Project: bmw e30 v8
Re: Project: bmw e30 v8
Priekinės stoikės kaip ir surinktos. xtremeg stoikės, pawlaz kitas 5lugui. Džiugina akį
guolis kontruojasi priešingo sriegio varžtu gal 6cm ilgio
guolis kontruojasi priešingo sriegio varžtu gal 6cm ilgio
Re: Project: bmw e30 v8
vodka koki,grunta cia naudoji,gal foto bonkutes turi,ir kiek reikejio kiekio
Re: Project: bmw e30 v8
epoksidinį kažkokį. nugruntuota ir iš apačios ir variklio skyriaus viskas, pravirinta viskas kas yra variklio skyriui ir dugne. Surinkinėjama priek. pakaba, bus gaminami galiniai stakanai
Re: Project: bmw e30 v8
Labai grazu
Re: Project: bmw e30 v8
Reikia update truputi Tai jau ant keturių ratų stovi, galinė pakaba į pabaiga eina, toliau seka variklio dėjimas ir priekinės važiuoklės suderinimas kartu Ir sparnus dar nupirkau
sparnai tik primesti
sparnai tik primesti
Re: Project: bmw e30 v8
o čia Jūs su sparnais darot taip svorio sumetimais?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Paziurek gale kokio plocio ratai ir spek dar karta
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Dek lankus iskarto, kad veliau nereiktu vel visko ardyti ir dazyti
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: bmw e30 v8
1) Kokį min. tarpą galima paikti tarp vairo kolonėlės ir karterio?
2) Gal kas esat darę kardaną su granatą priekyje? Nes variklis truputi į viršų žiūri, traversų leist tikrai nenoriu, vairo kolonėlės irgi leist nenoriu daug.
2) Gal kas esat darę kardaną su granatą priekyje? Nes variklis truputi į viršų žiūri, traversų leist tikrai nenoriu, vairo kolonėlės irgi leist nenoriu daug.
Re: Project: bmw e30 v8
karteri perdaryk ties traversu.
E30 340i m-technic II
Individual Racing Parts http://www.IRP.lt
Individual Racing Parts http://www.IRP.lt
Re: Project: bmw e30 v8
kolonėlei vietą išpjaut?
Re: Project: bmw e30 v8
Po šiandien, kai atsivežiau 2,4td kardaną, nebesupratau, kam reikia leisti traversą žemyn. Nes su atitinkamo aukščio pagalvėm (6,4cm) ir kolonėlę papildomai paleidau 3,5mm žemyn variklis stovi ant pagalvių, o prie dežės pagalvių pridėjus 0,5cm aukščio kardano guma idealiai su kardanu sueina. Ir nieks niekur nieko neliečia reikėjo nupjaut kolonėlės viršutinius tvirtinimus ir kitus privirnt žemiau, nes e36 kolonėlės tvirtinimo ausys mažesnės nei e30, tai ten jos be reikalo trukdė. Tik tarp kolonkės ir karterio ~3mm tarpelis. Bet pagalvės bus kapralonas ar kažkas kieto, tai nemanau, kad pasieks. Taip pat ačiū Mindei iš Xtremegarage už užvirintas skylutes ant alkūnės įsiurbimo, panaikinta asr sklendė. tepalai nusivalys greit
Re: Project: bmw e30 v8
pagalvės dėžei ir varikliui iš kapralono, reikiamo dydžio.
Re: Project: bmw e30 v8
Tas varžtas kiaurai visos pagalvės eina?
if it won't spin - chuck it in the bin
Re: Project: bmw e30 v8
taip, čia sriegis.
Re: Project: bmw e30 v8
Nezinau kaip tau atrodo, bet as tada dar deciau saiba didele per visa pagalves plota kad jos neplesytu/nekraipytu variklio ausis.. Pas mane aliumo/poliuretano pagalves http://public.fotki.com/AlgirdasE30/bmw/pa190375.html ir tai biski kraipo jas(bet pats tas turi biski vaikscioti), bet pas mane ir variklis kiek lengvesnis. Na kapralono neturetu kraipyti, bet tik kad nesuplesytu arba padaryti kaip jau kazkas anksciau rode va tokia |_| imaunama saiba is virsaus ir is apacios. (Sitam atveji butu is apacios) na supranti ka noriu pasakyt..
Re: Project: bmw e30 v8
Tai geriau istekint saiba su uzleidimu ant paduskos sonu is aliumo sonai usileistu po kokius 5cm ar daugiau.
VW Golf TDIno smoke no power
BMW E30 m20b25 Turbo
BMW E30 m20b25 Turbo
Re: Project: bmw e30 v8
Na tai jo ta ir turejau omeny, tik kad pati pagalve manau apie ~ 75mm ( bent jau mano tokia ) nezinau kiek siu ilgis, tai jei butu 75mm manau uztektu uzleist po 30mm is abieju pusiu ir 15mm palikt tarpa eigai. Na ziurim ka pasakys projekto vykdytojas... ??EGC-325 wrote:Tai geriau istekint saiba su uzleidimu ant paduskos sonu is aliumo sonai usileistu po kokius 5cm ar daugiau.
Re: Project: bmw e30 v8
Cia kapralonas, ne poliuretanas, tikrai jo nesuplesys. Pats tokias zadu det i s13.
Re: Project: bmw e30 v8
Tai tas kapralonas kaip aliumas, kietas kaip velnias. Tai dabar tokias ir paliksiu, nebent ten įspaust sugebės ausys į pagalves, tada šaibos atsiras, kad per visą plotą. Bet jo, poliuretanas nuo kapralono labai skiriasi.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: bmw e30 v8
Koks tikslas tada daryti is kapralono? As savu laiku padariau klaida kai pasidariau pagalves is aliumo, kai reikejo tiesiog variklio tvirtinimo ausis pasigaminti tokias, kurias suktum tiesiai prie traverso...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: bmw e30 v8
Teisingai romka sako, is to kapralono amortizacijos jokios tai kam ji isvis deti, as dejau poliuretana/aliuma nes norejau kad kazkiek amortizuotu minimaliai..romkasponka wrote:Koks tikslas tada daryti is kapralono? As savu laiku padariau klaida kai pasidariau pagalves is aliumo, kai reikejo tiesiog variklio tvirtinimo ausis pasigaminti tokias, kurias suktum tiesiai prie traverso...
P.S bet speju 8 kausai tiesiai prie kebulo prisukti turetu neblogai purtyti kebula