ir užsienyje todėl brangumo nepasijautė.
pagrindinis trūkumas tai bėgių perjungimas nes shifteris turi dafiga eigos, onboard video matosi. šitam išspręst reikės nusipirkt arba pasigaminti short shifterį.
jeigu reikėtų daryt nuo nulio, manau mėginčiau dėt Z33 CD009 dėžę
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Nuvažiavau į Kačerginę, pamėginau užkilt uphill. Padangos naujos dimax r8 225/45/17. Sausa danga, entris 3io bėgio viršuj, pasiliekant rpm'ų užsistatymui su clutchkicku, stock ecu prie aukštesnių sūkių fuelcut'ina, tačka tiesinasi, trūksta greičio. 4tu bėgiu irgi fuelcut'ina dėl load'o, smarkiai tiesina, plius ketvirtą sunkiai velia.
Paskui užlijo, be problemų galima išvelt viską 3iu, nėra loado, necut'ina, į kalną viršuj ir 4tu normaliai velia susirinkus greičio. Trūksta priekyje grip'o, mašina biškį "loose", sunkiai reaguoja į korekcijas vairu.
Anyway, vienas iš sprendimų buvo dėt restriktorių į duslę, taip sumažint būstą ir load'ą, mažiau cut'ina. fuck it, metas susidėt programuojamą kompą.
VEMS, 2high current driveriai (mac boost controleriui), 6 logic degimui (dumb coilai per stock ignitorių), 30v flyback'as high imp purkštukams, LSU4.2 wbo, 2x egt (nereikalinga realiai), 2x knock, external SD card data loginimui. suwire'inau su stock VR trigeriais (crank vr 12 dantų, intake cam vr 1 dantis), stock purkštukai perwirinti į seq (stock buvo batch inj), stock ignitorius su coil on plug, stock idle valdymas (stock 6pinų jz iacv turi du išoriškai užmaitintus stepperius, oem kompas valdo skirtingomis gnd poromis, reikia panaikint išorinį maitinimą ir suwirint abi ričių puses, tam naudoju visus 4is vemso stepper outputus). reikės tik bosch'inių 2pin detonacinių daviklių, nes stockiniai 1pin groundinasi per bloką ir prigeneruoja triukšmų.
neužilgo atvažiuos unex'as ir mapinsim.
Paskui užlijo, be problemų galima išvelt viską 3iu, nėra loado, necut'ina, į kalną viršuj ir 4tu normaliai velia susirinkus greičio. Trūksta priekyje grip'o, mašina biškį "loose", sunkiai reaguoja į korekcijas vairu.
Anyway, vienas iš sprendimų buvo dėt restriktorių į duslę, taip sumažint būstą ir load'ą, mažiau cut'ina. fuck it, metas susidėt programuojamą kompą.
VEMS, 2high current driveriai (mac boost controleriui), 6 logic degimui (dumb coilai per stock ignitorių), 30v flyback'as high imp purkštukams, LSU4.2 wbo, 2x egt (nereikalinga realiai), 2x knock, external SD card data loginimui. suwire'inau su stock VR trigeriais (crank vr 12 dantų, intake cam vr 1 dantis), stock purkštukai perwirinti į seq (stock buvo batch inj), stock ignitorius su coil on plug, stock idle valdymas (stock 6pinų jz iacv turi du išoriškai užmaitintus stepperius, oem kompas valdo skirtingomis gnd poromis, reikia panaikint išorinį maitinimą ir suwirint abi ričių puses, tam naudoju visus 4is vemso stepper outputus). reikės tik bosch'inių 2pin detonacinių daviklių, nes stockiniai 1pin groundinasi per bloką ir prigeneruoja triukšmų.
neužilgo atvažiuos unex'as ir mapinsim.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
o nenorejai ismest ignitoriu ir det aktyvias babinas?nes ant druzoko 1JZ truputy uzkniso su tuo ignitoriu
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
aš jas turiu ir jos veikiančios. nematau reikalo išleist $ ir turėt tokį pat rezultatą.
yra kas atsukę po 500 wheel hp ant jų, todėl man jų užteks dar ilgam.
vienintelis minusas - ričių pravodkė uždengta perkaista, sukietėja fyškės ir jos tampa labai trapios. kelias fyškes pakeičiau, bet reikia dar. jeigu tavo draugas susidėjo smart coil'us, tai norėčiau iš jo nupirkt sveikas ričių fyškes.
yra kas atsukę po 500 wheel hp ant jų, todėl man jų užteks dar ilgam.
