Most ultimate awesomest project car!!!
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
pagal mane tai ultimeijtas butu toks kaip foto panasiai, galbut vaziuokles ziedinis setupas labiau nei ralinis, su blokiruote, veleneliais, stumais, weber'iais arba britviniais droseliais, lankais, iskapotom skardom, 8 amortizatoriais ir zinoma butinai butinai vfts "bodykit'u" ir nereiketu jokiu JDM stebuklu ir karbon lipduku
kebulo modelis nebutinai sitas, nes ir pirmukai ir sestukai atrodo piktai
kebulo modelis nebutinai sitas, nes ir pirmukai ir sestukai atrodo piktai
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Tamstai patariama susirasti J.Malevskio bolida (jei tas bolidas dar ne anapilyje). Galetum ikvepimo pasisemti. Nes ten viskas praktishkai 1:1 kaip tu sakai padaryta . Savu laiku neblogai zhiede vazhiavo. Ishties ultimatyvus aparac buvo, starta kaip imdavo tarp fwd, grazhu zhiuret buvo...identity wrote:pagal mane tai ultimeijtas butu toks kaip
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
as tai ir apie lados gaivinima tik kad motoras butu jau turbo geriau
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
idomi tema.
as vis galvoju ka noreciau dabar darytis.
ale man desimtmeciui uzteks i mazda rotorini ikisti
o mintyse buvo:
cobra
datsun 280z
dodge charger
Ford F100
el camino.
bet visa tai yra ne 10m projektai. na kaip, realiai tai bet kuri projekta galima istempti iki 10 ir daugiau metu.
tai turetu buti kazkas reto, ir tokio, ko po triju metu nieks nepristatytu jau gatavo.
mintyse sukasi mazdos:
R130 itin retas ir mano akiai grazus automobilis.
pilnai sutvarkytas iki originalaus stovio (kas butu tikrai 10m darbas) zinoma varikliukas rotorinis 13b uztektu ir karbiuratorinio su vertikaliu IDA weber'iu.
Taip pat pirmoji mazda Cosmo. na cia jau link utopiju. kartu su skyline.
Kalbant apie realesnius projektus - man smagu butu LT senu auto ziedines...
ziauriai brangus malonumas (nebent prisistampuoti bodykit'u) tokiu atveju tatai butu
Mazda rx 3 rotorine be abejo. Su tu laiku techninem salygom - tarkim tik NA /carb rotorinis (no turbo, efi). ir zaiskim su zikleriais.
kazkuria prasme tai butu ribojimas galingumo kuris siandien dienai yra pigus ir lengvai pasiekiamas (salyginai)
Gatvei smagu butu turet kazka truputi netradicinio, truputi negrazaus, truputi menancio sovietus...
Tai jau 10m kaip neigyvendinau svajones.
Lada 2106 coupe ilgintom priekinem durelem, zemintu stogu, pustais sparnais. tada dar nebuvo minciu apie awd, mintis buvo rwd fiat'o (abarth) variklis, buvo kebulas, buvo variklis. nebuvo finansu, veliau isdaviau lada su mazda.
Siai dienai imciau AWD (EVO/STi) o ant virsaus nebe lada, o Datsun 510
as vis galvoju ka noreciau dabar darytis.
ale man desimtmeciui uzteks i mazda rotorini ikisti
o mintyse buvo:
cobra
datsun 280z
dodge charger
Ford F100
el camino.
bet visa tai yra ne 10m projektai. na kaip, realiai tai bet kuri projekta galima istempti iki 10 ir daugiau metu.
tai turetu buti kazkas reto, ir tokio, ko po triju metu nieks nepristatytu jau gatavo.
mintyse sukasi mazdos:
R130 itin retas ir mano akiai grazus automobilis.
pilnai sutvarkytas iki originalaus stovio (kas butu tikrai 10m darbas) zinoma varikliukas rotorinis 13b uztektu ir karbiuratorinio su vertikaliu IDA weber'iu.
