Most ultimate awesomest project car!!!
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Vienas ish mano projektas butu: '89 metu BMW 635CSi (E24):
Rudziu pozymiai zinoma panaikinti padengta antikorozine danga kur reikia pervirinta. Kebulas daugmaz stock'inis. JUODOS SPALVOS. Galiniai ir priekiniai posukiu stikliukai balti-skaidrus. Aplink shoninius langus chromuotos juosteles.
Vaziuokle butu ish E63 M6 su tokiais Beyern ratukais:
Variklis butu ish E34 M5 (apie 300-350 AG) turbininis su palengvintu kvepavimu ir ishmetimu ):
Salonas:
Naujos odines sedynes ir apdaila (balta bet atspalvio). Panele ir centrine konsole sodriai juoda.
Bendras ishores vaizdas butu kazkas tokio:
Tik zinoma su kitais ratais.
Rudziu pozymiai zinoma panaikinti padengta antikorozine danga kur reikia pervirinta. Kebulas daugmaz stock'inis. JUODOS SPALVOS. Galiniai ir priekiniai posukiu stikliukai balti-skaidrus. Aplink shoninius langus chromuotos juosteles.
Vaziuokle butu ish E63 M6 su tokiais Beyern ratukais:
Variklis butu ish E34 M5 (apie 300-350 AG) turbininis su palengvintu kvepavimu ir ishmetimu ):
Salonas:
Naujos odines sedynes ir apdaila (balta bet atspalvio). Panele ir centrine konsole sodriai juoda.
Bendras ishores vaizdas butu kazkas tokio:
Tik zinoma su kitais ratais.
-
- Posts: 2
- Joined: 05 Oct 2009, 00:05
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
mano jau kelis metus buriamas projektas e30 su v12 m70b50 bei 6pavaru mechanine deze is 850 modelio,su pilnais vaziuokles modais.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Ikisam atgal savo trigrasi kita puse
Pasiimam dabartini subaru kebula. Legacio bloka 2,2 i ji sukraunam naujus vidurius laikancius 500 bhp+, tada uzhdedam twinscrolla, sukraunam viska i wrx. Kuro paemima perdarom kad vaziuotu E85 . Deze butu dogboxas, Pilnas widebodykitas su Subaru wrc (klaidu nera) ratais kuriu offsetas 5! Lankai atitinkantis visus reikalavimus, lengvos sedynes ir kitos salono dalys.
Pasiimam dabartini subaru kebula. Legacio bloka 2,2 i ji sukraunam naujus vidurius laikancius 500 bhp+, tada uzhdedam twinscrolla, sukraunam viska i wrx. Kuro paemima perdarom kad vaziuotu E85 . Deze butu dogboxas, Pilnas widebodykitas su Subaru wrc (klaidu nera) ratais kuriu offsetas 5! Lankai atitinkantis visus reikalavimus, lengvos sedynes ir kitos salono dalys.
Last edited by Erikas on 24 May 2010, 07:50, edited 1 time in total.
2011 BMW X5 xDRIVE35i Sport activity
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
2004 BMW 325Ci convertible Mtech2 with style 135
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
1999-2004 Mustang su Cobros apdaila + NASCAR V8 (Jokių sraigių, jokių kompresorių, jokios variklio valdymo elektronikos, tiesiog 600-700 grynų arklių su karbiuratoriais )
arba, Pontiac GTO + NASCAR V8
Ar dar kokius kitus, kitą new age "amerikoniškus raumenis" + NASCAR V8.
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Dar karta: tema yra ultimate project caras, o ne "mano svajoniu garazas"...Erikas wrote:Ikisiu ir as savo trigrasi
Daily use: Audi RS4
Rally car: BugEye wrx pilnai padarytas pagal N groupe
Drift car: Subaru Impreza type-ra su galu varumu ir 400 arkliuku
Moto: KTM Duke 690 2008, Suzuki GSX-R 2K8
Siaip ash figeju, kaip nieks skaityt nemoka ir lyg visi (?) vidurine baige...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
pabandom pafantazuot
mano ultimate awesomest project car būtų skyline r30 "ironmask"
,o po kapotu slėptusi RB26DETT
Važiuoklė gtr'o R34
salonas - iššskerstas kiek galima ( išimta viskas kas nereikalinga ),Lankai.
