Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
tai nera ka komentuoti, viskas priklauso nuo noru...jeigu geriau, kad torkas paciam virsuj ( pvz del slydimo stiliaus), tada ok....tokia kreive paziurejus iskart mintis, kad turbos karsta dalis furine, arba velenai atmosferiniai su dideliu overlapu arba labai nusuktas/velyvas degimas - motoras neefektyviai dirba low/mid range...gal tiesiog pagal norus sumapino/tunino motor?
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
tai kad labai nepataikei. Karsta LABAI maza, veleneliai konservatyvus, degimas gan ankstyvas, nors tiesa sakant manau, kad dar resurso yra. O tuninau pats As noreciau, kad daugiau torko butu mid range, bet nezinau kaip ta padaryt.SR20DE wrote:tai nera ka komentuoti, viskas priklauso nuo noru...jeigu geriau, kad torkas paciam virsuj ( pvz del slydimo stiliaus), tada ok....tokia kreive paziurejus iskart mintis, kad turbos karsta dalis furine, arba velenai atmosferiniai su dideliu overlapu arba labai nusuktas/velyvas degimas - motoras neefektyviai dirba low/mid range...gal tiesiog pagal norus sumapino/tunino motor?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Komentuoti AG kreives nera prasmes. Is jos vizualiai nedaug matosi beto AG yra isskaiciuojama. Matematiskai galima nesudetingai apskaiciuoti rezultatus dar ne ant stendo nesukus. (jei zinomi variklio parametrai). Butinas tikslus Turbinos MAP.
Pagal uzsiputima salta dalis pas tave tikrai nemazesne negu 63 A/R. Taciau salta puse vidutiniams sukiams per didele. Cia labiau drag'ine kreive.
Flow to HP = lbs/min*9,5=...Hp
AG= Nm*rpm/7130
Pagal uzsiputima salta dalis pas tave tikrai nemazesne negu 63 A/R. Taciau salta puse vidutiniams sukiams per didele. Cia labiau drag'ine kreive.
Flow to HP = lbs/min*9,5=...Hp
AG= Nm*rpm/7130
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
tai setupa as maciau...parasiau tiesiog kas lemia
Gal tiesiog matavimas su didele paklaida pamelavo torko pika? Vaziuojant turi jaustis, kada kickin'a vtecas
Gal tiesiog matavimas su didele paklaida pamelavo torko pika? Vaziuojant turi jaustis, kada kickin'a vtecas
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
taip, salta didele. Hx35 salta puse, Compressor inducer 56mm (turbut). Pasak google tai 0.89 a/r. Karsta puse 0.48a/r.Diiego 222 wrote:Komentuoti AG kreives nera prasmes. Is jos vizualiai nedaug matosi beto AG yra isskaiciuojama. Matematiskai galima nesudetingai apskaiciuoti rezultatus dar ne ant stendo nesukus. (jei zinomi variklio parametrai). Butinas tikslus Turbinos MAP.
Pagal uzsiputima salta dalis pas tave tikrai nemazesne negu 63 A/R. Taciau salta puse vidutiniams sukiams per didele. Cia labiau drag'ine kreive.
Flow to HP = lbs/min*9,5=...Hp
AG= Nm*rpm/7130
Jeigu butu galima turbina nusipirkt taip kaip maximoj saldainiu, tai pasirinkimas gal ir ne toks butu
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
na vistiek sakyciau, kad sukimo momentas net tokiai turbinai pakankamai toli... kitas dalykas - kada uzsipucia ji? negi taip pat velai kaip sukimo momento pikas?
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Mano kreivės kalnelis buvo labai panašiai kai stendas nesugebėjo apkraut turbos.
Aero
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
B13 SR20DE +Turbo
N16 2.2Di +stage2
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Del apkrovos tai labai teisingai pastebeta - ant stendo daug mazesne apkrova nei vaziuojant gatvej.aurissan wrote:Mano kreivės kalnelis buvo labai panašiai kai stendas nesugebėjo apkraut turbos.