Taip pat pirmoji mazda Cosmo. na cia jau link utopiju. kartu su skyline.
Kalbant apie realesnius projektus - man smagu butu LT senu auto ziedines...
ziauriai brangus malonumas (nebent prisistampuoti bodykit'u) tokiu atveju tatai butu
Mazda rx 3 rotorine be abejo. Su tu laiku techninem salygom - tarkim tik NA /carb rotorinis (no turbo, efi). ir zaiskim su zikleriais.
kazkuria prasme tai butu ribojimas galingumo kuris siandien dienai yra pigus ir lengvai pasiekiamas (salyginai)
Gatvei smagu butu turet kazka truputi netradicinio, truputi negrazaus, truputi menancio sovietus...
Tai jau 10m kaip neigyvendinau svajones.
Lada 2106 coupe ilgintom priekinem durelem, zemintu stogu, pustais sparnais. tada dar nebuvo minciu apie awd, mintis buvo rwd fiat'o (abarth) variklis, buvo kebulas, buvo variklis. nebuvo finansu, veliau isdaviau lada su mazda.
Siai dienai imciau AWD (EVO/STi) o ant virsaus nebe lada, o Datsun 510
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Sesi metai praejo, keturi liko, nieko doro nenuveikta, nu bet per likusius gal iseis davest iki vaziuojamos kondicijos
Visos mintys apie kitus projektus genamos lauk
Visos mintys apie kitus projektus genamos lauk
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7
Porsche 944 89m 2.7
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
is sono atrodo kaip ferrari testarossa su tais isplatinimais
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
na pamascius, tai noreciau rasti senelio tureta toyota ir prikelt iki beveik fully stock look , daugiau nereiktu
Toyota chaser/mark II coupe ant lietuvos buta ~1993 metais .
Igrust koki jz ar v8 ir birbint savaitgaliais
Foto kai pvz:
Toyota chaser/mark II coupe ant lietuvos buta ~1993 metais .
Igrust koki jz ar v8 ir birbint savaitgaliais
Foto kai pvz:
CARAS CARAUNA
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
mano svajoniu automobilis yra zalias civic del sol, kuriame per desimtmeti noreciau ideti oranzines samco zarnas ir nudazyti suportus raudonai, veliau gal dar oro srauto derintoja, kad butu daugiau galios ir ekonomijos.
siaip as siulyciau jums istrinti visus vartotojus, kurie nera is jusu pazistamu rato, palikite tiktai savus ir uzdrauskite registracija. pasakai beleka ir esi trolis is pakampes, as tada nesuprantu, kam reikia foruma reklamuoti per renginius? vis tiek vien troliai registruosis. jau cia toks elitu elitas, kad net truksta zodziu.
tikiuosi gausiu ne bana, o busiu visiskai istrintas. viso gero.
siaip as siulyciau jums istrinti visus vartotojus, kurie nera is jusu pazistamu rato, palikite tiktai savus ir uzdrauskite registracija. pasakai beleka ir esi trolis is pakampes, as tada nesuprantu, kam reikia foruma reklamuoti per renginius? vis tiek vien troliai registruosis. jau cia toks elitu elitas, kad net truksta zodziu.
tikiuosi gausiu ne bana, o busiu visiskai istrintas. viso gero.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
oro srauto derintojas turbut ne man vienam ta nesamone istrigo ilgam laikui
Gs430
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Galvojau atsakinet cia ar ne... ypac kai pats zmogus taip narsiai deklaravo atsisveikinima... Bet atsakysiu. Paeiliui.kliobas wrote:siaip as siulyciau jums istrinti visus vartotojus, kurie nera is jusu pazistamu rato, palikite tiktai savus ir uzdrauskite registracija. pasakai beleka ir esi trolis is pakampes, as tada nesuprantu, kam reikia foruma reklamuoti per renginius? vis tiek vien troliai registruosis. jau cia toks elitu elitas, kad net truksta zodziu.
tikiuosi gausiu ne bana, o busiu visiskai istrintas. viso gero.