vienintelis minusas - ričių pravodkė uždengta perkaista, sukietėja fyškės ir jos tampa labai trapios. kelias fyškes pakeičiau, bet reikia dar. jeigu tavo draugas susidėjo smart coil'us, tai norėčiau iš jo nupirkt sveikas ričių fyškes.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
nesusidejo,bet planuoja.O tau netinka kartais mano R33 babinos?turiu labai geros bukles,tau uz pigiai atiduociau,nereiktu to igniterio
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
https://www.youtube.com/watch?v=LaiSLSrFIwc
senas video iš minėto uphill testo su std ecu. fuelcutina 4tu ir tiesina, paskutinis run'as, pakaitusios padangos, 3iu mažiau cutino.
užsikūrė, Unex'as mapino. dafiga reikėjo pistis su laisvų apsukų valdymu nes reikėjo naudoti standartinį 1jz stepper idle motoriuko valdymą. jis sujungtas su pre-turbine vamzdžiu, todėl važiuojant ant būsto jis turi būt pilnai uždarytas, kad nebūtų boost leak'o. standartinis toyotos idle vožtuvas lėtas ir reikėjo ilgai konfigūruot, kad būtų atrastas balansas tarp "mašina neužgęsta" ir "kompas nepameta idle valve reference'o". krč pataupiau ant kompo blet, teko 10x daugiau pistis konfigūruojant šūdus.
sumapino stock motorą, su laisva dusle stock twin turbo pučia 0,9-1bar 4tu bėgiu ir baigiasi purkštukai. pliusas tas, kad 3iu bėgiu dabar nebėra fuelcut.
pakėlus kuro slėgį galima būtų dalinai išspręst problemą, bet brangu ir neverta dėl tiek pistis.
tai kuro sistema netoli savo ribos (intank 255lph walbro pompa), purkštukai pasibaigę, turbakai pučia 0,9bar (riba turbūt apie 1,1 bet čia nedaug powerio nes jie labai maži) - stock 1j nėra skirtas poweriui generuot nes reikia viską keist vienu metu. kompą, purškalus ir turbaką.
senas video iš minėto uphill testo su std ecu. fuelcutina 4tu ir tiesina, paskutinis run'as, pakaitusios padangos, 3iu mažiau cutino.
užsikūrė, Unex'as mapino. dafiga reikėjo pistis su laisvų apsukų valdymu nes reikėjo naudoti standartinį 1jz stepper idle motoriuko valdymą. jis sujungtas su pre-turbine vamzdžiu, todėl važiuojant ant būsto jis turi būt pilnai uždarytas, kad nebūtų boost leak'o. standartinis toyotos idle vožtuvas lėtas ir reikėjo ilgai konfigūruot, kad būtų atrastas balansas tarp "mašina neužgęsta" ir "kompas nepameta idle valve reference'o". krč pataupiau ant kompo blet, teko 10x daugiau pistis konfigūruojant šūdus.
sumapino stock motorą, su laisva dusle stock twin turbo pučia 0,9-1bar 4tu bėgiu ir baigiasi purkštukai. pliusas tas, kad 3iu bėgiu dabar nebėra fuelcut.
pakėlus kuro slėgį galima būtų dalinai išspręst problemą, bet brangu ir neverta dėl tiek pistis.
tai kuro sistema netoli savo ribos (intank 255lph walbro pompa), purkštukai pasibaigę, turbakai pučia 0,9bar (riba turbūt apie 1,1 bet čia nedaug powerio nes jie labai maži) - stock 1j nėra skirtas poweriui generuot nes reikia viską keist vienu metu. kompą, purškalus ir turbaką.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Tai VEMS'u patenkintas likai ar nelabai?
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
šūdų krūva, reikėjo pirkt LINK.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
o kodel ne EMU?
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
nu čia daug variantų kodėl taip o ne kitaip. norėjau pataupyt, daug mašinų važiavo ant to kompo sėkmingai, galvojau viskas bus ok. išlindo, kad idle jz komponentai ir jų išdėstymas labai skiriasi nuo kitų įprastų motorų kuriuos visi daro. anyway dauguma problemų išspręsta atidarius sklendę ir sukonfiginus, motoriukas birbia. išmetus twinturbo dalykus bus galima reroutint idle air paėmimą iš kitur ir dar labiau išspręst.
kompą turiu jau senai, perkant emu nebuvo labai žinomas.
kompą turiu jau senai, perkant emu nebuvo labai žinomas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
pas druzoka ant 1JZ ismetem stokiny idle ir pastatem paprasta 2 laidu BMW laisvos voztuva,tas pats pas mane ant Skaliko padaryta,nes tie twin stage idle yra shikna.Jokiu parkiu su laisvom dabar
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Sumapinus mašiną su nauju VEMS ecu išlindo problemos kad trūksta kuro prie didelės apkrovos, nebeužteko purkštukų. Sudėjau Siemens Deka 880cc (80lbs) top feed'us, kartu sumontuotas išorinis BOSCH 044, didelis pralaidus kuro filtras ir fuel surge tank.