išorė,viskas kaip paveikslėlyje + gal koks naglas lipalas
apautas butu RS Watanabe'is
Gal pasirodys jum ne toks super duper über-cool,bet man tai būtų "most ultimate" !
mano ultimate awesomest project car būtų skyline r30 "ironmask"
,o po kapotu slėptusi RB26DETT
Važiuoklė gtr'o R34
salonas - iššskerstas kiek galima ( išimta viskas kas nereikalinga ),Lankai.
išorė,viskas kaip paveikslėlyje + gal koks naglas lipalas
apautas butu RS Watanabe'is
Gal pasirodys jum ne toks super duper über-cool,bet man tai būtų "most ultimate" !
Impreza Jdm WRX .
"turedamas WRX nekeiti padangu- keiti dezes! "
"turedamas WRX nekeiti padangu- keiti dezes! "
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
kebulas - Honda civic ED7 (4gen hach'as) ispjauta viskas ko nereikia, ismesta viskas ko nereikia. H22 turbo variklis i gala su LSD (custom LSD : OBX, Quaife...) pavaru deze. Laaabai daug mastymu, darymu ir smulkmenu kad viska padaryti kuo geriau Is neturejimo ka veikti jau teko atlikti siokius tokius primatavimus : Gale praktiskai galima imontuoti toki pat traversa kaip ir priekyje (su siek tiek pjaustymo ir pasitelkus kemp tuning'a) Pusasiai tada B18 arba custom. amortizatoriu tvirtinimas tinka (kaip su auksciu - nematvau) naikinti vairo kolonele ir vietoi jos daryti kazka fiksuoto. kazka burti su virsutinemis sakemis (virinti priekinius stakanus ?) ir tension'u. like variklio tvirtinimai prisivirina prie lanzeronu. Galima bandyti kazka ir su Preludo traversu, manau tada reiktu custom wide body burti
Variklis : 440cc purkstukai, KKK K26 su Audi westgate. ismetimas pries galini rata, tad gaunasi praktiskai tiesus 0,5- metro vamzdis + bakelis. westgateui atskiras screemer pipe'as (su moto duslintuvu? ). IC vietoje galinio stiklo, oro srautas atvestas nuo ortakiu ant stogo ir ortakiu vietoi galiniu soniniu langu. kazka dar pamirsau, bet ne esme. 300AG. arba kaltiniai viduriai, idomesne turbo (GT2871 ? IHI nuo STI? EVO?), Velenai, voztuvu spiruokles, dar kazkas (ko greitai nepamenu) ir 400-450AG
Body: variklio dangtis, sparnai, bamperiai, galinis dangtis (?) - Stiklo audinys (anglies pluostas ? ) Aerodinamikai skirta ne viena ir ne dvi bemieges naktys. Priekinis bamperis - du mazesni ortakiai sonuose su ortakiais i priekinius stabdzius, didele skyle- ausinimas radiatoriui, dalis iseinancio srauto nuvesta po ploksciu dugnu, dalis pro isejimo skyle kapote. dyydelis galinis sparnas atliekantis savo darba generuoti downforce'a. Difuzorius na ir dar daug smulkiu detaliu. Visur kur imanoma - teoriskai skaiciuojama detaliu nauda, dedama i simuliacinias programas ir t.t.
Pakaba: stabdziai Priekis - kazkas apie 320mm (M3 su S14 4pot ?) Galas 296mm (Nissan ?) manau kazkas tokio su stabdziu jegos reguliatoriumi. kazkokie truputi rimtesni Race serijos Coilai. Reguliuojamos traukes ir sakes su sferiniais guoliais (custom matyt...) Ratai - R17 Kazkas lengvesnio/kaltinio/keliu daliu (BBS LM ?) (dizainas kaip ir px realiai pagalvojus) Toyo R888 ir Bridgestone (?) Slikai/semislikai... nu krc viskas su kuo daugiau grip'o
Salonas: Custom panele is stiklo pluosto ir madingai flokinta. ismesti standartiniai peciukai, ortakiai ir t.t. kas nereikalinga. Sparco Circuit pro sedyne, Sparco 6 point dirzai su greitu atsegimu, Sparco/Momo/OMP vairas, begiu svirtis, pedalu antdeklai...... Na ir tikriausiai saugos lankai.....