Pratrint vartotojus tai matyt reiktu - nes labai jau daug "mirusiu sielu". Registracija manau liks atvira. Kita vertus - tai, kad ji atvira, arba tai, kad per4m reklama (beje, per4m mag, o ne per4m forumo) pasirodo kokiam nors renginyje, nereiskia, kad mes pretenduojam tapti autobandiniais2.
Taip, jei kalbi beleka, ir ypac jei pirmasis tavo postas atejus i nauja foruma yra sh vertas... na, gal ir negalima teigti, kad tu jau trolis, gal just some random idiot.
O del elito. Na, gal ir ne man vertint, bet bent jau mano galva - cia isties rimciausias performance forumas Lietuvoj.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
OT
tame ir esme - kad BELEKO kalbeti negalima, beleka kalba tik troliai.
Cia forumas kuriame reikia moketi skaityti ir isiskaityti ka kiti raso. Juolabiau cia ne chatas ir ne blevyzgu skaityt susirinkom ar sypseneliu.
Rreikia moketi reiksti mintis raisliai, bei rasyti siuo atveju TAI KO PRASOMA.
Jei to nedarai, tai ko noret kad i tave ziuri kreivai?
tame ir esme - kad BELEKO kalbeti negalima, beleka kalba tik troliai.
Cia forumas kuriame reikia moketi skaityti ir isiskaityti ka kiti raso. Juolabiau cia ne chatas ir ne blevyzgu skaityt susirinkom ar sypseneliu.
Rreikia moketi reiksti mintis raisliai, bei rasyti siuo atveju TAI KO PRASOMA.
Jei to nedarai, tai ko noret kad i tave ziuri kreivai?
RS13 94' 200sx mods, 1.2bar = 360hp
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Period.spade wrote: O del elito. Na, gal ir ne man vertint, bet bent jau mano galva - cia isties rimciausias performance forumas Lietuvoj.
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
vat sitas feraris tikrai gaus mano ultimate awesome project car balsaFieroGT wrote:Sesi metai praejo, keturi liko, nieko doro nenuveikta, nu bet per likusius gal iseis davest iki vaziuojamos kondicijos
Visos mintys apie kitus projektus genamos lauk
sory, nesusilaikiau, vis tiek jau offtopicas grynas sita tema
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
koks cia ferraris? cia ferrario pornografija tiesiog esu neabejingas kampuotuju ferrariu stiliui, todel kazka panasaus bandau isgaut is to, ka turiu... O del pacio projekto, tai tiesiog laisvalaikio praleidimo laikas, o kai nei laiko nei pinigu nera prudai, tai ir tesiasi sitiek metu darbai, kuriuos kiti per kelis menesius pasidarytu
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7
Porsche 944 89m 2.7
- itariamasis
- Posts: 382
- Joined: 27 Oct 2006, 14:13
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Gal tada reikia pavadinima pakeisti i New ideas for most ultimate awesomest PROTOTYPE car!!! Nes kazkaip eiliniai(stock or swap) ir jau esami PROJECT car'ai ne labai atitinka i sia tema pagal viena is nuomoniu, nors ir pats 10 metu turi daryti, bet vienu tinka, kitu nelabai... kiek zmoniu tiek nuomoniu ir poziuriu i ta Most ultimate awesomest project car!!! anything goes? i don't think so... anyway svarbu raso tinkamai maza dalis, nei isvis visi tyli... kita dalis darydama pasikeistu i geraja puse, gal...
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Tokie pasvaigimai idėjų naujų neprideda (svetimos svajonės laimes neduoda). Bet stimulas savas greičiau pabaigt atsiranda.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Kadangi pats pradejau, tai temos pabaigai pats parasysiu koki daugmaz 10-mecio projekta as isivaizduoju...