Sukrautas HKS T4 twin scroll išmetimo kolektorius su 60mm HKS wastegate'u ir užmautas BorgWarner S200SXE turbakas (57mm induceris, 7670, 0.83AR karšta pusė T4 divided flanšu). Nutekintas turbako housingas, užvirintas 3.5" vband žiedas, 3.5" downpipe, prie WG pereina į 3" ir iki galo. Turbako flanšą reikėjo išportint, kad nebūtų laipto prie koliko flanšo.
Sudėjau 1NZ uždegimo rites (smart coils, 30mJ)
Pakeistas diff'as į 4.11
Sudėtos Partsshopmax limit break S13 apatinės šakės su S14 drop knuckle
Naujas FMIC pipingas iš aliumo ir didelis oro filtras
Valino zjbs, važiavo zjbs
https://www.instagram.com/p/BhghtDpAzgR
https://www.instagram.com/p/Bhqy2z3Akh3
Ir tada kačerginėj per UPHILL PRO etapą nušoko vairo stiprintuvo diržas, mašiną ištiesino posūkyje ir nuėjau tiesiai į kalną
https://www.instagram.com/p/Bj1qJyFgp-t
Linko abu lanžeronai, koilui žopa, šakėm žopa, traversui žopa, tension braketam žopa, visiem radiatoriam žopa. Dabar Niska pas kėbulista, tikiuos, kad ištiesins.
Sukrautas HKS T4 twin scroll išmetimo kolektorius su 60mm HKS wastegate'u ir užmautas BorgWarner S200SXE turbakas (57mm induceris, 7670, 0.83AR karšta pusė T4 divided flanšu). Nutekintas turbako housingas, užvirintas 3.5" vband žiedas, 3.5" downpipe, prie WG pereina į 3" ir iki galo. Turbako flanšą reikėjo išportint, kad nebūtų laipto prie koliko flanšo.
Sudėjau 1NZ uždegimo rites (smart coils, 30mJ)
Pakeistas diff'as į 4.11
Sudėtos Partsshopmax limit break S13 apatinės šakės su S14 drop knuckle
Naujas FMIC pipingas iš aliumo ir didelis oro filtras
Valino zjbs, važiavo zjbs
https://www.instagram.com/p/BhghtDpAzgR
https://www.instagram.com/p/Bhqy2z3Akh3
Ir tada kačerginėj per UPHILL PRO etapą nušoko vairo stiprintuvo diržas, mašiną ištiesino posūkyje ir nuėjau tiesiai į kalną
https://www.instagram.com/p/Bj1qJyFgp-t
Linko abu lanžeronai, koilui žopa, šakėm žopa, traversui žopa, tension braketam žopa, visiem radiatoriam žopa. Dabar Niska pas kėbulista, tikiuos, kad ištiesins.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Iki tos "nuėjau į kalną" vietos, tai viskas labai zjbs buvo įdomus ilgametis projektas.
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Gražiausias dorifto varžybų bolidas, nepamesk jo. Atsišpokliuosi ir toliau lėksi
Re: Project: Team Beat - ard 1JZ S13 "gelda"
Po crash'o viskas buvo aprimę, nes lengviau buvo gaut kitą mašiną negu susirinkt savo. Paskui nusprendžiau padirbėt prie savo SR20DE+T S13, niekaip nerasdavau laiko.
Nu bet tai negali stovėt amžinai.
Kėbulas ištiesintas. Naujas traversas su pastumta kolonėle. Tension rod bracket'ai sutvirtinti, užboxinti ir su įvirintu strypu tarp jų (viskas maždaug pagal nismo power brace dizainą).
Perdažytas variklio skyrius, traversas, tension rod bracket'ai. Nauja PartsShopMax šakė ir tensionas keleivio pusėje, restauruotas Aragosta koilas, nauji varžtai stebulei, nauji guoliai.