Uzsipucia tarkim panasiai apie 1bar turiu prie 4krpm (isskyrus pirmus du begius). Ir visas vteco kickas 4,5-6krpm diapazone.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Kiek rpm suki max? Nes jei diapazonas 4.5-6k, tai sakyciau, kad siauras labai. Turetu buti nelabai smagus vaziavimas - arkliai yra, bet ju panaudojimas per trumpas laike.
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
suku ar tai 7500 ar tai 7600. Masina iki pat ribotuvo visa laika tolygiai begejasi ir nesijaucia jokio galios kritimo (iskaitant ir 6th gear ) Tik sakau, kad tas kickas su sikna, geriausiai jauciasi tame diapazone (kai per maziausia rpm amplitude / didziausias nm prieaugis).Airbog wrote:Kiek rpm suki max? Nes jei diapazonas 4.5-6k, tai sakyciau, kad siauras labai. Turetu buti nelabai smagus vaziavimas - arkliai yra, bet ju panaudojimas per trumpas laike.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
As buciau spejes taip pat, kaip SR20DE...UNeX wrote:tai kad labai nepataikei. Karsta LABAI maza, veleneliai konservatyvus, degimas gan ankstyvas, nors tiesa sakant manau, kad dar resurso yra. O tuninau pats As noreciau, kad daugiau torko butu mid range, bet nezinau kaip ta padaryt.SR20DE wrote:tai nera ka komentuoti, viskas priklauso nuo noru...jeigu geriau, kad torkas paciam virsuj ( pvz del slydimo stiliaus), tada ok....tokia kreive paziurejus iskart mintis, kad turbos karsta dalis furine, arba velenai atmosferiniai su dideliu overlapu arba labai nusuktas/velyvas degimas - motoras neefektyviai dirba low/mid range...gal tiesiog pagal norus sumapino/tunino motor?
Bet jei karsta puse ne per didele, ir usiputineja pakankamai velai, tai greiciausiai reiskia, kad... ji per maza
Kokie sparnuociu skersmenys (ir trimai) karstos ir siauros pusiu?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
teoriskai HX35 7-blade:
A/R- 0.89
Compressor inducer- 56mm
Compressor exducer- 76mm
Compressor trim- 54
Turbine inducer- 69.5mm
Turbine exducer- 60mm
Turbine trim- 75
bet karstos puses kriaukle uzdeta garrett 0.48 a/r. Kadangi ne pagal mano uzsakyma daryta, tai kaip ten uzdeta ir kas daryta - nieko nezinau.
p.s. kodel tu forume?
A/R- 0.89
Compressor inducer- 56mm
Compressor exducer- 76mm
Compressor trim- 54
Turbine inducer- 69.5mm
Turbine exducer- 60mm
Turbine trim- 75
bet karstos puses kriaukle uzdeta garrett 0.48 a/r. Kadangi ne pagal mano uzsakyma daryta, tai kaip ten uzdeta ir kas daryta - nieko nezinau.
p.s. kodel tu forume?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Kad zinai... 7cm skersmens 75 trim ismetimo sparnuote ant 2l variklio nepasakyciau, kad yra maza. Jei sparnuote didele, tai maza kriaukle nieko stebuklingo nepakeis. Isvis nereik perdaug fiksuotis i kriaukles A/R - jis reiksmingas yra tik jei lygini dvi vienodas ~ turbinas.
Vansi atsizvelgiant i turbina viskas ten normaliai su kreive.
p.s. Laikas nuo laiko man tampa idomu, kad naujo...
Vansi atsizvelgiant i turbina viskas ten normaliai su kreive.
p.s. Laikas nuo laiko man tampa idomu, kad naujo...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
naujas kolikas
dabartinis bendras vaizdas su nauja sraige
taip pat greitu metu bus ir naujos kreives
dabartinis bendras vaizdas su nauja sraige
taip pat greitu metu bus ir naujos kreives
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Julka - Tuning
Jau tu pradek viska lupt is to kuzavo greiciau arba 'primusk' tu ji kaip missile
Jau tu pradek viska lupt is to kuzavo greiciau arba 'primusk' tu ji kaip missile
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
cia galima sakyti buvo paskutiniai rimtesni darbai variklio skyriuje, kad butu op op ir viskasdoggy wrote: Jau tu pradek viska lupt is to kuzavo greiciau arba 'primusk' tu ji kaip missile
dabar mintys sukasi ka reiktu pakaboje pasiruost/pasikeist, kaip sakant "za adno"
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Kokia sia Turbina Holset HX30, 35 ???