Visa filosofija (kodel taip, o ne kitaip bla bla) palieku nuosalyje (nors galima butu prirasyt labai labai daug), tik pati “mesa”.
Masina skirta ne lenktynems ir pozavimui, o smagiam vazinejimu.
Daiktas butu toks mishrunas is europietisko lakonishko stiliaus (bet ne to ameriekitisko taip vadinamo “euro”), customo ir g-machine… follow me.
Kebulas:
Moskvitch 402/403/407
Chopintas (nedaug) ir kovertintas I dviduri (tiems, kas nelabai zino apie ka kalba – va geras pavyzdys).
Be (pertekliniu) chromu. Su ankstyvos GAZ21 "griliu".
Spalvinis sprendimas turejo buti matinis OD green tanku/lektuvu tapybos stiliuj… ale bet dabar kai shits dalykas tapo meinstrymu, tai jau as imu apsigalvot. Nors jei projektas 10 metu, tai po 10 metu galima tiketis, kad tai jau nebebus “madinga”.
Ratai kazkokie euro klasikiniai… minilite style pvz (JDMistams atrodo, kad tai JDM style, bet ka is ju paimsi ). Ne beprotisko dydzio... 16''?
Matyt kazkiek platinti sparnai.
Greiciausiai jokiu ten karbonu kevlaru. Galbut (?) priekis plastikinis paprastumo vardan.
Ir dar gan esminis klausimas: palikt unibody ar konvertinti i remas + kebulas. Antrasis variantas gersnis tuo, kad pakaba ir variklis lieka ant remo - taigi kaipo ir paprasciau... bent sia prasme.
Pakaba:
Atvirai sakant – nezinau.
Galima zinoma teoriskai nudrozt nuo nulio, bet man imponuoja ideja pakabos pakeiciamumo su serijine mashina… Sulankstei svirti – nusipirkai naudota ir pakeitei, o ne ieskai svarkes, kad nulipdytum nauja.
Tai va ir nezinau – gal kokia miata ar s2000 ar pagaliau e34… ar isvis vientisa tilta gale (kas, skirtingai nei daug kam atrodo ant lygaus kelio nera toks jau blogas daiktas).
Variklis:
Kadangi niekas 2 litru V8 siais laikais negamina (bent jau uz realistiskas kainas), o Hart 415-T (kuris yra vienas mano megstamiausiu varikliu) nelabai ikandamas (saldainis tam, kas be googles zino apie ka kalba), tai bent dabar as isivaizduoju suzuki G13B taip gan shvelniai paspausta iki 400 Ag…
Kaltiniai svaistikliai, Vitara (gal kaltiniai ramybes vardan) stumokliai, veleneliai (max rpm 9000), itb, 2stage (dabar kazkodel imta vadinti (klaidingai, kaip beje ir BOVa) compound) turbo… apie turbosistema isvis daug galima rasyt butu – ji kaipo ir butu tas projekto “vinis”… dvi turbinos skirtingu dydziu, gal(?) du i/c, du w/g, du bovai, priverstinis wg ir bovu atidarinejimas… ai is esmes visos mano idejos apie turbinas. Nepaisant saraso kas idomu, sistema turetu buti labai paprasta ir labai paprastai valdoma, nereikalaujanti kazkokios ten imantrios elektronikos. Kalbant apie pastaraja, tai matyt koks MS. Gal plius dar koks jaycarinis delta throttle timer tu wg ir bovu valdymui…
Ir matyt E85.
Turetu but torkas nuo pat visiskai zemu ir 300Ag/l prie kokiu 8500.
Visa tai prikabinta prie matyt BMW dezes panaudojant custom varpa
Interjeras:
Pakankamai spartietiskas, bet NE plikas metalas – kilimeliai, garso izoliacija bla bla. Integruotas remas, bet velgi ne lenktyninio tipo, o leidziantis daug maz normaliai ilipt islipt (a la Ruf IRC). Kazkokia paprasta muzika. Gal kondicionierius.
