Project: bmw e30 v8
Re: Project: bmw e30 v8
siulau iskart det wisefab tipo sakes ir pritaikyt sparnus, kad poto nesigailet
Re: Project: bmw e30 v8
Lurk'inau visa laika bet neiskenciau... Stai cia tikras Drifto bolidas, stai cia tikras stance, stai cia tikras variklis, stai cia tikras projektas, nepalyginsi su kai kuriais "projaktais" (nebutinai siame forume)
P.S. Prisiregistravau vien kad parasyciau si pranesima Didziausios sekmes siame projekte!!!
P.S. Prisiregistravau vien kad parasyciau si pranesima Didziausios sekmes siame projekte!!!
Re: Project: bmw e30 v8
Labai grazi nuotrauka - as ir mano automobilisVodka wrote:truputi pasifotografavom isore
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: Project: bmw e30 v8
Dar update. Išdažytas dugnas, variklio skyrius, salonas, viskas, išskyrus lauką. Surinkta pakaba. Gale padarytas tilto reguliavimas (išvirtimas+suvedimas), padaryta vieta bakui. Dar vairo kryžmę teko sutrumpint, tai skylės atititiko ir ilgio pakako tik išmetus gumą
Dabar motoras ant vartytuvo, keičiamos dangtelių tarpinės, karterių, taip pat kai kur kartery špilkos sudėtos, nes buvo Kaunietis paveržęs. Taip pat turkas (albanas, libanas) daro sankabą. Bus standartinė, bet "sport"
Dabar motoras ant vartytuvo, keičiamos dangtelių tarpinės, karterių, taip pat kai kur kartery špilkos sudėtos, nes buvo Kaunietis paveržęs. Taip pat turkas (albanas, libanas) daro sankabą. Bus standartinė, bet "sport"
Re: Project: bmw e30 v8
Taigi kardanelis blogai sudeta, netolygiai ratai pasisuks vairo pasukimo kampo atzvilgiu
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Project: bmw e30 v8
jei tu apie vairo kryžmę, tai ir man ji labai bado akis..Gedass wrote:Taigi kardanelis blogai sudeta, netolygiai ratai pasisuks vairo pasukimo kampo atzvilgiu
Subaru Impreza FTW!
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune
Re: Project: bmw e30 v8
o tai kodel netilpo standartine stiprintuvine kryzme ? balki trauket atgal ar stanga stumet i prieki ? nes ant standartinio traverso su standartinem vietom balkio ir stangos ant e36 kolonkes viskas susideda. dabar atrodo labai astrus kampas kryzmiu ir sukant turetu persivertinet stiprokai ir manau kad nelabai ji laikys sitokioje pozicijoje.
beje priekines sake nuo e46 ?
kodel lanku nededama ? juk vistiek ar taip ar taip jau nemazai pinigo ir darbo ideta, o street legal nelabai jau is jo bus .
beje priekines sake nuo e46 ?
kodel lanku nededama ? juk vistiek ar taip ar taip jau nemazai pinigo ir darbo ideta, o street legal nelabai jau is jo bus .
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Project: bmw e30 v8
Taip, dabar pastumta "štanga" į priekį truputi, reiks traukt atgal. O lankų kai reiks, tai jie ir atsiras Šiaip sukasi tai viskas gražiai, nieks nepersivertinėja, nes kryžmėje tai sukasi aplink vieną centrą.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Viskas cia normaliai, nes kai dedi E36/e46 kolonke tai kitaip nepadarysi, nes is vairo koloneles iseinantis velenas kitaip orientuotas nei E30 standarte. Kitas dalykas, kad jei dedi kolonke E36/E46 standartinis kardanelis netinka, t.y. perilgas jei neisemi guminio dempferio (kuris dar mazina vairo informatyvuma ir neina taip gerai jausti padangu sukibimo).
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: bmw e30 v8
romkasponka wrote:Viskas cia normaliai, nes kai dedi E36/e46 kolonke tai kitaip nepadarysi, nes is vairo koloneles iseinantis velenas kitaip orientuotas nei E30 standarte. Kitas dalykas, kad jei dedi kolonke E36/E46 standartinis kardanelis netinka, t.y. perilgas jei neisemi guminio dempferio (kuris dar mazina vairo informatyvuma ir neina taip gerai jausti padangu sukibimo).