Na ir tikriausiai dar daug ko nepaminejau.... Rezultatas gaunasi +-800kg RWD masina su 300-450AG vaziavimui fast lap'e, slalomuose ir dar velniai zino kur
Nuuuu... cia vienas is mano Uber projektu, galvojau rasyti ar nerasyti, dar ims kas ir nukopins iki kol pats prisiversiu pradeti si desimtmecio projekta
BTW teko nete kazkur uzmatyti DEl Sol'i su taip pat i gala implantuojamu H22 turbo. Tipo mazasis NSX brolis/sese turetu gautis pagal juos
jei kuri kita vakara netingesiu tai parasysiu dar keleta idomesniu sumastytu aparatu... nes pas mane prigalvota visokiu belenkokiu hibridu... tik gaila kad retam is ju teks dienos sviesa isvysti .... Piningai, laikas, pasiryzimas, piningai.... stabdo viska
Variklis : 440cc purkstukai, KKK K26 su Audi westgate. ismetimas pries galini rata, tad gaunasi praktiskai tiesus 0,5- metro vamzdis + bakelis. westgateui atskiras screemer pipe'as (su moto duslintuvu? ). IC vietoje galinio stiklo, oro srautas atvestas nuo ortakiu ant stogo ir ortakiu vietoi galiniu soniniu langu. kazka dar pamirsau, bet ne esme. 300AG. arba kaltiniai viduriai, idomesne turbo (GT2871 ? IHI nuo STI? EVO?), Velenai, voztuvu spiruokles, dar kazkas (ko greitai nepamenu) ir 400-450AG
Body: variklio dangtis, sparnai, bamperiai, galinis dangtis (?) - Stiklo audinys (anglies pluostas ? ) Aerodinamikai skirta ne viena ir ne dvi bemieges naktys. Priekinis bamperis - du mazesni ortakiai sonuose su ortakiais i priekinius stabdzius, didele skyle- ausinimas radiatoriui, dalis iseinancio srauto nuvesta po ploksciu dugnu, dalis pro isejimo skyle kapote. dyydelis galinis sparnas atliekantis savo darba generuoti downforce'a. Difuzorius na ir dar daug smulkiu detaliu. Visur kur imanoma - teoriskai skaiciuojama detaliu nauda, dedama i simuliacinias programas ir t.t.
Pakaba: stabdziai Priekis - kazkas apie 320mm (M3 su S14 4pot ?) Galas 296mm (Nissan ?) manau kazkas tokio su stabdziu jegos reguliatoriumi. kazkokie truputi rimtesni Race serijos Coilai. Reguliuojamos traukes ir sakes su sferiniais guoliais (custom matyt...) Ratai - R17 Kazkas lengvesnio/kaltinio/keliu daliu (BBS LM ?) (dizainas kaip ir px realiai pagalvojus) Toyo R888 ir Bridgestone (?) Slikai/semislikai... nu krc viskas su kuo daugiau grip'o
Salonas: Custom panele is stiklo pluosto ir madingai flokinta. ismesti standartiniai peciukai, ortakiai ir t.t. kas nereikalinga. Sparco Circuit pro sedyne, Sparco 6 point dirzai su greitu atsegimu, Sparco/Momo/OMP vairas, begiu svirtis, pedalu antdeklai...... Na ir tikriausiai saugos lankai.....
Na ir tikriausiai dar daug ko nepaminejau.... Rezultatas gaunasi +-800kg RWD masina su 300-450AG vaziavimui fast lap'e, slalomuose ir dar velniai zino kur
Nuuuu... cia vienas is mano Uber projektu, galvojau rasyti ar nerasyti, dar ims kas ir nukopins iki kol pats prisiversiu pradeti si desimtmecio projekta
BTW teko nete kazkur uzmatyti DEl Sol'i su taip pat i gala implantuojamu H22 turbo. Tipo mazasis NSX brolis/sese turetu gautis pagal juos
jei kuri kita vakara netingesiu tai parasysiu dar keleta idomesniu sumastytu aparatu... nes pas mane prigalvota visokiu belenkokiu hibridu... tik gaila kad retam is ju teks dienos sviesa isvysti .... Piningai, laikas, pasiryzimas, piningai.... stabdo viska
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
-
- Posts: 69
- Joined: 13 Sep 2008, 00:50
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Manau nelabai jo valdomumas geras butu 0 svorio priekyje ir daug gale. Posukyje priekis vaziuotu tiesiai...
Cia nebent dragui toks projektukas tinkamas.
Cia nebent dragui toks projektukas tinkamas.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
midenginas gaunasi. pakaba 4tuke - viena is stipriuju pusiu net gi labai stipri puse yra. Visada galima zaistu su pakabos setup'u, padangu dydziu/plociu Coilu nustatymais. gaunasi sumazinta MR2 ir Lotus Elise versija, kartingas kitaip sakant nori pasakyti kad sie automobiliai neturi valdomumo ? priekis nebutu visiskai besvoris : akumuliatorius, kuro bakas, radijatorius... vairuotojas...
Galu gale kaip ir prie kiekvieno vaziuojancio daigto reikia priprasti ir susidraugauti su jo valdymu
Galu gale kaip ir prie kiekvieno vaziuojancio daigto reikia priprasti ir susidraugauti su jo valdymu
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
MR2 SW20 - taip - nebeturi Koma o ne masinaprotoNOS wrote:midenginas gaunasi. pakaba 4tuke - viena is stipriuju pusiu net gi labai stipri puse yra. Visada galima zaistu su pakabos setup'u, padangu dydziu/plociu Coilu nustatymais. gaunasi sumazinta MR2 ir Lotus Elise versija, kartingas kitaip sakant nori pasakyti kad sie automobiliai neturi valdomumo ? priekis nebutu visiskai besvoris : akumuliatorius, kuro bakas, radijatorius... vairuotojas...
Galu gale kaip ir prie kiekvieno vaziuojancio daigto reikia priprasti ir susidraugauti su jo valdymu
O seip - jei gerai isvertas / susetupintas MidEngine - tai super.
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Mano The Most ultimate awesomest project car butu:
ZZW30 Toyota MR2 su Honda K20A varikliu NA pamodintu iki kokiu 250-300ag, sesiu pavaru deze, koilai, poliuretanas, pakaboje viskas pilnai reguliuojama. Kebulas visur kiek imanoma karbonas ir FRP + hardtopas.
Mano dabartiniu suvokimu svajoniu auto.
ZZW30 Toyota MR2 su Honda K20A varikliu NA pamodintu iki kokiu 250-300ag, sesiu pavaru deze, koilai, poliuretanas, pakaboje viskas pilnai reguliuojama. Kebulas visur kiek imanoma karbonas ir FRP + hardtopas.
Mano dabartiniu suvokimu svajoniu auto.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
skaitau skaitau ir ar as visai... ar jus kazka ne taip supratot
IMHO darant kazka MOST ULTIMATE AWESOMEST blablabla, koks tikslas kabintis prie kazkokio kebulo? Manau akcentas turetu buti gerai isskaiciuota remine konstrukcija bei vaziuokle su nesvarbu kokiu varikliu (esme kad jis atitiktu galutiniam rezultatui keliamus reikalavimus, jeigu jis bus naudojamas kazkokiai veiklai apribotai techninemis specifikacijomis) o kiauta jau paskui koki noresit toki ir uzmesit
Akcentas turetu buti projekto svoris, standumas, valdomumas, pajegumas bei netradiciniai sprendimai. Visa kita tik isvaizda, apvalkalas.... o paimti viena kebula ir ikishti kita motora, labai nesigilinant i ju rimtesnius techninius pakeitimus, nemanau kad atitinka sios temos ideja. Hau
IMHO darant kazka MOST ULTIMATE AWESOMEST blablabla, koks tikslas kabintis prie kazkokio kebulo? Manau akcentas turetu buti gerai isskaiciuota remine konstrukcija bei vaziuokle su nesvarbu kokiu varikliu (esme kad jis atitiktu galutiniam rezultatui keliamus reikalavimus, jeigu jis bus naudojamas kazkokiai veiklai apribotai techninemis specifikacijomis) o kiauta jau paskui koki noresit toki ir uzmesit
Akcentas turetu buti projekto svoris, standumas, valdomumas, pajegumas bei netradiciniai sprendimai. Visa kita tik isvaizda, apvalkalas.... o paimti viena kebula ir ikishti kita motora, labai nesigilinant i ju rimtesnius techninius pakeitimus, nemanau kad atitinka sios temos ideja. Hau
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
-
- Posts: 91
- Joined: 23 Mar 2009, 08:38
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
as dar pirmam puslapyje rasiau, kodel visi taip prie kazkokiu kebulu prisirisa
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
As tai kaip tik manau, kad tas kebulas ne toks jau blogas daiktas. Kad ir del tos priezasties, kad pvz as nesijauciu jokiu kebulistu ir man asmeniskai nera pats idomiausias darbas ta kebula dizainint... Juolab, kad nemanau, kad nudizaininciau ka nors geriau nei Italdesign Nazca C2 ar ten Sbarro Astro. O kopijuoti tokius daiktus... velgi - be rysio.
Zinoma, jei tas projectcar'as yra "paimkim karbono luita ir cnc isfrezuokim is jo masina" (kaip pas kai kuriuos), tai tada zinoma reiktu matyt galvot ir apie vienetini dizaina. Bet jei kalbam apie daugiau maziau realu(!) project car'a (atsimenat, buvo tokia salyga), tai manau pradeti nuo kazkokio kebulo visai nera blogai.
Zinoma, jei tas projectcar'as yra "paimkim karbono luita ir cnc isfrezuokim is jo masina" (kaip pas kai kuriuos), tai tada zinoma reiktu matyt galvot ir apie vienetini dizaina. Bet jei kalbam apie daugiau maziau realu(!) project car'a (atsimenat, buvo tokia salyga), tai manau pradeti nuo kazkokio kebulo visai nera blogai.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Koks nors Porsche 930 (turbo). Išskerst visą kėbulą ir padaryt naują monokoką iš carbon, motoras tai twin turbo. Žinoma lankai ir kitas stuff'as kuris savaime aiškus, kaip kad stabdžiai ir pakaba ultimate stage.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Tam yra sugalvoti siluetai. Nuo kazkokio tai kebulo nuimti esmines formas - nera raketu mokslas. O jas koreguoti po to jau tik epoksidkes ir kniedzhiu klausimas. Galima shita malonuma outsourcint kokiem spoileriu kepejam. O pachiam su svarke ir bulgarke darbuotis . Seip jei yra noro ishlaikyti dizainerio uzhmanytas linijas ir proporcijas - galima smagiai ishpjaustyti kebula, kaip pvz. pas kokia xtra audi.spade wrote:As tai kaip tik manau, kad tas kebulas ne toks jau blogas daiktas. Kad ir del tos priezasties, kad pvz as nesijauciu jokiu kebulistu ir man asmeniskai nera pats idomiausias darbas ta kebula dizainint... Juolab, kad nemanau, kad nudizaininciau ka nors geriau nei Italdesign Nazca C2 ar ten Sbarro Astro. O kopijuoti tokius daiktus... velgi - be rysio.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
-
- Posts: 91
- Joined: 23 Mar 2009, 08:38
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Butent. Nes cia juk ultimate awesomest, o ne siaip project, i viena kebula ikelt kita varikli, tai tada ka, pas nismo bus toks projektas? rb25+s13..ar pas yo-yo, 2jz+s15...tokiu yra pilna pasaulyje, o jei paciam susikurus kebula, tai tikrai butu ypatinga.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Ish kitos puses jei ishpeshi bent 400ag ish litro ir turesi neluzhtanchius visa kita - tai irgi projektas padek Dieve . Net kebulas nebesvarbu. Gali buti ir stockas, visviena buswenceremos wrote:rb25+s13..ar pas yo-yo, 2jz+s15...tokiu yra pilna pasaulyje, o jei paciam susikurus kebula, tai tikrai butu ypatinga.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Imho akivaizdzios cia dvi mastymo klaidos:
1. Ir taip aisku... manymas kad kazkas (pvz wenceremos) gali nustatyti kitam zmogui, kas jam yra ultimate project car.
2. Koncentravimas tik i lenktynes. Nors lenktynes zinoma svarbu, bet kodel jus taip isitikine, kad ultimate awesomest kazkodel turi buti butinai lenktyninis bolidas? Beyond me
On unrelated note: pabaigai leisiu sau pacituoti tonico pm'a:
1. Ir taip aisku... manymas kad kazkas (pvz wenceremos) gali nustatyti kitam zmogui, kas jam yra ultimate project car.
2. Koncentravimas tik i lenktynes. Nors lenktynes zinoma svarbu, bet kodel jus taip isitikine, kad ultimate awesomest kazkodel turi buti butinai lenktyninis bolidas? Beyond me
On unrelated note: pabaigai leisiu sau pacituoti tonico pm'a:
Idomu juk, kad sioje temoje labiausiai jauciasi turi ka pasakyti tie, kurie maziausiai turi ka pasakyt... o tie zmones, kurie lyg ir turetu ka pasakyti - nemaza dalis ju tyli (na ok, ne visi, bet vis tiek)...tonic wrote:Nu tu su savo temomis!!! Taip ir pradeda visokie is tamsiu pakampiu lysti. Esu tvirtai isitikines, kad troliu nemaitinimo nuostata apima ir tai, kad ju negalima vilioti jauku. Daugiau taip niekada nedaryk
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Aš kartais irgi pasvajoju apie tokį projektą, kartais norisi paimti kokią senieną, išardyt iki varžtelių (išskyrus to ką neišmanau ) ir po truputi šveist dažyt, dėt perfomancines dalis, bet galutiniame rezultate automobilis turėtu būti kaip iš gamyklos tik su kai kuriais papimpinimais, bet svarbiausia kad atrodykų, kaip gamykloj pagamintas, ta prasme visi bodykitai, ratlankiai ir kitos nesąmonės turi derėti tarpusavyje ir sudaryti išbaigto daigto vaizdą, salonas taip pat, kažkaip drakonai manęs netraukia .
Kitas dar labiau „Awesome“ projektas, tam reiktų jau ir daug draugų ir žinių nemažai, būtų toks - rėminės konstrukcijos nedidelis sportinis automobilis su elektriniu (-iais) varikliu, bet šiai dienai tai sunkiai įgyvendinama, dėl lengvų, talpių ir svarbiausia už protu suvokiamą kainą akumuliatorių, nes variklių kiek teko domėtis ir tikrai galingų galima gauti tikrai ne taip jau ir brangiai, nes skraido žmonės šiai dienai jau ir su lengvais lėktuvėliais elektros varikliais, kitas dalykas kadangi tie varikliai yra labai kompaktiški galima dėti du difo vietoje ir programiškai mygtuko paspaudimu „blokuoti“ „diferencilą“ esant poreikiui ir panašiai, žodžiu galimybių masė, bet viskas remiasi į labai rimtus pinigus, ko šiai dienai pas daugelį nelabai yra. Bet toks projektas jau būtų kokiam dešimtmečiui , pinigų yra kažką nusiperki primontuoji, nėra - kelis mėnesius projektas „džiūsta“.
Kitas dar labiau „Awesome“ projektas, tam reiktų jau ir daug draugų ir žinių nemažai, būtų toks - rėminės konstrukcijos nedidelis sportinis automobilis su elektriniu (-iais) varikliu, bet šiai dienai tai sunkiai įgyvendinama, dėl lengvų, talpių ir svarbiausia už protu suvokiamą kainą akumuliatorių, nes variklių kiek teko domėtis ir tikrai galingų galima gauti tikrai ne taip jau ir brangiai, nes skraido žmonės šiai dienai jau ir su lengvais lėktuvėliais elektros varikliais, kitas dalykas kadangi tie varikliai yra labai kompaktiški galima dėti du difo vietoje ir programiškai mygtuko paspaudimu „blokuoti“ „diferencilą“ esant poreikiui ir panašiai, žodžiu galimybių masė, bet viskas remiasi į labai rimtus pinigus, ko šiai dienai pas daugelį nelabai yra. Bet toks projektas jau būtų kokiam dešimtmečiui , pinigų yra kažką nusiperki primontuoji, nėra - kelis mėnesius projektas „džiūsta“.
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
tai wtf? cia TIK tokiu desimteciu/dvidesimteciu/nmeciu projektu ideju ir laukiama.Natter wrote:... Bet toks projektas jau būtų kokiam dešimtmečiui ...
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
http://speedhunters.com/archive/2010/05 ... rtr-x.aspx
asq kai biudzetas atitinkamas tai cia tikrai ne 10 metu projektas, amerikonams tai turbut maximum porai menesiu
"The vision was pretty simple: build a badass ‘69 Ford Mustang that was aggressive, slammed, functional, unique, and would perform on both the track for drift and the street as a daily-driver."
asq kai biudzetas atitinkamas tai cia tikrai ne 10 metu projektas, amerikonams tai turbut maximum porai menesiu
"The vision was pretty simple: build a badass ‘69 Ford Mustang that was aggressive, slammed, functional, unique, and would perform on both the track for drift and the street as a daily-driver."
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Dazhniausiai ultimate performance reishkia, kad su ta mashina negalesi vazhiuoti gatveje. Chia ne koks UK. Vokiechiai irgi priversti registruoti savo visokias dvimotores astras Olandijoje ir pan. suktis. Ir sheip isiskaityk pats i pirma punkta . Tikrai tikrai nenurodineji nieko antram punkte, priskirdamas koncentravimasi i lenktynes "mastymo klaidoms" ?spade wrote:Imho akivaizdzios cia dvi mastymo klaidos:
1. Ir taip aisku... manymas kad kazkas (pvz wenceremos) gali nustatyti kitam zmogui, kas jam yra ultimate project car.
2. Koncentravimas tik i lenktynes. Nors lenktynes zinoma svarbu, bet kodel jus taip isitikine, kad ultimate awesomest kazkodel turi buti butinai lenktyninis bolidas? Beyond me
O tu per tiek laiko dar nepastebejai tokios tendecijos, kad zhmones, kurie yra ish tikro geri kazko darytojai (pvz. staliai) - paprastai yra prasti oratoriai, reklamuotojai ir rashytojai? Ir prieshingai. Galu gale ju laikas kitaip paskirstytas (t.y. didzhioji dalis laiko darymas, mazhoji dalis - pliurpimas). IMHO vienokio tipo igudzhiu lavinimas, atima laika ish kitokiu igudzhiu lavinimo. Ishimtys tik patvirtina taisykle.spade wrote:Idomu juk, kad sioje temoje labiausiai jauciasi turi ka pasakyti tie, kurie maziausiai turi ka pasakyt... o tie zmones, kurie lyg ir turetu ka pasakyti - nemaza dalis ju tyli (na ok, ne visi, bet vis tiek)...
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Na, nebuvo pradinej salygoj nieko apie "ultimate performance", bet tai ka jaukwlw wrote:Dazhniausiai ultimate performance reishkia, kad su ta mashina negalesi vazhiuoti gatveje.
Ne, jei skaityti viska nuosekliai. Jei vien kabintis prie paskutinio sakinio, tada zinoma galima skaityt taip.Ir sheip isiskaityk pats i pirma punkta . Tikrai tikrai nenurodineji nieko antram punkte, priskirdamas koncentravimasi i lenktynes "mastymo klaidoms" ?
Sitam forume dalyvaujantys kaipo ir yra daugiau ar maziau "rasytojai"... as apie juos ir kalbu. Velgi, jei perzvelgsi visa threada pamatysi bendra trenda...O tu per tiek laiko dar nepastebejai tokios tendecijos, kad zhmones, kurie yra ish tikro geri kazko darytojai (pvz. staliai) - paprastai yra prasti oratoriai, reklamuotojai ir rashytojai? Ir prieshingai. Galu gale ju laikas kitaip paskirstytas (t.y. didzhioji dalis laiko darymas, mazhoji dalis - pliurpimas). IMHO vienokio tipo igudzhiu lavinimas, atima laika ish kitokiu igudzhiu lavinimo. Ishimtys tik patvirtina taisykle.
Man irgi tema atrode labai daug zadanti, kai rasiau ta izangini posta, bet dabar nuklydo i ta vaiku darzelio lygio placiau ir daugiau karbono. Ir dar superkompresorius.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Most ultimate awesomest project car!!!
Optimistiška buvo tikėtis, kad tema nenukryps nuo jūsų įdėjos. Manau geriau kas ką greitu metu (metų - poros bėgyje), planuoja daryti: susikalti nauja drifto bolidą, sraigę civikui savo jėgom uždėti, stock išvaizdą atkurti ar kažką žemiško padaryti. Nes kai most awesome turbo mega, tai pradeda rašyti kas ką tik sapnuose matę, kaip anglies pluoštą ir palanges.