Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by Diiego 222 »

Daznai tenka uzsukti i sita foruma, o ir siaip patinka laisvalaikiu siek tiek pasikrastyti prie varikliu sau ir draugams bei pazystamiems.
Su salyga jog jau cia lankausi, o tai reiskia jog ir kazkoki posta karts nuo karto turbut knietes parasyti gal kam nors bus idomu ir mano auto pamatyti bei namu darbu aprasyma kas kaip ir kodel buvo su juo atlikta, ketinama padaryti.

Tai gi.
Auto: Honda Civic i-VT
Pagaminimo metai: 1991
Variklis: B20B3

Kol dar nebuvo vadinamos krizes ir laisvu pinigeliu atlikdavo, o masina kasdienai turejau nusprendziau nusipirkti idomesni auto pramogai, laisvalaikui. Labai brangus ir sudetingi man buvo neiperkami tai rinkausi kazka is hecbeku su varikliu iki 2.0ltr ir FWD. Kodel ne RWD ne ka ziniu bagazo apie tai buvo, o su bmw ir po siai dienai negeros patirties daugiau nei reikia. Pabandes keleta zinomu galingesniu senu FWD auto nusprendziau ieskoti seno gero civic 4gen i-VT. Deje pastangu ir lesu paieskai idejau daug, o pasirinkimo kaip tycia nebuvo ir CRX nedomino. Po ~6men buvo nupirktas civic su kruva pasleptu defektu kurie dar ne visi ir siai dienai pasalinti (labai jau as smulkmeniskas :mrgreen: ).
Kiekviena rimtesne variklio modifikacija suskirsciau i stage 1, 2, ... kad butu paprasciau atsirinkti.

Aprasymas.

2009-02
Image
2010-09
Image

Pirkta 2009-01-17 (181070km)

Engine:

Stage 1.

B16A1 stock (CR 10.2)
NGK Iridium Spark plugs (BKR7EIX-11) 0,65mm gap
OBX 10.3mm spark plug wires
Injectors 370cc (from CA18DET)
S14a fuel pump
Custom downpipe 60mm (Stainless steel)
Custom made exhaust 60mm (Stainless steel)
Otto racing muffler
Unknown exhaust manifold (ebay)
Saab 9000 (T3 50) stock turbo
Unknown BOV
Hibrid FMIC
Oil valvoline VR1 10w/60

215AG@6500rpm 210Nm@7500rpm 0,5bar

Image

Image

Stage 2.

B20B3 stock (CR ~9.0)
NGK Iridium Spark plugs (BKR7EIX-11) 0,65mm gap
OBX 10.3mm spark plug wires
Injectors 450cc (from Eclipse turbo)
Walbro 255lph fuel pump
Custom downpipe 60mm (Stainless steel)
Custom made exhaust 60mm (Stainless steel)
Otto racing muffler
Unknown exhaust manifold (ebay)
Saab 9000 (T3 50) stock turbo
Unknown BOV
Hibrid FMIC
Oil valvoline VR1 10w/60

230AG@6000rpm 280Nm@5500rpm 0,75bar

Image

Image

Stage 3. :shock:

B20B3 stock (CR ~9.0)
NGK Iridium Spark plugs (BKR7EIX-11) 0,65mm gap
OBX 10.3mm spark plug wires
Injectors 560cc (from EVO IX)
Walbro 255lph fuel pump
EMUSA 38mm Wastegate
Custom downpipe 63,5mm (Stainless steel)
Custom 40mm wastegate to exhaust pipe (Stainless steel)
Custom made exhaust 60mm (Stainless steel)
Otto racing muffler
Custom exhaust manifold
Exhaust manifold/downpipe insulating wrap
Custom rebuild Saab T3 trim 50 to trim 60 turbo
Unknown BOV
Hibrid FMIC
Oil valvoline VR1 10w/60

271AG@6000rpm 352Nm@5000rpm 0,8bar

Image

Image

Gear box:

From B16A1 stock (Y2)
OBX LSD
F1 xtreme organic ctutch kit (ebay)
Energy suspension shifter bushing
Honda MTF3 transmision fuild

Interior:

IFRA wheel
Boost/vaccum gauge
Red/Black leather seats

Suspension/Brakes:

KONI yellow shocks
OEM lowering springs
Front 262mm Dimpled/Sloted disks
Front Ferodo brake pads
Rear 242mm disks
Rear ferodo brake pads
Front upper strut bar
Energy suspension bushings
ATS DTC super light wheels
Toyo proxes T1R tyres

Toliau numatomi stabdziu, pakabos patobulinimai. Zodziu matysim eigoje.

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by Justinianas »

labai vertinga info butu po kiekvieno modo kaip kinta laikas kaciargoje.

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by Diiego 222 »

Justinianas wrote:labai vertinga info butu po kiekvieno modo kaip kinta laikas kaciargoje.
Tai, kad masina ne sport'ui. Esme konstruoti. Hobis kaip kokia zvejyba ar pan :) .
Kiek laiko ja turiu kaciargoje dar nebuvo ir vargu ar ten pasirodys. Patobulinimai-modai tai irgi daugiau susije su aplinkybemis nusipirkus buvo pastebeta jog dirba ne taip kaip turetu buti tai gavosi nauja programa ir kreives bei keletas smulkmenu. Tada del neaiskiu priezasciu viename cilindre tapo 4,5bar kompresija to pasekoje seke 2 etapas. Tik surinkus stage 2 po ~1500km uzsikirto paskirstytojas, prasoko dirzas ir jau buvo pradejusi leisti ismetimo kolektoriaus tarpine. Taip gavosi stage 3. Daroma tam jog isgauti greita, valdoma ir savaip grazu auto.

Neparasiau, kad: Stage 1 A98, stage 2 A95, Stage 3 E85 kuras.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by Niokas »

nepykit chebra-bet 270ag ,tokiam bendzininiuj motoruj- be maluno imanoma padaryt(kas butu tikrai ispudinga) o siuo atveju tai eilinis sirpotriebas. uzpuskit kas 2bar + iki 9krpm+ ( b serija tikrai gali suktis tiek).

p.s cia tik mano pastebejimas ir pozicija, nieko asmenisko.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by Diiego 222 »

Niokas wrote:nepykit chebra-bet 270ag ,tokiam bendzininiuj motoruj- be maluno imanoma padaryt(kas butu tikrai ispudinga) o siuo atveju tai eilinis sirpotriebas. uzpuskit kas 2bar + iki 9krpm+ ( b serija tikrai gali suktis tiek).

p.s cia tik mano pastebejimas ir pozicija, nieko asmenisko.
Nu, nu papasakok placiau. Visuomene bus susidomejusi.
Yra toks dalykas kaip ribotas biudzetas. Jei sita gonda gali buti 270ag be maluno tai taip pat kruva auto ant LT zemes gali buti ir 800+ AG taciau kazkodel taip nera. Nes niekas nenori sudeti astronomines pinigu sumos todel, kad jai ir galetu tai turbut lengvai rastu kur tuos pinigus panaudoti savo, savo seimos gerovei pagerinti.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by Niokas »

tiesa, bet ziurint is technologines puses -tai minimum 5 metu senumo modas ir dar downgradintas.

norisi progreso ir naujoviu-kad kartele butu keliama ir t.t.t. :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Modlist: Diiego - Honda Civic i-VT [B20B+T]

Post by spade »

Tauzyt niekus - anoks progresas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Post Reply