Taigi. Is esmes viskas pakankamai paprasta ir visiskai realu. Bet (kaip man) realiai darbo 10 metu, o gal net ir daugiau.
Visa filosofija (kodel taip, o ne kitaip bla bla) palieku nuosalyje (nors galima butu prirasyt labai labai daug), tik pati “mesa”.
Masina skirta ne lenktynems ir pozavimui, o smagiam vazinejimu.
Daiktas butu toks mishrunas is europietisko lakonishko stiliaus (bet ne to ameriekitisko taip vadinamo “euro”), customo ir g-machine… follow me.
Kebulas:
Moskvitch 402/403/407
Chopintas (nedaug) ir kovertintas I dviduri (tiems, kas nelabai zino apie ka kalba – va geras pavyzdys).
Be (pertekliniu) chromu. Su ankstyvos GAZ21 "griliu".
Spalvinis sprendimas turejo buti matinis OD green tanku/lektuvu tapybos stiliuj… ale bet dabar kai shits dalykas tapo meinstrymu, tai jau as imu apsigalvot. Nors jei projektas 10 metu, tai po 10 metu galima tiketis, kad tai jau nebebus “madinga”.
Ratai kazkokie euro klasikiniai… minilite style pvz (JDMistams atrodo, kad tai JDM style, bet ka is ju paimsi ). Ne beprotisko dydzio... 16''?
Matyt kazkiek platinti sparnai.
Greiciausiai jokiu ten karbonu kevlaru. Galbut (?) priekis plastikinis paprastumo vardan.
Ir dar gan esminis klausimas: palikt unibody ar konvertinti i remas + kebulas. Antrasis variantas gersnis tuo, kad pakaba ir variklis lieka ant remo - taigi kaipo ir paprasciau... bent sia prasme.
Pakaba:
Atvirai sakant – nezinau.
Galima zinoma teoriskai nudrozt nuo nulio, bet man imponuoja ideja pakabos pakeiciamumo su serijine mashina… Sulankstei svirti – nusipirkai naudota ir pakeitei, o ne ieskai svarkes, kad nulipdytum nauja.
Tai va ir nezinau – gal kokia miata ar s2000 ar pagaliau e34… ar isvis vientisa tilta gale (kas, skirtingai nei daug kam atrodo ant lygaus kelio nera toks jau blogas daiktas).
Variklis:
Kadangi niekas 2 litru V8 siais laikais negamina (bent jau uz realistiskas kainas), o Hart 415-T (kuris yra vienas mano megstamiausiu varikliu) nelabai ikandamas (saldainis tam, kas be googles zino apie ka kalba), tai bent dabar as isivaizduoju suzuki G13B taip gan shvelniai paspausta iki 400 Ag…
Kaltiniai svaistikliai, Vitara (gal kaltiniai ramybes vardan) stumokliai, veleneliai (max rpm 9000), itb, 2stage (dabar kazkodel imta vadinti (klaidingai, kaip beje ir BOVa) compound) turbo… apie turbosistema isvis daug galima rasyt butu – ji kaipo ir butu tas projekto “vinis”… dvi turbinos skirtingu dydziu, gal(?) du i/c, du w/g, du bovai, priverstinis wg ir bovu atidarinejimas… ai is esmes visos mano idejos apie turbinas. Nepaisant saraso kas idomu, sistema turetu buti labai paprasta ir labai paprastai valdoma, nereikalaujanti kazkokios ten imantrios elektronikos. Kalbant apie pastaraja, tai matyt koks MS. Gal plius dar koks jaycarinis delta throttle timer tu wg ir bovu valdymui…
Ir matyt E85.
Turetu but torkas nuo pat visiskai zemu ir 300Ag/l prie kokiu 8500.