Vairo kolonėlė liko sena. Pailginau šakes, nebeužteko PartsShopMax traukių su mano adapteriais vairo traukėms, nusipirkau ilgiausias iš PartsShopMax ir jos tiek ilgos, kad reikėjo išmest adapterius.
Tuo pačiu dar peržiūrėta dėžė, patikrinta Ogura sankaba, viskas atrodo OK. Motorui uždėtas ATI škyvas, 2JZ aux diržo įtempėjas, uždėtas išrinktas AC kompresorius tai realiai tik škyvas likęs, bus papildoma atrama diržui, kad nenušoktų ateityje.
Sukrautas variklis. Prie turbo outleto privirinta 90 laipsnių aliumininė alkūnė, nes degdavo silikonas nuo išmetimo koliko karščio. Naujas FMIC korys, perdaryti tepalo radiatoriaus tvirtinimai rivnutsais, perdaryti vairo stiprintuvo radiatoriaus tvirtinimai. Naujos vairo stiprintuvo šlangos ant colinių kūginių AN jungčių. Nauji silikonai ir sąvaržos intercooleriui, naujas aliumininis intercoolerio vamzdynas keleivio pusėje.
Salone išmestas standartinis rankinis, įdėtas IRP hidraulinis.
Uždėjau priekyje ir gale origin labo +55 sparnus. Priekyje 17X8JJ ET32 225/45/17 su 30mm rastafke, gale 17x9JJ ET32 225/45/17 su 50mm rastafke.
Liko pavirint kėbulą prie galinių išpjaustytų arkų, pašpakliuot sulaužytą bodykitą, nugruntuot, nudažyt. Dar smagi dalis ta, kad nusprendžiau perdaryti automobilio laidyną, nebeliko nei vieno laido mašinoje. Draugas braižo viso automobilio komponentų diagramą ir gamins laidyną nuo nulio - proper motorsport, o ne standartinis gaidys su daug metų chaltūros ir lipdymo, tvarkymo ir bordako.
Nu bet tai negali stovėt amžinai.
Kėbulas ištiesintas. Naujas traversas su pastumta kolonėle. Tension rod bracket'ai sutvirtinti, užboxinti ir su įvirintu strypu tarp jų (viskas maždaug pagal nismo power brace dizainą).
Perdažytas variklio skyrius, traversas, tension rod bracket'ai. Nauja PartsShopMax šakė ir tensionas keleivio pusėje, restauruotas Aragosta koilas, nauji varžtai stebulei, nauji guoliai.
Vairo kolonėlė liko sena. Pailginau šakes, nebeužteko PartsShopMax traukių su mano adapteriais vairo traukėms, nusipirkau ilgiausias iš PartsShopMax ir jos tiek ilgos, kad reikėjo išmest adapterius.
Tuo pačiu dar peržiūrėta dėžė, patikrinta Ogura sankaba, viskas atrodo OK. Motorui uždėtas ATI škyvas, 2JZ aux diržo įtempėjas, uždėtas išrinktas AC kompresorius tai realiai tik škyvas likęs, bus papildoma atrama diržui, kad nenušoktų ateityje.
Sukrautas variklis. Prie turbo outleto privirinta 90 laipsnių aliumininė alkūnė, nes degdavo silikonas nuo išmetimo koliko karščio. Naujas FMIC korys, perdaryti tepalo radiatoriaus tvirtinimai rivnutsais, perdaryti vairo stiprintuvo radiatoriaus tvirtinimai. Naujos vairo stiprintuvo šlangos ant colinių kūginių AN jungčių. Nauji silikonai ir sąvaržos intercooleriui, naujas aliumininis intercoolerio vamzdynas keleivio pusėje.
Salone išmestas standartinis rankinis, įdėtas IRP hidraulinis.
Uždėjau priekyje ir gale origin labo +55 sparnus. Priekyje 17X8JJ ET32 225/45/17 su 30mm rastafke, gale 17x9JJ ET32 225/45/17 su 50mm rastafke.
Liko pavirint kėbulą prie galinių išpjaustytų arkų, pašpakliuot sulaužytą bodykitą, nugruntuot, nudažyt. Dar smagi dalis ta, kad nusprendžiau perdaryti automobilio laidyną, nebeliko nei vieno laido mašinoje. Draugas braižo viso automobilio komponentų diagramą ir gamins laidyną nuo nulio - proper motorsport, o ne standartinis gaidys su daug metų chaltūros ir lipdymo, tvarkymo ir bordako.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming