Project: bmw e30 v8

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
saras///
Posts: 8
Joined: 28 Mar 2011, 13:00

Re: Project: bmw e30 v8

Post by saras/// »

siulau iskart det wisefab tipo sakes ir pritaikyt sparnus, kad poto nesigailet :)

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

truputi pasifotografavom isore

Image
galerija: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 352&type=1
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

LHS
Posts: 4
Joined: 04 Jul 2013, 18:32

Re: Project: bmw e30 v8

Post by LHS »

Lurk'inau visa laika bet neiskenciau... Stai cia tikras Drifto bolidas, stai cia tikras stance, stai cia tikras variklis, stai cia tikras projektas, nepalyginsi su kai kuriais "projaktais" (nebutinai siame forume)
P.S. Prisiregistravau vien kad parasyciau si pranesima :D Didziausios sekmes siame projekte!!!

User avatar
Eli
Posts: 1123
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Eli »

Vodka wrote:truputi pasifotografavom isore
Labai grazi nuotrauka - as ir mano automobilis :)
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Dar update. Išdažytas dugnas, variklio skyrius, salonas, viskas, išskyrus lauką. Surinkta pakaba. Gale padarytas tilto reguliavimas (išvirtimas+suvedimas), padaryta vieta bakui. Dar vairo kryžmę teko sutrumpint, tai skylės atititiko ir ilgio pakako tik išmetus gumą :)

Dabar motoras ant vartytuvo, keičiamos dangtelių tarpinės, karterių, taip pat kai kur kartery špilkos sudėtos, nes buvo Kaunietis paveržęs. Taip pat turkas (albanas, libanas) daro sankabą. Bus standartinė, bet "sport" :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Gedass »

Taigi kardanelis blogai sudeta, netolygiai ratai pasisuks vairo pasukimo kampo atzvilgiu :D
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Cvekas_gt
Posts: 44
Joined: 05 Sep 2011, 20:11
Location: Kaunas

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Cvekas_gt »

Gedass wrote:Taigi kardanelis blogai sudeta, netolygiai ratai pasisuks vairo pasukimo kampo atzvilgiu :D
jei tu apie vairo kryžmę, tai ir man ji labai bado akis..
Subaru Impreza FTW!
Cvekas Performance
Automobilių remontas Kaune

User avatar
Eimazz555
Posts: 182
Joined: 16 Nov 2009, 22:11

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Eimazz555 »

Kreivoka.

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: Project: bmw e30 v8

Post by KDM »

o tai kodel netilpo standartine stiprintuvine kryzme ? balki trauket atgal ar stanga stumet i prieki ? nes ant standartinio traverso su standartinem vietom balkio ir stangos ant e36 kolonkes viskas susideda. dabar atrodo labai astrus kampas kryzmiu ir sukant turetu persivertinet stiprokai ir manau kad nelabai ji laikys sitokioje pozicijoje.

beje priekines sake nuo e46 ?

kodel lanku nededama ? juk vistiek ar taip ar taip jau nemazai pinigo ir darbo ideta, o street legal nelabai jau is jo bus :D.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Taip, dabar pastumta "štanga" į priekį truputi, reiks traukt atgal. O lankų kai reiks, tai jie ir atsiras :) Šiaip sukasi tai viskas gražiai, nieks nepersivertinėja, nes kryžmėje tai sukasi aplink vieną centrą.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Viskas cia normaliai, nes kai dedi E36/e46 kolonke tai kitaip nepadarysi, nes is vairo koloneles iseinantis velenas kitaip orientuotas nei E30 standarte. Kitas dalykas, kad jei dedi kolonke E36/E46 standartinis kardanelis netinka, t.y. perilgas jei neisemi guminio dempferio (kuris dar mazina vairo informatyvuma ir neina taip gerai jausti padangu sukibimo).
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: Project: bmw e30 v8

Post by KDM »

romkasponka wrote:Viskas cia normaliai, nes kai dedi E36/e46 kolonke tai kitaip nepadarysi, nes is vairo koloneles iseinantis velenas kitaip orientuotas nei E30 standarte. Kitas dalykas, kad jei dedi kolonke E36/E46 standartinis kardanelis netinka, t.y. perilgas jei neisemi guminio dempferio (kuris dar mazina vairo informatyvuma ir neina taip gerai jausti padangu sukibimo).

nuo e30 stiprintuvines koloneles kryzme su guma pilnai tinka be jokiu perdarymu dedant e36 kolonele. neseniai pats susidejau. ivores 13mm dejau virs kolonkes, t.y kolonke nuleidau zemyn ir viskas susimove be jokiu bedu.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Žodžiu, šian sukinėjau tą vairą kokias 5 min pakėlęs priekį ir NIEKS ten nei šokinėja, nei palengvėja, nei pasunkėja. Per daug svaigstat už vaizduoklių :)
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Gedass »

Eimazz555 wrote:Kreivoka.
Na as turejau galvoj neteisinga kryzmiu padeti viena kitos atzvilgiu (jos persuktos viena kitos atzvilgiu 90 laipsniu kampu, nei kad turetu but. Jei dar neaisku kaip turi but, paziurek i kardana ir rask 10 skirtumu :) ) :) Tai yra nepastovaus kampinio greicio sarnyras, naudojant 2 kryzmes, galima gaut tolygu sukimosi greiti isejime. Siuo atveju kryzmes ziuri priesingai, nei turetu, todel abieju pulsacijos sumuojas. Letai sukant ar ypac pakelta tai nieko ir nepajusi, bet vaziuojant gal ir gali pasijust vairo netikslumas, nes vistik kryzmiu kampas jau nemazas.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Kampiniai greiciai abejuose galuose vienodi. Nera ten jokio reduktoriaus, kad kampiniai greiciai pasikeistu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by protoNOS »

romkasponka wrote:Kampiniai greiciai abejuose galuose vienodi. Nera ten jokio reduktoriaus, kad kampiniai greiciai pasikeistu.
klysti :wink: universal joint'e kampiniai greiciai skiriasi, todel buvo israstas CV jointas, arba naudojamas dvigubas kardanas :)
Bet cia nuklystant nuo temos.
Rasytojai nori pasakyti kad gumine saga ne veltui reikalinga, nes pasukus jungti 90 laipsniu kampu (teoriskai) dvigubas kardanas nebeatlieka savo funkcijos.

Whatever, surinks pratestuos, jei strigines, prasokines ar dar ka - perdarys, jei ne - OK tada, vis tiek kazka konstruodamas bug'u beveik niekada neisvengi :mrgreen:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

protoNOS wrote: klysti :wink: universal joint'e kampiniai greiciai skiriasi, todel buvo israstas CV jointas, arba naudojamas dvigubas kardanas :)
Bet cia nuklystant nuo temos.
Rasytojai nori pasakyti kad gumine saga ne veltui reikalinga, nes pasukus jungti 90 laipsniu kampu (teoriskai) dvigubas kardanas nebeatlieka savo funkcijos.

Whatever, surinks pratestuos, jei strigines, prasokines ar dar ka - perdarys, jei ne - OK tada, vis tiek kazka konstruodamas bug'u beveik niekada neisvengi :mrgreen:
Del greiciu tavo tiesa, bet tas pasireikstu juntamai jei kampas lenkimo didelis butu. Saga mano ziniomis atlieka amortizatoriaus funkcija, o del pasukimo 90 laipsniu kampu niekas nesikeicia. Galu gale tokie modai jau daryti daugeli kartu visame pasaulyje ir neteko girdeti kazkokiu bedu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by protoNOS »

romkasponka wrote:Del greiciu tavo tiesa, bet tas pasireikstu juntamai jei kampas lenkimo didelis butu. Saga mano ziniomis atlieka amortizatoriaus funkcija, o del pasukimo 90 laipsniu kampu niekas nesikeicia. Galu gale tokie modai jau daryti daugeli kartu visame pasaulyje ir neteko girdeti kazkokiu bedu.
Taip, pasireiskia prie dideliu lenkimo kampu.
Taip, saga atlieka amortizatoriaus funkcija (kas be ko).
Pasukus 90 laipsniu kampu abeju sujungimu kampiniu greiciu skirtumai ne kompensuojasi o susideda ( Sin ir Cos, nesigilinant per daug). Kaip gaminami visi kardanai ? Hint'as - http://www.elitektm.com/wp-content/uplo ... eshaft.jpg .

O ar realiai ten kazkas jauciasi ar nesijaucia tai .... :mrgreen:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Gaminami išmetimo kolektoriai. Nes vietos ten labai mažai, tai reikia suktis iš padeties :)

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

protoNOS wrote:O ar realiai ten kazkas jauciasi ar nesijaucia tai .... :mrgreen:
Geros cia teorijos paberei! ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
komunistas
Posts: 71
Joined: 01 Oct 2012, 13:54
Location: France

Re: Project: bmw e30 v8

Post by komunistas »

Vodka wrote:Gaminami išmetimo kolektoriai. Nes vietos ten labai mažai, tai reikia suktis iš padeties :)

Image

Image
gaminat "iš akies" ar bent minimaliai kažką skaičiavot?
V6 KLDE

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

minimum islankstymas toks kaip imant kolektorius nuo x5, del vietos kitaip netilpsi, taciau vidinis diametras didesnis
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
STRIXas
Posts: 277
Joined: 25 Nov 2005, 14:46
Location: UK

Re: Project: bmw e30 v8

Post by STRIXas »

su tokiu koliku kazi ar stock ag prisuksi :)

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

jei prisuka su x5 su vidinių 35mm diametru, tai manau prisuksiu
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Ainis »

Storesnis ne visada geresnis.

Post Reply