Visa tai prikabinta prie matyt BMW dezes panaudojant custom varpa
Interjeras:
Pakankamai spartietiskas, bet NE plikas metalas – kilimeliai, garso izoliacija bla bla. Integruotas remas, bet velgi ne lenktyninio tipo, o leidziantis daug maz normaliai ilipt islipt (a la Ruf IRC). Kazkokia paprasta muzika. Gal kondicionierius.
Taigi. Is esmes viskas pakankamai paprasta ir visiskai realu. Bet (kaip man) realiai darbo 10 metu, o gal net ir daugiau.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
nu nzn nzn...
siulau pabandyti pravaziuoti, ar kad praveztu mercedes 63amg arba 55amg variklius turinciais modeliais. kebula pasirinkti pagal skoni, pasiimti lizinga 7m ir tureti viska is karto... aisku o po to ta sistema galima tobulinti turbo ar panasiai.
as suprantu bendra ideja, project car'o bet IMHO jis turi tarnauti kazkokiam tikslui, o jei gali is lentynos nusipirkti jau tokia padaryta, tai kam kurti nuo nulio ?
siulau pabandyti pravaziuoti, ar kad praveztu mercedes 63amg arba 55amg variklius turinciais modeliais. kebula pasirinkti pagal skoni, pasiimti lizinga 7m ir tureti viska is karto... aisku o po to ta sistema galima tobulinti turbo ar panasiai.
as suprantu bendra ideja, project car'o bet IMHO jis turi tarnauti kazkokiam tikslui, o jei gali is lentynos nusipirkti jau tokia padaryta, tai kam kurti nuo nulio ?
..
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
nematau tikslo is karto skandinti save "neimanomais" kebulo darbais. kas jau kas bet kebulas (kaip viso projekto pamatai) turi but bent jau kazkiek REALUS...spade wrote: Moskvitch 402/403/407
Chopintas (nedaug) ir kovertintas I dviduri (tiems, kas nelabai zino apie ka kalba – va geras pavyzdys).
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
As tai sakyciau atvirskciai - svelniai tariant nelogiska daryt masina 10 metu tam, kad paskui vaziuot tarkim ziede. Tada reikia tuos visus 10 metu vaziuot...Minde_Kei wrote:as suprantu bendra ideja, project car'o bet IMHO jis turi tarnauti kazkokiam tikslui, o jei gali is lentynos nusipirkti jau tokia padaryta, tai kam kurti nuo nulio ?
O "is lentynos tokia nusipirkt"? Kazka vartojot gerbiamasai?
2 ZLODEY: jei bichas nurodytam linke, kuriam berods 18 metu sugeba tai padaryt, tai manau, kad tas nera "antgamtiska" per 10 metu yra imanoma.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Shita isisotinimo problema pasidare labai reali. Internetas padare revoliucija IMHO. Jei ankschiau galedavai brandinti ideja, ir ramiai manyti, kad ji orginali, kad tu darai kazka ishties unikalaus ir idomaus. Bet dabar. Ivedi ideja i jutuba (blogiausiu atveju i gugli) ir matai kaip tai realizuota praktikoje. Mazhdaug "mini su tanko varikliu" - 1000 videos, "tankas su mini varikliu" - 10 videos, bmw su audi i5, audi su bmw. Praktishkai visi variantai, kurie shauna i galva - jau realizuoti, perrealizuoti. Kaip ir "ginklavimosi varzhybos". Priesh 10 metu, 1000kg sveriantis automobilis su 300ag - buvo oho. O dabar - su tema susipazhinusiems personazhams, sukelia nebent shypsena. Apie vaikus net nekalbu. Zhiuri draga ir komentuoja "lazhakas, tik 800ag, jutubej pilna supru su dvigubai galingesniais motorais". Zhanro krize . Lygiai kaip ir su tarkime muzika, tapyba, skulptura, reklama galu gale. Isisotines ir persisotines pasaulis.spade wrote:Spalvinis sprendimas turejo buti matinis OD green tanku/lektuvu tapybos stiliuj… ale bet dabar kai shits dalykas tapo meinstrymu, tai jau as imu apsigalvot.
IMHO belieka atsigrezhti i save ir vietoje to, kad kazka nustebinti, ar pasilygiuoti, tiesiog paklausti saves "ar ash tikrai darau tai ko noriu", ir "ar ash tikrai teisingai darau tai ko noriu" ir tiesiog daryti. Nors ir zhinant, kad jutubeje yra 1000 video su daug geresniais, idomesniais, orginalesniais aparatais. Bet svetimais.
Sau
P.S. Jei labai pro shona pavariau - labai nekaltinkit. Busena tokia bishki kosmine ...
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
o as manau kad NEREALU ir ypac pas mus (praktiskai nerealu irgi = nerealu )spade wrote:jei bichas nurodytam linke, kuriam berods 18 metu sugeba tai padaryt, tai manau, kad tas nera "antgamtiska" per 10 metu yra imanoma.
o tu ir pats paziurek - kaip normalus eilinis mirtingas zmogus rasai kad "imponuoja ideja pakabos pakeiciamumo su serijine mashina… Sulankstei svirti – nusipirkai naudota ir pakeitei, o ne ieskai svarkes, kad nulipdytum nauja" bet ir tuo paciu "svaigsti" apie tokius unreal body projektus Logiskai mastant, tokie kurie daro tokius kebulus praktiskai nuo nulio (skaityk = miega su svarke ) negalvoja aplamai apie panasia problema kaip "ieskoti svarke" ar tu rimtai manai kad pats, kuris siai dienai su tuo net neturejo nieko bendro, galetum tai patempti? tu rimtai esi toks optimistas ir futuriskas?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Tai nera problema, jei neturi tokio daikto kaip darbas, t.y. turi marias laiko, ir turi ish kazkur nors shioki toki finansavima (pvz. tete duoda litu argonui ir sumoka uzh elektra). Igudzhiai netrunka atsirasti, net su svarke miegot nereikia .ZLODEY wrote:Logiskai mastant, tokie kurie daro tokius kebulus praktiskai nuo nulio (skaityk = miega su svarke ) negalvoja aplamai apie panasia problema kaip "ieskoti svarke" ar tu rimtai manai kad pats, kuris siai dienai su tuo net neturejo nieko bendro, galetum tai patempti? tu rimtai esi toks optimistas ir futuriskas?
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
kliobas wrote:mano svajoniu automobilis yra zalias civic del sol, kuriame per desimtmeti noreciau ideti oranzines samco zarnas ir nudazyti suportus raudonai, veliau gal dar oro srauto derintoja, kad butu daugiau galios ir ekonomijos.
siaip as siulyciau jums istrinti visus vartotojus, kurie nera is jusu pazistamu rato, palikite tiktai savus ir uzdrauskite registracija. pasakai beleka ir esi trolis is pakampes, as tada nesuprantu, kam reikia foruma reklamuoti per renginius? vis tiek vien troliai registruosis. jau cia toks elitu elitas, kad net truksta zodziu.
tikiuosi gausiu ne bana, o busiu visiskai istrintas. viso gero.
sunki vaikiste tavo buvo arba yra jauciu.
as tai galvoju apie del sol ,bet motora det h22su lsd +turbo i gala nes toks smagus kebulas bet fwd sucks , coilus normalius, numest daug svorio .manau butu visai smagu.
beje del sol jau yra tai manau po 10m taip ir busjei jis manes neuz** ir neisveziu i savartina.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
nu tai sakau kad >NEREALU<kwlw wrote:Tai nera problema, jei neturi tokio daikto kaip darbas, t.y. turi marias laiko, ir turi ish kazkur nors shioki toki finansavima (pvz. tete duoda litu argonui ir sumoka uzh elektra).
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR