Nu va, skaitinėju šį forumą jau tikrai senai, bet tik dabar atsirado priežastis užsiregistruoti. T.y. vienintelė tema, kur galiu ne tik paskaityt bet ir pats kažką pasakyti.
Taigi, hehe, labai patinkanti ir užskaitoma tema, dėkui autoriui!
Na, visų pirma turbūt neužskaitysit mano požiūrio, bet nemėgstu aš "JDM'ų". Yra pora modelių kuriuos užskaitau, bet tikrai savo smegenyse ir savo skoniui surasčiau atitikmenį bet kuriam JDM'iniam bolidui tarp EU analogų, kuris
mano galvoje būtų n+x kartų geresnis (kas turbūt labai nepopuliaru šitam forume). Tai manau kad ir mano "the most awesome" projektas nebus labai įdomus, bet.... Darbe štilis, kompas po nosim, kodėl gi nepapeckaliojus čia
Na visų pirma, tai seniai galvoje sukosi mintis apie ne ką kitą, bet AE86 Trueno chečbeką "panda white" (jojo, peržiūrėjau visą Initial D) su.....sr20det arba rotorium
Bet kaip jau anksčiau šitoj temoj rašė: galvoji kad turi galvoj kažką originalaus, o paskui suvedus tai i google/youtube, paaiškėja kad jau yra n tokių projektų seniai važinėjančių. Toliau - svaigimas apie FC rx7-ą, evo 6 tme, e30 m3, 635i bmw ir pan...
Ir galiausiai svajonė, kurią tikrai galėčiau pavadint savo "10-mečio projektu" (o kas žino, vdrug pavyks surinkt tokį aparatą iki anūkų susilaukiant
):
Tiesa, norėčiau paminėt, kad mano "gyvenimo" projektas tikrai NEVAŽIUOTU jokiose varžybose. Praleidęs 10 metų cackinant automobilį, perrenkant jį nuo mažiausio varžtelio aš turbūt nusišaučiau, jei kur kačergoj pagaučiau stogą/aptvarą ar kitą automobilį. Toks projektas skirtas išvažiuoti į gatves savaitgalio vakarą ir tiesiog važiuoti ir mėgautis, gal kartą-kitą kokiam žiede skersą pastatyt, ar kokiam rėkiančiam civic'ui nubaust.
Išorė: Kėbulas - Opel Manta A GTE. Būtent "A" serijos, mačiau čia pora žmonių įmetė kad norėtų daryti "B". Pripažinkim - B-eškė, kad ir kaip mėgčiau Mantas, bet nebeturi to šarmo kaip A-škė. Manta A buvo tas, ko Opelis nesugeba pakartot iki šiol - galingas (tiem laikam) rwd coupe'as su agresyvia išvaizda. Dar kaip alternatyvą paminėčiau Opel GT (senąjį) kėbulą, bet kažkodėl labiau linkstu link Mantos. Kėbulas, savaime aišku, pilnai restauruotas - sutvirtintas per siūles. Spalva - Porsche Carrera White, stogas juodas (taip, neatsikračiau tos vaikiškos mados), originalios juodos "GT/E" nakleikės ant šonų, veidrodeliai/rankenėlės/benzo dangtelis chromuoti + GT/E pilna apdaila - kaip ir turi būti originaliai. Ratai arba Zender turbo (Ronal turbo analogas) arba Artec turbo 2-jų dalių, poliruotas lip'as ir centras juodai (standartinis sprendimas). Gale kai minimum 10j
Performance: Savaime aišku standartinis 1,9l benzas - out! Šiaip nemėgstu mašinų su daugiau nei 6-iais cilindrais ir nenoriu nieko bendro su jom turėt, bet šitam kėbului tinkamiausias variklis būtų V8. Turbūt realiausias/pigiausias variantas būtų gauti 5,7 iš Corvettes, bet kadangi esu užkietėjęs f/i variklių fanas, tai pridedam chargerį (twin-turbo ant V8 sprendimas gal ir geras, bet visiškai neatitinka "dvasios"
) Pakaba/dėžę/difą - net neįsivaizduoju. Yra chebrantų kur rwd Calibrą su M5 "komplektu" paleido, tai manau reikėtų mėgint kažką tokio burt (nu čia dar lieka erdvė svajonėms). Iš tikrųjų pakaboj tikriausiai pervirint "custom" stakanus ir sumest coil'us nuo Omegos + reguliuojamas išvirtimas. Powerflex'ai ir rasporkes - savaime aišku būtina
Vidus: Manta B Recaro salonas, apsiutas juoda oda (tikra, o ne dermantinu), "Takata" diržai (žinau kad ne prie ko jie čia, bet aš už juos turbūt melejoną atiduočiau jei turėčiau), keletas "oldschool" gaugių įmontuotų į panelę kad kuo mažiau matytusi ir to laikmečio kasetnykas
Nu va išsiplėčiau aš čia belekaip (rašiau 2h su pertraukom
), bet kai darbo nėr tai stogas važiuoja
Ir pora foto egzemplioriaus, kuris labiausiai atitinka mano viziją:
True story