Project: bmw e30 v8

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Priekinės stoikės kaip ir surinktos. xtremeg stoikės, pawlaz kitas 5lugui. Džiugina akį :)

guolis kontruojasi priešingo sriegio varžtu gal 6cm ilgio :shock:

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Image

Image

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Mart.
Posts: 56
Joined: 17 Jun 2011, 21:53
Location: Kaunas

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Mart. »

Lankai bus? :roll:

Ka2
Posts: 5
Joined: 13 Feb 2011, 22:19

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Ka2 »

vodka koki,grunta cia naudoji,gal foto bonkutes turi,ir kiek reikejio kiekio

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

epoksidinį kažkokį. nugruntuota ir iš apačios ir variklio skyriaus viskas, pravirinta viskas kas yra variklio skyriui ir dugne. Surinkinėjama priek. pakaba, bus gaminami galiniai stakanai :)

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
karosas
Posts: 292
Joined: 09 Nov 2008, 02:12
Location: Klaipeda

Re: Project: bmw e30 v8

Post by karosas »

Labai grazu :)

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Reikia update truputi :) Tai jau ant keturių ratų stovi, galinė pakaba į pabaiga eina, toliau seka variklio dėjimas ir priekinės važiuoklės suderinimas kartu :) Ir sparnus dar nupirkau

sparnai tik primesti

Image

Image

Image

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Karolis_1
Posts: 154
Joined: 12 Aug 2009, 23:58
Location: Kaunas

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Karolis_1 »

o čia Jūs su sparnais darot taip svorio sumetimais?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Paziurek gale kokio plocio ratai ir spek dar karta :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Dek lankus iskarto, kad veliau nereiktu vel visko ardyti ir dazyti ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

1) Kokį min. tarpą galima paikti tarp vairo kolonėlės ir karterio?

2) Gal kas esat darę kardaną su granatą priekyje? Nes variklis truputi į viršų žiūri, traversų leist tikrai nenoriu, vairo kolonėlės irgi leist nenoriu daug.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Pawlaz
Posts: 37
Joined: 05 Sep 2006, 23:02

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Pawlaz »

karteri perdaryk ties traversu.
E30 340i m-technic II
Individual Racing Parts http://www.IRP.lt

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

kolonėlei vietą išpjaut?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Po šiandien, kai atsivežiau 2,4td kardaną, nebesupratau, kam reikia leisti traversą žemyn. Nes su atitinkamo aukščio pagalvėm (6,4cm) ir kolonėlę papildomai paleidau 3,5mm žemyn variklis stovi ant pagalvių, o prie dežės pagalvių pridėjus 0,5cm aukščio kardano guma idealiai su kardanu sueina. Ir nieks niekur nieko neliečia :) reikėjo nupjaut kolonėlės viršutinius tvirtinimus ir kitus privirnt žemiau, nes e36 kolonėlės tvirtinimo ausys mažesnės nei e30, tai ten jos be reikalo trukdė. Tik tarp kolonkės ir karterio ~3mm tarpelis. Bet pagalvės bus kapralonas ar kažkas kieto, tai nemanau, kad pasieks. Taip pat ačiū Mindei iš Xtremegarage už užvirintas skylutes ant alkūnės įsiurbimo, panaikinta asr sklendė. tepalai nusivalys greit :oops:

Image

Image

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

pagalvės dėžei ir varikliui iš kapralono, reikiamo dydžio.

Image
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
dugnas
Posts: 125
Joined: 19 Mar 2008, 20:38

Re: Project: bmw e30 v8

Post by dugnas »

Tas varžtas kiaurai visos pagalvės eina?
if it won't spin - chuck it in the bin

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

taip, čia sriegis.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Algirdas
Posts: 32
Joined: 20 Oct 2011, 21:11

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Algirdas »

Nezinau kaip tau atrodo, bet as tada dar deciau saiba didele per visa pagalves plota kad jos neplesytu/nekraipytu variklio ausis.. Pas mane aliumo/poliuretano pagalves http://public.fotki.com/AlgirdasE30/bmw/pa190375.html ir tai biski kraipo jas(bet pats tas turi biski vaikscioti), bet pas mane ir variklis kiek lengvesnis. Na kapralono neturetu kraipyti, bet tik kad nesuplesytu :roll: arba padaryti kaip jau kazkas anksciau rode va tokia |_| imaunama saiba is virsaus ir is apacios. (Sitam atveji butu is apacios) na supranti ka noriu pasakyt..

User avatar
EGC-325
Posts: 57
Joined: 27 Jul 2009, 18:18
Location: Marijmpole

Re: Project: bmw e30 v8

Post by EGC-325 »

Tai geriau istekint saiba su uzleidimu ant paduskos sonu is aliumo sonai usileistu po kokius 5cm ar daugiau.
VW Golf TDIno smoke no power
BMW E30 m20b25 Turbo

Algirdas
Posts: 32
Joined: 20 Oct 2011, 21:11

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Algirdas »

EGC-325 wrote:Tai geriau istekint saiba su uzleidimu ant paduskos sonu is aliumo sonai usileistu po kokius 5cm ar daugiau.
Na tai jo ta ir turejau omeny, tik kad pati pagalve manau apie ~ 75mm ( bent jau mano tokia ) nezinau kiek siu ilgis, tai jei butu 75mm manau uztektu uzleist po 30mm is abieju pusiu ir 15mm palikt tarpa eigai. Na ziurim ka pasakys projekto vykdytojas... ?? :D

ince
Posts: 140
Joined: 16 Nov 2010, 18:44

Re: Project: bmw e30 v8

Post by ince »

Cia kapralonas, ne poliuretanas, tikrai jo nesuplesys. Pats tokias zadu det i s13.

User avatar
Vodka
Posts: 397
Joined: 21 Jun 2009, 18:40
Location: Vilnius

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Vodka »

Tai tas kapralonas kaip aliumas, kietas kaip velnias. Tai dabar tokias ir paliksiu, nebent ten įspaust sugebės ausys į pagalves, tada šaibos atsiras, kad per visą plotą. Bet jo, poliuretanas nuo kapralono labai skiriasi.
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: bmw e30 v8

Post by romkasponka »

Koks tikslas tada daryti is kapralono? As savu laiku padariau klaida kai pasidariau pagalves is aliumo, kai reikejo tiesiog variklio tvirtinimo ausis pasigaminti tokias, kurias suktum tiesiai prie traverso...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Algirdas
Posts: 32
Joined: 20 Oct 2011, 21:11

Re: Project: bmw e30 v8

Post by Algirdas »

romkasponka wrote:Koks tikslas tada daryti is kapralono? As savu laiku padariau klaida kai pasidariau pagalves is aliumo, kai reikejo tiesiog variklio tvirtinimo ausis pasigaminti tokias, kurias suktum tiesiai prie traverso...
Teisingai romka sako, is to kapralono amortizacijos jokios tai kam ji isvis deti, as dejau poliuretana/aliuma nes norejau kad kazkiek amortizuotu minimaliai..

P.S bet speju 8 kausai tiesiai prie kebulo prisukti turetu neblogai purtyti kebula :D

Post Reply