nuo e30 stiprintuvines koloneles kryzme su guma pilnai tinka be jokiu perdarymu dedant e36 kolonele. neseniai pats susidejau. ivores 13mm dejau virs kolonkes, t.y kolonke nuleidau zemyn ir viskas susimove be jokiu bedu.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Project: bmw e30 v8
Žodžiu, šian sukinėjau tą vairą kokias 5 min pakėlęs priekį ir NIEKS ten nei šokinėja, nei palengvėja, nei pasunkėja. Per daug svaigstat už vaizduoklių
Re: Project: bmw e30 v8
Na as turejau galvoj neteisinga kryzmiu padeti viena kitos atzvilgiu (jos persuktos viena kitos atzvilgiu 90 laipsniu kampu, nei kad turetu but. Jei dar neaisku kaip turi but, paziurek i kardana ir rask 10 skirtumu ) Tai yra nepastovaus kampinio greicio sarnyras, naudojant 2 kryzmes, galima gaut tolygu sukimosi greiti isejime. Siuo atveju kryzmes ziuri priesingai, nei turetu, todel abieju pulsacijos sumuojas. Letai sukant ar ypac pakelta tai nieko ir nepajusi, bet vaziuojant gal ir gali pasijust vairo netikslumas, nes vistik kryzmiu kampas jau nemazas.Eimazz555 wrote:Kreivoka.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Kampiniai greiciai abejuose galuose vienodi. Nera ten jokio reduktoriaus, kad kampiniai greiciai pasikeistu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: bmw e30 v8
klysti universal joint'e kampiniai greiciai skiriasi, todel buvo israstas CV jointas, arba naudojamas dvigubas kardanasromkasponka wrote:Kampiniai greiciai abejuose galuose vienodi. Nera ten jokio reduktoriaus, kad kampiniai greiciai pasikeistu.
Bet cia nuklystant nuo temos.
Rasytojai nori pasakyti kad gumine saga ne veltui reikalinga, nes pasukus jungti 90 laipsniu kampu (teoriskai) dvigubas kardanas nebeatlieka savo funkcijos.
Whatever, surinks pratestuos, jei strigines, prasokines ar dar ka - perdarys, jei ne - OK tada, vis tiek kazka konstruodamas bug'u beveik niekada neisvengi
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Del greiciu tavo tiesa, bet tas pasireikstu juntamai jei kampas lenkimo didelis butu. Saga mano ziniomis atlieka amortizatoriaus funkcija, o del pasukimo 90 laipsniu kampu niekas nesikeicia. Galu gale tokie modai jau daryti daugeli kartu visame pasaulyje ir neteko girdeti kazkokiu bedu.protoNOS wrote: klysti universal joint'e kampiniai greiciai skiriasi, todel buvo israstas CV jointas, arba naudojamas dvigubas kardanas
Bet cia nuklystant nuo temos.
Rasytojai nori pasakyti kad gumine saga ne veltui reikalinga, nes pasukus jungti 90 laipsniu kampu (teoriskai) dvigubas kardanas nebeatlieka savo funkcijos.
Whatever, surinks pratestuos, jei strigines, prasokines ar dar ka - perdarys, jei ne - OK tada, vis tiek kazka konstruodamas bug'u beveik niekada neisvengi
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: bmw e30 v8
Taip, pasireiskia prie dideliu lenkimo kampu.romkasponka wrote:Del greiciu tavo tiesa, bet tas pasireikstu juntamai jei kampas lenkimo didelis butu. Saga mano ziniomis atlieka amortizatoriaus funkcija, o del pasukimo 90 laipsniu kampu niekas nesikeicia. Galu gale tokie modai jau daryti daugeli kartu visame pasaulyje ir neteko girdeti kazkokiu bedu.
Taip, saga atlieka amortizatoriaus funkcija (kas be ko).
Pasukus 90 laipsniu kampu abeju sujungimu kampiniu greiciu skirtumai ne kompensuojasi o susideda ( Sin ir Cos, nesigilinant per daug). Kaip gaminami visi kardanai ? Hint'as - http://www.elitektm.com/wp-content/uplo ... eshaft.jpg .
O ar realiai ten kazkas jauciasi ar nesijaucia tai ....
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Project: bmw e30 v8
Gaminami išmetimo kolektoriai. Nes vietos ten labai mažai, tai reikia suktis iš padeties
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Geros cia teorijos paberei!protoNOS wrote:O ar realiai ten kazkas jauciasi ar nesijaucia tai ....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- komunistas
- Posts: 71
- Joined: 01 Oct 2012, 13:54
- Location: France
Re: Project: bmw e30 v8
gaminat "iš akies" ar bent minimaliai kažką skaičiavot?Vodka wrote:Gaminami išmetimo kolektoriai. Nes vietos ten labai mažai, tai reikia suktis iš padeties
V6 KLDE
Re: Project: bmw e30 v8
minimum islankstymas toks kaip imant kolektorius nuo x5, del vietos kitaip netilpsi, taciau vidinis diametras didesnis
Re: Project: bmw e30 v8
su tokiu koliku kazi ar stock ag prisuksi
Re: Project: bmw e30 v8
jei prisuka su x5 su vidinių 35mm diametru, tai manau prisuksiu
Re: Project: bmw e30 v8
Storesnis ne visada geresnis.