Kodel toks pasirinkimas. Kaina ar dar kas. Borg warner S200 and SR'o turetu gerai pusti...
Kodel toks pasirinkimas. Kaina ar dar kas. Borg warner S200 and SR'o turetu gerai pusti...
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
nei viena, nei kita cia hx32.Diiego 222 wrote:Kokia sia Turbina Holset HX30, 35 ???
Kodel toks pasirinkimas. Kaina ar dar kas. Borg warner S200 and SR'o turetu gerai pusti...
Kodel toks pasirinkimas? Todel, kad teoriskai isskaiciavau kokia turbina turetu but atitinkanti mano poreikiams ir kreivei, kuria noriu isgaut, ir kadangi pavyko gaut 98% tai ko man reikejo, todel toks pasirinkimas Gaila, kad sia savaite nespesiu sumapint, tai rezultatas lieka neaiskus, bet manau kita savaite paaiskes kiek stipriai suklydau skaiciuodamas
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
O nuo ko ją nurovei ?UNeX wrote:cia hx32.
mk2 golf 20vT on road
mk2 golf 24v Haldex on process
mk2 golf 24v Haldex on process
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
Nei nuo nieko. Nauja ji.Kent wrote:O nuo ko ją nurovei ?UNeX wrote:cia hx32.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
su salyga, kad tema labai negyva, tai pasidalinu trumpu video kaip darem naujo turbako fine-tune
http://www.youtube.com/watch?v=61m8IgUSb7o
http://www.youtube.com/watch?v=61m8IgUSb7o
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
God damn neblogai važiuoja
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
mazytis update'as:
pasikeitus turbakui ir ismetimo kolikui buvo permapinta ir prasukta ant stendo. Rezultatas toks, kad iki 5krpm kreive lygiai tokia pat, tik kad viskas 500rpm anksciau, o nuo 5krpm kreive pradeda kilt siek tiek staciau nei pries tai buvo. Vienas is sukimu parode ~470ag (prie 7krpm, nors sukta buvo iki 7,4krpm, o as pamirsau, kad stendas skaiciuoja kas 500rpm) ir 510nm su beveik 1.4bar boosto ant e85 kuro. Veliau buvo siek tiek pakoreguota, kad kreive butu plokstesne ir virsuj tureciau maziau, o ir beto tai padejo turet geresni midrange'a.
pasikeitus turbakui ir ismetimo kolikui buvo permapinta ir prasukta ant stendo. Rezultatas toks, kad iki 5krpm kreive lygiai tokia pat, tik kad viskas 500rpm anksciau, o nuo 5krpm kreive pradeda kilt siek tiek staciau nei pries tai buvo. Vienas is sukimu parode ~470ag (prie 7krpm, nors sukta buvo iki 7,4krpm, o as pamirsau, kad stendas skaiciuoja kas 500rpm) ir 510nm su beveik 1.4bar boosto ant e85 kuro. Veliau buvo siek tiek pakoreguota, kad kreive butu plokstesne ir virsuj tureciau maziau, o ir beto tai padejo turet geresni midrange'a.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Modlist: Nissan 200SX rS13 SR'ed
pas visus cia projektai juda, reikia ir man atsinaujint
ARDOMAS DALIMIS.
Detaliu rezervacija negalima, nebent kazkas noretu viso variklio tokio, kaip jis dabar surinktas. Kol kas kuriasi, vaziuoja. Price list'as kita savaite.
ARDOMAS DALIMIS.
Detaliu rezervacija negalima, nebent kazkas noretu viso variklio tokio, kaip jis dabar surinktas. Kol kas kuriasi, vaziuoja. Price list'as kita savaite.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy